|
Скачати 235.61 Kb.
|
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ ПАМ’ЯТКА ПЕРШОКУРСНИКУ Дніпропетровськ2013 Пам’ятка першокурснику: інформаційно-довідкове видання. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2013. – 12 с. Дорогий друже! Вітаємо тебе з початком першого навчального року в університеті! Для багатьох з тих, хто тримає у руках цю книгу, нинішній рік знаменний – пройдено ще один етап у становленні особистості, зроблено перший крок на шляху до бурхливого, напрочуд гарного і надзвичайно складного дорослого життя. І нам дуже приємно, що саме ми будемо причетними до вашого формування як спеціалістів, фахівців нової генерації, громадян незалежної європейської держави. Ми – це Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, навчальний заклад, який має свої традиції, історію та власну філософію буття. Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля – провідний спеціалізований навчальний заклад Придніпровського регіону, який здійснює підготовку фахівців (бакалаврів, спеціалістів, магістрів) для підприємницького сектора міста Дніпропетровська, Дніпропетровської області, України та інших держав. Університет має ліцензію АЕ № 270710 Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.07.2013 р. на підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації бакалаврів, спеціалістів, магістрів, довузівську підготовку громадян України та іноземців. Рішенням ДАК від 26 квітня 2013 р. (протокол № 103) університет у черговий раз був акредитований за найвищим, IV рівнем акредитації для вищого закладу освіти (сертифікат РІ IV № 056994). Для забезпечення навчального процесу університет має матеріально – технічну базу, яка відповідає міжнародним стандартам. Бажаємо успіхів у навчанні, творчого натхнення, гарного настрою та наполегливості. Президент університету,доктор економічних наук, професор,заслужений діяч науки і техніки України Б.І. Холод НАВЧАЛЬНІ КОРПУСИ УНІВЕРСИТЕТУ ЯК ШУКАТИ АУДИТОРІЮ? Приклад: № 2 6 1 3 № корпусу № поверху № аудиторії або № А 2 0 1 № корпусу № поверху № аудиторії РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ 1. 8.30 — 9.50 2. 10.05 — 11.25 3. 12.05 — 13.25 4. 13.40 — 15.00 5. 15.10 — 16.30 Дзвінки в університеті подаються автоматично. Зверніть увагу: запізнення заважає нормальному проведенню заняття, тому викладач має право не допускати до занять студентів, які спізнюються. Після закінчення занять студенти повинні привести аудиторію в порядок. ГРАФІК НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ І КУРСУ НА 2013/2014 н.р.
За весь період навчання в університеті студенти повинні опанувати матеріал усіх внесених до навчального плану дисциплін із загальною кількістю навчальних годин – 8640, що складає 240 кредитів. У кожному семестрі кількість обов’язкових кредитів складає 30, тобто 1080 годин навчальної роботи. СТУДЕНТИ МОЖУТЬ КОРИСТУВАТИСЯ ПОСЛУГАМИ: 1. НАВЧАЛЬНО – МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР (НМЦ) НМЦ є комплексним структурним підрозділом університету, що здійснює організацію навчального процесу в університеті, його щоденний системний аналіз та оперативне керування ним з метою підвищення його якості. Начальник НМЦ – Ганна Яківна Глуха, кандидат економічних наук, доцент (к. 2211, тел.: 778-03-81 ). Заступник начальника НМЦ – Вікторія Миколаївна Орлова, кандидат технічних наук, доцент (тел.: 31-24-75). 1.1 СТУДЕНТСЬКЕ БЮРО Студентське бюро (к. 2212, 2213) входить до навчально-методичного центру та функціонує з метою оперативного вирішення основних питань навчальної діяльності. Основною метою студентського бюро є документаційне забезпечення навчального процесу в університеті, координація комунікативної діяльності на рівні студент – студентське бюро – напрям підготовки, забезпечення проведення навчального процесу в Університеті у повній відповідності прийнятим в Україні стандартам, загальноєвропейським стандартам та вимогам Болонської декларації. Студентське бюро забезпечує організацію навчального процесу та роботу зі студентами денної, вечірньої та заочної форм навчання. 2. БІБЛІОТЕКА Університет має сучасну бібліотеку, яка є навчальним, науковим, інформаційним та культурно-просвітницьким центром. Фонд бібліотеки складає понад 150 тис. примірників. З правилами обслуговування читачів у бібліотеці університету студенти першого курсу будуть ознайомлені під час запису до бібліотеки. ВИТЯГ З „ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ У БІБЛІОТЕЦІ УНІВЕРСИТЕТУ” (затверджено 20.10.04) Обслуговування читачів: 1. Для обслуговування у бібліотеці університету необхідно пред’явити документ: студентський квиток або залікову книжку. 2 При видачі літератури визначається термін її повернення. При несвоєчасному її поверненні сплачується пеня. 3. Бібліотека університету надає читачам окремі платні послуги. 4. У разі пошкодження літератури або її загублення, читач повинен передати до бібліотеки аналогічну та сплатити штраф (визначений наказом ректора). Регламент роботи: щоденно, 8.00 – 18.00; субота, 8.00 – 16.00; неділя – вихідний. Останній четвер місяця – сандень. Підрозділи бібліотеки: кабінет директора бібліотеки (к. 3103); навчальний абонемент (к. 3101); загальний читальний зал (к. 3102); зал періодичних видань (к. 3104). Директор бібліотеки - Світлана Володимирівна Чергінець. E- mail: [email protected]. 3. ІНФОРМАЦІЙНО - ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР (ІТЦ) ІТЦ забезпечує комп’ютеризацію навчального процесу та доступ в мережі Internet з можливістю реєстрації (отримання імені і паролю). Для отримання додаткової інформації користуйтеся адресою: [email protected]. 4. ФІЗКУЛЬТУРНО - СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС (ФСК) У ФСК працюють спортивні секції: баскетбол, настільний теніс, атлетична гімнастика, армспорт, пауерліфтинг, шейпінг, степ-аеробіка, бадмінтон, теніс (за додаткову плату). Завідувач кафедри фізичного виховання – Шуба Віктор Олександрович, майстер спорту міжнародного класу з важкої атлетики, заслужений тренер України, заслужений працівник фізичної культури і спорту України, доцент. ПОРЯДОК ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ 1. Розподіл студентів за основними та спеціальними медичними групами здійснюється на початку навчального року завідувачем кафедри фізичного виховання сумісно з директором лікувально-діагностичного центру. 2. До спеціальних навчальних груп зараховуються студенти, які за показаннями медичних довідок не можуть бути зараховані до основної групи занять з фізичного виховання. 3. Загальне звільнення від практичних занять з фізичного виховання (на семестр, на навчальний рік) може бути здійснено за наказом ректора університету, який видається на підставі довідки. 4. Заяву на ім'я ректора про звільнення від занять з фізичного виховання (з вказівкою причини, дати та строку звільнення) студент подає керівнику напряму підготовки разом із відповідними документами до початку навчального семестру або протягом двох перших навчальних тижнів. 5. У разі порушення термінів подання заяви, вказаних у п. 4 цього Порядку, студент не отримує права на звільнення. 6. При появі протягом семестру непередбачених обставин, пов’язаних із здоров'ям студента, питання про звільнення від практичних занять із фізичного виховання вирішується на підставі заяви студента, яку він подає керівнику напряму підготовки. 7. Тимчасове звільнення студента від занять з фізичного виховання (не передбачає звільнення до кінця семестру або навчального року, а також звільнення від складання заліку) здійснюється на підставі надання студентом на кафедру фізичного виховання довідки, виданої або завізованої лікувально-діагностичним центром та подальшої передачі цієї довідки студентом до напряму підготовки. Довідка повинна бути надана студентом на кафедру фізичного виховання та до напряму підготовки наступного дня після її виписки. 8. Студенти, які звільнені від практичних занять з фізичного виховання, повинні виконувати індивідуальні завдання у вигляді рефератів з теоретичного і методичного розділів програми, з подальшим їх захистом і отриманням рейтингової оцінки за шкалою, визначеною системою залікових кредитів (ЄКТС). 5. ЛІКУВАЛЬНО - ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТРУ центрі проводиться повне медичне обслуговування, лікування та консультативний огляд, здійснюються диспансерні огляди бригадою лікарів, проводиться комп’ютерна діагностика. Начальник лікувально-діагностичного центру – Тетяна Євгенівна Лисенко (тел.: 372-88-16). ЛДЦ знаходиться за адресою: вул. Ю. Словацького, 14 (3 поверх). 6. ПАЛАЦ СТУДЕНТІВ Якщо ви творча натура або прагнете нею стати, хочете відкрити в собі творчі здібності, то Палац студентів – для вас! З пропозиціями звертайтися до помічників керівників напрямів підготовки.7. МУЗЕЙ УНІВЕРСИТЕТУ Якщо Ви бажаєте розширити уявлення про розвиток освіти та науки, культури та мистецтва, організувати цікаві заходи - сердечно чекаємо на Вас у музеї університету! Музей працює з 9.00 до 17.00 кожного дня, крім суботи і неділі. Завідувач музею - Любов Дмитрівна Крутько, к. 2208. 8. ЦЕНТР КАР’ЄРИ Центр кар’єри забезпечує підготовку та проведення усіх видів практики студентів, пропонує допомогу у складанні професійного резюме; підготовку до інтерв’ю, самопрезентації, до співбесіди з працедавцем; тренінги з техніки пошуку роботи; індивідуальне консультування з питань планування кар’єри та отримання роботи. Начальник – Софія Петрівна Суперека, к. 2215. 9. ОРГАНИ СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ Студентська рада є об’єднувальною ланкою між студентами та викладачами, плідно співробітничає з адміністрацією університету, своєю діяльністю вона забезпечує дотримання прав та захист інтересів студентів, а також їх найбільш повний розвиток у сферах комунікації, культури, спорту, благодійництва, внутрішніх та зовнішніх відносин із студентством міста, України, інших країн Європи. Ініціативних та творчих студентів-першокурсників чекають у штабі студентської ради! Ваші пропозиції буде почуто! (тел.: 370-36-25, дод.: 427). Ваші листи будуть із зацікавленістю прочитані! - e-mail: [email protected]. Вам завжди будуть раді! - оф. 2207 (корп. В, 2 етаж). МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ УНІВЕРСИТЕТУ З часу свого заснування Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля постійно встановлює, розвиває, вдосконалює та поглиблює міжнародні зв’язки як з вищими навчальними закладами Європи, так і з іншими закордонними установами, організаціями та фондами. На сьогоднішній день Університет плідно співпрацює у навчальній та науковій сферах з вищими навчальними закладами Польщі, Німеччини, США, Великобританії, Росії, Іспанії, Італії, Франції, Швеції, Нідерландів, Республіки Кореї, Оману, Румунії та іншими країнами світу. Одним з найбільших досягнень Університету – яке, до речі, не має аналогів в Україні – це підготовка кадрів за спільною бакалаврською програмою «International Management» з Університетом Уельсу (Велика Британія)! Ми готуємо фахівців з міжнародного менеджменту, які отримують два дипломи - український та британський. Мабуть одним з найяскравіших показників міжнародного визнання Університету є членство у видатних світових асоціаціях та спільнотах серед яких: Велика Хартія університетів, Міжнародна асоціація університетів (IAU), Європейська асоціація університетів (EAU), Асоціація університетів чорноморського регіону (BSUN), Мережа управління знаннями молодих менеджерів у Центральній і Східній Європі (AGRIMBA), Російська асоціація бізнес-освіти, Міжнародна професорська асоціація, Європейська асоціація розвитку менеджменту (EFMD), Європейська асоціація міжнародної освіти (ЕАІА). Студенти університету мають можливість складати міжнародні тести-іспити на володіння іноземними мовами, отримуючи всесвітньо визнані сертифікати та дипломи FCE, BEC, DELF, CELTA, DALF, DELE ін. Начальник міжнародного відділу – Ганна Павлівна Циверенко, кандидат юридичних наук (к. А417). ВАЖЛИВО ПАМ`ЯТАТИ! Студент університету повинен виконувати всі види навчальної роботи, систематично відвідувати заняття за навчальним планом. У разі неможливості відвідування занять з поважних причин, студент зобов'язаний вчасно, не пізніше наступного дня повідомити про це керівника напряму підготовки і в перший день прибуття на заняття подати дані про причини пропуску занять. У випадку хвороби студент подає керівнику напряму підготовки довідку встановленого зразка відповідної медичної установи. Усі питання про якість навчання, а також непорозуміння, які виникають під час спілкування з викладачами та співробітниками університету студент може вирішувати з керівником напряму підготовки. З метою забезпечення необхідного рівня безпеки вхід на територію університету – після пред’явлення студентського квитка або залікової книжки. Студенти Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля повинні дотримуватися „Кодексу поведінки у Дніпропетровському університеті імені Альфреда Нобеля”. ВИТЯГ З КОДЕКСУ ПОВЕДІНКИ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ імені АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ 1. Базові етичні принципи та норми поведінки 1.1. Кожен повинен з повагою ставитися до норм Конституції і законів України. 1.2. Кожен повинен з повагою ставитися до цінностей історично-культурної спадщини України, до її мов та традицій. 1.3. Кожен повинен у спілкуванні з іншими особами поводитися з гідністю та повагою. 1.4. Кожен має право займатися політичною або релігійною діяльністю у межах закону виключно у вільний від роботи або навчання час. 1.5. У Дніпропетровському університеті імені Альфреда Нобеля визнаються загальнолюдські цивілізаційні цінності, відповідно до яких належність особи до будь-якої національної, етнічної, мовної, соціальної або статевої групи в жодному разі не може бути причиною для дискримінації або некоректного, образливого ставлення. 2. Права студентів та слухачів Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля 2.1. Усі студенти та слухачі університету мають право: – навчатися з метою здобуття певного освітньо-кваліфікаційного рівня, одержувати вищу освіту відповідно до державних і міжнародних стандартів щодо змісту та обсягів; – здобувати додаткову освіту відповідно до угоди з університетом; – проходити навчання або стажування в інших навчальних закладах за домовленістю зацікавлених сторін; – користуватися навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою базою університету, мати вільний доступ до бібліотеки та комп’ютерних класів згідно з їх регламентом роботи; – мати доступ до інформаційних ресурсів мережі Інтернет згідно з технічними можливостями і регламентом роботи відповідних порталів університету; – брати участь у науково-дослідній роботі, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо; – брати участь особисто або через своїх представників в обговоренні та вирішенні питань удосконалення навчально-виховного процесу, науково-дослідної роботи, організації дозвілля та відпочинку тощо; – мати безпечні та нешкідливі умови навчання; – користуватися послугами університетського центру охорони здоров’я, засобами лікування, профілактики захворювань та зміцнення здоров’я; – діставати захист від будь-яких форм експлуатації, фізичного або психічного насильства, від дій, які порушують честь та гідність; – обирати і бути обраними до колегіальних органів університету; – оскаржувати у відповідному порядку накази і розпорядження адміністрації, висловлювати претензії щодо поведінки та методів взаємовідносин будь-кого в університеті через органи студентського самоврядування або особисто; – брати участь у студентських об’єднаннях, клубах, гуртках тощо; – вільно висловлювати свої думки, якщо вони не заперечують аналогічного права інших і не принижують людської гідності; – брати участь в академічному процесі на рівних підставах, незалежно від статі, раси, громадянства, мови, культури, релігії, фізичних вад та інших особистих якостей; – одержувати академічну відпустку у зв’язку із захворюванням або іншою поважною причиною; – бути поновленими на навчання у порядку, встановленому законодавством; – якщо студент вважає, що до нього несправедливо і упереджено ставиться співробітник університету, викладач чи інший студент, він може звернутися до студентської ради чи до адміністрації університету з вимогою припинення порушення своїх особистих прав. 3. Обов’язки студентів та слухачів: – бути чесними; – поважно ставитися до викладачів, співробітників та студентів університету; – нести відповідальність за свої дії і наслідки, до яких вони призводять; – відвідувати всі заняття згідно з розкладом, якщо немає документального підтвердження поважної причини їх пропуску; – приходити на заняття вчасно і не залишати аудиторії без дозволу викладача; – виконувати всі академічні завдання і роботи у визначені терміни; – активно готуватися до занять і брати участь в роботі під час занять, при цьому даючи можливість іншим студентам робити свій внесок у навчальний процес; – бути уважним до потреб і прав інших щодо користування бібліотечними фондами, комп’ютерними ресурсами; – додержуватися законодавства, моральних та етичних норм поведінки; – оволодівати знаннями, практичними навичками, професійною майстерністю; – бережно ставитися до майна університету, інших юридичних та фізичних осіб; – додержуватися санітарно-гігієнічних норм; – вчасно інформувати адміністрацію університету про обставини, які перешкоджають виконанню обов’язків студентами або роблять їх неможливим. – не порушувати заборони, регламентації та обмеження, що вводяться Кодексом поведінки в університеті, до яких належать такі заборони: образлива або непристойна поведінка; вандалізм, крадіжки; вживання та розповсюдження наркотичних, токсичних речовин, алкоголю; азартні ігри; створення перешкод; зберігання, застосування або розповсюдження будь-якої зброї, вибухових речовин або хімічних речовин, які можуть створити загрозу життю та здоров’ю; надання неправдивої інформації, підробка або фальсифікація документів; переслідування будь-кого у будь-якій формі, будь-які погрози, порушення правил безпеки; – до регламентації в університеті належать: куріння, користування засобами мобільного зв’язку, комп’ютерами та електронними пристроями. КЕРІВНИЦТВО УНІВЕРСИТЕТУ
КАФЕДРИ І НАПРЯМИ ПІДГОТОВКИ
КЕРІВНИКИ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ
Інформаційно-довідкове видання ПАМ’ЯТКА ПЕРШОКУРСНИКУ Підписано до друку 28.08.2013. Формат 60х84/16. Оперативна поліграфія. Тираж прим. Ум. др. арк. 0,8. Зам. № 1 . Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Леніна, 18 |
ПАМ’ЯТКА ПЕРШОКУРСНИКУ Дніпропетровськ Пам’ятка першокурснику: інформаційно-довідкове видання. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2014.... |
Пам’ятка про адміністративні процедури виписування, видачі і отримання податкових накладних Зазначена Пам’ятка підготовлена з урахуванням вимог ст. 201 розділу V ПКУ та наказу ДПА України від 21. 12. 2010 р. №969 “Про затвердження... |
Комплекс щойно виявлена пам’ятка історії, архітектури, містобудування Дати і №№ рішень відповідно до яких об’єкт взято на державний облік та визначено категорію пам'ятки |
У пам’ятці наводяться правила щодо дій населення при загрозі та виникненні... Пам’ятка призначена для широкого кола читачів, які небайдужі як до здоров'я свого, так і оточуючих громадян |
Щодо вибіркової санітарної рубки в 61 кварталі ботанічної пам’ятки... Місцевого значення «Сокольники-Помірки» (далі – пам’ятка природи) площею 163,1 га розташована в кв кв. 52 54, 60, 61, 65, 68 Лісопаркового... |
ПАМ’ЯТКА НА КАНІКУЛИ Шановні учні! Попереду прекрасна, але відповідальна... Будьте культурними та дисциплінованими. Пам’ятайте: від вашої поведінки залежить честь сім'ї і школи |
Пам'ятка на весняні канікули! Основні правила безпеки при використанні побутових нагрівальних, електричних і газових приладів |
Закони царя Хаммурапі видатна пам’ятка права Стародавнього Сходу Підготовка до семінарського заняття є однією з форм самостійної роботи студентів. У ході вивчення курсу „Історія держави і права... |
Тема. Розвиток зв’язного мовлення Обладнання: підручник, мультимедійна презентація, пам’ятка „Правила написання листа”, аркуші, конверт |
Пам’ятка з правил дорожнього руху Перед тим, як починати перехід через дорогу, вулицю треба зупинитись і приготуватися до переходу |