№
|
Зміст питання, яке вивчається
|
Форми і методи вивчення
|
1
|
Виконання вчителем Статуту та Правил внутрішнього розпорядку
|
Аналіз стану дотримання вчителем Статуту, режиму роботи навчального закладу
|
2
|
Плануванням вчителем навчально-виховної роботи: стан календарного планування (відповідальність плануванням вимогам навчальних програм, доцільність розподілу тем за тематичними оцінюваннями чи передбачені форми проведення тематичних оцінювань, наявність власного елемента новизни у плануванні); стан поурочного планування (якість, систематичність); планування з позакласної роботи з предмета; якість планування виховної роботи
|
Вивчення планів роботи вчителя
|
3
|
Виконання вчителем навчальних програм (зіставлення календарних планів із записами в класних журналах, зошитах, щоденниках учнів та календарним плануванням; стан виконання графічних, контрольних, практичних, лабораторних робіт, робіт з розвитку зв’язного мовлення, творчих робіт тощо)
|
Аналіз тематичного планування, класних журналів, учнівських зошитів, щоденників
|
4
|
Якість навчального процесу. Рівень перебудови навчального процесу на засадах гуманізму, демократизму та особистої орієнтації.
Ступінь реалізації навчальних, виховних і розвивальних завдань уроку. Раціональність вибору структури уроку. Оптимальність застосування форм, методів і засобів роботи на різних етапах уроку. Стан роботи з підвищення розумової та пізнавальної діяльності школярів. Стан диференціації та індивідуалізації навчальної діяльності школярів на різних етапах уроку. Рівень з’ясування причин неуспішності та стан роботи щодо її подолання. Рівень матеріально-технічного забезпечення навчального процесу. Стан використання наявної наочності, роздаткового матеріалу, демонстраційного експерименту, технічних засобів навчання.
Зміст, обсяг, диференціація, пояснення та своєчасність подачі домашнього завдання. Ефективність впровадження інноваційних технологій.
Якість контрольно-оціночної діяльності вчителя
|
Відвідування та аналіз 10-15 уроків, класних журналів, учнівських зошитів
|
5
|
Рівень інтересу учнів до предмета. Наявність системи роботи вчителя з виховання у школярів інтересу до предмета. Організація індивідуальної роботи з обдарованими дітьми
|
Анкетування учнів, бесіди з учнями, спостереження з роботою вчителя і учнів на уроці. Аналіз позакласної роботи з предмета
|
6
|
Планомірність та ефективність роботи з формування у школярів загальнонавчальних та предметних умінь і навичок. Рівень сформованості в учнів умінь самостійно застосовувати знання на практиці
|
Спостереження на уроках. Наявність пам’яток щодо допомоги школярам у процесі систематичного здобуття знань. Контрольні завдання учням щодо виявлення рівня сформованості ЗНУН
|
7
|
Стан ведення учнівських зошитів. Періодичність і якість перевірки зошитів, організація роботи над помилками. Система письмових робіт, питома вага самостійних і творчих робіт. Співвідношення обсягу виконання робіт у класі і вдома. Робота з відзначення кращих учнівських зошитів. Каліграфія учнів
|
Вивчення учнівських зошитів
|
8
|
Рівень навчальних досягнень учнів. Якість усних відповідей, письмових, лабораторних, практичних робіт. Усвідомленість, глибина і міцність засвоєння знань. Уміння застосовувати набуті знання на практиці в стандартних і нестандартних ситуаціях. об’єктивність оцінювання навчальних досягнень школярів
|
Спостереження на уроках, вивчення шкільної документації.
Опитування учнів за заздалегідь підготовленими запитаннями. Аналіз результатів контрольного діагностування
|
9
|
Ведення класних журналів, журналів гурткової роботи, журналів проведення індивідуальних занять із школярами
|
Вивчення відповідності стану ведення вимогам, передбаченим МОН
|
10
|
Стан виховної роботи на уроках, у позакласній та позашкільній роботі. Організація індивідуальної виховної роботи
|
Спостереження на уроках. Вивчення роботи класного керівника, керівника гуртка
|
11
|
Результативність виховної роботи (рівень вихованості школярів; стан відвідування школи; поведінка на уроках, перервах, у громадських місцях, вдома; ставлення до навчальних і трудових обов’язків; участь у громадській роботі; рівень підготовки до життя; рівень соціальної адаптації; стан збереження шкільного майна тощо)
|
Анкетування. Спостереження за поведінкою учнів, бесіди з учнями
|
12
|
Самоосвітня робота вчителя: робота над проблемою; що вивчає, що впроваджує; участь у методичній роботі на рівні школи, району, області; участь у педагогічних конкурсах, виставках, аукціонах; участь у засіданнях педагогічних рад, нарадах при директорові; позакласних заходах, друкованих матеріалах; відвідування уроків позакласних заходів у інших вчителів
|
Бесіди з учителем. Ознайомлення з доповідями, розробками, публікаціями. Аналіз якості виступів на семінарах, конференціях і т.д.
|
13
|
Культурний рівень вчителя, його ерудиція
|
Бесіда з учителем
|
14
|
Робота вчителя зі зміцнення здоров’я учнів. Попередження перевантаження на уроках, фізкультхвилинки, контроль за правильністю посадки учнів за столами. Дотримання санітарного режиму в класі, в кабінеті. Санітарно-просвітницька робота з учнями і батьками
|
Спостереження на уроках. Аналіз документації. Бесіди з учнями та вчителем. Бесіда з медсестрою школи
|
15
|
Рівень та результативність роботи вчителя з батьками учнів. Зв’язок з громадськими організаціями, підприємствами, де працюють батьки учнів класу. Робота класного батьківського комітету. Робота педагогічного всеобучу
|
Вивчення планів роботи; відвідування батьківських зборів, засідань батьківських комітетів
|
16
|
Громадська робота вчетеля
|
Бесіда з учителем
|