|
Скачати 65.45 Kb.
|
Урок № 18 10 клас. Дата____________ Тема: Економіко-географічна характеристика Великобританії. Мета: сформувати в учнів систему знань про основні економіко-географічні характеристики Великобританії; вдосконалити практичні навички учнів працювати з матеріалом підручника і картами атласу. Обладнання: політична карта Європи, атласи, підручники. Структура уроку: І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. ІV. Закріплення нових знань та умінь учнів. V. Підсумок уроку. VІ. Домашнє завдання. Хід урокуІІ. Актуалізація опорних знань та умінь.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. План розгляду нового матеріалу:
Завдання. Користуючись картою в атласі дати характеристику географічного положення Великобританії та її природно-ресурсного потенціалу. ІV. Закріплення нових знань та умінь учнів.
VІ. Домашнє завдання. Опрацювати відповідний текст у підручнику. Окремі письмові завдання. Урок № 19 10 клас. Дата____________ Тема: Економіко-географічна характеристика Франції, Італії. Мета: сформувати в учнів систему знань про основні економіко-географічні характеристики Франції та Італії; вдосконалити практичні навички учнів працювати з матеріалом підручника і картами атласу. Обладнання: політична карта Європи, атласи, підручники. Структура уроку: І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. ІV. Закріплення нових знань та умінь учнів. V. Підсумок уроку. VІ. Домашнє завдання. Хід урокуІІ. Актуалізація опорних знань та умінь.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. План розгляду нового матеріалу:
Завдання. Користуючись картою в атласі дати характеристику географічного положення Франції та її природно-ресурсного потенціалу. ІV. Закріплення нових знань та умінь учнів.
VІ. Домашнє завдання. Опрацювати відповідний текст у підручнику. Окремі письмові завдання. Урок № 2010 клас. Дата____________ Тема: Економіко-географічна характеристика Польщі. Мета: сформувати в учнів систему знань про основні економіко-географічні характеристики Польщі; вдосконалити практичні навички учнів працювати з матеріалом підручника і картами атласу. Обладнання: політична карта Європи, атласи, підручники. Структура уроку: І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. ІV. Закріплення нових знань та умінь учнів. V. Підсумок уроку. VІ. Домашнє завдання. Хід урокуІІ. Актуалізація опорних знань та умінь.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. План розгляду нового матеріалу:
Завдання. Користуючись картою в атласі дати характеристику географічного положення Польщі та її природно-ресурсного потенціалу. ІV. Закріплення нових знань та умінь учнів.
VІ. Домашнє завдання. Опрацювати відповідний текст у підручнику. Окремі письмові завдання. Урок № 2110 клас. Дата____________ Тема: Економіко-географічна характеристика Росії. Мета: сформувати в учнів систему знань про основні економіко-географічні характеристики Росії; вдосконалити практичні навички учнів працювати з матеріалом підручника і картами атласу. Обладнання: політична карта Європи, атласи, підручники. Структура уроку: І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. ІV. Закріплення нових знань та умінь учнів. V. Підсумок уроку. VІ. Домашнє завдання. Хід урокуІІ. Актуалізація опорних знань та умінь.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. План розгляду нового матеріалу:
Завдання. Користуючись картою в атласі дати характеристику географічного положення Росії та її природно-ресурсного потенціалу. ІV. Закріплення нових знань та умінь учнів.
VІ. Домашнє завдання. Опрацювати відповідний текст у підручнику. Окремі письмові завдання. Урок № 2210 клас. Дата____________ Тема: Економіко-географічна характеристика Білорусі. Мета: сформувати в учнів систему знань про основні економіко-географічні характеристики Білорусі; вдосконалити практичні навички учнів працювати з матеріалом підручника і картами атласу. Обладнання: політична карта Європи, атласи, підручники. Структура уроку: І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь. ІІІ. Вивчення нового матеріалу. ІV. Закріплення нових знань та умінь учнів. V. Підсумок уроку. VІ. Домашнє завдання. Хід урокуІІ. Актуалізація опорних знань та умінь.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. План розгляду нового матеріалу:
Завдання. Користуючись картою в атласі дати характеристику географічного положення Білорусі та її природно-ресурсного потенціалу. ІV. Закріплення нових знань та умінь учнів.
VІ. Домашнє завдання. Опрацювати відповідний текст у підручнику. Окремі письмові завдання. |
Економіко-географічна характеристика Півдня США Територія Сполучених Штатів Америки ділиться на три великих економічних райони: промислова Північ, що була рабовласницький Південь... |
Урок на тему: „ Економіко географічна характеристика Німеччини.” Сформувати в учнів систему знань про особливості економіко – географічного та політичного положення, населення й господарства Німеччини,... |
Японія. Історико-культурні особливості. Економіко-географічна характеристика Формувати в учнів систему знань про специфіку японської історії і культури, основних рис сучасного стану і розвитку економіки країни;... |
Японія. Історико-культурні особливості. Економіко-географічна характеристика Формувати в учнів систему знань про специфіку японської історії і культури, основних рис сучасного стану і розвитку економіки країни;... |
Економіко-географічна характеристика кольорової металургії Для народного господарства має велике значення. Це все залежить від того, що не вистачає руд кольорових металів. А в умовах НТП (науково-технічного... |
Урок прес конференція Тема. Фізико – географічна характеристика природного комплексу Чорного моря. Проблеми використання і охорони його вод |
Урок прес конференція Тема. Фізико – географічна характеристика природного комплексу Чорного моря. Проблеми використання і охорони його вод |
Тема: Велика Британія Обладнання: відеокасета «Екскурсія по Європі», підручник, політична карта світу, графіки, діаграми підготовлені учнями для доповідей,... |
Розвиток медіа освіти у Великобританії Чернявська Ю. Ю. Розвиток медіа-освіти у Великобританії // Педагогічна газета. – 2003. №12 (113). – С. 8 |
Позитивні зрушення системи освіти Великобританії в другій половині... Резюме: аналізується шлях розвитку британського освітнього процесу в XX-му столітті від елітарного до масового, потокового; підкреслюється... |