|
Скачати 140.04 Kb.
|
Інтегрований навчально-пошуковий проект (курс «Я і Україна», навчання грамоти, образотворче мистецтво). План навчального проекту
Урок-презентація проекту «До Лесиного віночка» 1 клас, Іверська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Учитель Воронова Алла Вікторівна Тема. Твій рідний край. Творчість Лесі Українки. Читання віршованих творів. Аплікація «Вишеньки». Мета. Ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом видатної української поетеси Лесі Українки; вчити правильно читати віршовані твори, дотримуючись відповідної інтонації; Розвивати вміння виступати перед аудиторією, вміння висловлювати свою думку, аргументувати відповіді; під час виконання аплікації розвивати художній смак, охайність, вміння організувати робоче місце; Виховувати патріотичні почуття, почуття любові до рідного краю; інтерес до творчості Лесі Українки; відвідувати бібліотеку, стати активним її читачем. Обладнання. Карта України, портрет Лесі Українки, фотовиставка, «Віночок запитань», ілюстрації до віршів, деталі аплікації, клей, музичний супровід, шкала самооцінки, позначки для самооцінювання. Перебіг уроку. І. Організація класу. 1. Привітання. Ми вітаєм сонечко: «Здрастуй, золоте!» Ми вітаєм квіточку: «Хай собі росте!» Ми вітаєм дощика: «Лий як із відра!» Друзів привітаємо: «Зичим всім добра» Ми вітаєм гості Вас! Ми вітаєм цілий клас! Сонце! Небо! Рідний край! Грай, музико, грай! (Грає приємна українська мелодія). 2. Психоемоційне налаштування до успіху. Із гарним настроєм розпочнемо наш урок. Бажаю вам, діти, на уроці досягти успіху.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Облітав журавель Сто морів, сто земель. Облітав, обходив, Крила, ноги натрудив. Ми спитали журавля:
Журавель відповідає:
Наша Україна гарна, бо має і високі гори, вкриті зеленими лісами, і широкі степові простори, урожайні поля і квітучі луки, повноводні ріки, теплі моря, прохолодні озера. Україна – це і ваша домівка, школа, друзі, синє небо і ясні зорі, сонце, кущ калини біля хати, все те, що рідне і близьке.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
IV. Презентація роботи.
1-ша учениця. Справжнє ім’я Лесі Українки – Лариса Петрівна Косач. У неї було з сестрички і 2 братика. 2-га учениця. В 4 роки Леся вже гарно читала, а в 5 років – грала на піаніно. В 9 років вона написала свій перший вірш «Надія». 3-тя учениця. Коли Лесі було 10 років, вона тяжко захворіла і тому не могла ходити до школи. Навчала її мама. 4-та учениця. Леся вивчила 13 різних мов. Вона навіть писала вірші іншими мовами.
Працюючи над проектом учні в бібліотеці за допомогою бібліотекаря шукали вірші, вивчали їх напам’ять, малювали ілюстрації до них. Зараз вони познайомлять усіх зі своєю роботою. 1-й учень. Леся дуже любила українську природу. Особливо весну, коли вона пробуджувалася. Була весна, весела, щедра, мила, Промінням грала, сипала квітки, Вона летіла хутко, мов стокрила, За нею вслід – співучії пташки. 2-й учень. А осінньої днини вона написала віршик «Дощик». Дивлюся ранком Вже заволочено серпанком Сіреньке небо, далі став Помалу й дощик накрапати, І вогким холодком до хати Зайшов притихлий вітерець. 3-я учениця. А я знайшла віршик, у якому Леся так ніжно написала про рідну хатинку. На зеленому горбочку, У вишневому садочку, Притулилася хатинка, Мов маленькая дитинка Стиха вийшла виглядати, Чи не вийде її мати. І до білої хатинки, Немов мати до дитинки, Вийшло сонце, засвітило І хатинку звеселило. 4-а учениця. Леся тяжко хворіла. Вона страждала, але нікому не жалілася. Як дитиною, бувало, Упаду собі на лихо, То хоч в серце біль доходив, Я собі вставала тихо. «Що болить?» - мене питали, Але я не признавалась – Я була малою горда, – Щоб не плакать, я сміялась. 5,6,7-й учні. Батьки возили Лесю на море. Вона там лікувалася і написала вірш про море. Вже сонечко в море сіда; У тихому морі темніє; Прозора, глибока вода, Немов оксамит, зеленіє. На хвилях зелених тремтять Червонії іскри блискучі І ясним огнем миготять, Мов блискавка з темної тучі. А де корабель ваш пробіг, Дорога там довга й широка Біліє, як мармур, як сніг, І ледве примітно для ока Рожевіє пінистий край; То іскра заблисне, то згасне… Ось промінь остатній! Прощай, Веселеє сонечко ясне!
Коли Леся була маленькою, вона разом з батьками, братиками і сестричками садила садок. Мабуть згадкою про той садок, про дитячі роки і став віршик «Вишеньки», який вміщено у нашому «Букварі».
Вишенька піклувалася про здоров’я дітей. Давайте і ми не будемо забувати про нього. Ця квіточка просить нас відпочити і погратися в гру, в яку дуже любила гратися маленька Леся. Ця гра-танок називається «Подоляночка».
А зараз ми перенесемося в художню майстерню. Маленька Леся дуже любила вишиванки, сама вишивала. Вже в 6 років вона навчилася вишивати і задумала вишити батькові сорочку. Але сьогодні ми вишивати не будемо. Ми виготовимо аплікацію «Вишеньки». На минулому уроці образотворчого мистецтва ми заготовили деталі роботи. А зараз закінчимо аплікацію за зразком. (Звучить приємна музика. Діти працюють). Практична робота. V. Підсумок уроку. Ось і закінчився наш урок. Давайте знову повернемося до Лесиного віночка. Чи на всі запитання ми отримали відповіді?
На прощання гостям щирим, щоб не забували клас, ми даруємо на згадку аплікацію від нас. VІ. Самооцінка.
|
Курс, група,семестр ЗАВДАННЯ на комплексний курсовий проект студента Вхідні данні до проекту: ДСТУ з обробки інформації, готові програмні продукти, технічна документація на ІС, літературні джерела,... |
Тренінг «Публічні бібліотеки – мости до е-урядування» в місті Івано-Франківську «е-урядування» для бібліотечних працівників, представників громадських організацій, громадськості, студентської молоді, підприємців,... |
Стасюк Наталія Миколаївна Ціль Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (кафедра «Маркетинг», 4 курс, заочно) |
Дослідницько – пошуковий міжпредметний проект «Я і Україна», трудове навчання, образотворче мистецтво, музичне мистецтво; груповий; середньо тривалий |
Как, должно быть, было тяжело Зразок тексту: див. Підручник „ Практичний курс англійського язика”, 3 курс, М |
Задача №1 Дайте визначення і поясніть значення таких понять: валютний курс, золотий стандарт, Бреттон-Вудська система, вільно плаваючий валютний... |
Я І УКРАЇНА (інтегрований курс) Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1—2 класи. — К., Початкова школа. — С. 284—292. Вона розроблена відповідно до Державного... |
Урок Математика, курс «Я і Україна»(Громадянська освіта),фізична культура Мета: математика: вчити учнів обчислювати площі прямокутних ділянок, розв'язувати прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника;... |
Проект з курсу «Я і Україна». (Сценарій презентації) Мета: формувати життєві компетентності: уміння збирати інформацію, досліджувати матеріал, робити висновки; спілкуватися в групі;... |
КРЕДИТНО-МОДУЛЬНИЙ КУРС В.І. Штанько, Н. В. Чорна, Т. Г. Авксентьєва, Л. А. Тіхонова. Політологія: кредитно-модульний курс. Навч посібник. –, 2010.– 368... |