|
Скачати 95.02 Kb.
|
Новорічно-музично-театральна вистава «Зимова казка» Арторський сценарій вчителя початкових класів ( вчитель вищої категорії, старший вчитель) НВК « ЗНЗ 1 ст. – ДНЗ» м. Березівки, Одеської області ШАЙДЮК ТЕТЯНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ ( Починає виставу вчитель, виконуючи куплет пісні. За цей час до глядачів виходять учні і співають приспів разом / мелодія пісні «Волшебник-самоучка»/ та виконуючи музичне «дефіле» виходять) Увага! Настав вже час, Щоб свято почалось в нас: «Зимова історія», Чарівна й казковая… Все пада і пада сніг, На свято ми просим всіх, Веселе і радісне, Що в казку нас поведе… Приспів: Хтось тут сьогодні влюбиться, В когось бажання збудуться, В когось вони розтануть всі, Як снігова вода…. ДА-ДА-ДА!!!... Зимовую цю історію Весело розіграєм ми, А починається все тут В нашому НВК. Ведуча : Жили-були, тай зараз живуть…Не у якійсь особливій країні та не у якомусь особливому королівстві, а у навчально-виховному комплексі нашого невеличкого міста Березівки , у 4 класі, чарівні дівчатка і хлопчики, які найбільш за все полюбляють….що ж вони все ж таки полюблять найбільше?... (лунає дзвінок)… О! так ось же і вони! ( Вибігають два учні) 1 учень. Віддай щоденник!!! А!!!.... 2 учень. Я все мамі розповім за «двійку» із поведінки!... 1 учень. А!!! Ябіда ! Ябіда!.. 3 учень. (підходить) Хлопці! Годі вам сваритися, Зараз треба тільки веселитися Уроків більше в цьому році не буде! 1 учень. Вау! Справді!.. 2 учень. Це ж канікули!.. 3 учень. Звичайно, канікули! І незабаром Новий рік. Он, скільки снігу скрізь… 1 учень. Як гарно!!! Сьогодні сніг із самого ранку йде. Бач, скільки його накидало? 2 учень. То чого ми чекаємо? Гайда всі на двір!!! ( Звучить пісня «Сніг, пада перший сніг…», а діти катаються в цей час на роликах, лижах, ковзанах, грають у сніжки…По закінченню музичної сценівки, перед глядачами залишається хлопчик (на роликах) та дівчинка ( яка сидить ,плачучи, у куточку, після того, як її натерли снігом…) Дівчинка підводиться, збирається додому, вдягає портфель. В цей час до неї під’їжджає хлопчик) Хлопчик. Аміно, стій! Ти додому? Дівчинка. Так. Додому. Хлопчик. Давай допоможу і портфель понесу… Дівчинка. .. Ще чого! Щоб із мене потім всі сміялися? Йди собі!..( виходить) Хлопчик. От мені ці дівчата… ( Дістає мобільний телефон, одягає навушники, натискає кнопку…..починає грати музика «Одна снежинка- еще не снег…».. Хлопчик ( в цей час)скидає портфель, знімає ролики, одягає кросівки, збираючись додому знову бере портфель, вже йде…та.. останньої миті вирішує залишитись . Сідає на портфеля та починає гратися у мобільному телефоні. В цей час до нього підходить інша дівчинка. Хлопчик її примітив, витягнув навушники, музика зупинилася…) Хлопчик. Знову ти! І плаття яке гарне вдягнула… Дівчинка. Так, Сергійку, це я . Хлопчик. Ну що ти, Сюзанно, весь час за мною ходиш? Куди я , туди і ти… Подобаюсь дуже? Може, любиш? Дівчинка. Ще чого! Оце вигадав! Та кому ти потрібен? Он, крім свого мобільного телефона ти нікого не бачиш! Хлопчик. А чим тобі не подобається мій мобільний телефон? Дівчинка. А яка із нього користь? Ти ж ним тільки очі псуєш. Хлопчик. Не кажи! Ти нічого не розумієш! Ось я вчора, на компі, програму одну винайшов, а потім її через блютуз на мобілку перегнав, хочеш покажу? Дівчинка. Ти… і винайшов програму?! Знаєш, що із Інтернету все скачав, то в це повірю… Хлопчик. Та не із Інтернету ! Там такого нема! Моя програма незвична, бо може перевернути шкереберть все старе й нове. Все змішається, змішається… і – буде чудо! Дівчинка. Ха! Чудес не буває! Хлопчик. Ах ти так, да так!... Йди сюди. Бігом! Тисни сюди! ( звучить звук сирени) Діти. Ой! Що це?... Ой !!! Хто це? ( Танець «Синий иней» з синіми стрічками) Хлопчик. Літають, кружляють, нічого не зрозумів… (виходить Зима.) Зима. Як гарно й красиво у зимовому лісі.. Хлопчик. Якісь дива! Дівчинка. А чи не сама це чарівна Зима? Хлопчик. Доброго дня вам, пані. Чи не підкажете, а куди це ми потрапили? Зима. Доброго і вам дня, дітки. Ви потрапили до чарівної програми, яку винайшов один хлопчик-геній Хлопчик. («тішиться» такими словами) А чому ж, чарівна Зима, ти в цій програмі сама? Дівчинка. Справді. А чому сніжинок нема? Хлопчик. Десь заблукали вони по дорозі? Дівчинка. Чи, може , замерзли, як ми, на морозі? Зима. (плескає у долоні) Цю справу я поправлю вмить. Сніжиноньки, до нас летіть! ( виконується танок сніжинок/ мінус «Снег кружиться»/. Зима в цей час співає, а діти пускають мильні кульки, зображуючи таким чином сніговій) Таких гостей чудесных ( 2 раза) Давно не помнят здешние места А мне, Зиме, так надо (2раза) Чтоб в праздник Новогодний свершались чудеса… Снег кружиться, летает, летает Скоро праздник -Новый год! Каждый хочет и верит, и знает То, что радость к нам придет. ( по закінченню пісні майже всі зникають. Перед глядачами залишаються тільки діти і сніжинка) Сніжинка. Дітки, у нас весело й цікаво. А, головне, що зараз все наше королівство готується до Новорічного свята. Ви, я бачу, нетутешні? Дівчинка. Ні. Ми потрапили сюди за допомогою сучасних технологій. Сніжинка. Ви – друзі? Хлопчик. Ні! Ні! Дівчинка. Ми – просто однокласники. Сніжинка. Це не страшно. Йдете зі мною. Помандрувавши нашим казковим королівством по казковому маршруту ви потоваришуєте. Ну? Йдемо? Діти. Пішли! (Звучить мелодія «Сказочный маршрут». Діти , танцюючи, виходять. Фанфари. Перед глядачами – король і королева.) Король Життя у королівстві нудним стало, Були часи : усі співали, танцювали, Гостей запрошували на славетний пир. Тепер усе змінилося… Я йду у монастир! Королева. Величність, що за мова? Річ у чім? Дивуєш мене настроєм своїм… У королівстві тільки й мови, Аби до свята буть напоготові. Король. Яке ще свято? Вперше чую я! Ой! Бідна, бідна голова моя! Від мене, короля, є таємниці? Наказую: усіх мерщій в темницю. А я іду, хоч вір, а хоч не вір, Через хвилину я іду у монастир! Королева. Коханий, знову ти про монастир і про темницю… Ніхто ж не робить з цього таємницю. До королівства сніжного в цей час Діти потрапили і йдуть вони до нас Король. До нас йдуть діти? Справжні чудеса! А ця ялинка - диво і краса! Я хочу видати під Новий рік указ.. Мерщій же радника до нас! Радник. Величність королівська Ваша, Дозвольте скласти шану нашу. Чим можу бути Вам корисним? Королева. О, раднику, Чудова новина! Я знаю, всіх порадує вона. На Новорічний бал до нас сьогодні Хлопчик маленький завіта, А із ним дівчинка, чарівна і проста Король. Тому записуй швидше мій указ. Знай, виконати його треба вчас! (диктує) « В Казковім королівстві радісно гостей стрічайте, У всьому їм всі мешканці допомагайте, Нудьгу і сум забороняю, Указ свій я печаттю закріпляю» (ставить печатку) Радник. Величність королівська Ваша, У цю хвилину, в цей же час, Всі знатимуть про Ваш указ. (Кланяється. Виходить) Король. ( потирає руки) Тепер все добре! Королева. Величність, чуєш, Гості йдуть уже на бал? Король. Ну тож збираймося і ми на Карнавал! ( Мелодія. Король із королевою , танцюючи, виходять. Звучить пісня « Где-то на белом свете». Граючись один із одним м’ячиками вибігають ведмеді. Виходять діти й ведмеді запрошують і їх до гри) 1 ведмідь. Привіт, хлопчику! 2 ведмідь. Привіт, дівчинко Разом. Які ж ви гарні! 3 ведмідь. Ви ще не заблукали у нашому лісі? Хлопчик. Нам тут дуже подобається. Так гарно скрізь! Дівчинка. І ще не заблукали, бо завжди тримаємося разом… 4 ведмідь. Це ви молодці! Разом. Разом набагато краще!!! ( Забігає зайчик. Плескає лапкою об лапку) Зайчик. Холодно! Холодно! Бр-р-р!.. Від морозу дух захоплює. Куди це я потрапив? 1 ведмідь. На самий крайній північ нашого королівства… 2 ведмідь. … у чарівний ліс… 3 ведмідь. …Тут завжди холодно. … 4 ведмідь. … Це – царство Зими! Зайчик. (Здивовано) О! Діти! А це про вас я чув королівський наказ? Нам всім потрібно веселити вас. Ведмеді (разом) Справді! Це ж і є наші гості! 1-й і 2-й ведмеді. Ой, який гарненький хлопчик! 3-й і 4-й ведмеді. Ой, яка чарівна дівчинка! Зайчик. Гей! Лісова братва! Скоріш спішіть сюда! 1 ведмідь. Будем разом танцювать 2 ведмідь. Наших гостей розважать 3 ведмідь. В хоровод хутчіш ставайте! 4 ведмідь Пісню всі розпочинайте! ( Виконують хоровод біля ялинки «В лесу родилась елочка» /на англійській мові/ Виходять. Звучить музика «Тик-так часики…» З'являється хатинка, стілець, стіл, скатертина, віник, … Господар та господиня пораються по господарству…) Господар. Уже й вечір надходить, А гостей ще нема… Невже не прийдуть? (через деякий час) .. А як же королівський наказ, Невже не завітають до нас? Господиня. Ну що ти , Омеляне, прийдуть… А чому б їм не прийти? ( заходять хлопчик і дівчинка) Хлопчик. Добрий вечір в вашій хаті, Уклін господині Дівчинка. Чи веселі вечорниці В казковій країні? Господиня. Добрий вечір, хлопче, Гарна в тебе молодиця Господар. Ви чули, що в нас в хаті Будуть вечорниці? Дівчинка. Так. Лісові звірі дорогу вказали. Хлопчик. Холодно на вулиці. Дме вітер… Дівчинка. А у вашій хаті так тепло і затишно. Хлопчик. Погріємося трохи… Дозволите? Господиня. Сідайте, будьте ласкаві, В нашій хаті на лаві. Господар. Пригощайтеся… Господиня. … Молоко, печиво, цукерки…. Діти. Дякуємо. Господиня. Їжте, їжте… Щоб мандрувати Нашим казковим королівством, Треба сили мати. (діти їдять) Господар. А от і щедрувальники. Господиня . Чую, чую, вже йдуть! (Заходить гурт дівчат і хлопців. Сіють, танцюють, щедрують… Танець «Ой, мороз, мороз…») Король. Хоч, мила, вже година пізня, Та я почув у цім будинку королівства щедру вальну пісню Королева. Моя Величність, адже зараз- Щедрування слушний час… Всі в королівстві один одного вітають, Достатку, радості і щастя Кожному бажають. Король. Справді! Адже саме сьогодні у Королівстві Люди запалюють чарівні вогні, Бажаючи всім щастя і добра… Гей, Раднику, мерщій сюда! Радник. Величність королівська Ваша, Дозвольте скласти шану нашу Чим можу бути Вам корисним? Король. О, Раднику, чудова новина! Вогням новорічно-різдвяним Пора запалати прийшла. Королева. Запаліть ялинку і новорічну свічу, Щоб горіли… Щоб ніякі вогнені блискавиці, Щоб ніякі гучні громовиці… Разом. Нашого Королівства не спалили. (Радник запалює ялинку. Звучить пісня «Свічі різдвяні». Всі герой дійства з'являються на святі і , тримаючи у руках свічки, утворюють коло- у центрі ХЛОПЧИК і ДІВЧИНКА) Хлопчик. Сюзанночко, як гарно! Як чарівно скрізь! Дівчинка. Ну то що? Ті на мене більше не ображаєшся? Хлопчик. Ні! Адже саме із тобою сьогодні я потрапив у чудо-королівство, яке нас подружило. Дівчинка. То що? ( протягує руку) Друзі? Хлопчик. Давай! (тиснуть руки, всміхаються) ( У цей час чується бій годинника) Дівчинка. Чуєш? Королівський годинник звучить раз по раз… Хлопчик. Це для чародійства настав час… Дівчинка. Сергійко, глянь навколо…. Це ж все – наші друзі!!! Вони теж із нами були у казці! Привіт, … Привіт, …. Хлопчик і дівчинка по черзі вітаються із усіма, а у центрі півкола зустрічаються) Разом. Це справжнє чудо! Наша зустріч подарувала нам казку! ( Танець « Зимова історія») До дітей виходить Дідусь Мороз. Д.М. З Новим роком, діти милі! Зичу вам удачі, сили.. Щоб пісні навкруг дзвеніли, Щоб ніколи не хворіли! Щоб лунав веселий сміх… З Новим роком ВСІХ,ВСІХ,ВСІХ!!! ( Дідусь Мороз проводить 2 – 3 гри із дітьми) Гарно у вас , дітки, весело, цікаво Та мені вже час додому… Нехай ялинка сяє вогнями, Музика веселий танок виграва, Хай свято новорічне буде з вами І казки не кінчаються дива…. Учень. Завершилась наша казка – та буде нова… Учень. Зимова історія, справді, - чарівна!.. Учень. А зараз всім вітання гарячі Та побажання щастя й удачі! Учень. У Новому році хай посмішки сяють, І лише щасливими люди бувають… Учень. Збуваються мрії всі ваші й бажання… Учень. А ми посилаєм вам щирі вітання.. Всі. З НОВИМ РОКОМ! ( Дідусь Мороз дарує подарунки.) |
УКРАЇНА ШИШАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАКАЗ ЗНЗ та ДНЗ Шишацького району, з них: 1 майстер виробничого навчання, 1 шкільний бібліотекар, 1 керівник гуртків позашкільних закладів,... |
Урок найважливіша організаціійна форма процесу пізнання світу учнями ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №66 І-ІІІ СТУПЕНІВ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ПЛАНРОБОТ И Зорянського, Великоомелянського НВК «школа-гімназія», Квасилівського, Новолюбомирського, Клеванського НВК «школа-ліцей», Оржівського... |
Підготовлено 3 Інформаційні листи про позитивний досвід роботи: Луцького... Виступ завідувача сектору реєстрації нормативно-правових актів, правоосвітньої діяльності та систематизації законодавства Яреми Тетяни... |
Про забезпечення фахівцями та пріоритетні напрями діяльності психологічної... Одеським обласним центром практичної психології і соціальної роботи ООІУВ було опрацьовано інформації про стан розвитку психологічної... |
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ... Старунський НВК, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, серед команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ... |
ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ Всесвіт, як здається на перший погляд та про багато тем пов’язаних з космосом, розкриємо крізь подорож на Міжгалактичний мистецький... |
ПРИМІРНА СТРУКТУРА розділу "Регіональний розвиток" проекту обласної... Кіровоградської області. Він межує на сході з Голованіським, на заході з Гайворонським районами Кіровоградської області, на півдні... |
Всі райони і міста області, зазначені в Комплексній програмі розширили... Комплексної програми розвитку дошкільної освіти Чернівецької області на період до 2017 року |
Перелік державних архівних установ і трудових архівів Одеської області станом на 01. 12. 2007 р |