Чи можуть бути в Україні дві загальнодержавні мови ? Україні російської мови як другої державної або навіть робляться спроби зробити українську мову необов'язковою в окремих ділянках (зокрема, вивчення її у закладах освіти) Вопрос 117.36 Kb. 1 стр. |
читати |
ЯК ЗАЦІКАВИТИ ДІТЕЙ ЧИТАННЯМ? В. А. Юрчак, методист лабораторії суспільно-гуманітарних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Вопрос 160.79 Kb. 1 стр. |
читати |
Але що з ним робити? И можливостями. Чому інтелектуальними? Тому, що він може у процесі набору тексту надавати корисні послуги, наприклад, перевіряти орфографію та автоматично виправляти помилки. Ці та інші сервіси є функціональними можливостями Ворд. З деякими корисними для нас ми познайомимось у процесі його вивчення Вопрос 168.14 Kb. 1 стр. |
читати |
Чому твори вважалися шкідливими? О. Бургард А. Петрицький П. Тичина Ю. Клен Л. Курбас В. Сосюра М. Семенко Ю. Яновський Чого на той час не мало суспільство для розвитку літератури? Вопрос 14.45 Kb. 1 стр. |
читати |
Як ми говоримо? Вірші Володимира Підпалого про рідну мову і рідну землю відкрили наш радіожурнал. Хай вони нагадають усім, хто знав цього гарного поета, світлу, чесну, порядну людину, що в ці травневі дні йому виповнилось би 70. Згадаймо його добрим словом. Адже людська пам’ять є продовженням наших земних днів… Вопрос 78.98 Kb. 1 стр. |
читати |
Які ж події спричинили еміграцію української еліти у 20-30 рр. ХХ ст.? Григорій Костюк, Юрій шерех, Василь Барка, Тодось Осьмачка, Улас Самчук, Докія Гуменна, Ольга Мак та ін Чи вплинули події середини ХХ ст на тематику, світогляд українських письменників в еміграції, що їх турбувало, чи так само гостро боліла Україна в їхніх душах? Вопрос 77.66 Kb. 1 стр. |
читати |
Могли б ви розповісти нам що-небудь про творчий процес? Ернест Хемінгуей: Йому слід повіситись, бо він зрозумів, що писати добре неможливо (інтерв'ю 1958 р.) Вопрос 34.32 Kb. 1 стр. |
читати |
Тема. Хто ви Дон Кіхоте Ламанчський? Мета: показати двоїстість вдачі Дон Кіхота, дати відповідь на проблемне запитання: “ Хто ж він – божевільна людина чи шляхетний рицар ? ”; розвивати в учнів уміння ясно, лаконічно висловлювати та аргументувати свою точку зору Вопрос 84.21 Kb. 1 стр. |
читати |
Яку тему ми з вами вивчили? Співцями оповідачами в музичному супроводі гри на гуслях; у речитативно – декламаційній формі Вопрос 48.89 Kb. 1 стр. |
читати |
Чому Андієвська покинула межі України і виїхала за кордон? Вопрос 23.48 Kb. 1 стр. |
читати |
У гаманці лежать дві монети на загальну суму 15 копійок. Одна з них не п'ятак. Що це за монети? А, Б, В. Серед А та Б тільки одна є початковою літерою імені хлопчика. Серед Б та В тільки одна є початковою літерою імені хлопчика Вопрос 49.31 Kb. 1 стр. |
читати |
В якому віці Ліна Костенко оселяється в Києві? Навчальний заклад, по закінченні якого Ліна Василівна отримала вищу освіту Вопрос 17.26 Kb. 1 стр. |
читати |
Чи важко бути добрим? Результат рефлексії – творчий виклад своїх думок і усвідомлення своїх вчинків («Добре серце класу») Вопрос 51.4 Kb. 1 стр. |
читати |
Що таке агіографічна література? Вопрос 32.26 Kb. 1 стр. |
читати |
Хто сповіщав, що Русь «відома й слышима єсть всіми конці землі»? Літописи, літописні повісті; описи мандрів; поученія; життя святих; твори ораторського жанру; розповіді про життєвий шлях людей, канонізованих християнською церквою Вопрос 34.23 Kb. 1 стр. |
читати |