|
Скачати 68.84 Kb.
|
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести послідовність чисел. Обчислити середнє арифметичне всіх елементів. Обчислити різницю між найбільшим і найменшим елементом послідовності. Всі елементи послідовності помножити на задане число. Результати представити у 16-ій та десятковій системах числення.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести послідовність раціональних чисел. Посортувати її за зростанням. Обчислити суму чисел, розташованих між найбільшим і найменшим елементами. Парні елементи послідовності помножити, а непарні – поділити на задане раціональне число. Відповіді представити у вигляді нескорочуваного дробу.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести послідовність чисел. Обчислити середнє арифметичне всіх елементів. Обчислити різницю між найбільшим і найменшим елементом послідовності. Всі елементи послідовності помножити на задане число. Результати представити у 8-ій та десятковій системах числення.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести послідовність чисел. Обчислити середнє арифметичне всіх елементів. Обчислити різницю між найбільшим і найменшим елементом послідовності. Всі елементи послідовності помножити на задане число. Результати представити у 2-ій та десятковій системах числення.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести послідовність точок. Визначити, яка з них знаходяться найближче до початку координат. Вивести дві точки, відстань між якими найбільша, і обчислити їх суму і добуток. Визначити, які з точок належать заданому кільцю.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести два многочлени. Обчислити суму многочленів. Вивести таблицю значень обох многочленів на заданому відрізку з кроком h. Якщо многочлени рівні, то обчислити їх значення у заданій точці, у протилежному випадку помножити перший многочлен на задане число, а для другого многочлена знайти похідну.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести два комплексних числа. Перевірити, чи вони рівні і вивести їх модулі. Обчислити суму для заданого комплексного числа з точністю : , .
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести дві матриці А і В та вектор x. Якщо А=В, обчислити 2Аx, інакше (А+В)x. Вивести суму матриць.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести послідовність дат. Посортувати її, починаючи з найближчої. Вивести послідовність з наступних дат. Вивести дві найвіддаленіші дати.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести послідовність часових величин. Посортувати її за зростанням. Вивести суму найменшого і найбільшого елементів послідовності. Вивести всі елементи, які рівні заданій часовій величині.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести послідовність трикутників. Знайти трикутник з найбільшою площею. Впорядкувати послідовність в порядку зменшення периметрів трикутників. Вивести всі рівносторонні, рівнобедрені і прямокутні трикутники.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести три кола. Знайти коло з найбільшою площею. Обчислити об’єми циліндрів і конусів, основами яких є задані кола з висотою h. Визначити, які з кіл перетинаються і у скількох точках.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести послідовність прямокутників. Знайти прямокутник з найбільшим периметром. Впорядкувати послідовність в порядку зменшення площ прямокутників. Визначити, які з прямокутників є квадратами, і обчислити їхні діагоналі.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести два вектори. Обчислити їхній скалярний добуток і суму. Знайти найбільші значення двох векторів. У векторі з меншою нормою посортувати компоненти за зростанням, а інший вектор помножити на задане дійсне число.
Використати його для розв’язування наступної задачі. Ввести послідовність чисел. Обчислити середнє арифметичне всіх елементів. Обчислити різницю між найбільшим і найменшим елементом послідовності. Всі елементи послідовності помножити на задане число. Результати представити у 3-ій та десятковій системах числення. |
ТЕМА. Дії з натуральними числами: множення і ділення Навчальна: навчити учнів застосовувати свої знання та навички при розв’язуванні задач; удосконалювати навички додавання, віднімання,... |
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ Мета Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа». Повторити розв'язування основних типів задач |
Урок математики в 1 класі Мета: узагальнити табличні випадки додавання й віднімання в межах 10; вправляти в доповненні одноцифрових чисел до 10; повторити... |
Складання і розв’язування прикладів на додавання та віднімання. Написання цифр Мета. Продовжувати вчити складати та розв’язувати приклади на додавання і віднімання, користуючись предметними малюнками, числовим... |
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
УРОК 88. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ Мета Мета. Встановити правила додавання і віднімання десяткових дробів; формувати вміння застосовувати ці знання при розв'язанні задач... |
Розв ’ язування вправ на всі дії з десятковими дробами Повторити поняття десяткового дробу, додавання та віднімання, множення та ділення десяткових дробів |
МЕТОД МАТЕМАТИЧНОЇ ІНДУКЦІЇ Математична індукція — це спосіб доведення нескінченної кількості занумерованих натуральними числами тверджень Т(n) за два ходи |