|
Скачати 61.37 Kb.
|
ТЕМА: Многогранник та його елементи з використанням практичних вмінь та навичок роботи на комп’ютері в графічному редакторі Paint та текстовому редакторі Word МЕТА: - систематизувати та узагальнити знання, вміння і навички з теми “Многогранники та його елементи” з метою підготовки до тематичного оцінювання; - оцінити практичні вміння роботи на комп’ютері в текстовому та графічному редакторі; - розвивати просторове уявлення та логічне мислення при рішенні практичних завдань на комп’ютері; - виховувати прагнення до освоєння знань та вдосконалення їх у своїй професії. ТИП УРОКУ: закріплення та поглиблення знань, вмінь і навиків. ВИД УРОКУ: бінарний. ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ: індивідуальна, робота в малих групах. ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: картки оцінювання, комп’ютерні тести, пам’ятки роботи з клавіатурою, індивідуальні задачі, маркіровані дошки для кожної малої групи, план створення презентації, картки з малюнками до задач, опорні конспекти з теми “Многогранники”. МЕТОДИ НАВЧАННЯ: тестування, проблемна ситуація, створення презентації в малих групах. ХІД УРОКУ. І. Організаційний початок уроку (3хв.). Девіз уроку: “Лінощі переслідують всіх, спробуй переслідувати їх сам”. Вибір настрою для участі в уроці: ІІ. Постановка мети та задач уроку (2 хв.). -- Сьогодні на уроці ми з вами систематизуємо та узагальнимо знання з теми “Многогранник та його елементи”. Працювати будемо активно, швидко, на деяких етапах уроку нам в цьому буде допомагати комп’ютер, а також праця повинна бути плідною, щоб на наступний урок ви успішно виконали контрольну роботу. -- План нашого уроку такий: 1. Перевірка теоретичних знань у вигляді тестування на комп’ютері. 2. Графічне рішення проблемної задачі. 3. Скласти презентацію. 4. Зробити підсумки уроку. ІІІ. Тестування (8 хв.). -- Перед вами лежать картки контролю знань. Впишіть в них своє прізвище та ім’я. В ході уроку ви будете ставити свої оцінки в спеціальні графи. По закінченню уроку ви отримаєте дві оцінки: з геометрії та інформатики. Індивідуальна залікова картка
-- У вас на столах лежать пам’ятки , як користуватися клавіатурою. Перш, ніж розпочати роботу, згадаємо практичні навики роботи на комп’ютері. Бліц – опитування. 1. Як відкрити об’єкт на робочому столі? 2. В якому редакторі зробити малюнок до задачі? 3. Де він знаходиться? 4. Який взаємозв’язок між текстовим та графічним редактором? -- Починаємо тестування. На робочому столі відкрийте папку з тестами, файл test1. Відповіді обираємо за допомогою стрілок та натисканням Enter. Час виконання 5 хвилин, максимум отримуєте 4 бали. Тестування. 1) Многогранник – це тіло, складене з: а) одного многокутника б) кінцевого числа плоских кутів в) кінцевого числа плоских многокутників 2) Многогранник, складений з двох плоских многокутників, які лежать в різних площинах, і всіх відрізків, які з’єднують точки цих многокутників, - це: а) піраміда б) куб в) призма 3) Основи призми: а) перпендикулярні та рівні б) паралельні та рівні в) паралельні, але не рівні 4) Висота призми – це відстань між: а) вершинами протилежних граней б) вершинами основ в) площинами основ 5) Діагональ призми – це: а) відстань між основами б) відстань між вершинами бічної грані в) відстань між вершинами, які не належать одній грані 6) Бічна поверхня призми – це: а) сума площ основ та бічних граней б) сума площ основ в) сума площ бічних граней 7) Піраміда – це многогранник, складений з: а) двох основ та відрізків, з’єднуючих основи б) основ і точки, яка не лежить в площині основи в) основи, вершини, яка не належить основі, і всіх відрізків, з’єднуючих їх 8) Відрізки, які з’єднують вершину піраміди з вершинами основ, називаються: а) бічні грані б) бічні ребра в) діагоналі 9) Апофема – це: а) висота піраміди б) діагональ паралелепіпеда в) висота бічної грані правильної піраміди 10) Перпендикуляр, що опущено з вершини піраміди на площу основи, - це: а) апофема б) висота в) бічне ребро 11) В якому многограннику бічна поверхня дорівнює множенню півпериметра на основу: а) піраміда б) призма в) паралелепіпед 12) Правильний многогранник, в якому грані правильні трикутники, і в якому в кожній вершині зводиться по 4 ребра: а) октаедр б) додекаедр в) ікосаедр -- Занесіть отримані бали в залікову картку. ІV. Рішення проблемної задачі (7 хв.). -- У кожного на столі індивідуальна задача проблемного змісту. Ви повинні відповісти на питання графічно, використовуючи текстовий або графічний редактор, за це отримаєте додатковий 1 бал з математики та оцінку за практичну роботу з інформатики. Задачі: 1. Зобразити многогранник, у якого три лінійних розміру. 2. Зобразити прямокутний паралелепіпед, у якого всі ребра рівні. 3. Побудувати многогранник, який має 4 грані. 4. Зобразити піраміду, яка утворюється в наслідок відсічення подібній до неї піраміди. 5. Побудувати многогранник, в якому кількість вершин та граней однакова. 6. Побудувати призму, яка не має діагоналей. 7. Зобразити многогранник, одним з елементів якого є апофема. 8. Зобразити многогранник, діагональним січенням якого є трикутник. 9. Зобразити призму, бічні ребра якої не будуть висотами. V. Складання презентації малими групами (20 хв.). -- Здавайте залікові картки і сідайте до круглих столів, утворюючи малі групи. Кожний з вас працював індивідуально, побачив свої помилки та пробіли знань, а зараз ви працюватимете групами, разом ліквідуючи свої недоліки. 1 група – Призма 2 група – Піраміда -- Кожна група повинна скласти презентацію про свій многогранник по наступній схемі, яка лежить перед вами: 1. Теоретичний матеріал про многогранник та його елементи на наочних фігурах. 2. Намалювати на маркірованій дошці приклади, де зустрічається ваш многогранник в оточуючому нас світі та в вашій професії. 3. За наданими малюнками скласти умови та вирішити задачі. Призма 6 В1 В1 С1 А1 10 С1 А1 D1 В 10 6 C А С А 3 D 4 Піраміда О О 9 9 В С А 15 В О1 6 13 14 А 8 D С -- Час на складання презентації 10 хвилин, а потім кожна група демонструє результати своєї праці. -- Поки одна група демонструє свою презентацію, інша обговорює і оцінює кожну правильну відповідь в 2 бали, тобто за всю презентацію ви можете отримати 6 балів. На при кінці виступу ми з вами разом об’єктивно виставимо оцінку кожній групі. VI. Підсумки уроку - дебріфінг (5 хв.). -- Сьогодні на уроці ви працювали самостійно, потім гарно склали презентації, систематизували та узагальнили отримані знання з теми “Многогранник та його елементи”. І я впевнена, що на наступному уроці ви успішно виконаєте контрольну роботу. А сьогодні на уроці кожен з вас отримав такий результат... -- Як ви гадаєте, чи відповідав наш урок обраному девізу та настрою? -- Чи сподобався вам урок? -- Дякую за співпрацю. На все добре. |
Тема. Створення локальної мережі з використанням пристроїв комутації Формування вмінь і навиків створення локальної мережі з використанням зовнішніх пристроїв комутації. Закріплення вмінь і навиків... |
Тема. Засоби вводу/виводу з використанням командного рядка Формування вмінь і навиків використання підпрограм вводу/виводу з використанням командного рядка. Застосування знань структури лінійних... |
Урок 3 Тема уроку Мета уроку: формування понять многогранник; ребра, грані, вершини многогранників; опуклий многогранник: призма; основи і бічні грані,... |
Тема. Оператор вибору Формування вмінь і навиків програмування алгоритмів розгалуженої структури з використанням оператора вибору. Закріплення вмінь і... |
Урок формування вмінь і навичок (із використанням інноваційних технологій) Тема. Література українського романтизму, його ідейно-художні особливості. Життя і творчість поетів-романтиків. П. Гулак-Артемовський.... |
Тема. Засоби вводу/виводу за допомогою діалогових вікон Формування вмінь і навиків використання підпрограм вводу/виводу з використанням діалогових вікон. Застосування знань структури лінійних... |
8-й клас. ГЕОМЕТРІЯ Чотирикутник, його елементи. Паралелограм та його властивості. Ознаки паралелограма. Прямокутник, ромб, квадрат та їх властивості.... |
Визначення ефективних шляхів підвищення рівня іншомовної комунікативної... Ти актуалізує розробку підходів до використання технічного та дидактичного потенціалу інформаційних технологій для розвитку особистості... |
Урок формування вмінь і навичок (із використанням інноваційних технологій) Тема. Г. Ф. Квітка-Основ’яненко. «Конотопська відьма». Іронія і сатира у ній, поєднання реалізму і фантастики |
ЗАТВЕРДЖЕНО Учні на уроках фізичної культури виконують стройові, гімнастичні, легкоатлетичні вправи, елементи футболу, волейболу, баскетболу,... |