|
Скачати 56.19 Kb.
|
Доповідь начальника Ленінського РВ Мокренка В.В. «Про підсумки роботи РВ щодо забезпечення державної політики у сфері цивільного захисту в 2008 році». Товариш полковник, присутні! Підводячи підсумки оперативно-службової діяльності за минулий рік, хочу відмітити, що спільно з адміністрацією району, установами та організаціями здійснено ряд конкретних заходів, спрямованих на реалізацію указів Президента України, постанов уряду щодо вдосконалення системи цивільного захисту, сил і засобів району. Їх реалізація дозволила підвищити рівень готовності щодо створення надійних гарантій безпечної життєдіяльності людей, спрямувати роботу на реагування на надзвичайні ситуації, на досягнення високого рівня захисту населення від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню. У районі за період 2008 року виникло 31 надзвичайна подія. У результаті подій загинуло 8 чоловік (4 чоловіка на водній акваторії, 2 чоловіка отруєння чадним газом в колодязі (з них 1 дитина), 1 – отруєння грибами та 1 чоловік загинув внаслідок необережного поводження з тваринами (в зоопарку людина потрапила до вольєру з ведмедями)). Виникло 144 пожежі (2007 р. - 132, ріст на 5 %), збиток від яких склав 2,2 млн. грн. (2007 р. – 864 тис. грн. ріст в 2,6 рази). На пожежах загинуло 5 чоловік (2007 р. - 9), травмовано 3 чоловіка. Вогнем знищено та пошкоджено 65 будинків та споруд, 10 автомобілів, врятовано 11 чоловік, матеріальних цінностей на суму 639 428 тис. грн. Тобто діючи в складних умовах природно-техногенної обстановки, обмежених фінансових і матеріально-технічних ресурсів, соціально-політичних особливостей періоду, вважаю що за минулий рік ми досягли певних позитивних досягнень. В той же час ще не всі проблеми вирішені, потребують усунення недоліки та прорахунки в роботі, які негативно впливають на кінцеві результати. То ж нам є ще над чим працювати. І в першу чергу діяльність повинна бути направлена на виконання доручень Президента України, а також завдань, які визначені в схваленому проекті Програми діяльності Кабінету Міністрів „Український прорив: для людей, а не політиків”, в якому максимально враховані пропозиції МНС. В покращенні діяльності вбачаю необхідність поліпшення якості роботи керівного складу підрозділу в організації діяльності, забезпеченні взаємодії, опрацюванні і впровадженні необхідних управлінських рішень, контролю за результатами роботи. Недостатня вимогливість керівного складу до стилю і методів діяльності окремих співробітників, тяжіння до паперових форм роботи не сприяла удосконаленню системи захисту населення від надзвичайних ситуацій, вирішенню проблемних питань. Відмічається ріст по всім основним показникам щодо кількості пожеж, надзвичайних ситуацій та подій, пожеж на об‘єктах, підконтрольних органам державного пожежного нагляду. Протягом 2008 року надзвичайних подій на території Заводського району не трапилось (2007 – 2, зменшення на 100 %), виникло 30 надзвичайних подій (2007 – 28, зріст на 7 %), при яких загинуло 12 людей (2007 – 8, зріст на 50 %). На сьогоднішній день вважаю недостатньою роботу відділення наглядово-профілактичної діяльності та цивільного захисту в питаннях організації роботи, взаємодії між собою, адміністрацією району, відомствами і організаціями, наглядовими органами району у вирішенні проблемних питань техногенної та пожежної безпеки, що негативно сказується на обстановці в районі. Відмічається негативна тенденція збільшення загибелі людей на воді. Нами напрацьовано ряд заходів з цього питання з адміністрацією району, відомствами, але дієвих результатів не має. Де ж роль відповідальних, де їх пропозиції та ініціативи у вирішенні проблематичного питання? Щорічно повторюються пожежі в лісо-паркових зонах району і у переважній більшості вони спричинені невиконанням протипожежних заходів. Тож відповідальним необхідно взяти на суворий контроль їх виконання. Пріоритетними завданнями цивільного захисту, які вирішувалися у 2008 році, було удосконалення інженерного захисту територій, зокрема, стану захисних споруд цивільної оборони. На жаль, ситуацію у цьому важливому питанні необхідно визнати незадовільною. Це лише окремі найактуальніші проблеми техногенної та пожежної безпеки в області, їх же значно більше й на них необхідно реагувати. За період 2008 року органом державного пожежного нагляду Ленінського РВ за порушення та невиконання вимог пожежної безпеки до адміністративної відповідальності притягнуто 126 чоловік, сума становить 6396 грн. Всі штрафи накладені на посадових осіб. У порівнянні з минулим роком кількість штрафів зменшилася на 59 протоколів (2007-185). Із зазначеної кількості притягнутих до адміністративної відповідальності 77 порушників притягнуто по ст.188-8 КУАП ( 61 % від загальної кількості штрафів), що менше рівня минулого року на 34 протоколи (111). Також складено 14 адміністративних протоколи по ст. 164, 10 з яких розглянуто судами та накладено штрафи на загальну суму 3060 грн. На даний період стягнено 121 штраф на загальну суму 6191 грн. Тимчасово припинено або заборонено робота 24 споруд, 40 виробничих ділянок та окремих приміщень, робота 55 агрегатів та ділянок електричної мережі, проведення 18 будівельно-монтажних робіт та скасовано 1 дозвіл на початок роботи. Протягом минулого року, відповідно до плану інспекторських і інших перевірок з питань цивільного захисту та техногенної безпеки на 2008 рік, затвердженого начальником Ленінського районного відділу проведено 49 комплексних перевірок. У відділі на обліку перебуває 49 об’єктів з яких 42 об'єкта підвищеної небезпеки та 7 потенційно – небезпечних об'єктів. З 49 ПНО та ОПН пройшли ідентифікацію 49 (100%). Для об'єктів підвищеної небезпеки розроблено 22 декларації безпеки та проведено 22 експертизи декларації. Обов'язкове страхування громадської відповідальності власників, суб'єктів господарювання проведено на 40 потенційних-небезпечних об'єктах і об'єктах підвищеної небезпеки. Пройшли паспортизацію 48 об'єктів, що становить 97 % від загальної кількості. На 49 об'єктах створені матеріальні резерви. До адміністративної відповідальності по ст. 188 ч.16 притягнуто 12 керівників потенційних-небезпечних об'єктів та винесено 10 постанов про застосування запобіжних заходів. На 9 об’єктах складено та погоджено графіки щодо поетапного обладнання системами раннього виявлення НС. Хочу наголосити, що профілактична робота має бути більш впливовою та відчутно позначитися на поліпшенні ситуації в області, що поки не відмічається. Здійснення превентивних заходів щодо запобігання надзвичайних ситуацій визнаних колегіями Міністерства та Головним Управлінням є основним пріоритетом підрозділу у 2009 році. Настав час міняти підходи і здійснювати упереджуючу профілактику і більш конкретний прогноз виникнення надзвичайних ситуацій. Бездіяльності окремих керівників об‘єктів необхідно протиставити принциповість, ініціативність та професіоналізм кожного нашого працівника. Робота з ліквідації надзвичайних ситуацій, як один із основних пріоритетів, характеризується рівнем реагування на аварії, стихійні лиха, катастрофи. Необхідно відмітити, що при їх ліквідації не завжди відмічалися впевнені дії підрозділу. Тому у контексті сучасних завдань, які постають перед підрозділом, постійно треба підвищувати професійний рівень працівників, працювати над вирішенням проблем щодо їх спеціального оснащення. Важлива роль при цьому відводиться навчанням, у минулому році проведено 5 комплексних навчань. Тож цю роботу потрібно продовжувати, навчання повинні бути добре підготовлені та носити навчальний характер. Одними з головних завдань на поточний рік будуть також завдання по комплектації підрозділу сучасною технікою та обладнанням. Тож, враховуючи це, потрібно активізувати роботу по зароблянню позабюджетних коштів, вирішенню вищеназваних завдань у взаємодії з органами влади, підприємствами та організаціями. (За 2008 рік було зароблено 110 тис. грн.) Значного покращення потребує робота з персоналом в питаннях комплектації. Бо, нажаль, некомплект особового складу зріс. Посилення турботи про ветеранів та пенсіонерів МНС та інших заходів буде сприяти стабільності в комплектуванні підрозділів. Існують й інші проблеми, ми їх знаємо й стараємося вирішувати. Ми розуміємо, що негативи в організації роботи не сприяють підвищенню престижу служби, і, товаришу заступник Міністра, хочу запевнити Вас, що переважна більшість працівників, це розуміють. На завершення хочу наголосити, що від об‘єктивності оцінки техногенної ситуації та стану діяльності щодо її забезпечення, визначення реальних завдань залежатиме успіх нашої подальшої роботи. Тому виступаючих прошу дати принципову оцінку діяльності по напрямкам, зупинитися більш детально на проблемних питаннях та шляхах їх вирішення, внести конструктивні пропозиції щодо покращення ситуації. Більш детально завдання на поточний рік будуть поставлені в моєму заключному слові. Дякую за увагу. |
Доповідь начальника Ленінського РВ Мокренко В. В. «Про підсумки роботи... ... |
Доповідь начальника Заводського РВ Мазур В. А. «Про підсумки роботи... Заводського РВ Мазур В. А. «Про підсумки роботи РВ щодо забезпечення державної політики у сфері цивільного захисту в 2008 році» |
Доповідь начальника СДПЧ-2 Ленінського району про стан роботи щодо... |
Доповідь начальника Ленінського РВ «Про підсумки роботи РВ» З боку керівників підрозділу встановлений контроль за виконанням планів робіт, про що в них робляться відмітки, але в графі “відмітка... |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ начальника цивільного захисту (ЦО) міста від 16.... План розроблено з метою забезпечення готовності органів управління, сил і засобів до оперативного реагування при загрозі та виникненні... |
План підготовки органів управління Тернопільської міської ланки Тернопільської... До комплексної перевірки МНС України з реалізації державної політики у сфері цивільного |
ДОПОВІДЬ про проблемні питання в діяльності Ленінського районного... З початку 2008 року в Ленінському районі надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру не виникло |
«ЗАТВЕРДЖУЮ» Перший заступник начальника Головного управління МНС... Планування заходів щодо поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в підрозділах області |
ТУ МНС у Миколаївській області Наказом по підрозділу відповідальним за організацію роботи щодо забезпечення дисципліни і законності, попередження корупції по 16... |
ТУ МНС у Миколаївській області Наказом по підрозділу відповідальним за організацію роботи щодо забезпечення дисципліни і законності, попередження корупції по 16... |