|
Скачати 111.6 Kb.
|
Ягубецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Христинівської районної ради Черкаської області Вчитель фізичної культури Андрущак В.О. 2012 р. Мета: виховувати любов до фізкультури та спорту; розвивати руховий апарат, фізичні вміння та навички; зміцнювати здоров'я; виховувати почуття дружби, колективізму, взаємовиручки; прищеплювати любов до занять фізкультурою. Учасники: 4 команди по 10 осіб (5 хлопців, 5 дівчат), ведуча, 4 дівчини (співають і танцюють). Інвентар і обладнання: 8 кеглів, 40 паперових різнокольорових осінніх листочків, 4 цеберка, 12 обручів, по 4 баскетбольні, волейбольні, тенісні та набивні м'ячі, 8 загадок, 4 скакалки, 4 картоплини, 4 яблука, 4 цибулини, 4 горіхи, 4 морквини, 4 ложки, 4 парасольки, 4 грамоти. Хід свята Ведуча. Унылая пора! Очей очарованье! Приятна мне твоя прощальная краса — Люблю я пишное природы увяданье, В багрец и золото одетые леса, В их сенях ветра шум и свежее дыханье, И мглой волнистою покрыты небеса, И редкий солнца луч, и первые морозы, И отдаленнне седой зими угрозы. Ведуча. Діти, хто знає, про яку пору року О.С. Пушкін написав ці рядки? (Відповіді дітей.) Так, про осінь. За якими ознакам ми дізнаємося, що настала осінь? (Відповіді учнів.) Молодці, ось і ми сьогодні з вами збиратимемо врожай, ховатимемося від дощу, проводжатимемо на південь птахів і при цьому ще й змагатимемося командами. Жодне змагання не проходить без журі, привітайте його, будь - ласка (представлення членів журі). Для того щоб поліпшити ваш настрій, дівчатка виконають танець осіннього листя. Зустрічайте! (Дівчата в танку розкидають навпроти команд на відстані 10 м різнокольорові (червоні, жовті, помаранчеві, зелені) паперові кленові І листочки.) Ведуча. Ось і завітала до нас осінь, давайте приберемо наше подвір'я. Естафета 1. «Прибирання подвір'я» 1-ша команда збирає жовте листя, 2-га — червоне, 3-тя — помаранчеве, 4-та — зелене. Один учасник команди біжить і бере тільки один листочок, після того як він перетне лінію, біжить наступний. Естафета триває доти, доки команда не збере всі листочки свого кольору. (їхня кількість збігається з кількістю учнів у команді.) Ведуча. Молодці! Подвір'я прибрали! Треба викопати картоплю! Естафета 2. «Збір урожаю картоплі» 1-й учасник біжить із цеберком і «садить» картоплю в лунки (3 обручі), віддає цеберко наступному, той збирає картоплю в цеберко. Естафета триває доти, доки кожен гравець команди не виконає своє завдання. Ведуча. До нас приїхали з бахчі смугасті м'ячі! Відгадайте загадку! Так, це кавуни. І зараз ми збиратимемо врожай кавунів Естафета 3. «Збір урожаю кавунів» У першого учасника в руках 3 м'ячі різних розмірів, оббігши кеглю, він передає «кавуни» наступному. Естафета триває доти, доки кожен гравець команди не виконає завдання. Ведуча. Ви добре попрацювали, тож треба трохи перепочити. Естафета 4. «Відгадай загадку» Кожній команді ведучий загадує по 2 загадки. Загадки
Розпустила сиві коси, а їх буря запліта. (Осінь.) Ведуча. На бахчі ростуть не тільки кавуни, а й гарбузи, і зараз ми збиратимемо врожай гарбузів. Але ці овочі дуже важкі, тому ми їх котитимемо. Естафета 5. «Збір урожаю гарбузів» 1-й учасник котить набивний м'яч навколо кеглі, передає іншому. Естафета триває доти, доки кожен гравець команди не виконає завдання. Ведуча. Восени багато птахів відлітають на південь, але не по одному, а зграями. Естафета 6. «Перелітні птахи» Хлопці й дівчата змагаються окремо. Після кожного змагання підбивається підсумок. 1-й учасник оббігає кеглю з гімнастичною скакалкою і повертається до команди, далі за скакалку береться 2-й гравець, і вони пробігають удвох, потім 3-й, 4-й, 5-й. Ведуча. Як ви знаєте, восени день стає коротшим, рано темніє, іноді роботу доводиться закінчувати у темряві. Зараз ми потренуємося це робити. Естафета 7.«Збір урожаю ввечері» В естафеті беруть участь по одному учаснику з команди Із зав'язаними очима. По черзі треба перенести з обруча в обруч морквину, картоплину, цибулину, яблуко, горіх. Ведуча. Восени часто йдуть дощі, а ваш товариш забув парасольку. Чи допоможете ви йому добігти додому? Естафета 8. «Парасолька» Команди об'єднуються у пари. Перша пара з парасолькою в руках оббігає кеглю і передає її другій парі. Естафета триває доти, доки кожна пара не виконає завдання. Ведуча. Поки ви бігали під дощем, хтось спік картоплю. Але вона гаряча, і щоб її донести, треба взяти ложку. Естафета 9. «Гаряча картопля» Перенесення картоплі в ложці. 1-й учень оббігає кеглю з ложкою, передає 2-му. Естафета триває доти, доки кожен учасник команди не виконає завдання. Ведуча. Ви сьогодні добре попрацювали і позмагалися. Поки журі підбиває підсумки, послухайте пісню про осінь. (Дівчати співають пісню «Осінь».) (Оголошення переможців, нагородження команд.) Учасники: 4 команди по 10 осіб (5 хлопців, 5 дівчат), ведуча, дівчинка, яка виконує роль Зими. Інвентар і обладнання: 8 загадок, написаних на паперових сніжинках, 60 паперових крижинок, 4 гімнастичні палиці, 4 шайби, 8 кеглів, 4 ковдри, 4 цеберка, 4 аркуші паперу формату АЗ, 8 аркушів формату А4, 4 тенісні м'ячі, 4 маркери. Хід свята (Заходить Зимонька-Зима, розсипає напроти команд сніжинки.) Я пушиста и бела Ребятишкам я мила, Позволяю им кататься И на горке, и на льду, На заснеженном пруду. Снега белого несу, Все деревья разодену В рощах, парках и в лесу. Ведуча. Доброго дня, дорогі діти. Відгадайте, хто ж це завітав до нас? Правильно, Зимонька-Зима. Зима. Я прийшла до вас не тільки із завірюхами і хуртовинами, а й із зимовими розвагами та іграми. Хочете пограти зі мною? (Відповіді дітей.) Ведуча. Тоді починаймо! Погляньте, скільки Зимонька принесла нам снігу. Треба його прибрати. Естафета 1. «Прибирання снігу» Діти по черзі біжать і збирають сніжинки в цеберко (один учень може взяти тільки одну, сніжинку), повертаючись, передають цеберко наступному учасникові. Виграє команда, яка зібрала найбільше сніжинок. Зима, Молодці, діти! Відпочиньте і відгадайте мої загадки. Естафета 2. «Відгадай-но!» Зима загадує кожній команді по дві загадки на зимову тематику. Загадки
Ведуча. Діти, які ви знаєте зимові розваги? (Відповіді учнів.) Зараз ви кататиметеся на санчатах. Естафета 3. «Перегони на санчатах» Учасники команди стають парами. Один сідає на п'ятах на ковдрі й тримається за неї, другий береться за краї ковдри. За сигналом гравці пересуваються вперед, за кеглею міняються місцями. Передають ковдру наступній парі. Виграє команда, яка першою закінчила естафету. Ведуча. Добре ви покаталися, а тепер перевіримо, яка з команд швидше бігає і думає. Естафета 4. «Склади слово» Біля кеглів лежать сніжинки з написаними літерами. Учасники по черзі біжать і підбирають по одній сніжинці, доки не принесуть усі, складають з них слово.Виграє команда, яка першою складе слово. Ведуча. На санчатах ви покаталися, а чи ви впораєтесь з лижами? Естафета 5. «Лижники» За сигналом перший учасник, стоячи на двох аркушах паперу («лижі») і тримаючи їх руками, пересувається до кеглі, повертається назад бігом, передає їх наступному гравцеві, доки вся команда не закінчить естафету. Ведуча. Діти, які ви знаєте спортивні зимові ігри? (Відповіді учнів.) Добре! А зараз ви гратимете в хокей. Естафета 6. «Хокей» За сигналом учасник веде шайбу гімнастичною палицею, обводить кеглю, передає палицю і шайбу наступному гравцеві. Виграє команда, яка першою і без помилок виконає завдання. Ведуча. А що це за зима, якщо хоч раз не погратися в сніжки? Нашими кульками не можна кидатися один в одного. Тому ви кидатимете в ціль. Естафета 7. «Сніжки» Команди шикуються перед кеглями. В руках у кожного учасника по « тенісному м'ячу. Одним кидком потрібно збити якнайбільше кеглів. Виграє команда, яка зіб'є більшу кількість кеглів. Ведуча. Добре! А скажіть мені, будь ласка, що ще можна робити зі снігу? (Відповіді дітей.) Зараз ви ліпитимете снігову бабу. Естафета 8. «Снігова баба» За сигналом перший учасник із маркером біжить і малює 1-шу деталь (коло) від снігової баби, повертається і передає маркер. 2-й гравець — 2-ге коло, 3-й — 3-тє коло, 4-й — руки і т.д. Виграє команда, яка першою намалює снігову бабу і зробить це гарно. Ведуча. Ось і закінчилися наші змагання. Поки журі підбиває підсумки, давайте заспіваємо пісень про зиму? (Оголошення переможців, нагородження команд.) Учасники: 4 команди по 10 осіб (5 хлопців, 5 дівчат), ведуча, дівчинка, яка виконує роль Весни, 4 дівчини (співають і танцюють). Інвентар і обладнання: 8 кеглів, 40 дощечок, 4 волейбольних м'ячі, 4 гімнастичні лави, канат з прив'язаними до нього 60 паперовими метеликами, 4 аркуші формату А2,4 коробки фломастерів. Хід свята Ведуча. Ось і настала довгоочікувана пора року. І ми зібралися, щоб відсвяткувати прихід весни. Зустрічайте посланців весни! (Дівчата виконують танок квітів.) Ведуча. Навесні все починає оживати: розпускаються квіти, прилітають птахи, прокидаються комахи і тварини, сонце світить довше і більше гріє, голоснішими стають дитячі голоси. Усі радіють весні. Діти, давайте ми потішимо весну своїм веселим настроєм і спортивними перемогами. Жодне змагання не проходить без журі, привітайте його, будь ласка (представлення членів журі). Починаємо змагання! Естафета 1. «Будуємо шпаківню» Біля кеглів лежать 10 дощечок. Кожен учень по черзі біжить і бере одну дощечку. Коли всі дощечки принесено, команди майструють будиночки. Ведуча. Навесні прокидаються комахи (коники, павучки, жучки), ящірки, вужі. Естафета 2. «Пробудження комах» Перші два хлопці — «жучки» — по черзі пересуваються у повному присіді навколо кеглів; третій і четвертий — «павучки» — по черзі пересуваються до кеглів і назад в упорі лежачи позаду. Наступні хлопчик і дівчинка — «вуж»: дівчинка кладе хлопчикові на плечі руки, і вони оббігають навколо кеглів. Сьома і восьма дівчатка — «коники» — по черзі стрибають навколо кеглів,-утримуючи м'яч колінами. Останні дві дівчинки — «ящірки» —по черзі пересуваються в упорі лежачи до кеглів, назад — бігом. Ведуча. Сонце гріє, лід тане, побігли перші струмочки. Естафета 3. «Струмок» За сигналом перший учень оббігає кеглю, бере за руку другого, потім третього і т.д., доки не пробіжать усі гравці. Перемагає команда, яка рівно вишикується за лінією старту. Ведуча. Струмки з'єдналися в одну велику річку. Естафета 4. «Переправа» Перед кожною командою вздовж бігової доріжки виставляються гімнастичні лави. За сигналом кожен учень по черзі добігає до лави, підтягуючись руками, пересувається по ній лежачи на животі. (Заходить дівчина у вбранні Весни.) Весна. Чую, чую сміх і веселощі,відчуваю, діти, як ви радієте мені, але Зима не хоче йти, доки я не відгадаю її загадки. Допоможете мені? (Кожній команді Весна загадує по дві загадки, за кожну правильну відповідь журі виставляє по 1 балу.) Загадки
Риє землю він розталу, ніг не має, а біжить. (Струмок.)
Схочеш взяти його — втече і мерщій сховається. (Промінь сонця.) (Доки діти відгадують загадки, на відстані кеглів натягується канат на висоті 2 м, до нього прив'язані на ниточках 60 паперових метеликів.) Весна. Дякую вам, діти! Молодці! Ведуча. Погляньте, скільки метеликів прилетіло разом із весною, давайте їх упіймаємо. Естафета 5. «Упіймай метелика» Кожен учень по черзі підбігає і зриває по одному метелику, доки не «зловлять» усіх. Виграє та команда, яка «наловила» найбільше метеликів. Ведуча. Кожен із вас навесні дарує мамі, бабусі або вчительці квіти, але ж у нас у залі квіти не ростуть, тож давайте намалюємо букет квітів і вазу, щоб вони не зав'янули. Естафета 6. «Букет квітів» На відстані кеглів напроти кожної команди кріпиться аркуш білого паперу і кладеться коробка фломастерів. Перший учень малює вазу, решта — квіти (9 штук, кожен по квітці). Журі оцінює швидкість і якість виконання малюнка. Весна. Дякую, діти, ви подарували мені чудове свято, а доки журі підбиває підсумки, послухайте пісню (Весна співає пісню.) (Оголошення результатів змагань, нагородження команд.) |
Л. А. Задворська, заступник директора школи з виховної роботи Христинівської... |
Величко Юлія Григорівна вчитель історії та правознавства Богодухівський навчально виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Чорнобаївської районної... |
Уроку Автор: Рак Сергій Олександрович, учитель історії та художньої культури Топильнянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний... |
Назва навчального закладу Боярський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Лисянської районної ради... |
Куцупатра Алла Миколаївна Демонстраційний експеримент з фізики Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Кам’янської районної ради Черкаської області |
Апробація регіональної програми курсу за вибором Червонослобідська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Черкаської районної ради |
СОНЕЧКО “ М Е Т А Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 ім. М. П. Бажана Уманської міської ради Черкаської області |
Головне управління Дніпропетровської обласної адміністрації Дніпропетровський... Братської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, педагог-тренер за програмою «Профілактика ризикової поведінки за проектом «Школа... |
БАЙБУЗІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І –ІІІ СТУПЕНІВ ЧЕРКАСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ Бібліотекар: Ми раді вітати вас у нашому книжковому храмі. Вже стало традицією в нашій школі на початку ІІ семестру визначати кращих... |
ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ: ДОДАТОК, ОЗНАЧЕННЯ, ОБСТАВИНА Автор: Рак Віталія Володимирівна, учитель української мови та літератури Топильнянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний... |