Створити клас для роботи з натуральними числами в 16-ій системі числення. Включити в нього всі конструктори. Перевантажити операції додавання, віднімання


Скачати 68.84 Kb.
Назва Створити клас для роботи з натуральними числами в 16-ій системі числення. Включити в нього всі конструктори. Перевантажити операції додавання, віднімання
Дата 08.04.2013
Розмір 68.84 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

  1. Створити клас для роботи з натуральними числами в 16-ій системі числення. Включити в нього всі конструктори. Перевантажити операції додавання, віднімання, множення чисел у 16-ій системі числення, введення і виведення на екран, оператор присвоєння та операції відношення. Включити методи для переведення з десяткової системи числення в 8-у і переведення з 16-ої системи числення в десяткову.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести послідовність чисел. Обчислити середнє арифметичне всіх елементів. Обчислити різницю між найбільшим і найменшим елементом послідовності. Всі елементи послідовності помножити на задане число. Результати представити у 16-ій та десятковій системах числення.


  1. Створити клас для роботи з раціональними числами. Включити в нього всі конструктори. Перевантажити операції додавання, віднімання, множення, ділення, введення і виведення на екран, оператор присвоєння та операції відношення; включити метод для скорочення дробу.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести послідовність раціональних чисел. Посортувати її за зростанням. Обчислити суму чисел, розташованих між найбільшим і найменшим елементами. Парні елементи послідовності помножити, а непарні – поділити на задане раціональне число. Відповіді представити у вигляді нескорочуваного дробу.


  1. Створити клас для роботи з натуральними числами в 8-ій системі числення. Включити в нього всі конструктори. Перевантажити операції додавання, віднімання, множення чисел у 8-ій системі числення, введення і виведення на екран, оператор присвоєння та операції відношення. Включити методи для переведення з десяткової системи числення в 8-у і переведення з 8-ої системи числення в десяткову.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести послідовність чисел. Обчислити середнє арифметичне всіх елементів. Обчислити різницю між найбільшим і найменшим елементом послідовності. Всі елементи послідовності помножити на задане число. Результати представити у 8-ій та десятковій системах числення.


  1. Створити клас для роботи з натуральними числами в 2-ій системі числення. Включити в нього всі конструктори. Перевантажити операції додавання, віднімання, множення чисел у 2-ій системі числення, введення і виведення на екран, оператор присвоєння та операції відношення. Включити методи для переведення з десяткової системи числення в 2-у і переведення з 2-ої системи числення в десяткову.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести послідовність чисел. Обчислити середнє арифметичне всіх елементів. Обчислити різницю між найбільшим і найменшим елементом послідовності. Всі елементи послідовності помножити на задане число. Результати представити у 2-ій та десятковій системах числення.

  1. Створити клас для визначення точки, яка задається своїми координатами. Включити в нього всі конструктори. Перевантажити операції додавання, множення, введення та виведення значення координат точки на екран, оператор < для визначення, яка з двох точок знаходиться ближче до початку координат. Включити методи для обчислення відстані між двома точками; визначення, чи точка належить кільцю, заданому центром і двома радіусами.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести послідовність точок. Визначити, яка з них знаходяться найближче до початку координат. Вивести дві точки, відстань між якими найбільша, і обчислити їх суму і добуток. Визначити, які з точок належать заданому кільцю.


  1. Описати клас для роботи з многочленами. Включити в нього всі конструктори. Перевантажити операції додавання двох многочленів, множення многочлена на задане число, введення та виведення многочлена на екран, оператор присвоєння і == для перевірки на рівність двох многочленів. Включити методи для обчислення значення многочлена в заданій точці і знаходження похідної многочлена.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести два многочлени. Обчислити суму многочленів. Вивести таблицю значень обох многочленів на заданому відрізку з кроком h. Якщо многочлени рівні, то обчислити їх значення у заданій точці, у протилежному випадку помножити перший многочлен на задане число, а для другого многочлена знайти похідну.


  1. Створити клас для роботи з комплексними числами. У нього включити всі конструктори. Перевантажити операції додавання, віднімання, множення, ділення, введення та виведення значення на екран, оператор присвоєння і == для перевірки на рівність двох комплексних чисел. Включити метод для знаходження модуля комплексного числа.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести два комплексних числа. Перевірити, чи вони рівні і вивести їх модулі. Обчислити суму для заданого комплексного числа з точністю :

, .


  1. Створити клас для роботи з прямокутними матрицями дійсних чисел. Включити в нього всі конструктори. Перевантажити операції додавання матриць, множення матриці на вектор, множення матриці на скаляр, введення та виведення матриці на екран, оператор присвоєння і == для перевірки на рівність двох матриць.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести дві матриці А і В та вектор x. Якщо А=В, обчислити x, інакше (А+В)x. Вивести суму матриць.

  1. Створити клас для роботи з датами. Включити в нього всі конструктори. Перевантажити оператори введення і виведення дати на екран; оператор < для перевірки, яка з двох дат передує іншій; оператор присвоєння і == для перевірки на рівність двох дат. Включити методи для перевірки правильності запису дати; визначення наступної дати; знаходження кількості днів між двома датами поточного року.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести послідовність дат. Посортувати її, починаючи з найближчої. Вивести послідовність з наступних дат. Вивести дві найвіддаленіші дати.


  1. Створити клас для роботи з часовими величинами (година, хвилина, секунда). Включити в нього всі конструктори. Перевантажити оператори введення і виведення години на екран, оператор <, операції додавання, == для перевірки на рівність двох часових величин і оператор присвоєння. Включити методи для перевірки правильності запису часової величини.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести послідовність часових величин. Посортувати її за зростанням. Вивести суму найменшого і найбільшого елементів послідовності. Вивести всі елементи, які рівні заданій часовій величині.


  1. Створити клас для опису трикутника. Трикутник визначається своїми сторонами. Включити в нього всі конструктори. Конструктор має перевіряти, чи існує трикутник з заданими сторонами. Перевантажити оператори присвоєння, == для перевірки на рівність двох трикутників, оператори введення і виведення на екран, > для порівняння площ двох трикутників. Включити методи для обчислення периметра і площі трикутника, перевірки, чи заданий трикутник є рівностороннім, рівнобедреним, прямокутним.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести послідовність трикутників. Знайти трикутник з найбільшою площею. Впорядкувати послідовність в порядку зменшення периметрів трикутників. Вивести всі рівносторонні, рівнобедрені і прямокутні трикутники.


  1. Створити клас для опису кола. Включити в нього всі конструктори, а також методи для обчислення площі кола; знаходження об’ємів циліндра і конуса, основою яких є задане коло; визначення, чи два кола перетинаються і у скількох точках. Перевантажити оператори введення і виведення на екран, оператор присвоєння і == для перевірки на рівність двох кіл.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести три кола. Знайти коло з найбільшою площею. Обчислити об’єми циліндрів і конусів, основами яких є задані кола з висотою h. Визначити, які з кіл перетинаються і у скількох точках.

  1. Описати клас для визначення прямокутника, який задається своїми сторонами. Включити в нього всі конструктори та методи для обчислення довжини діагоналі, периметра та площі прямокутника, перевірки, чи заданий прямокутник є квадратом. Перевантажити оператори введення і виведення на екран, оператор присвоєння, == для перевірки на рівність двох прямокутників, > для порівняння площ двох прямокутників.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести послідовність прямокутників. Знайти прямокутник з найбільшим периметром. Впорядкувати послідовність в порядку зменшення площ прямокутників. Визначити, які з прямокутників є квадратами, і обчислити їхні діагоналі.


  1. Створити клас для роботи з дійсними векторами. Включити в нього всі конструктори. Перевантажити операції множення для отримання скалярного добутку двох векторів і множення вектора на скаляр, додавання координат двох векторів, оператори введення та виведення вектора на екран, оператор присвоєння, і == для перевірки на рівність двох векторів. Включити методи для знаходження найбільшого значення вектора, його норми і для сортування компонент вектора за зростанням.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести два вектори. Обчислити їхній скалярний добуток і суму. Знайти найбільші значення двох векторів. У векторі з меншою нормою посортувати компоненти за зростанням, а інший вектор помножити на задане дійсне число.


  1. Створити клас для роботи з натуральними числами в 3-ій системі числення. Включити в нього всі конструктори. Перевантажити операції додавання, віднімання, множення чисел у 3-ій системі числення, введення і виведення на екран, оператор присвоєння та операції відношення. Включити методи для переведення з десяткової системи числення в 3-у і переведення з 3-ої системи числення в десяткову.

Використати його для розв’язування наступної задачі.

Ввести послідовність чисел. Обчислити середнє арифметичне всіх елементів. Обчислити різницю між найбільшим і найменшим елементом послідовності. Всі елементи послідовності помножити на задане число. Результати представити у 3-ій та десятковій системах числення.

Схожі:

ТЕМА. Дії з натуральними числами: множення і ділення
Навчальна: навчити учнів застосовувати свої знання та навички при розв’язуванні задач; удосконалювати навички додавання, віднімання,...
УРОК 12 Тема: Віднімання. Додавання та віднімання різниці. Віднімання...
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
УРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ Мета
Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа». По­вторити розв'язування основних типів задач
Урок математики в 1 класі
Мета: узагальнити табличні випадки додавання й віднімання в межах 10; вправляти в доповненні одноцифрових чисел до 10; повторити...
Складання і розв’язування прикладів на додавання та віднімання. Написання цифр
Мета. Продовжувати вчити складати та розв’язувати приклади на додавання і віднімання, користуючись предметними малюнками, числовим...
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
УРОК 88. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ Мета
Мета. Встановити правила додавання і віднімання десяткових дробів; формувати вміння застосовувати ці знання при розв'язанні задач...
Розв ’ язування вправ на всі дії з десятковими дробами
Повторити поняття десяткового дробу, додавання та віднімання, множення та ділення десяткових дробів
МЕТОД МАТЕМАТИЧНОЇ ІНДУКЦІЇ
Математична індукція — це спосіб доведення нескінченної кількості занумерованих натуральними числами тверджень Т(n) за два ходи
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка