Уроку інформатики у 2 класі Тема: Знайомтеся клавіатура


Скачати 60.76 Kb.
Назва Уроку інформатики у 2 класі Тема: Знайомтеся клавіатура
Дата 24.12.2013
Розмір 60.76 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Розробка уроку інформатики у 2 класі

Тема: Знайомтеся - клавіатура

Мета: Познайомити учнів з клавіатурою, її призначенням. Вчити користуватися клавіатурою. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення.

Продовжити роботу з формування навичок поведінки в комп'ютерному класі.Виховувати інтерес до інформатики.

Сприяти збереженню та зміцненню здоров'я учнів через фізкультхвилинки, гімнастику для очей, релаксацію.

Обладнання: малюнки, картки, комп’ютерна программа RapidTyping, підручники.

Хід уроку

I. Організаційна частина

Дзвінок пролунав веселий,

Дружно всіх він кличе в клас.

Стали , дітки,всі рівненько,

Посміхнулися гарненько.

Настрій на урок взяли,

Працювати почали.

II. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Розвивальні завдання

1. Відгадування загадок.

(Відгадати загадки назв пристроїв, показати малюнок).

Може він порахувати,
Може він пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв’язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе!(Комп’ютер )

В неї довгий сірий хвіст,
До курсору має хист. (Комп’ютерна мишка )
В блоці цім живее процесор
Помічник він, не агресор
В ньому щось гуде, співає
Одним оком нам моргає.
Головний він не даремно,
А зовуть його .....(системним)
Він покаже все на світі:
Що малюють, пишуть діти,
Грають як і що співають,
І як пошту відправляють.
Все, що є відображає,
Без нього ПК немає!(Монітор)
Ось я кнопку натискаю
І папір вже заправляю.
Він друкує без зупинки
Вірші, пісні і картинки
І швидкий він, наче спринтер
Відгадайте, щоце ...(принтер)

2. Знайдіть букви в послідовному порядку.

На дошці малюнок, на якому потрібно назвати букви по порядку.
h:\буквы 1.png

ІV. Робота над темою уроку.

1.Опрацювання статті підручника с.43.

Читання тексту вчителем. Розглядання клавіатури. Бесіда за змістом прочитаного:

- Чому засмутився Елзік?

- Для чого використовують клавіатуру?

- Що розташовано на клавіатурі?

- Де розташовані клавіші з цифрами?

- Де розташовані клавіші з літерами?

2. Розфарбовування клавіатури кольоровими олівцями.

Кожному учню дається картинка з клавіатурою. Вони повинні її розфарбувати: синім кольором цифрові клавіші, жовтим – клавіші з буквами, червоним – клавішу Пропуск.рисунок1.jpg
V. Фізкультхвилинка.

Щоб ніколи не хворіти, 
Треба вправи вам робити. 
Із-за парт швиденько встали, 
Спинки гарно розрівняли, 
На носочки піднялись 
І до сонця потяглись. 
Руки разом опустили 
І швидесенько присіли. 
Потім встали, руки в боки, 
Всі красиво робим кроки. 
Назад – вперед прогнулись добре. 
Не будем мати ми хвороби.

VI. Робота за комп’ютером.

1.Повторення правил техніки безпеки в кабінеті інформатики.

Технологія «Голосування ногами»

Якщо учні згодні з тим, що говорить вчитель вони роблять крок вперед, а якщо ні – тупочуть ногами.

- Чи згодні ви з тим, що в кабінет інформатики можна вбігати? Доведіть.

- Чи погодитеся, що в комп’ютерному класі можна торкатися всього, що хочеться? Доведіть.

- Хто погодиться з тим, що в комп’ютерному класі можна працювати з дозволу вчителя?

- Чи згодні ви з тим, що в кабінет інформатики можна приносити зайві речі?

2.Інструктаж учителя.

Вчитель. Сьогодні ми будемо вчитися користуватися клавіатурою. Під час роботи пальчик кожної руки знає свої клавіші і не зачіпає чужих. Тільки клавішу пробілу може натискати великий пальчик будь - якої руки. Важливо навчитися вільно і швидко вводити букви і цифри з клавіатури всіма 10 пальцями, не дивлячись на клавіші. Під час роботи необхідно виконувати прості правила:

- сиди прямо, ноги постав прямо на підлогу;

- намагайся не опускати на стіл кисті рук;

- вдаряй по клавішах легко, відривчасто;

- пробуй працювати всіма пальчиками рук;

- роби невеличкі перерви в роботі, щоб відпочити;

- не засмучуйся, якщо з першого разу не виходить завдання.

Вчитися працювати з клавіатурою допоможе нам клавіатурний тренажер RapidTyping.

3. Робота учнів з клавіатурним тренажером RapidTyping.

Запускаємо програмуRapidTyping. Для цього:rapid-typing-tutor-12.jpg

1. Знаходимо на екрані монітора значок .

2. Підведемо до нього вказівник і двічі клацнемо ліву кнопку миші. Відкривається вікно програми.

3.Уважно спостерігаємо за літерами, що з’являються, і натискаємо потрібну клавішу клавіатури.

4. Релаксація.

Вправи для очей

1. Не працювати є причина –

Очам даємо відпочинок!

Мерщій рівнесенько сідаймо.

Очима кліпать починаймо.

Навіщо кліпать? Така зарядка -

Вже краще бачать оченятка!

 

2.Роботу нашу знов кидаймо,

Подалі погляд направляймо.

Роздивившись те, що далі,

Знов поглянем на деталі.

 

3.Очима швидко обертаймо,

Та головою не хитаймо.

Ліворуч – раз, два, три, чотири.

Праворуч – стільки ж повторили.

По колу очі обертаймо,

І все навколо розглядаймо.

Раз коло, два і три, чотири.

Щільніше очі ми закрили.

На п’ять і шість їх потримали

По колу знов пообертали.

 4.Раз, два, три!

Очі догори!

На чотири, п’ять і шість

Треба міцно їх стулить.

Знову очі догори,

Рахуємо: раз, два, три!

 

5.Очі щоб відпочивали

Дивимося вліво-вправо.

Тоді кліпаєм очима.

І знову вправо-вліво.

 

6.Раз, два –

Рівно голова!

Три, чотири, п’ять –

Нумо очі закривать!

Шість, сім –

Розплющують очки всі!

На вісім знов позакривали,

Міцненько так їх потримали

Та й все спочатку розпочали.

П’ять разів отак зробили,

За комп’ютер знову сіли.

5. Продовження роботи з комп’ютерною програмою.

Учні опрацьовують навички роботи з клавіатурою. Учитель за потреби допомагає.

VII. Підсумок уроку.

Запитання для підсумкової бесіди.

-Що сподобалося на сьогоднішньому уроці?

- Чим ми навчилися сьогодні користуватись?

- Для чого призначена клавіатура?

- Скільки рядів букв на клавіатурі?

- А скільки рядів цифр?

- Яке завдання було найважчим?

- Яке завдання було найцікавішим?

VIII. Домашнє завдання.

1. Виконати завдання рубрики «Для кмітливих» (підручник, с. 45-46).

Схожі:

План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
Навчальна програма для 10-11 класів інформаційно-технологічного профілю 2015
Вона є продовженням програми вивчення інформатики у 9-му класі, базується на знаннях учнів, отриманих при вивченні інформатики у...
Урок з інформатики. Специфіка уроку інформатики. Підготовка вчителя...
Розвивальних завдань, добір конкретного навчального матеріалу, досягнення конкретних поставлених цілей шляхом добору відповідних...
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ В 10 КЛАСІ Тема. Об’єкти сторінки та їхні властивості Мета уроку
Навчальна: ознайомити учнів із призначенням текстових процесорів, способами запуску процесора MS WORD, елементами віконного інтерфейсу...
Конспект уроку для другого класу інтегрованого курсу «Сходинки до інформатики»
Тема. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером. Правила поведінки в комп’ютерному класі. Перегляд комп’ютерного мультфільму
Тема Що вивчає предмет інформатики. Правила поведінки в кабінеті інформатики
Мета: ознайомити учнів з предметом інформатика і можливостями комп’ютера; ознайомити із правилами поведінки та технікою безпеки в...
Конспект уроку з інформатики в 11 класі Тема: Практична робота
Мета: Закріпити і перевірити вміння учнів будувати діаграми і графіки на основі вмісту таблиць; виховувати почуття відповідальності...
Аналіз уроку I.  Загальні відомості про урок
Вчителем була Заводнюк Віта Леонідівна. За списком усі учні були присутніми. Обстановка в класі відповідала санітарно-гігієнічним...
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що...
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка