Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів


Скачати 48.83 Kb.
Назва       Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Дата 11.12.2013
Розмір 48.83 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи
      Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Асканія-Нова


Сценарій першого уроку для учнів 11 класів


Класний керівник :

Травіна Ірина .Миколаївна

01.09.2011 р.

  Для проведення уроку підготовлений демонстраційний матеріал:
карти Україна, портрети відомих діячів історії, політики, культури, фотографії самих дітей, їх сімей, плакати з державними символами.
         На окремих стендах представлена ​​література з історії, краєзнавства, географії України, рідного селища, села, міста.
        На перший урок запрошені: батьківську громадськість, відомих людей селища, представників органів виконавчої влади.

          Форма заняття: бесіда з використанням інтерактивних технологій (мозкового штурму, відкритого мікрофона, роботи в групах).

Мета:

Формування активної громадянської позиції старшокласників.

Розвиток уміння визначати свою особистісну позицію;

Закріплення ділових навичок і придбання досвіду публічних виступів.

Виховування в учнів почуття патріотизму, націо­нальної гордості, любові до рідного краю

Розвиток в учнів емоційно-почуттєвої сфери.
Хід уроку:


I. Оголошення теми уроку. Мотивація.
II. Створення відповідної емоційної атмосфери. (Презентація міст України під супровід гімну України.)
Вчитель повідомляє тему, мету і завдання уроку, представляє гостей і запрошує їх до активного спілкування з теми уроку.
Вчитель:
           Дорогі діти! Шановні гості! У ці дні весь народ України святкує 20-ту річницю незалежності нашої держави.
           Ми народилися на такій чудовій, багатій, мальовничій землі - на нашій славній Україні! Тут жили наші діди і прадіди, тут живуть зараз батьки, тут корінь роду українського, що сягає сивої давнини. Немає життя без Батьківщини, бо Батьківщина - це земля, яку не вибирають, це доля, яка випадає раз у житті.
 Багатовікова історія українського народу, народу-великомученика, на долю якого припало чимало лиха. Майже кожне століття, як свідчать джерела, розпочиналося голодними роками, наслідками епідемій, спустошливими війнами, чужоземними навалами.
З XV століття, з часів козацтва, почалася національно-визвольна боротьба за побудову незалежної самостійної держави. Але шлях до незалежності був важкий і тернистий. Важко назвати країну, яка пережила те, що пережила Україна за більш ніж п’ятисотрічне поневолення (1240-1991 р.).

         У 1991 році Україна здобула свободу і незалежність. Перед усім світом постала держава з давньою славною історією, оригінальною духовною культурою, зі своїми символами, мовою, чесними, працьовитими, миролюбними людьми .

Вільний мікрофон. Одним –двома реченнями треба презентувати Україну.
Вікторина . Чи вважаю я себе українцем?
        У житті кожного народу є події й постаті, які назавжди входять в його історію, свідомість, визначають місце і роль держави у світових цивілізаційних процесах. Тепер маємо і в нашій історії імена,що перед усім світом показали велич України і прагнення українського народу до вільного, щасливого, демократичного життя.

Творча робота.
До роботи залучаються всі присутні на уроці гості. Роздаються портрети видатних людей України. Треба назвати ім’я людини та її заслуги. Потім учні відповідають на питання:

зображення кого з цих людей є на грошових одиницях України?

Хто з цих людей жив у 17 сторіччі? У 18 сторіччі? У 19 сторіччі? Був нашим сучасником?
Метод мозкового штурму. Якби ці особистості жили в наш час, то чим би вони могли прославитися? Чи стали б вони такими відомими ?

Вчитель пропонує учням і гостям назвати відомі їм прізвища відомих людей, які представляють Україну як потужну державу, одну з великих країн світу.
Презентація « Видатні особистості України »


Вчитель.
       Успіх нинішньої української держави багато в чому залежить від того, чи зуміємо ми об'єктивно проаналізувати не тільки історичний досвід, а й наше сьогодення.

Маю думку. Учні по черзі називають досягнення молодої країни та негативні явища, що зустрічаються у її житті. На дошці записуються лише знаки «+» або

« - ». Після цього робиться висновок про те, чого більше у суспільному житті та учні висловлюють думку – що треба змінити у житті нашої держави та країни в цілому.
       Сьогоднішній день Незалежності України прийшов як результат тисячолітньої боротьби українського народу за право мати свою національну державу, яка повинна стати запорукою успішного культурного і політичного розвитку суспільства.
Вчитель.
     Називаючи важкі сторінки нашої історії, ми зовсім не хочемо закреслити те велике і світле, яке підносить наш народ до вершин цивілізації, визначає його заслуги перед людством. Адже на нашому славному історичному шляху були і могутня Київська держава Володимира Великого, Ярослава Мудрого, і перша християнська республіка в Європі - Запорізька Січ, і початок власної державності в Українській Народній Республіці.
     24 серпня 1991 назавжди залишиться пам'ятним днем. У цей день проголошений Акт про незалежність України. Акт проголошення незалежності завершив тисячолітні прагнення українського народу до свободи, до створення своєї суверенної держави.
    1 грудня цього ж року відбувся Всеукраїнський референдум, на якому Акт проголошення незалежності отримав переконливе підтвердження і схвалення.
    Незалежність нашої держави стала реальністю.
    Україна має свій герб, прапор, гімн і державну мову.
Робота в групах . Гра « Склади пазл ».

Учнім пропонуються пазли із зображенням великого герба України.

Вчитель.
    Я запрошую всіх присутніх дати відповідь на питання:«Де б Ви хотіли прожити життя – в Україні чи за кордоном?"   Учні та гості по черзі розкривають думку.

Слайд – соціологічне опитування українців.

Вчитель.

А зараз надамо слово нашим гостям.

Вчитель.

    Ми згадали лише деякі важливі події з життя молодої Української держави. Але сьогодні з гордістю можемо сказати: так, є незалежна Українська держава зі своєю землею, своїм народом, своїми символами, своєю рідною мовою, традиціями і культурою.

В кінці нашої зустрічі ми б хотіли разом з вами прийняти кодекс честі юного українця. ( Звучить пісня М. Лисенка – « Молитва за Україну»)

Кодекс честі юного українця

  1. Не забувай, що ти – частина свого народу, а він – великий, сильний, мудрий!

  2. Хай звичаї й традиції України завжди будуть частиною твого життя!

  3. Зроби так, щоб твоїми знаннями й поведінкою пишалися і батьки, і вся країна- так ти виявиш свою любов до них!

  4. Сміливо розкривай свої таланти й можливості на благо України!

  5. Бережи свою честь, честь своєї родини, честь своєї країни!


    Україна в мирному оточенні сусідів змогла вступити в третє тисячоліття як цивілізована і багата країна. Великі й складні завдання покладаються сьогодні на кожного її громадянина. А громадяни України - це ти і я, це люди, які постійно живуть в Україні, є патріотами своєї Вітчизни, готовими захищати її територію, працювати в ім'я її розвитку.

    Любіть рідну землю, плекайте і примножуйте її багатства, будьте гідними своєї Батьківщини!


Дорогі учні, шановні гості!
Дякуємо за участь у спільному проведенні уроку!

Схожі:

Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3...
Верхняцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Схвалено методичною радою Верхняцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-ліцей», протокол №3...
ЗАТВЕРДЖЕНО
«дошкільний навчальний заклад, середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, школа мистецтв»
СТАТУТ
...
Головне управління Дніпропетровської обласної адміністрації Дніпропетровський...
Братської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, педагог-тренер за програмою «Профілактика ризикової поведінки за проектом «Школа...
Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки

Підготувала
Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19»
МОРИНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС „ Дошкільний навчальний заклад...
Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня спеціалізована сільськогосподарська школа
Комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 гімназія»
Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) підкреслює, що освіта ХХІ століття це освіта для людини, її стрижень розвиваюча...
СОНЕЧКО “ М Е Т А
Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 ім. М. П. Бажана Уманської міської ради Черкаської області
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка