Основні категорії дидактики


Скачати 94.34 Kb.
Назва Основні категорії дидактики
Дата 02.04.2013
Розмір 94.34 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

  1. Основні категорії дидактики.




  1. Сутність педагогічної діяльності. Структура педагогічної діяльності. Специфіка педагогічної діяльності.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«метою освітнього процесу є передача знань».


  1. Гуманістична природа педагогічної діяльності. Творчий характер праці вчителя. Рівні педагогічної творчості.




  1. Ос­новні цілі, завдання і принципи розвитку змісту освіти в контексті програми «Освіта» (Україна XXI ст.).




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«у спільній діяльності головне – швидше отримати результат виконання завдання».


  1. Методи навчання за типом пізнаваль­ної діяльності учнів.




  1. Педагогічна технологія вчителя. Поняття педагогічної техніки.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«методична структура уроку включала опитування, вивчення нового матеріалу та його закріплення».


  1. Принципи навчання як дидактична категорія. Принцип активності. Принцип мотивації.




  1. Професійно-педагогічна направленість учителя. Педагогічне покликання вчителя.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«мета навчання – вивчити правило орфографії».


  1. Вимоги до теоретичної готовності педагога. Вимоги до практичної готовності педагога.




  1. Оцінка результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів. Основні критерії оцінки знань.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«учитель з допомогою запитання завжди домагається уваги учня, а учень своїм запитанням завжди хоче «перевірити» вчителя».





  1. Завдання педагогіки на сучасному етапі розвитку суспільства. Державна національна програма «Освіті» (Україна ХХІ століття).




  1. Контроль, перевірка, оцінювання, оцінка, облік. Спільне й відмінне у змісті понять.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«якщо вчитель використовує наочність, то це означає, що він реалізує принцип наочності».


  1. Структура якостей особистості в контексті теорії навчання.




  1. Урок комплексного застосування знань, умінь і навичок. Комбінований урок.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«головне в змісті освіти – це знання».


  1. Принципи навчання як дидактична категорія. Принцип доступності. Принцип свідомості.




  1. Загальна та професійна культура педагога.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«якщо змінити зміст навчального матеріалу, відібраного для уроку, то закономірно зміняться цілі уроку».


  1. Поняття педагогічної етики та її складові. Педагогічний такт учителя.




  1. Принципи навчання як дидактична категорія. Принцип зв’язку теорії з практикою. Принцип природо відповідності.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«усі традиційні засоби мають рівні дидактичні можливості».


  1. Дидактика як наука та навчальна дисципліна. Мета й завдання дидактики. Об’єкт і предмет дидактики.




  1. Особистість як об’єкт і суб’єкт навчання.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«у моделі випускника школи подається ідеальне уявлення про рівень освіти».



  1. Зовнішні та внутрішні закономірності теорії навчання.




  1. Здібності до педагогічної діяльності у структурі педагогічної майстерності.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«пріоритетна мета навчання – забезпечення знань і вмінь з предмету».


  1. Професійна компетентність у структурі педагогічної майстерності.




  1. Поняття про форми та форми організації навчання. Характеристика форм навчання.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«відеозаписи однаково прийнятні на уроках будь-яких навчальних предметів».


  1. Закономірності пізна­вального розвитку особистості.




  1. Методи навчання на основі внутріш­нього логічного шляху засвоєння знань.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«стандарт освіти – це модель випускника школи».


  1. Принципи навчання як дидактична категорія. Принцип проблемності. Принцип науковості.




  1. Педагогіка як наука, система діяльності, мистецтво. Об’єкт і предмет педагогіки. Особливості предмета й об’єкта педагогіки.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«сьогодні на уроці ви повинні прочитати вірш і запам’ятати його – це ваша задача».


  1. Принципи навчання як дидактична категорія. Принцип міцності. Принцип ґрунтовності.




  1. Сутність педагогічного процесу. Педагогічний процес – педагогічна система. Етапи педагогічного процесу.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«основна рушійна сила процесу навчання – протиріччя між учителем та учнем».



  1. Особистість як об’єкт і суб’єкт навчання.




  1. Перевірка домашнього завдання, актуалізація і корекція опорних знань.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«діти на уроці виконали десять вправ, склали чотири речення, усно опрацювали текст – такий результат їх навчальної діяльності».


  1. Компетенції. Компетентності особистості.




  1. Індивідуальний стиль діяльності вчителя.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«найкращим засобом забезпечення мотиваційної основи навчальної діяльності є фраза: не забувайте, вам складати іспит з цього предмету!».


  1. Зв’язок дидактики з іншими дисциплінами.




  1. Педагогічна техніка (внутрішня та зовнішня) як елемент педагогічної майстерності.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«вимоги до знань і вмінь учнів викладено в усіх навчальних документах, що розкривають зміст освіти».


  1. Соціальна місія педагога. Професійні функції педагогічної діяльності.




  1. Урок – основна форма організації навчання. Типологія уроків.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«підіб’ємо підсумки уроку: Петренко – «четвірка», Мазайло та Чепурна – «трійки».

  1. Поняття педагогічної мети. Ступенева система педагогічних цілей. Мета сучасної системи освіти.




  1. Підготовка вчителя до уроку, самоаналіз його результатів.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«а зараз виконуємо спільне завдання всі разом, у кожного з вас на картці записано, що ви маєте робити; починаймо!».





  1. Практичні методи навчання: сутність і зміст.




  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«для того, щоб внести зміни у навчальний план, достатньо мати необхідні педагогічні кадри».


  1. Форми організації навчання.




  1. Гуманістична спрямованість як елемент педагогічної майстерності.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«учителька, дивлячись на Василька, який почав відволікатися й шуміти, застосувала перевірений метод – не перериваючи своєї розповіді, вона посварилася на нього пальцем».


  1. Загальнопедагогічні науки. Функціональні педагогічні науки. Зв’язок педагогіки з іншими науками.




  1. Узагальнення і систематизація знань. Застосування знань в стандартних і змінених умовах.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«на уроці було все: і цікавий зміст, і активні методи навчання, і запитання вчителя – значить, процес навчання був цілісний».


  1. Принципи навчання як дидактична категорія. Принципи цілеспрямованості навчання. Принцип наочності.




  1. Основні категорії педагогіки. Функції педагогіки.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«головне в процесі навчання – результат, і не важливо, яким способом його досягнули».




  1. Складові педагогічної майстерності.




  1. Наочні методи навчання: сутність і зміст.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«учителька вдало використовувала на своєму уроці методи стимулювання й наочні методи навчання».


  1. Поняття компетентності. Види професійної компетентності. Структура професійної компетентності.




  1. Урок формування і вдосконалення вмінь і навичок. Урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«у навчальному плані визначено, що і в якій послідовності вивчається».


  1. Основні принципи контролю знань.




  1. Поняття про метод і прийом у дидактиці.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«найголовніше моє завдання – пояснити дітям нове правило».


  1. Основні категорії педагогіки. Функції педагогіки.




  1. Урок оволодіння новими знаннями. Урок узагальнення і систематизації знань.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«недисциплінованість учнів – це закономірне явище».


  1. Принципи навчання як дидактична категорія. Принцип емоційності. Принцип індивідуального підходу.




  1. Професійно обумовлені вимоги до особистості педагога. Педагогічні здібності.




  1. Педагогічна задача.

Знайди й виправ педагогічні помилки й неточності:

«учителька розпочала урок української мови з актуалізації знань: вона перевірила домашнє завдання й переконалася, що всі учні виконали його правильно, окрім Іванка, який, як завжди, переплутав номери вправ».


Схожі:

Тема Предмет і метод статистики як науки В цій темі викладаються...
Статистика є самостійною суспільною наукою. Вона має свої поняття і категорії, такі як: статистична сукупність, одиниця сукупності,...
Вступ. Технолог і я повного засвоэння знань
Основні категорії тематик курсів за вибором у 304 спеціалізованій школі це технологічні курси
Основні переваги вашого товару чи послуги, відмінності від конкурентів
Опишіть вікові, професійні, географічні, соціальні або інші важливі категорії відвідувачів
1. Поняття, терміни, категорії як концептуальні об’єкти суспільної географії
У ньому виділяються прості і складні елементи. До простих належать терміни, поняття, категорії,до складних наукові гіпотези,концепції...
КОМПОНЕНТ
У кожному з вищеописаних принципів реалізуються корекційні прийоми, проте специфіка навчання учнів з вадами інтелекту обумовлює і...
З будівництвом об’єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного...
Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури класу наслідків...
Екзаменаційні питання по дисципліні «Регіональна економіка»
Методологічні основи курсу: Основні категорії і поняття теорії регіональної економіки. Завдання регіональної економіки в професійній...
36. Завдання та повноваження Міністерства оборони України
Військовозобов'язані, зараховані в запас другої категорії, у разі здобуття під час перебування в запасі військово-облікової спеціальності...
ПРОГРАМА ВСТУПНОГО ІСПИТУ ЗА ФАХОМ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ, ЯКІ ВСТУПАЮТЬ ДО МАГІСТРАТУРИ
Система національних рахунків (СНР). Основні категорії системи національних рахунків: додана вартість, інституційні одиниці, сектори,...
ТЕОРІЯ ГРОШЕЙ І ГРОШОВОГО ОБІГУ Основні поняття та категорії Активні гроші
Активні гроші — гроші, які постійно використовуються в готівковому та безготівковому обігу
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка