Конспект Лекції КАТЕГОРІЙНО-ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ТАКСОНОМІЯ НЕБЕЗПЕК. РИЗИК ЯК КІЛЬКІСНА ОЦІНКА НЕБЕЗПЕК. Тема лекції


Скачати 32.01 Kb.
НазваКонспект Лекції КАТЕГОРІЙНО-ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ТАКСОНОМІЯ НЕБЕЗПЕК. РИЗИК ЯК КІЛЬКІСНА ОЦІНКА НЕБЕЗПЕК. Тема лекції
Дата20.04.2013
Розмір32.01 Kb.
ТипКонспект
bibl.com.ua > Інформатика > Конспект



Конспект Лекції

КАТЕГОРІЙНО-ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ТАКСОНОМІЯ НЕБЕЗПЕК. РИЗИК ЯК КІЛЬКІСНА ОЦІНКА НЕБЕЗПЕК.

Тема лекції: Категорійно-поняттєвий апарат з безпеки життєдіяльності, таксономія небезпек. Ризик як кількісна оцінка небезпек.

Мета лекції: сформувати у студентів систему знань про культуру безпеки, захисту її збереження навколишнього середовища, що розглядається, як найважливіші пріоритети в житті і діяльності, знання сучасних проблем і головних завдань безпеки життєдіяльності; розвинути здатність прийняття рішень, що до безпеки в межах своїх повноважень.
Тип лекції
: Вивчення нового матеріалу.
Методи і прийоми: розповідь,пояснювально-ілюстративний,

Обладнання: Презентація, проектор, комп’ютер.



Хід лекції

Організаційні та смислові етапи

Тривалість, (хв)

Пізнавальні завдання

Діяльність викладача

Діяльність студента

I. Організаційний момент

Перевірка присутності студентів, перевірка наявності необхідного обладнання для лекції.
Знайомство.

10 хв




Знайомиться зі студентами.

Зазначають свої Імена на листочка для зручності знайомства з викладачем.

II. Актуалізація опорних знань

Пригадування вже вивченого матеріалу, на попередніх курсах і в школі.

5




Викладач ставить запитання.

Студенти відповідають.

. Вивчення нового матеріалу

Вступ

5

Розповідь

Озвучує тему для вивчення і подає план, заохочує студентів до вивчення нового матеріалу, предмету.

Записують в робочих зошитах тему і план.

Пояснення нового матеріалу

40

Розповідь

Починає свою розповідь згідно з слайдами презентації розробленої до лекції.


Слухають, занотовують, роздумують, задають запитання..

IV. Закріплення вивченого




15

Опитування студентів.

Просить декількох студентів в підсумок розказати про вже вивчений матеріал згідно з планом лекції.

По бажанню долучаються до роботи.

V. завдання для самостійного опрацювання.




3




Пропонує теми на самостійне вивчення.

записують завдання для самостійної роботи.
















VI. Підсумок лекції




2




Виставляє оцінки, дякує за плідну роботу.




Схожі:

Лекція Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності, таксономія...

Безпека життєдіяльності – як поняття. Безпека абсолютна й відносна....
Сучасна людина живе у світі небезпек – природних, технічних, антропогенних, екологічних та ін
Індивідуальна робота (10 годин)
Методика оцінки небезпек за допомогою матриці ризику складається з наступних етапів
Задача 2 (Додатки 1,3)
Теоретичні основи безпеки життєдіяльності. Поняття – безпека, ризик, небезпека. Аксіома про потенціальну небезпеку. (4-7,14,26)
План-конспект лекції Тема: Запуск та налагоджування Internet. 
Апаратне забезпечення: Пристрій за допомогою якого будемо заходити в Інтернет (ноутбуки, КПК, мобільні телефони та ін.) та модем...
План-конспект лекції
Професійний обов'язок, честь і совість основа моральних відносин у діяльності працівників ОВС
План-конспект лекції
Професійний обов'язок, честь і совість основа моральних відносин у діяльності працівників ОВС
Полтавський національний педагогічний УНІВЕРСИТЕТ імені В. Г. КОРОЛЕНКА...
Для характеристики ефективності роботи з охорони праці використовують наступні показники
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЇ заняття із психологічної підготовки з начальницьким...
Тема Участь психолога та керівного складу органів і підрозділів в організації психологічної підготовки особового складу
Конспект лекції 1
Перша світова війна. Облаштування післявоєнного світу. Навчально-методичні матеріали з дисципліни «Всесвітня історія» / Шевченко...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка