Організувати усне та письмове тренування учнів по оперуванню лексичним матеріалом, граматичним матеріалом; читання тексту вголос; ДМ та ММ у зв’язку із


Скачати 73.82 Kb.
Назва Організувати усне та письмове тренування учнів по оперуванню лексичним матеріалом, граматичним матеріалом; читання тексту вголос; ДМ та ММ у зв’язку із
Дата 11.12.2013
Розмір 73.82 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи
Телебачення

5 клас
Мета уроку:

  1. Практична: Організувати усне та письмове тренування учнів по оперуванню лексичним матеріалом, граматичним матеріалом; читання тексту вголос; ДМ та ММ у зв’язку із ситуацією по темі.

  2. Навчальна: Поширювати філологічний кругозір учнів за допомогою нових знань про лексичну та граматичну системи англійської мови; поглиблювати знання учнів про телебачення у англомовних країнах, про відомих людей США; познайомити учнів у формі гри із деякими факторами англійської культури.

  3. Розвивальна: Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, здатність самостійно планувати речовий вчинок, догадку, мовленеву реакцію, культуру читання(складати питання до тексту, виділяти головне із тексту).

  4. Виховна: Виховувати культуру спілкування; порозуміння значення англійської мови як засобу міжнародного спілкування; виховувати інтерес до телебачення.

Обладнання: підручник, зошит, роздатковий матеріал, малюнки, демонстраційна дошка, магнітофон.

Хід уроку:

І. Вступна частина.

  1. Організаційний момент, (привітання дітей, підготовка до уроку)

  2. Фонетична та мовленева зарядка.

  3. Повідомлення теми, мети уроку.

You know that our general topic is “Hobbies”. We have already studied such topics as “Theatre”, “Cinema” and today we are going to work with such topic as “Television”. We will talk about famous people, about your favorite programs, films, cartoons.

ІІ. Основна частина.

  1. Розвиток ДМ:

  • відтворення учнями діалогу-зразка “What’s on television tonight?” (мoдифiкaцiя основних підстановчих елементів)


Tongue Twisters
There was a young lady of Bygur

Who went for a ride on a tiger.

They returned from the ride

With the lady inside

And a smile on a face of the tiger

****************************

Little Miss Muffet

Sat on a tuffet

Eating her curds and whey.

There came a big spider

And sat down beside her

And frightened Miss Muffet away

****************************

Fuzzy- Wuzzy was a bear

Fuzzy-Wuzzy had no hair

Fuzzy-Wuzzy wasn't fuzzy, was he?

****************************

Little Jack Honour

Sat in the corner

Eating his Christmas pie

He put in his thumb

And pulled out a plum

And said: "What a good boy am I."

****************************

Early one morning

Late at night

Two dead boys

Got up to fight

Back to back.

They faced each other

Drew their swards

And shot each other.

A deaf policeman

Heard the noise
What’s on television tonight?
Jack: Hello, Mum... I’m at home!

Mum: Hello, Jack. Are you tired, dear?

Jack: Yes, I’m. What’s the time?

Mum: It’s a quarter past six.

Jack: Oh, that late? What’s on television tonight?

Mum: There is a good musical programme on at quarter past eight.

Jack: Yes... and there is a good programme on after the news.

Mum: Shall we watch it? It’s my favourite soap opera.

Jack: Oh, no! I can’t watch it after all. There is a football match on BBC-2 at the same time.

Mum: But, Jack, I would love to see the soap opera.

Jack: OK, Mum. I’ll go and watch the match at my granny’s.


  1. Перевірка порозуміння вивченого граматичного матеріалу:

вживання also, too, to have great success, to be a success на письмі та в мовленні

а) робота учнів із картками(самостійно)

б) відповідь учнів(вчитель виправляє помилки).

  1. Активізація знань по вивченим ЛО:

а) гра “Збери слово”

б) гра “Веселі ноти” (робота біля дошки).

  1. Розвиток ДМ, MM:

а) виконання умовно-речової вправи(репродуктивна вправа)

  • учням роздають листки із програмою телепередач; учні обирають одну із передач та пояснюють чому вони зробили саме такий вибір.

б) Гра “За чи проти”:

учні поділяються на дві команди, 1 команда – за телебачення, 2 – проти. Учні надають свої аргументи, чому добре або погано дивитись телевізор. Виграє та команда, яка набирає більше балів.

  1. Рухлива хвилинка:

I have two eyes,

And I can see.

A book and pen

In front of me.
I see a window

And a door

I see the ceiling

And the floor.

I can clean my teeth

I can brush my hair

I can put my shoes on

If I must go there
I can eat my dinner

With a knife and fork,

And I do it well

If I don’t talk.




  1. Робота із текстом:

а) зняття фонетичних труднощів(учні повторюють слова за вчителем Los Angeles, California, Lilian, character, longer film, cartoons, Chicago, audience).

б) читання

в) переклад

г) прес-конференція:

1 учень – У.Дісней. Інші – журналісти. Вони задають питання

У.Діснею. Роль У.Діснея можуть займати декілька учнів(по черзі).
Card 1

  1. Дівчина мала великий успіх на концерті.

  2. Мені також подобається дивитися мультфільми.

  3. Що він сказав тобі?

Card 2

  1. Документальний фільм має великий успіх.

  2. Вона також гарна учениця.

  3. Що він тобі розповів?

Card З

  1. Балет має великий успіх.

  2. Я також дивлюсь художні фільми.

  3. Скажи, будь ласка, де ти живеш?

Card 4

  1. Ця книжка мала великий успіх.

  2. Йому також подобається весна.

  3. Не розповідай йому про це.

Card 5

  1. Цей футболіст має успіх.

  2. Ти також живеш у Києві?

  3. Мій тато розповів мені казку

Card 6

  1. Ця комедія мала успіх минулого року.

  2. Він також добре грає в футбол.

  3. Що він сказав?

Card 7

  1. Фільм “Клеопатра” мав великий успіх.

  2. Моя мама також готує пиріг.

  3. Діти розповіли матусі про їх нову вчительку.

Card 8

  1. Футбольний матч мав великий успіх.

  2. Вони також роблять домашнє завдання.

  3. Він не розповів про погану оцінку







  1. land

  2. screen

  3. mean

  4. create

  5. born

  6. success

  7. great


la

me

en

scre


cess

ate

nd

rn

suc

gre

an

at

cre

so

al

bo




TV Page


1+1

6.00. “Pretty woman”

Inter

6.00. News and weather

7.15. “Home alone” (comedy)

6.30. Cartoon “Tom & Jerry”

8.15. On concert Backstreet Boys

8.00. Tonight in London (documentary film)

9.00. “Karmellita” (soap opera)

9.30. Football match


DISNEY’S WORLD

I think you know the name of Walt Disney. To many people in our century his name means the world of cartoon. W. Disney has created a lot of short cartoons and many longer films. His name is very famous, and not only in America.

Walt Disney was born in Chicago on December 5, 1901. Then his family left that city in the North of America for a place in the South. When Walt Disney grew up, he began to draw pictures and create cartoons, and one day he had an idea to make a mouse the main character ['kærǝktǝ] of the cartoons.

He told his wife, Lilian, about this. He saw this mouse character as a funny friendly little thing, who could speak, dance and sing and who, in fact, could live like a man. "That's a good idea," Lilian said. "Call him Mickey." So that is .what Disney called him. In 1928 the audience saw Mickey Mouse on the screen for the first time. Mickey became very popular and soon Walt Disney and Mickey Mouse were famous stars.

Then came other characters: Donald Duck, Pluto, and many, many more. Some of them are bright, some are not, but all of them are usually kind and friendly. And Disney's main characters are always clever. In fact Disney has created a special animal world full of optimism ['ɔptimizm] and success.

Disney's stories end happily. All his films are easy and nice to watch. The audience always feels comfortable and enjoys his cartoons very much.

One day an idea came to Disney. He wanted to create a special place, a special land for children and parents to have fun together. So he built ?Disneyland. Disneyland is in California near Los Angeles.

It is a place for children of all ages. It is also a place for their parents to return to the world of childhood1 because that is what happens when they spend a day at Disneyland. At Disneyland you can have a voyage on a boat, you can take a train, you can travel to the stars, take a trip to the mountains, meet all the Disney characters… or just sit in the sun and eat ice-cream!

  • Divide the text into two parts and name them.

  • Find and read the sentences to illustrate the pictures.


Vertical:


  1. What is the name of famous park for children? Horizontal:

  2. What is the name of black mouse with red shorts?

  3. What is the name of animal who looks like a sailor?

  4. What is the famous multiplication's surname?

  5. What is the name of yellow dog?

  6. In what month was born Walt Disney?








The words on the topic "Hobbies".
Be fond of, be proud of, be born, also, quarter, cartoon, success, mean, special, audience, screen, besides, cinema, create, full of, stamp, seat, collection, coin, performance, rise, stage, documentary, thematic, badge, though, theatre, traveling, feature film, fiction, library, novel, boring, whatever, wherever.
The song "Mr.Crocodile"

Never smile at a crocodile.

No, you can’t get friendly with a crocodile.

Don’t be taken in by his welcome grin.

He’s imagining how well you’d fit within his skin.

Never smile at a crocodile.

Never tip your hat and stop to talk awhile,

Never run!

Walk away.

Say goodnight, not goodday!

Clear the isle.

Never smile at Mr.Crocodile


  1. Закріплення вивчених JIO:

а) кросворд. Учень(автор кросворду) виходить до дошки, зачитує запитання, пов’язані із У.Діснеєм nа його героями, а учні вгадують слова.

  1. Гра “Who is the champion?”:

учні отримують листки із переліком вже вивчених слів по темі “Хобі”. Хто швидше за усіх прочитає слова без помилок – той є переможець.

  1. Діти співають пісню “Never smile at Mr. Crocodile.”




III. Заключна частина.

  1. Підведення підсумків уроку.

  2. Оцінювання кожного учня, аргументація оцінок.

  3. Надання домашнього завдання: підготуватися до диктанту по словам (с.287-288, в. 12), переказ тексту (с.290-292, в. 16).



Камінська-Клецкова Я.Ю.

вчитель вищої категорії

вчитель англ. мови

гімназії “Ерудит” м. Києва

Схожі:

Урок 3 Тема: Їжа
Практична: Удосконалювати комунікативну компетенцію учнів на основі навичок володіння новим лексичним матеріалом по темі. Проконтролювати...
Тема: Закріплення прийомів усного і письмового додавання і віднімання...
Й виконувати усне й письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Організувати творчу роботу над задачею. Розвивати обчислювальні...
Економіко-географічна характеристика Великобританії
Мета: сформувати в учнів систему знань про основні економіко-географічні характеристики Великобританії; вдосконалити практичні навички...
Від цілей установки вибраного виду читання (вголос або про себе, повне або вибіркове)
Психолого-педагогічні аспекти формування навички швидкого читання молодших школярів
Тема. Закріплення знань про звукові значення букв
Розвивати та коригувати фонематичний слух учнів, усне мовлення, спостережливість, навички осмисленого читання твору. Виховувати інтерес...
Уроку спецтехнології на тему: «Режими газового зварювання»
Мета уроку: навчальна – навчити учнів самостійно працювати над новим матеріалом,вміти виділяти головне,ознайомити учнів з режимом...
Культурна діяльність. Письменники. Введення лексики. Тренування у...
Улюблений письменник. Розвиток навичок ситуативного мовлення. Читання тексту про себе
Українське читання. 3 клас
Мета. Учити дітей самостійно добирати тексти для позакласного читання на задану тему, розвивати усне мовлення, удосконалювати техніку...
Методичні рекомендації щодо організації дозвілля та зайнятості учнів на період осінніх канікул
Пошукові та науково-дослідницькі роботи супроводжуються відповідними додатками у формі таблиць, схем, малюнків, фотографій, а також...
«Земля колиска людства»
Природознавство «Охорона природи Землі» (самостійний пошук, робота з природознавчим матеріалом)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка