|
Скачати 0.82 Mb.
|
Білогірський районний методичний кабінет Матеріали учасника конкурсу «Учитель року 2012»( номінація – англійська мова)Вчитель англійської мови Піддубняк Оксана Іванівна Микласька ЗОШ І-ІІ ступенів 2011Голові оргкомітету по проведенні районного конкурсу «Учитель року 2012» Вчителя англійської мови Микласької ЗОШ І-ІІ ступенів Піддубняк Оксани Іванівни Заява Прошу допустити мене до участі в районному конкурсі «Учитель року 2012». «______»__________ 2011 рік Підпис: Анкета
Кам’янець - Подільський державний педагогічний університет у 2002 році, спеціальність за дипломом: вчитель української мови та літератури і англійської мови та зарубіжної літератури. 7. Місце роботи : Микласька ЗОШ І-ІІ ступенів , вулиця Центральна,тел.9-57-31 e-mail: [email protected] 8. Стаж роботи: 10 років 9. Стаж , у тому числі і педагогічний: 10 років 10. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії 11. Звання:------- 12.Державні нагороди, відзнаки(обов’язково рік нагородження): 13.Класи ,в яких викладаю: 2-9 класи 14.Мова викладання: англійська 15. Проблема, над якою працюю: Формування комунікативної компетенції учнів шляхом впровадження інноваційних технологій як засіб виховання інтелектуально розвиненої особистості. 16.Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: проектна технологія, комп’ютеризоване навчання на уроках англійської мови, інтерактивні форми колективного навчання «Велике коло», «Ажурна плитка», «Броунівський рух», «Карусель», рольова гра та ін.. 17. Навчальна література , якою користуюсь при підготовці до уроку: Журнал «Англійська мова та література в школі»; посібники видавництва Longman, Oxford University Press, Cambridge University Press, Express Publishing. 18. Ваше педагогічне кредо: Педагогічна ідея – це повітря , в якому розправляє крила педагогічна творчість. ( В.Сухомлинський) 19. Опишіть( у формі статті до газети від 3-оїособи) власний педагогічний досвід або свою візитну картку. Піддубняк Оксана Іванівна відноситься до категорії таких вчителів, чия всебічна ерудиція, нескінчена енергія, висока педагогічна й загальнолюдська культура, досвід роботи з дитячим колективом служать запорукою успішного виконання вимог сучасного суспільства до навчання, розвитку та виховання підростаючого покоління. Формування комунікативних здібностей на уроках англійської мови – одне з найважливіших завдань шкільного курсу англійської мови, яке полягає у розвитку умінь та навичок вільного володіння іноземною мовою в усіх видах мовленнєвої діяльності. А комунікативно-мовленнєва діяльність учнів в першу чергу формується на уроках англійської мови. Саме такі завдання на своїх уроках намагається розв’язувати Піддубняк Оксана Іванівна, яка працює вчителем англійської мови в Миклаській ЗОШ І-ІІ ступенів. За час своєї роботи Оксана Іванівна показала себе як фахівець, який глибоко знає свій предмет, має творчий підхід до роботи, а відданість справі й відповідальність дають можливість їй працювати на високому рівні. Її уроки побудовані , щоб захопити учнів, аби вони понесли в життя почуття любові до англійської мови. У роботі вчителя учнів підкорює не тільки її особлива притягальна сила, а й прагнення зробити повсякденну навчальну роботу радісною, захоплюючою, творчою. У викладанні англійської мови вона шукає свій шлях. У процесі підготовки до кожного уроку вчитель продумує проблемне запитання та завдання, які інтелектуально й емоційно активізують учнів на уроці, допомагають розвивати пізнавальну та естетичну цінність англійської мови. Відділу освіти Білогірської райдержадміністрації Микласької ЗОШ І-ІІ ступенів Педагогічний колектив та комітет профспілки представляє на конкурс «Учитель року - 2012» (номінація : Англійська мова) вчительку англійської мови Піддубняк Оксану Іванівну , освіта вища, викладає 10років. Директор школи: /Дашкевич М.Я./ Відділу освіти Білогірської районної адміністрації Микласької ЗОШ І-ІІст Висновок про педагогічну та методичну діяльність учителя англійської мови Микласької ЗОШ І-ІІ ступенів Піддубняк Оксани Іванівни Піддубняк Оксана Іванівна відноситься до категорії таких вчителів, чия всебічна ерудиція, нескінчена енергія, висока педагогічна й загальнолюдська культура, досвід роботи з дитячим колективом служать запорукою успішного виконання вимог сучасного суспільства до навчання, розвитку та виховання підростаючого покоління. Формування комунікативних здібностей на уроках англійської мови – одне з найважливіших завдань шкільного курсу англійської мови, яке полягає у розвитку умінь та навичок вільного володіння іноземною мовою в усіх видах мовленнєвої діяльності. А комунікативно-мовленнєва діяльність учнів в першу чергу формується на уроках англійської мови. Саме такі завдання на своїх уроках намагається розв’язувати Піддубняк Оксана Іванівна, яка працює вчителем англійської мови в Миклаській ЗОШ І-ІІ ступенів. За час своєї роботи Оксана Іванівна показала себе як фахівець, який глибоко знає свій предмет, має творчий підхід до роботи, а відданість справі й відповідальність дають можливість їй працювати на високому рівні. Її уроки побудовані , щоб захопити учнів, аби вони понесли в життя почуття любові до англійської мови. У роботі вчителя учнів підкорює не тільки її особлива притягальна сила, а й прагнення зробити повсякденну навчальну роботу радісною, захоплюючою, творчою. У викладанні англійської мови вона шукає свій шлях. У процесі підготовки до кожного уроку вчитель продумує проблемне запитання та завдання, які інтелектуально й емоційно активізують учнів на уроці, допомагають розвивати пізнавальну та естетичну цінність англійської мови. Серед сучасних активних форм і прийомів організації навчальної діяльності учнів Оксана Іванівна вдало обирає ті. Що найбільше відповідають віковим психолого-педагогічним особливостям учнів, сприяють розвитку їх пізнавальних інтересів та творчих здібностей, спонукають до самоосвітньої та саморегулюючої діяльності. Яка б тема не вивчалась на уроках англійської мови, вчитель досягає мети, прищеплює любов до англійської мови. Особливу увагу вчитель приділяє добору краєзнавчого матеріалу, який дає змогу проводити спостереження. У процесі застосування диференційованих завдань, вчитель здійснює для різних груп дітей поступовий перехід від колективних форм роботи до частково самостійних у межах уроку й системи уроків. Постійно залучає дітей до завдань за вибором,створюючи об’єктивні можливості для стимулювання позитивних мотивів навчання. Учитель не зупиняється на досягнутому . Результати навчання учнів Оксани Іванівни свідчать про позитивну динаміку. Оксана Іванівна – перспективний, професійно компетентний педагог. Саме ці якості дозволяють Піддубняк О.І. достойно бути представленою на районному турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2012». Директор: /ДашкевичМ.Я./ Опис власного педагогічного досвіду Піддубняк Оксани Іванівни. Формування комунікативної компетенції учнів,а саме діалогічного мовлення, шляхом впровадження інноваційних технологій як засіб виховання інтелектуально розвиненої особистості Педагогічна ідея - це повітря, в якому розправляє крила педагогічна творчість. В. Сухомлинський Викладання - це мистецтво, а не ремесло - у цьому самий корінь учительської справи... Вічно винаходити, вимагати, удосконалюватися - ось єдиний можливий курс сучасного вчителя. Освіта XXI століття - це освіта для людини. Соціальні зміни, науково-технічний розвиток, якими відзначені останні десятиліття світової історії, вплинули на зміну мети і завдань освіти. Завдання сучасної школи - це виховання компетентної особистості, яка володіє не тільки знаннями, професіоналізмом, високими моральними якостями, але й уміє діяти адекватно у відповідних ситуаціях спілкування, застосовуючи свої знання, досвід і беручи на себе відповідальність за дану діяльність. Впровадження в практику навчання іноземних мов комунікативно-орієнтованого підходу було здійснено з метою збереження і збагачення багатої мовної і культурної спадщини різних народів, для інтенсивного обміну науково-технічною інформацією, досягненнями в галузі культури, підвищення мобільності людей. Визначальним принципом цього підходу є орієнтація на оволодіння мовою як засобом спілкування в реальних життєвих ситуаціях, актуальних саме для учнів, а не для вчителів та авторів підручників. Комунікативна мовна компетенція учнів виконує вирішальну роль в реалізації практичної мети навчання іноземної мови . Виконуючи свою функцію як головного засобу спілкування, комунікативна компетенція в той же час сприяє формуванню інших видів мовленнєвої діяльності, прийомів і операцій інтелектуальної діяльності. Я як вчитель маю вдосконалювати методи та прийоми навчання, зробити учня головною особою на уроці, щоб він наполегливо оволодівав іноземною мовою спільно зі своїми товаришами. Оволодіти мовою - значить, у першу чергу, оволодіти навичками говоріння Під навичками говоріння маються на увазі навички озвучування висловлювань, навички оперування лексичними одиницями та навички граматичного оформлення речень. Актуальність досвіду полягає в тому, що змінюється сама філософія освіти та її акценти. Прагнення України вступити до Євросоюзу, входження нашої країни до Ради Європи у 1996 році стали поштовхом до зміни пріоритетів сучасної освіти: перетворення учня з носія академічних знань у людину активну, компетентну, соціально пристосовану, налаштовану не лише наспіл кування щодо обміну інформацією, а й соціалізацію в суспільстві з метою практичного використання здобутих знань. Згідно з рекомендаціями Ради Європи, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Концепції навчання іноземних мов у середній загальноосвітній 12-річній школі та навчальних програм з іноземних мов слід виховувати творчу, інтелектуально розвинену, толерантну особистість, підготовлену та пристосовану до умов гуманізації і демократизації суспільства. Основна ідея досвіду: розвиток комунікативної компетенції учнів ( а саме діалогічного мовлення) на уроках англійської мови, занурення дітей у різноманітні ситуації, близькі до життєвих реалій; спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідної ситуації; перетворення репродуктивного навчання на цікавий життєвий процес активного діалогу учителя з учнем, учня з іншим учнем, учня з учителем та реагування на свого співрозмовника. Головна мета досвіду: навчити учнів коректно використовувати граматичні/ лексичні структури англійської мови в комунікативно-зорієнтованих ситуаціях, активізувати навички усного мовлення для автентичного спілкування з носіями мови, виховувати компетентну особистість, гідного громадянина демократичного суспільства. Згідно сучасних методичних засад основний акцент у викладанні іноземних мов має бути зроблений на особистісно-орієнтованому та комунікативному підходах. Термін "підхід" означає стратегію навчання. Під особистісно-орієнтованим підходом мається на увазі навчання учнів іноземного мовлення у класі за єдиною програмою, але з урахуванням їх індивідуально-психологічних особливостей. Вчені визначають такі основні завдання та цілі особистісно-орієнтованого підходу: . заповнення прогалин у вихідному рівні володіння учнем іншомовним мовленням і своєчасне усунення нового відставання, якщо таке з'являється; . розвиток інтелектуального кругозору, психічних процесів і якостей особистості учня, які відіграють провідну роль у навчанні іншомовного мовлення; . активізація та стимулювання навчальної та навчально-виховної діяльності учнів тощо. Говоріння як вид мовленнєвої діяльності функціонує у двох формах – діалогічній і монологічній. Для правильної організації навчального процесу треба враховувати їх фактичну взаємозалежність. Я хочу більше зупинитись на розвитку діалогічного мовлення. У своїй роботі я намагаюсь застосовувати такі прийоми навчання, які сприяють підтриманню інтересу учнів до іноземної мови, допомагають залучити всіх учнів до мовленнєвої діяльності, підвищують ефективність уроку. Під час навчання учнів за комунікативною методикою діалогічного мовлення я використовую такі методичні прийоми, як спілкування в межах певного контексту чи ситуації (соntехtuаlisеd рrасtісе), складання діалогу з розрізнених реплік (jumblеd dіаlоguеs), наповнення й завершення діалогу (dіаlоguе соmрlеtіоn), складання діалогу "крок за кроком" (disсоursе сhаіns), а також на основі програми чи схеми спілкування, складання діалогів за опорними сигналами (сuеd dіаlоguеs) та письмове складання діалогів. Дуже важливе місце у процесі навчання діалогічного мовлення необхідно відвести рольовій грі, наприклад, у формі обміну інформацією, на основі сценарної розробки, у формі встановлення, підтримки й розвитку міжособистісних відносин, а також у вигляді різних ігрових прийомів (дія з предметами, пантоміма, використання фото і малюнків, текстів, газетних публікацій). Значну увагу приділяю моделюванню ситуацій спілкування на міжособистісній основі (sіmulаtіоn), прийомам дискусійного обговорення, дебатам. Слід зазначити, що предметом особливої уваги є навчання самовираження в процесі іншомовного спілкування. Тому на цьому етапі перевагою є використання інтерв'ю, техніки дискусії, техніки розповіді та проектної методики. Великі можливості для підвищенні ефективності уроку має початок. Треба зосередити увагу учнів на темі розмови, дати їм можливість слухати один одного. Під час мовної зарядки часто використовую елементи гри, Великі можливості для підвищенні ефективності уроку має початок. Треба зосередити увагу учнів на темі розмови, дати їм можливість слухати один одного. Під час мовної зарядки часто використовую елементи гри, що допомагає мені зацікавити учнів і створити умови для їх активної мовної діяльності на уроці. Наприклад, у 5 класі для вживання в мовленні питальних речень пропоную їм розпитати мене про те, що я робила у вихідний день. Позитивний ефект під час навчання діалогічного мовлення дає і навчальна ситуація. Використання навчальної ситуації на уроці може слугувати різним цілям навчання: розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення, допомогти засвоєнню лексичного та граматичного матеріалу. Хотілося б нагадати про ті вимоги, які висуваються перед навчальною ситуацією. Вона має бути адекватною реальній ситуації спілкування; виховувати уважне ставлення учнів до однокласників, почуття дружби, ініціативності; має стимулювати мотивацію навчання; викликати в учнів інтерес до завдання, бажання добре його виконати. Ефективною також є робота в малих групах. Це один з інтерактивних методів навчання. Учасники, розділені на маленькі групи, обговорюють проблему, а потім представляють результати всім учасникам. Тоді виникає своєрідний діалог між учасниками всіх груп. Під час роботи над темою “Books in our life” можна організувати дискусію в групах на тему “What is better: watching TV, reading books or searching the Internet?” |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Життя та діяльність Д.І. Менделєєва Павловича Менделєєва, що у той час посідав посаду директора Тобольської гімназії і училища Тобольського округу. Його дід по батькові... |
Вказати найменування підприємства, установи, організації або прізвище,... |
МІНІСТЕРСТВО НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ Прізвище, ім’я, по батькові, число, місяць, рік народження, а також спеціальне звання |
Порядок подання заяв в електронній формі на участь у конкурсному... Та не мають підстав для особливих умов зарахування. Прізвище, ім'я, по батькові вступника у сертифікатах зовнішнього незалежного... |
Додаток 8 до правил прийому в ДВНЗ «Нововолинський електромеханічний... Прізвище, ім'я, по батькові вступника у сертифікатах зовнішнього незалежного оцінювання різних років повинно збігатися з прізвищем,... |
Р ЕЗЮМЕ Ім’я, по батькові, прізвище Дата й місце народження: 13 липня 1988 року, м. Коломия Івано-Франківської області, Україна |
Інформаційна картка Копії сторінок паспорта батька та матері з даними про прізвище, ім’я, по-батькові, дату його видачі і місце реєстрації |
Прізвище, Ім’я по батькові Прошу надати мені матеріальну допомогу у зв’язку (вказати обставину – одруження, народження дитини, смерть близького родича) |