Доповідь начальника Ленінського РВ Мокренко В. В. «Про підсумки роботи РВ щодо забезпечення державної політики у сфері цивільного захисту в 2008 році»


Скачати 166.21 Kb.
Назва Доповідь начальника Ленінського РВ Мокренко В. В. «Про підсумки роботи РВ щодо забезпечення державної політики у сфері цивільного захисту в 2008 році»
Дата 11.04.2013
Розмір 166.21 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи


Доповідь

начальника Ленінського РВ Мокренко В.В. «Про підсумки роботи РВ щодо забезпечення державної політики у сфері цивільного захисту в 2008 році».

Товаришу, полковник, присутні!

На сьогоднішній нашій нараді ми підводимо підсумки роботи за 2007 рік. Необхідно відзначити, що рік був не простим, як у політичних, так і в соціальних аспектах життєдіяльності нашої держави, що у свою чергу не могло не вплинути на діяльність нашої служби. Це блокування роботи парламенту, а відповідно не прийняття ряду законодавчих документів регламентуючих, у тому числі роботу нашої служби. Випробуванням для нашої служби стали резонансні надзвичайні ситуації і події, що виникли впродовж 2007 року. У ліквідації деяких з них наш підрозділ брав безпосередню участь (надзвичайна ситуація в Новій Одесі, пожежі лісових масивів у тому же Новоодеському районі, Криму, Херсоні, розмінування боєприпасів в Новобогдановці). Організація техногенного й протипожежного захисту місць проведення виборчої компанії й багато чого іншого. Я вважаю, що в цілому підрозділ з тими завданнями, які ставилися перед ним упорався, але це повторюся в цілому (тобиш взагалі). Але як Ви знаєте, є надводна й підводна частина айсберга. Отож якщо над водою перебуває невелика частина того, що зроблено з 100% позитивним результатом, то підводна частина де наші прорахунки, недоробки, кинуті на половині шляху недороблені справи, яких досить багато, тягнуть підрозділ вниз.

Товариш полковник ситуація яка склалася в підрозділі, по всіх аспектах його діяльності ретельним образом проаналізована, з нашої сторони розроблений комплекс заходів і я думаю, що після сьогоднішньої наради ми його остаточно сформуємо й приступимо до реалізації.

Підводячи підсумки оперативно-службової діяльності за минулий рік, хочу відмітити, що спільно з адміністрацією району, установами та організаціями здійснено ряд конкретних заходів, спрямованих на реалізацію указів Президента України, постанов уряду щодо вдосконалення системи цивільного захисту району, сил і засобів. Їх реалізація дозволила підвищити рівень готовності щодо створення надійних гарантій безпечної життєдіяльності людей, спрямувати роботу на реагування на надзвичайні ситуації на досягнення високого рівня захисту населення від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню.
У районі за період 2008 року виникло 31 надзвичайна подія. У результаті подій загинуло 8 чоловік (4 чоловіка на водній акваторії, 2 чоловіка отруєння чадним газом в колодязі (з них 1 дитина), 1 – отруєння грибами та 1 чоловік загинув внаслідок необережного поводження з тваринами (в зоопарку людина потрапила до вольєру з ведмедями)). Виникло 144 пожежі (2007 р. - 132, ріст на 5 %), збиток від яких склав 2,2 млн. грн. (2007 р. – 864 тис. грн. ріст в 2,6 рази). На пожежах загинуло 5 чоловік (2007 р. - 9), травмовано 3 чоловіка. Вогнем знищено та пошкоджено 65 будинків та споруд, 10 автомобілів, врятовано 11 чоловік, матеріальних цінностей на суму 639 428 тис. грн
Тобто діючи в складних умовах природно-техногенної обстановки, обмежених фінансових і матеріально-технічних ресурсів, соціально-політичних особливостей періоду, вважаю що за минулий рік ми досягли певних позитивних досягнень.

В той же час ще не всі проблеми вирішені, потребують усунення недоліки та прорахунки в роботі, які негативно впливають на кінцеві результати. То ж нам є ще над чим працювати. І в першу чергу діяльність повинна бути направлена на виконання доручень Президента України, а також завдань, які визначені в схваленому проекті Програми діяльності Кабінету Міністрів „Український прорив: для людей, а не політиків”, в якому максимально враховані пропозиції МНС.

В покращенні діяльності вбачаю необхідність поліпшення якості роботи керівного складу підрозділу в організації діяльності, забезпеченні взаємодії, опрацюванні і впровадженні необхідних управлінських рішень, контролю за результатами роботи. Недостатня вимогливість керівного складу до стилю і методів діяльності окремих співробітників, тяжіння до паперових форм роботи не сприяла удосконаленню системи захисту населення від надзвичайних ситуацій, вирішенню проблемних питань. Відмічається ріст по всім основним показникам щодо кількості пожеж, надзвичайних ситуацій та подій, пожеж на об‘єктах, підконтрольних органам державного пожежного нагляду, та загибелі людей на воді (зростання майже на 400%)

Протягом 2008 року надзвичайних подій на території Ленінського району не трапилось виникло 25 надзвичайних подій (2007 – 28, зріст на 7 %), при яких загинуло 8 людей (2007 – 4, зріст на 50 %).

На сьогоднішній день вважаю недостатньою роботу відділення наглядово-профілактичної діяльності та цивільного захисту в питаннях організації роботи, взаємодії між собою, адміністрацією району, відомствами і організаціями, наглядовими органами району у вирішенні проблемних питань техногенної та пожежної безпеки, що негативно сказується на обстановці в області.

Відмічається негативна тенденція збільшення загибелі людей на воді. Нами напрацьовано ряд заходів з цього питання з адміністрацією району, відомствами, але дієвих результатів не має. Де ж роль відповідальних, де їх пропозиції та ініціативи у вирішенні проблематичного питання?

Щорічно повторюються пожежі на обектах за масовим перебуванням людей, та і у переважній більшості вони спричинені невиконанням протипожежних заходів ( у 2008 році на ринках виникло 2 пожежі, 16 етажна по верхівка, зал царства Свідків Єгова та інш.).

Тож відповідальним необхідно взяти на суворий контроль їх виконання.

Дійовим заходом впливу на керівників підприємств, що халатно ставляться до організації й реалізації комплексу заходів, спрямованих на забезпечення протипожежного захисту своїх об'єктів, є міри адміністративного й попереджувального характеру. На жаль, необхідно констатувати той факт, що кількість заходів попереджувального характеру в порівнянні з 2007 роком зменшилася, і слово, на жаль, мною сказано не в ракурсі здійснення необґрунтованого тиску на підприємців, а у відповідності, адекватності до кількості пожеж на об'єктах, що зростає, кількості скарг населення. Сергій Миколайович Тимченко хочу звернутися до Вас, нашій службі державного пожежного нагляду дані такі права як не багатьом іншим службам, а ми не використовуємо напевно й 10 - й частини даних нам прав. Тому прошу Вас у корені переглянути питання свого відношення й відношення інспекторського складу до застосування заходів і не в якій мірі не кількісному, а таких які б впливали на якість, тобто впливали на поліпшення протипожежного стану об'єктів.

Пріоритетними завданнями цивільного захисту, які вирішувалися у 2008 році, було удосконалення інженерного захисту територій, зокрема, стану захисних споруд цивільної оборони. На жаль, ситуацію у цьому важливому питанні необхідно визнати незадовільною, про й що нам доповість інспектор з реагування Махота Сергій Анатолійович.

Це лише окремі найактуальніші проблеми техногенної та пожежної безпеки в районі, їх же значно більше й на них необхідно реагувати.

За період 2008 року органом державного пожежного нагляду Ленінського РВ за порушення та невиконання вимог пожежної безпеки до адміністративної відповідальності притягнуто 126 чоловік, сума становить 6396 грн. Всі штрафи накладені на посадових осіб. У порівнянні з минулим роком кількість штрафів зменшилася на 59 протоколів (2007-185). Із зазначеної кількості притягнутих до адміністративної відповідальності 77 порушників притягнуто по ст.188-8 КУАП ( 61 % від загальної кількості штрафів), що менше рівня минулого року на 34 протоколи (111). Також складено 14 адміністративних протоколи по ст. 164, 10 з яких розглянуто судами та накладено штрафи на загальну суму 3060 грн. На даний період стягнено 121 штраф на загальну суму 6191 грн., що є неефективною роботою органів ДПН

Тимчасово припинено або заборонено робота 24 споруд, 40 виробничих ділянок та окремих приміщень, робота 55 агрегатів та ділянок електричної мережі, проведення 18 будівельно-монтажних робіт та скасовано 1 дозвіл на початок роботи.

Також гідно з розрахунком в Ленінському районі заплановано встановлення 11-ти бігбордів та 2 сітілайтів. На даний час встановлено 11 бігбордів (1-двосторонній), та 4 сіті-лайти. Проводиться подальша робота в цьому напрямку.

Договори про співпрацю з ТОВ «НК Альфа-Нафта», ТОВ «Сігма-Спорт-Інвест», ТОВ ТД «Континіум-Галичина», ДП «БигБорд» оновлені 29-30 жовтня 2008 року. Поклейка виконана на початку грудня 2008 року.
Протягом минулого року, відповідно до плану інспекторських і інших перевірок з питань цивільного захисту та техногенної безпеки на 2008 рік, затвердженого начальником Ленінського районного відділу проведено 49 комплексних перевірок. У відділі на обліку перебуває 49 об’єктів з яких 42 об'єкта підвищеної небезпеки та 7 потенційно – небезпечних об'єктів. З 49 ПНО та ОПН пройшли ідентифікацію 49 (100%). Для об'єктів підвищеної небезпеки розроблено 22 декларації безпеки та проведено 22 експертизи декларації. Обов'язкове страхування громадської відповідальності власників, суб'єктів господарювання проведено на 40 потенційних-небезпечних об'єктах і об'єктах підвищеної небезпеки. Пройшли паспортизацію 48 об'єктів, що становить 97 % від загальної кількості. На 49 об'єктах створені матеріальні резерви. До адміністративної відповідальності по ст. 188 ч.16 притягнуто 12 керівників потенційних-небезпечних об'єктів та винесено 10 постанов про застосування запобіжних заходів. На 9 об’єктах складено та погоджено графіки щодо поетапного обладнання системами раннього виявлення НС, що також є нодостатнім
Хочу наголосити, що профілактична робота має бути більш впливовою та відчутно позначитися на поліпшенні ситуації в районі, що поки не відмічається. Здійснення превентивних заходів щодо запобігання надзвичайних ситуацій визнаних колегіями Міністерства та Головним Управлінням є основним пріоритетом підрозділу у 2009 році. Настав час міняти підходи і здійснювати упереджуючу профілактику і більш конкретний прогноз виникнення надзвичайних ситуацій. Бездіяльності окремих керівників об‘єктів необхідно протиставити принциповість, ініціативність та професіоналізм кожного нашого працівника.
Робота з ліквідації надзвичайних ситуацій, як один із основних пріоритетів, характеризується рівнем реагування на аварії, стихійні лиха, катастрофи. Необхідно відмітити, що при їх ліквідації не завжди відмічалися впевнені дії підрозділу.

Залишає бажати кращого й професійна підготовка особового складу. Підведення підсумків 2006-2007 навчального року показало, що не всі співробітники частини мають достатній професійний рівень. . При проведенні заліків особовий склад першої та другої варт показали слабкі знання. Це вказує на низьку вимогливість і контроль із боку керівництва частини й начальників караулів. В 2008 році необхідно докласти максимум зусиль по поліпшенню ситуації. У караулах товариші нач. кари у Вас не так багато народу тому індивідуально підійдіть до кожного співробітника, звертайте увагу на те хто й у чому відстає й в зв'язку із цим пропорційно навантажуйте на протязі чергової доби.
Тому у контексті сучасних завдань, які постають перед підрозділом, постійно треба підвищувати професійний рівень працівників, працювати над вирішенням проблем щодо їх спеціального оснащення. Важлива роль при цьому відводиться навчанням, у минулому році проведено 5 комплексних навчань. Тож цю роботу потрібно продовжувати, навчання повинні бути добре підготовлені та носити навчальний характер.

Одними з головних завдань на поточний рік будуть також завдання по комплектації підрозділу сучасною технікою та обладнанням. Тож, враховуючи це, потрібно активізувати роботу по зароблянню позабюджетних коштів, вирішенню вищеназваних завдань у взаємодії з органами влади, підприємствами та організаціями. (За 2008 рік було зароблено 109 тис. 940грн., що майже недостатньо при плані 150 тис.)

Значного покращення потребує робота з персоналом в питаннях комплектації. Бо, нажаль, некомплект особового складу зріс. Посилення турботи про ветеранів та пенсіонерів МНС та інших заходів буде сприяти стабільності в комплектуванні підрозділів.

Існують й інші проблеми, ми їх знаємо й стараємося вирішувати.

Ми розуміємо, що негативи в організації роботи не сприяють підвищенню престижу служби, і, товаришу полковник, хочу запевнити Вас, що переважна більшість працівників, це розуміють.

На завершення хочу наголосити, що від об‘єктивності оцінки техногенної ситуації та стану діяльності щодо її забезпечення, визначення реальних завдань залежатиме успіх нашої подальшої роботи. Тому виступаючих прошу дати принципову оцінку діяльності по напрямкам, зупинитися більш детально на проблемних питаннях та шляхах їх вирішення, внести конструктивні пропозиції щодо покращення ситуації.

Більш детально завдання на поточний рік будуть поставлені в моєму заключному слові.

Дякую за увагу.


Доповідь

начальника Ленінського РВ Мокренко В.В. «Про основні проблемні питання в організаційно-управлінській діяльності підрозділу, пріоритетні завдання підрозділу на 2009 рік»
Поряд з позитивним питанням роботи підрозділу, що вплинуло на покращення службової діяльності підрозділу, посилення профілактичної роботи на об’єктах району, укріплення матеріально-технічної бази, є і негативні моменти.

В Ленінському районі нараховується 14 будинків висотою 26,5 м і вище. Керівниками підприємств і організацій, на балансі яких знаходяться вищевказані будинки, розпорядження і постанови посадових осіб органів державного пожежного нагляду протягом тривалого часу не виконуються. За порушення і не виконання вимог правил пожежної безпеки до адміністративної відповідальності протягом 2008 році було притягнуто 9 керівників. Про незадовільний стан протипожежного захисту багатоповерхових житлових будинків Ленінський РВ неодноразово інформували органи виконавчої влади та прокуратура району. Однак, керівниками підприємств практично не вирішуються питання щодо підвищення рівня пожежної безпеки цих об'єктів. Основною причиною незадовільного положення справ із забезпечення протипожежного стану багатоповерхових будинків є недостатнє фінансування цих робіт зі сторони адміністрації міста.

Досі не вирішена проблема з інструктором ДПТ, тому не проводиться сумісна робота з ДПТ по проведенню організації навчання населення, заходи з дітьми, проведення навчання працівників на виробництві, не проводяться спільні рейдів по житловому сектору. (Ленінським РВ надано робіт на суму 46472 грн.)

Інженерно-інспекторським складом підрозділу приділяється увага проведенню іспитам будівельних матеріалів та конструкцій на вогнестійкість. При проведені перевірок організацій, яки виробляють будівельні матеріали та конструкції, інженерно-інспекторським складом підрозділу проводиться перевірка технічної документації на зразки будівельних конструкцій, що виробляють підприємства, але не застосовуються заходи адміністративного впливу. Підрозділом спрямовано 3 інформації до зацікавлених установ та організацій про порядок проведення вогневих іспитів і необхідну документацію. Але питання щодо проведенню іспитам будівельних матеріалів та конструкцій на вогнестійкість так і не вирішені тому що відсутня будь яка правова база до притягнення керівників підприємств до адміністративної відповідальності та великих матеріальних затрат.

На теперішній час на території району знаходиться 49 потенційно – небезпечних об’єкта. На 38 об’єктах розроблені ПЛАСи, на 21 мається декларація безпеки. Об’єкти не обладнані системами раннього виявлення НС та оповіщення населення у разі їх виникнення. Населення району та працівники небезпечних об’єктів не у повному обсязі забезпечені засобами індивідуального та колективного захисту.

Вище зазначені заходи вирішуються не у повному обсязі у зв’язку з відсутністю коштів у місцевому бюджеті району та власників ПНО, ОПН.

По цім питанням щокварталу на протязі поточного року були направлені листи до адміністрації району для розгляду цих питань на засіданні комісії ТЄБ та НС. Але ж питання не розглядалися.

За період 2008 року на водної акваторії району трапилося 4 НП при яких загинуло 8 чоловік. Дані події трапилися через те , що у районі:

- відсутні офіційні місця для відпочинку населення на воді;

- питання щодо виконання комплексу заходів направлених на запобігання гибелі людей на водних об’єктах району в адміністрації розглядалося лише одноразово;

- місця лову риби та масового скупчення населення на водних об’єктах не визначені та не затверджені місцевим органом влади;

- пристуні схеми спостереження за водною акваторією, але вони не працюють

По вище зазначеним питанням неодноразово на протязі поточного року були направлені листи до адміністрації району для розгляду цих питань на засіданні комісії ТЄБ та НС. Але ж питання розглядалося лише одноразово.

Також хочу звернути увагу на підтримку боєздатності підрозділу. Це насамперед стосується стану пожежної техніки. На даний час ремонту потребує пінний хід АВ-40. Необхідна заміна водопіннох комунікацій та емкості для піни, та хазяйка ГАЗ 52 1978 р.в.

Лишається відкритим питання укомплектуванням особового складу підрозділу бойовим одягом та спорядженням. В поточному році особовий склад був забезпечений повсякденним літнім та зимнім форменим одягом та бойовим одягом. Але для повного укомплектування підрозділу ще необхідно провести заміну взуття майже всього особового складу (30 пар). Також необхідно 40 пар пожежних краг, 12 сокир, 10 карабінів та 12 панорамних масок.

Протягом останніх 2 років підрозділом зі складу не було отримано жодного комплекту діелектричних засобів, та тепловідбивними костюмами. На даний момент некомплект складає 4 пари.

Щодо соціально-побутових умов, то тут найбільшим проблемним питанням є необхідність проведення ремонту в приміщеннях роздягалень особового складу, їдальні, кімнати відпочинку радіо телефоністів, та класу водіїв.

Незважаючи на вищевказані проблемні питання підрозділ лишається боєздатним та здатним виконувати завдання за призначенням. Пріоритетними завданнями на 2009 рік вважаю:

  • підвищення рівня планування роботи підрозділу, покращення стану виконавської дисципліни та контролю за роботою підлеглого особового складу, підвищення рівня вимогливості керівної ланки;

  • встановлення належного та постійного контролю за станом створення матеріальних резервів (місцевого та об‘єктових) на ліквідацію надзвичайних ситуацій;

  • комплектація вакантних посад начальницького та особового складу, створення належного резерву кадрів;

  • проведення відповідної роботи з органами влади щодо прийняття мір по приведенню їх в постійну готовність захисні споруди на території районів;

  • підвищення рівня вимогливості до інспекторського складу з питань дисципліни та законності, а також протидії корупційних діянь;

  • прийняття заходів по забезпеченню належного рівня протипожежного захисту будинків підвищеної поверховості;

  • прийняття заходів щодо роботи з громадянами, встановлення рекламоносіїв на протипожежну тематику, впровадження радіо роликів та яскраву агітацію в містах з масовим пребуванням людей.

  • підвищення якості проведення профілактичної роботи на об‘єктах нагляд на яких здійснюється органами ДПН;

  • покращення стану бойової підготовки особового складу, підвищення рівня фізичної та спеціальної підготовки;

  • проведення заходів направлених на обладнання сучасними видами систем автоматичного захисту об‘єктів, особливу увагу звернути на підключення об‘єктів до ПЦС;

  • забезпечення належного рівня кадрової та виховної роботи з особовим складом підрозділів;

  • вирішення питань направлених на покращення стану протипожежного водопостачання;

  • вдосконалення роботи та підвищення вимогливості до роботи відповідальних за забезпечення техногенної безпеки та виконані питань цивільного захисту на території районів;

  • забезпечення належного контролю за станом роботи районного штабу ЦЗ та організації взаємодії зі службами цивільного захисту районів;

  • введення в практику нових методів навчання та тренування особового складу роботі по реагуванню на надзвичайні ситуації та події;

  • укріплення матеріально-технічної бази підрозділів, вирішення питань щодо комплектації підрозділів аварійно-рятувальним та пожежно-технічним обладнанням у відповідності з керівними документами;

  • активізація роботи з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування щодо впливу на керівників потенційно-небезпечних об‘єктів та населення районів по забезпеченню заходів пожежної та техногенної безпеки;


Товаришу полковник, хочу Вас завірити, що у 2009 році питання, відображені у моєму докладі, будуть вирішені, враховуючи те, що потенціал для цього в підрозділі є, особовий склад може і хоче виконувати поставлені перед ним задачі.

Дякую за увагу.

Заключне слово

начальника Ленінського РВ майора сл.ц.з. Мокренко В.В.

та основні завдання на 2009 рік.

Проаналізувавши доповіді та звіти виступаючих, хочу відмітити, що всі розуміють, які існують проблеми щодо пожежної та техногенної безпеки району, які завдання стоять перед нами.

В той же час відмічаю недостатню ефективність роботи в минулому році відділення наглядово-профілактичної діяльності та цивільного захисту. Вбачаю необхідність покращення роботи цивільного захисту району та по роботі з персоналом в питаннях якісної комплектації підрозділу, щодо підвищення рівня професійної підготовки особового складу. Актуальним було і залишається питання комплектації підрозділів новою сучасною технікою та обладнанням.

В цілому необхідно працювати над підвищенням рівня організації роботи як управлінь, служб, підрозділів, так і кожного працівника на своєму місці.

Це те, що стосується оцінки роботи підрозділу. Що ж стосується завдань, то окремі були поставлені мною у вступному слові, прозвучали також з виступів заступників. Я ж зупинюся на основних напрямках.

Головним завданням на 2009 рік залишається спроможність ефективно діяти за призначенням в умовах загрози і виникнення будь-яких надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, можливих терористичних проявів та особливого періоду.

Одними з найважливіших завдань являються практичні заходи з попередження і реагування на надзвичайні ситуації та ліквідація їх наслідків. Це головний пріоритет у роботі.

Необхідно суттєво переглянути стан організації наглядово-профілактичної діяльності, цивільного захисту, забезпечити їх дієвість, вплив на ситуацію, що складається в районі. Нажаль 2008 рік не став роком якісного поліпшення роботи державного пожежного нагляду і державної інспекції цивільного захисту та техногенної безпеки. Тож це необхідно виконати у поточному році. Необхідно не розпорошувати зусилля по контролю за всіма об`єктами, а концентрувати зусилля на дійсно небезпечних об`єктах, аварії на яких можуть нести загрозу населенню і територіям за межами об`єкту. На особливому контролі повинні бути потенційно небезпечні та об‘єкти підвищеної небезпеки, з масовим перебуванням людей, забезпечення життєдіяльності громадян, новобудови, кількість яких з кожним роком значно зростає. Необхідно здійснити комплекс організаційних і практичних заходів щодо підвищення рівня пожежної безпеки оздоровчих, навчальних об`єктів, а також об`єктів відпочинку у пожежо-небезпечний весняно-літній період. Для виконання цих завдань необхідно відпрацювати систему широкого залучення до запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій відомчих, комунальних та об`єктових аварійно-рятувальних служб та формувань цивільного захисту. Звернутися з клопотанням до органів влади щодо виділення коштів на виконання заходів Програми забезпечення пожежної безпеки до 2010 року. Особливу увагу приділити приведенню у належний стан систем протипожежного захисту будинків підвищеної поверховості.

Пріоритетними напрямками в діяльності цивільного захисту залишаються питання щодо попередження виникнення надзвичайних ситуацій, пов‘язаних з підтопленням територій, зсувними процесами тощо.

Зараз необхідно завершити відпрацювання комплексу заходів для забезпечення пропуску паводку, повені та льодоходу: уточнити плани реагування, розрахунки сил, перевірити готовність засобів тощо.

В питаннях організації ліквідації надзвичайних ситуацій одним із основних є підвищення професійного рівня особового складу та боєздатності підрозділів. Пріоритет повинен віддаватися проведенню практичних занять з відпрацюванням до автоматизму дій особового складу при проведенні аварійно-рятувальних робіт з усіх напрямків.

Ці завдання потребують доброго матеріально-технічного оснащення підрозділу, створення необхідних умов для роботи особового складу. Тож треба на якісно новий рівень піднімати роботу щодо матеріально-технічного забезпечення. Необхідно активізувати діяльність по зароблянню позабюджетних коштів через надання платних послуг, які використовувати на поліпшення матеріально-технічної бази підрозділу.

Необхідно забезпечити чітку координацію та взаємодію між підрозділом, органами влади, відомствами та організаціями у вирішенні проблемних питань техногенної безпеки району.

Важливим та актуальним питанням залишається питання комплектації посад підрозділу, якісного підбору та розстановки кадрів, адаптації молодих спеціалістів.

Звертаю увагу на організацію роботи щодо дотримання дисципліни та законності, недопущенні корупційних діянь.

Це основні постановочні завдання на 2009 рік.

Вважаю, що вирішення цих питань сприятиме покращенню роботи підрозділу, забезпеченню техногенної та пожежної безпеки об‘єктів та населених пунктів району, в цілому виконанню доручень Президента України. А для цього потрібна спільна та ініціативна робота кожного працівника і всього колективу області в цілому.

Колектив підрозділу згуртований, спрацьований, здоровий і здатний виконувати поставлені перед ним завдання.

Дякую за увагу.


Схожі:

Доповідь начальника Ленінського РВ Мокренка В. В. «Про підсумки роботи...
...
Доповідь начальника Заводського РВ Мазур В. А. «Про підсумки роботи...
Заводського РВ Мазур В. А. «Про підсумки роботи РВ щодо забезпечення державної політики у сфері цивільного захисту в 2008 році»
Доповідь начальника СДПЧ-2 Ленінського району про стан роботи щодо...

Доповідь начальника Ленінського РВ «Про підсумки роботи РВ»
З боку керівників підрозділу встановлений контроль за виконанням планів робіт, про що в них робляться відмітки, але в графі “відмітка...
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ начальника цивільного захисту (ЦО) міста від 16....
План розроблено з метою забезпечення готовності органів управління, сил і засобів до оперативного реагування при загрозі та виникненні...
План підготовки органів управління Тернопільської міської ланки Тернопільської...
До комплексної перевірки МНС України з реалізації державної політики у сфері цивільного
ДОПОВІДЬ про проблемні питання в діяльності Ленінського районного...
З початку 2008 року в Ленінському районі надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру не виникло
ТУ МНС у Миколаївській області
Наказом по підрозділу відповідальним за організацію роботи щодо забезпечення дисципліни і законності, попередження корупції по 16...
ТУ МНС у Миколаївській області
Наказом по підрозділу відповідальним за організацію роботи щодо забезпечення дисципліни і законності, попередження корупції по 16...
Про підсумки роботи агропромислового
Заслухавши та обговоривши інформацію в о начальника управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації Хименко...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка