|
Скачати 0.72 Mb.
|
Обсяг і послідовність – Рівень 1
У Додаткові матеріали: Додаткові картинки чи слова для доступного вживання Указка Набір з передбаченнями: «Привіт, Моу!» Ціль 3: «друг»* Заключна гра: «Допобачення, Моу!» *можливо також потрібно запрограмувати засіб видавання слів (ЗВС) рок 1.1 Матеріали Моу Магніти з словами для уроку 1.1 Магнітна дошка/зірки Смужки з реченнями (1.2a & 1.2б) Оповідання на підставці для рівня 1 – «Привіт, Моу». Ціль 2 – речення для вказування Ціль 3 – смужка з відповіддю, з велкро Ціль 4 – смужка з відповіддю Ціль 6 – Таблиця з презентацією нових слів (рівень 1), Таблиця розрізнення звуків букв (рівень 1), Таблиця з грою «Пані М» Підказки для цілей уроку: Ціль 1:
Ціль 2:
Ціль 3:
Ціль 4:
Ціль 6 – частина 1:
Вступ Вчитель нового друга, Моу, жабу-ляльку. Хлопці і дівчата! У мене – новий друг. Він ховається під моїм кріслом, але він може вистрибнути в будь-яку хвилину. Мій друг – зеленого кольору, і він – жаба! Ууууу! Ось він! Ти стрибнув дуже високо, Моу! Моу, ти можеш привітатися з (ім’я учня)? Моу вітається з учнями. Моу хоче, щоб ви привіталися з ним. Давайте привітаємо його...готові...Привіт, Моу! Ще раз – Привіт, Моу! А тепер – попробуйте сказати привіт самі. Учні пробують привітати Моу словами чи за використовуючи допоміжну технологію. Ціль 1.1: Учні прочитають нові слова, навчаючись по інструкції з затримкою в часі. “Гра з картками” хлопець друг Матеріали для гри з картками:
Частина 1 Гри з картками – Учні практикують вимовляння/показування слів під керівництвом учителя. Розкладіть усі магніти. *Замітка: Кожен учень говорить одне слово для одного кроку. Після того як всі прийняли участь, учитель переміщує слова, так щоб вони не залишалися в тому ж порядку. Давайте зіграємо гру. Я вкажу на слово; тоді ви вкажете на це слово. Якщо ви вкажете на слово за мною, я поставлю зірочку на дошці. Якщо ви забудете показати, я отримаю зірочку. Дивіться! Вкажіть на слово ___ говорячи: Це – слово ___. (Ім»я учня), тепер ти покажи на нього. *(Вчителі: обов’язково вказуйте на слово, вимовляючи його. Не забирайте пальця поки учень не вкаже пальцем туди, де знаходиться ваш палець. Якщо ви знаєте, що учні не повторили за вами, скеруйте їхню руку на правильну відповідь. Для учнів, які відповідають цілеспрямованим поглядом, використовуйте указку чи постукайте по відповіді, щоб вони могли затримати погляд на правильній відповіді). Коли учні вказують на ___: Так, ___. У вербальних учнів також запитайте: Яке слово? щоб вони сказали слово. Дуже добре, ____! Перемішайте магніти і виставте їх в новому порядку. (Ім’я другого учня) вкажи на ___. Обов’язково вказуйте на ___ вимовляючи слово. Використовуйте ті ж підказки і виправлення. Повторно перемішайте магніти і продовжуйте з решту словами. (*Замітка: Прослідкуйте, щоб усі учні слідкували за відповідями кожного учня). Частина 2 Гри з картками – Учень вказує чи говорить слово – Моу готовий допомогти після затримки в 5 секунд. Моу шепче вчителеві на вухо. Добре…Моу. Ми можемо це зробити. Моу хоче, щоб ви знайшли слово. Він може вам допомогти, якщо ви не впевнені у правильній відповіді. (Ім’я учня), знайди слово ___. Дайте учневі 5 секунд щоб знайти слово. Після того, як учень знайде слово, нехай Моу також вкаже на слово. Якщо учень може говорити, нехай він/вона скаже це слово. Якщо учень не вкаже на слово, нехай Моу вкаже на відповідь і повторить слово. «___, вкажи на слово разом з Моу. Дякую, що ти допоміг Моу”. Якщо учень не вкаже на слово, скеруйте його/її руку на правильну відповідь. Повторіть вправу з кожним учнем. Нагородіть зіркою після правильної відповіді (з підказкою чи без). Перемішайте картки, повторіть гру з решту словами (Прослідкуйте, щоб усі учні слідкували за відповідями інших). Ви дуже добре грали в гру з картками! Моу вчиться читати і ви також! |
Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків Матеріали для учителя Рівень... Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці |
Обсяг і послідовність – Рівень 2 Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці |
Обсяг і послідовність – Рівень 6 Де буде вечірка? Я дам Моу подарунок. Я одягну маскарадний тюрбан. Моллі – жаба-дівчина |
Обсяг і послідовність – Рівень 3 Я справді хочу собаку. Він іде в магазин тварин. Моу є радісний. Хлопець хоче змію! |
Обсяг і послідовність – Рівень 7 Книжка була цікавою. Я маю для тебе сюрприз. Де ти живеш? Мені подобається цей собака |
Обсяг і послідовність – Рівень 4 Це – мої черевики. Ми ідемо додому. Моллі приходить гратися. Моллі і Моу хочуть дати собаці ім’я |
Обсяг і послідовність – Рівень 5 Вони люблять їсти попкорн. Будь-ласка, дайте мені книжку. Вони є в зоопарку. Джек – мій друг |
8 ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ. ТЕОРІЯ РИНКОВОЇ РІВНОВАГИ Дефіцит — ситуація, що виникає на ринку, коли за певної ціни обсяг попиту на товар перевищує обсяг його пропозиції |
1: Систематизація і узагальнення фактів і методів планіметрії Послідовність тем відповідає структурі підручника для загальноосвітніх навчальних закладів Геометрія 10 Г. П. Бевз, В. Г. Бевз, Н.... |
Буринська Н. М. та ін. Підручник для 10 класу ЗНЗ (профільний рівень) Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень... |