|
Скачати 131.17 Kb.
|
Проект рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради «Про Порядок встановлення режимів роботи та погодження розміщення тимчасових споруд торговельного і побутового призначення та проведення ярмарків у місті Тернополі» Керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту населення від впливу шуму», на виконання рішення міської ради від 30.09.2011р. №6/14/21 «Про внесення доповнень до рішення міської ради від 19.05.2011 року №6/8/20 «Про затвердження Правил благоустрою міста Тернополя», виконавчий комітет ВИРІШИВ: 1. Затвердити Порядок встановлення режимів роботи та погодження розміщення тимчасових споруд торговельного та побутового призначення та проведення ярмарків у місті Тернополі, згідно з додатком 1 (додається). 2. Форму Наказу Про встановлення режимів роботи та погодження розміщення тимчасових споруд торговельного та побутового призначення та проведення ярмарків у місті Тернополі, згідно з додатком 2 (додається). 3. Відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації оприлюднити дане рішення шляхом опублікування в друкованих засобах масової інформації та на офіційній сторінці міської ради в мережі Інтернету. 4. Рекомендувати Тернопільській об’єднаній державній податковій інспекції відповідно до ст. 20, 80 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI проводити перевірки суб’єктів господарювання (юридичних та фізичних осіб, що зареєстровані та перебувають на обліку в Тернопільській об’єднаній державній податковій інспекції), які здійснюють розрахунки у готівковій та/або безготівковій формі у сфері торгівлі, ресторанного господарства та послуг, виробників власної продукції та суб’єктів господарювання, на господарських одиницях яких погоджено нічний режим роботи щодо наявності дозволів на розміщення об’єктів торгівлі та погоджень на розміщення об’єктів сфери послуг або декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання в галузі торгівлі та побутового обслуговування вимогам законодавства, дотримання порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, патентів, свідоцтв, у тому числі свідоцтв про державну реєстрацію, виробництва та обігу підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами). 5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В.Камінського, управління муніципальної поліції міської ради, МВ УМВС України в Тернопільській області (за згодою), Тернопільську об’єднану державну податкову інспекцію (за згодою). Додаток 1 до рішення виконавчого комітету від «___» _________ 2011р. № ___ Порядок встановлення режимів роботи та погодження розміщення тимчасових споруд торговельного та побутового призначення та проведення ярмарків у місті Тернополі 1.Загальні положення. 1.1. Цей Порядок розроблено та затверджено згідно вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», Правил благоустрою міста Тернополя, затверджених рішенням міської ради від 19.05.2011р. №6/8/20 «Про затвердження Правил благоустрою м. Тернополя» (із змінами та доповненнями) та є обов’язковим до виконання усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, які мають намір вчиняти певні дії щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності у тимчасових спорудах торговельного та побутового призначення (далі – ТС), брати участь у ярмарках та інших заходах торговельного та рекламного спрямування (далі – ярмарки та інші масові заходи). 1.2. Встановлення режимів роботи та погодження розміщення ТС та проведення ярмарків та інших заходів у місті Тернополі (далі – Погодження) здійснюється відповідним виконавчим органом Тернопільської міської ради у сфері торгівлі (далі – дозвільний орган) у порядку, визначеному цим Порядком. 1.3. Тимчасова споруда торговельного чи побутового призначення – одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій і встановлюється тимчасово. 1.4. Непересувна ТС – споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру має площу до 30 кв. м (кіоск, павільйон тощо). 1.5. Пересувна ТС – споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для роздрібної торгівлі. 1.6. Типова ТС – вид ТС, виконаний за проектами повторного використання. 1.7. Ярмарок – торговельний, торговельно-презентаційний, культурно-мистецький захід з організації продажу товарів суб’єктами господарювання та фізичними особами з елементами національно-культурних традицій або без них, що проводиться в певному місці та у визначені строки. 1.8. Холодильне та інше обладнання, що розміщується поряд зі стаціонарною ТС, встановлюється в межах земельної ділянки, що надана у власність, користування (оренду) або використовується на підставі договору сервітуту для розміщення ТС. При цьому загальна площа, яку займає таке обладнання, не може перевищувати 25% площі цієї ТС. 1.9.Отримане відповідно до цього порядку Погодження не звільняє суб’єктів господарювання від обов’язку отримання дозвільних та інших документів, передбачених чинним законодавством. 2.Порядок встановлення режимів роботи та погодження розміщення тимчасових споруд торговельного та побутового призначення. 2.1. Суб’єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність у м. Тернополі у сфері торгівлі, ресторанного господарства, надання побутових послуг населенню до початку роботи на будь-якому об’єкті благоустрою відповідного об’єкту торгівлі, ресторанного господарства, побутових послуг зобов’язані погодити розташування та режим роботи такого об’єкту із дозвільним органом згідно із цим Порядком. 2.2. Особа, зацікавлена у погодженні, подає в Єдиний дозвільний центр письмову заяву затвердженої форми. 2.3. До заяви додаються документи: 2.3.1. Для погодження непересувних ТС: - витяг з Єдиного державного реєстру із зазначенням основних видів діяльності юридичної особи або фізичної особи-підприємця; - копія правовстановлюючого документа на використання земельної ділянки; - схема розміщення ТС, виконана ліцензованою проектною організацією на оновленій топозйомці М 1:500, погоджена з управлінням з питань містобудування та архітектури; - ескіз фасадів ТС, виконаний ліцензованою проектною організацією М 1:50, погоджений з управлінням з питань містобудування та архітектури; - документ, що свідчить про готовність закінченого будівництвом (реконструкцією) об’єкта до експлуатації (для павільйонів); - копія погодження санепідемстанції та погодженого асортиментного переліку продукції, що реалізується на об’єкті торгівлі (для суб’єктів господарювання, що здійснюють торгівлю продуктами харчування); - копія угоди із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів; - копія угоди на прибирання прилеглої та закріпленої території; - копія угоди на прибирання вулично-дорожньої мережі та вивезення вуличного змету (при потребі). 2.3.2. Для погодження розміщення пересувних ТС, відкритих майданчиків: - витяг з Єдиного державного реєстру із зазначенням основних видів діяльності юридичної особи або фізичної особи-підприємця; - копія правовстановлюючого документа на використання земельної ділянки; - схема розміщення ТС, виконана ліцензованою проектною організацією на оновленій топозйомці М 1:500, погоджена з управлінням з питань містобудування та архітектури; - фотофіксація ТС (крім відкритих майданчиків), погоджена з управлінням з питань містобудування та архітектури; - копія погодження санепідемстанції та погодженого асортиментного переліку продукції, що реалізується на ТС (для суб’єктів господарювання, що здійснюють торгівлю продуктами харчування); - копія угоди із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів; - копія угоди на прибирання прилеглої та закріпленої території; - копія угоди на прибирання вулично-дорожньої мережі та вивезення вуличного змету (при потребі). 2.3.3. Для погодження розміщення ТС для разової торгівлі: - витяг з Єдиного державного реєстру із зазначенням основних видів діяльності юридичної особи або фізичної особи-підприємця; - копія погодження санепідемстанції та погодженого асортиментного переліку продукції, що реалізується на ТС (для суб’єктів господарювання, що здійснюють торгівлю продуктами харчування); - копії документів про походження продукції (для непродовольчих товарів). 2.4. Заява розглядається дозвільним органом протягом десяти робочих днів. За результатами розгляду дозвільним органом може бути прийнято рішення про погодження розташування та режиму роботи відповідної ТС або відмовлено у такому погодженні. 3. Порядок організації проведення ярмарків та інших масових заходів. 3.1. Організація проведення ярмарків та інших масових заходів може здійснюватись за ініціативою виконавчого комітету міської ради чи міського голови або за ініціативою суб’єктів господарювання, громадських об’єднань, підприємств та організацій. 3.2. Проведення ярмарків та інших масових заходів за ініціативою виконавчого комітету міської ради здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету, яким визначаються місце, термін, час та умови проведення ярмарку чи іншого масового заходу. 3.3. Проведення ярмарків та інших масових заходів за ініціативою міського голови здійснюється за його розпорядженням, яким визначаються місце, термін, час та умови проведення ярмарку чи іншого масового заходу. 3.4. Проведення ярмарків та інших масових заходів за ініціативою суб’єктів господарювання, громадських об’єднань, підприємств та організацій здійснюється за погодженням із дозвільним органом. 3.4.1. Організатор заходу надсилає звернення на ім’я міського голови. У зверненні зазначаються: - мета та вид заходу (ярмарок, рекламна акція тощо); - місце та час проведення заходу; - повне найменування, адреса місця розташування організатора проведення заходу; - прізвище, ім’я, по батькові, посада особи, відповідальної за організацію проведення заходу, контактні телефони. 3.4.2. У випадку позитивного розгляду звернення організатор заходу подає в Єдиний дозвільний центр письмову заяву встановленого зразка. До заяви додаються: - документ про забезпеченість відповідним приміщенням або торговою площею або угода на санітарне утримання території, укладена із спеціалізованою організацією; - схема розміщення об’єктів, що будуть задіяні у заході; - копії угод із спеціалізованими підприємствами на вивезення твердих побутових відходів та санітарне утримання території; - погодження (при потребі) органів Держпожежнагляду, державної санітарно-епідеміологічної служби, ДАІ. 3.4.3. Погодження (відмова у погодженні) проведення ярмарків та інших масових заходів здійснюється дозвільним органом протягом десяти робочих днів з моменту реєстрації заяви. 3.4.4. Відповідальність за дотримання Правил благоустрою м. Тернополя, організацію належного санітарно-технічного утримання території проведення заходу та вивезення побутових відходів, дотримання правил протипожежної безпеки та санітарних правил покладається на організатора заходу. 3.5. Проведення ярмарків та інших масових заходів за ініціативою суб’єктів господарювання, громадських об’єднань, підприємств та організацій без погодження із дозвільним органом не допускається. 4. Термін дії Погодження. 4.1. Погодження видається: 4.1.1. Для ТС – на 1 рік. 4.1.2. Для разової торгівлі – строком до одного місяця. 4.1.3. Для проведення ярмарку та іншого масового заходу – строком до одного місяця. 5. Порядок переоформлення Погодження. 5.1. Погодження підлягає переоформленню у випадку: - зміни найменування суб’єкта господарювання – юридичної особи або прізвища, імені, по батькові фізичної особи – підприємця; - зміни місцезнаходження суб’єкта господарювання. 5.2. Для переоформлення Погодження суб’єкт господарювання подає державному адміністратору документи: - заяву про переоформлення Погодження; - оригінал Погодження, який потребує переоформлення; - документ, що підтверджує зміни, вказані у п. 4.1. цього Положення (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців). 5.3. Видача переоформленого Погодження здійснюється дозвільним органом протягом двох робочих днів з дня одержання заяви про переоформлення Погодження. 6. Порядок видачі дубліката Погодження. 6.1. Дублікат Погодження видається у випадках: - втрати Погодження; - пошкодження Погодження. 6.2. Для отримання дубліката Погодження суб’єкт господарювання подає державному адміністратору заяву про видачу дубліката Погодження та бланк Погодження, непридатний для використання (у випадку його пошкодження). 6.3. Видача дубліката Погодження здійснюється дозвільним органом протягом двох робочих днів з дня одержання заяви про видачу дубліката Погодження. 7. Анулювання та поновлення дії Погодження. 7.1. Анулювання Погодження здійснюється на підставі: - звернення суб’єкта господарювання із заявою про анулювання Погодження; - припинення юридичної особи (злиття, приєднання, поділ, перетворення або ліквідація); - припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця; - у разі повторного протягом року виявлення фактів порушення вимог законодавства у сфері торгівлі та побутового обслуговування. Фактом виявлення порушень є подання та результати перевірок відповідних контролюючих органів, якими встановлено порушення; - в інших випадках, передбачених чинним законодавством; 7.2. Поновлення дії Погодження проводиться у разі своєчасного усунення порушень, що привели до анулювання дії Погодження. 7.3. Анулювання та поновлення Погодження здійснюється наказом дозвільного органу. Додаток 2 до рішення виконавчого комітету від «___» _________ 2011р. № ___ БЛАНК ДОЗВІЛЬНОГО ОРГАНУ НАКАЗ від ____________ № __________ м. Тернопіль Про встановлення режиму роботи та погодження розміщення тимчасової споруди торговельного і побутового призначення Відповідно до Правил благоустрою міста Тернополя, затверджених рішенням міської ради від 19.05.2011 року №6/8/20, Порядку встановлення режимів роботи та погодження розміщення тимчасових споруд торговельного та побутового призначення та проведення ярмарків у місті Тернополі, затвердженого рішенням виконавчого комітету від ___________ _________ 2011 року 1. Погодити ________________________________________________________ (повна назва підприємства, установи, організації, __________________________________________________________________ прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи – підприємця) розташування ______________________________________________________ (вид та назва тимчасової споруди торговельного чи побутового призначення ) за адресою ________________________________________________________. 2. Встановити режим роботи тимчасової споруди з ______ год. до ______ год. обідня перерва з ______ год. до ______ год. вихідний день ________________________. 3. Встановити термін дії даного погодження з ______________ 20 _____ року до _____________ 20 _____ року. Керівник дозвільного органу _______________ _____________ М.П. Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконавчого комітету «Про Порядок встановлення режимів роботи та погодження розміщення тимчасових споруд торговельного і побутового призначення та проведення ярмарків у місті Тернополі» 1. Проблема, яку передбачається розв’язати З метою подальшого поліпшення благоустрою міста, встановлення режимів роботи та впорядкування розміщення тимчасових споруд торговельного і побутового призначення та проведення ярмарків, у зв’язку із змінами у дозвільному законодавстві виникла необхідність затвердження Порядку встановлення режимів роботи та погодження розміщення тимчасових споруд торговельного і побутового призначення та проведення ярмарків у місті Тернополі. Необхідність цього регуляторного акта викликана відсутністю законодавчої бази для рішення питань, пов’язаних з розміщенням тимчасових споруд торговельного і побутового призначення на об’єктах благоустрою. Проведення даного регулювання доцільно у зв’язку з тим, що іншої альтернативи існуючих проблем не існує. Даний регуляторний акт спрямований на досягнення чітко визначеної мети – удосконалення механізму вирішення питань, пов’язаних із благоустроєм, а саме, розміщення тимчасових споруд торговельного і побутового призначення на території міста. 2. Цілі регулювання
3. Альтернативні способи досягнення визначених цілей В якості альтернативи до запропонованого регулювання розглянемо варіант, коли механізм встановлення режимів роботи та розміщення тимчасових споруд торговельного і побутового призначення залишиться без змін. Це призведе до відсутності догляду за виконанням суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність у тимчасових спорудах торговельного і побутового призначення Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, продажу продовольчих і непродовольчих товарів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та впливу на суб’єктів господарювання з метою уникнення або припинення випадків реалізації шкідливої продукції, здійснення торгівлі у невстановлений час, фактів продажу товарів, заборонених для придбання неповнолітніми, порушень правил роботи у нічний час. Враховуючи вищевикладене, єдиним способом вирішення поставлених цілей є затвердження Порядку встановлення режимів роботи та погодження розміщення тимчасових споруд торговельного і побутового призначення та проведення ярмарків у місті Тернополі. 4. Можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта Даний акт мотивує суб’єктів господарювання виконувати встановлені вимоги щодо благоустрою, порядку розміщення тимчасових споруд торговельного і побутового призначення. Завдяки даному регуляторному акту підвищується проінформованість суб’єктів господарювання щодо змін у чинному законодавстві у дозвільній сфері, а саме щодо порядку розміщення тимчасових споруд торговельного і побутового призначення з метою благоустрою міста. 5. Очікувані результати від прийняття акта
6. Строк дії регуляторного акта Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений у зв’язку з можливістю внесення до нього змін, доповнень у разі змін у чинному законодавстві. 7. Показники результативності регуляторного акта Прийняття запропонованого проекту рішення надасть можливість зменшити кількість порушень правил благоустрою від роботи тимчасових споруд торговельного і побутового призначення, проведення ярмарків та інших масових заходів торговельного та рекламного спрямування. 8. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено через рік з дня прийняття за методикою результативності. Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення повторного відстеження. |
ПОРЯДОК розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного... Про затвердження Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності” з метою упорядкування розміщення... |
Проект рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради Про... «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», з метою впорядкування розміщення... |
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА УІ «Про Порядок розміщення тимчасових споруд та тимчасовий порядок, щодо встановлення договору особистого сервітуту під тимчасовими... |
РОЗМІЩЕННЯ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД ДЛЯ ПРОВАДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Тимчасовий Порядок розміщення на території м. Нікополя тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, (далі Порядок)... |
Додаток 2 до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради... Кодексом України про адміністративні правопорушення, нормативними актами з питань торговельного та побутового обслуговування населення,... |
Додаток 3 до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради... Кодексом України про адміністративні правопорушення, нормативними актами з питань торговельного та побутового обслуговування населення,... |
Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, керуючись пунктом 2 статті 28 Закону України «Про... |
Про порядок демонтажу та евакуації тимчасових споруд для провадження... Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за №244 від 21. 10. 2011 «Про... |
На виконання вимог ст ст. 13. Закону України «Про засади державної... «Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Шпола». Згаданим порядком... |
Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької... Правила розроблені відповідно до вимог чинного законодавства відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»... |