Творча група: Герасименко Д. (10-А кл.) Добан Є. (10-А кл.) Соловйова А. (10-А кл.) Парнюк М. (10-А кл.)


Скачати 170.09 Kb.
Назва Творча група: Герасименко Д. (10-А кл.) Добан Є. (10-А кл.) Соловйова А. (10-А кл.) Парнюк М. (10-А кл.)
Дата 18.12.2013
Розмір 170.09 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи


(англо-українська шкільна газета для тих, хто вивчає англійську мову)
Керівник проекту:

Луніна В.Д.
Творча група:

Герасименко Д. (10-А кл.)

Добан Є. (10-А кл.)

Соловйова А. (10-А кл.)

Парнюк М. (10-А кл.)

Чучмар В. (10-А кл.)

2011-2012 н.р.

Щоб пробудити в дитини інтерес до англійської мови, розвинути вміння відчувати і бачити красу англійського слова, необхідно направити учня "на шлях пошуку і знахідок".

Все це дуже важливо нині, коли освіта розуміється не тільки як сума знань, обсяг деякої інформації, яку одержують і запам'ятовують учні, а й як діяльність школярів, а також їхні емоції і ставлення до досліджуваного матеріалу.

Вчителю необхідно допомогти дитині розвинути творчі здібності, про які той, можливо, і не підозрює.

Однією з форм колективної творчої діяльності в позакласній роботі з предмета стане шкільна газета.

На сучасному етапі розвитку суспільства ЗМІ відіграють важливу роль у становленні особистості школяра. Як підлітку зорієнтуватися в потоці інформації, навчитися вибирати потрібне, вірне? Виникає необхідність вчити дитину оволодівати елементарними знаннями, вміннями, навичками інформаційної діяльності. Вирішити цю проблему допоможе шкільна газета, яка є потужним засобом виховання і підвищення інтересу до навчання. Вона моделює собою ситуацію дорослого життя, сприяє реалізації творчих здібностей учнів, дозволяє охопити досить широке коло учасників, різних за віком, за інтересами, за соціальним станом, сприяє згуртуванню учнів, вдосконаленню міжособистісних відносин через уміння вибудовувати свої відносини, незважаючи на думку, інтереси і бажання інших людей.

Концепція проекту:

Ідея проекту вкладається у відомий вислів Леніна "Газета - це не тільки колективний агітатор, але і колективний організатор".

Видання на сучасному рівні шкільної газети дозволяє в комплексі вирішити цілий ряд важливих завдань:

1. Створюється центр для самоорганізації найбільш активних і талановитих дітей. Загальна робота редакційного колективу об'єднує школярів незалежно від того, в якому класі вони навчаються, чим займаються у вільний час і т.п.

2. Школярі отримують можливість реалізувати свої здібності в найрізноманітніших видах діяльності: Адміністративно-організаторській, редакторській, журналістській, у верстці газети і т.д.

3. Створення газети стимулює самоосвіту: від повторення правил правопису до освоєння спеціальних комп'ютерних програм. Шкільна газета надає можливість першої публікації починаючим поетам і письменникам.

4. Навколо шкільної газети створюється широке коло толерантного неформального спілкування.
Кінцева мета проекту - створення організаційної структури, яка мала б можливість:

1. Створювати умови для реалізації творчих здібностей дітей шляхом організації випуску газет.

2. Надавати організаційну та інформаційну підтримку всім, хто готовий проявити творчу ініціативу і включитися в реалізацію проекту.

Педагогічні цілі:

розвиток творчих і комунікативних здібностей, логічного мислення, мовлення учнів, вдосконалення навичок співпраці з молодшими школярами, однокласниками і дорослими людьми, виховання любові до своєї Батьківщини, іноземної мови, формування активної громадянської позиції, проведення профорієнтації.
Етапи роботи

Підготовчий: Знайомство з газетними жанрами, структурою газети, принципами її видання, обов'язками членів редакції, розподіл ролей (редактор, журналісти, фотокореспонденти, дизайнер, коректор, складачі), виявлення найбільш важливих проблем і тим, які повинні розглядатися в майбутніх номерах, обговорення виду сторінок газети, Розташування матеріалу.

Технологічний: підбір колірної гами, шрифту, написання заміток, статей, складання кросвордів, проведення соціологічних опитувань, акцій, та інше. Оформлення макета газети на підставі матеріалів, підготовлених журналістами.

Практичний: Видання (комп'ютерна верстка), реалізація газети.

Аналітичний: Порівняння планованих результатів, вивчення громадської думки про шкільну газету, узагальнення, висновки.

Контрольно-корекційний: аналіз успіхів і помилок, пошук способів корекції помилок.

Роль вчителя: В ході роботи над тривалим колективним творчим проектом допомогти сформувати його ідею, контролювати, консультувати учнів, спрямовувати їх діяльність.

Задачі проекту

1.Організувати практичну суспільно значиму колективну діяльність.

2. Привернути увагу громадськості до проблем дітей та підлітків.

3. Підвищити інформаційну культуру учасників проекту.

4. Прищепити дітям і підліткам інтерес до таких професій як журналіст, кореспондент, дизайнер, верстальник, коректор.


Методичні принципи, які використані в роботі:

особистісно-орієнтований підхід враховує особливості учнів, сприяє навчанню вільно і творчо мислити;

комунікативна спрямованість дає учням можливість спілкуватися в процесі створення, випуску та реалізації газети;

діяльністний характер навчання дозволяє працювати індивідуально, в парах, групах);

взаємопов'язане навчання написання заміток і статей, підготовка постійних рубрик, розділів, тематичних випусків газет;

поетапність навчання від простого до складного сприяє вільному володінню письмовою промовою при створенні заміток, статей).
Планований результат: Щомісяця випускати англо-українську газету, що розповідає

про життя школи,

проблеми підлітків,

моді і шкільній формі,

музиці,

про те, як правильно говорити і вести себе,

про екологію,

про те, що хвилює і цікавить дітей, підлітків і дорослих.
Рубрики:

«Культура англомовних країн», «Граматичний матеріал», «Slang», «American English idioms», «Business English», «Jokes», «Songs», «Tips on Learning English», «Poems», «Games, Quizzes & Riddles» та інші.


Чому саме двомовна газета? Чому білінгвізм?

Двомо́вність, Білінгві́зм — реальна соціально-мовна ситуація, сутність якої полягає у співіснуванні і взаємодії двох мов у межах одного мовного колективу. Людина, яка здатна використовувати в ситуаціях спілкування дві різні мовні системи, — білінгв, а сукупність відповідних умінь — білінгвізм (двомовність).

Для ефективного вивчення іноземних мов ведуться широкі дослідження, які торкаються багатьох аспектів навчання, і не тільки суто лінгвістичних. Їх слід вивчати не лише в рамках однієї науки, але ц враховувати інтенсивний розвиток сучасної лінгвістики з іншими науками, такими як: психологія, біологія, соціологія, медицина(нейрофізіологія, нейрохірургія, неврологія, психіатрія). На стику цих наук з лінгвістикою розвинулись окремі міжгалузеві науки: лінгвопсихобіологія, нейролінгвістика, етно-, соціо-, психолінгвістика, математична лінгвістика, еколінгвістика та ін. У вивченні і оволодінні іноземною мовою надзвичайно велику роль відіграють різноманітні нейрон- та психолінгвістичні аспекти. Немає сумніву, нейрофізіологія мозку людини є феноменом спадковим. Кожна людина народжується з певними задатками, і від того, наскільки людина активна у тій чи іншій сфері своєї діяльності, залежить і розвиток Її здібностей. Мова йде не про вроджені здібності, оскільки здібності, як відомо, не успадковуються, а про вроджені задатки людини, які за умови її активної життєдіяльності у тій чи іншій сфері, перетворюються у набуті здібності. Отже, здібності людини є результатом її розвитку. Тому задатки можна розглянути як вроджений «мовний ген», від наявності і функціонування якого, вважав Н.Хомський, залежить подальший розвиток мовних здібностей людини. Ця теорія бере свій початок ще у міркуваннях філософів Нового часу XVI—XVII століття. Беручи до уваги усю суперечливість думок філософів Нового часу цілком можна погодитись з тим, що людина народжується з певними задатками, які є генетично закодовані у її мозку і, розвиваючись, перетворюються у здібності. Нейролінгвістичними факторами у вивченні іноземних мов виступають на перший план: мова і мовлення, мислення і пам'ять, які тісно пов'язані і з діяльністю мозку людини та з її усією центральною нервовою системою. Відомо, що з філософської точки зору, мова і мовлення знаходиться у діалектичній єдності. З онтологічної точки зору мова належить до психічних явищ, а мовлення — до психофізіологічних. Отже, мова пов'язана з мисленням, яке є основою різноманітних процесів і які, в свою чергу, не завжди вербалізуються. На зв'язок мови з мисленням і психікою людини вказував і О.Потебня(наявність триади: мова-мислення-мовлення). Пам'ять робить мову, мовлення і мислення засобами здійснення мислительно-пізнавальної і комунікативної діяльності. Академік Анохін П. К. у 1970 році висунув гіпотезу про наявність у мозку людини так званого «другого мозку». Звідси дослідники будують гіпотезу про внутрішню та зовнішню пам'ять. Зовнішня (процедуральна) пам'ять (права півкуля головного мозку) пов'язана з навичками та звичками, відповідає за перцепцію, обробку образів, мнемоніку, від неї залежить темп, тон, тембр, манера мовлення, висота гучності голосу, спосіб артикуляції. Під домінанти вним впливом правої півкулі здійснюються невербальні засоби спілкування. Вона забезпечує в основному процес конкретного мислення. Внутрішня(декларативна) пам'ять (ліва півкуля головного мозку) забезпечує вихід мислення в мовлення, пов'язана із складними формами запам'ятовування, збереження численних фактів. Тут відбувається словесно-логічне мислення (вербальне, дискурсивне). Оскільки саме внутрішня пам'ять пов'язана із запам'ятовуванням великої кількості лексики, то її можна охарактеризувати як пам'ять «вербальна» . У лівій півкулі відбувається процес абстрактного мислення. Таким чином, наскільки у людини розвинута «вербальна» пам'ять залежить її здатність до вивчення іноземної мови. Від особливостей нейрофізіології мозку окремої людини залежить і процес вивчення іноземної мови, який у різних людей відбувається по-різному. Звідси і різні задатки, здібності, мнемонічні та ментальні можливості. Характер і спосіб функціонування клітин мозку (нейронів) є генетично закодованим, а отже, спадковим. Сталість спадкових ознак зумовлена особливостями нуклеїнових кислот (ДНК і РНК), які точно передають закодовану в них інформацію. Спадковість змінюється зі зміною в окремих генах структури ДНК. Цей процес є дуже складний і стосується суто медицини. Отже, вивчення іноземної мови зокрема і володіння рідною мовою в цілому залежить від функціонування мозкових механізмів мовленнєвої діяльності у корі головного мозку людини. Ступінь володіння рідною мовою (лексико-граматична конкретність мовлення, його стилістичне багатство) створює передумови для успішного оволодіння іноземною мовою. Тут на перший план виступає проблема білінгвізму, яка з розвитком психолінгвістики набула особливого значення. Порівняльне вивчення двох мов (рідної та іноземної) допомагає пізнавати спільне і від'ємне у функціонуванні обох мов.

ЗВІТ

про реалізацію проектної роботи

«БіLingua. Англо-українська шкільна газета для тих, хто вивчає англійську мову»

Строк реалізації проекту:

01.09.11 – 31.05.12

Місце випуску газети:

86391, Донецька обл., м.Жданівка, вул..Шкільна 1а, ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Директор:

Корнієнко Т.П.

Керівник проекту:

Луніна В.Д.
1. Опис здійсненої діяльності за звітній період

Наш проект був присвячений випуску загальношкільної газети, яка допомогла б об'єднати інформаційним полем дітей різного віку, розкрити таланти, об'єднати дітей, батьків і вчителів, допомогти дітям придбати первинні професійні навички і розширити кругозір.

Прект реалізовувався на базі ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м.Жданівка при співпраці юних кореспондентів, вчителів та адміністрації школи.

На першому підготовчому етапі ми ознайомились з газетними жанрами, структурою газети, принципами її видання, обов'язками членів редакції, розподіл ролей (редактор, журналісти, фотокореспонденти, дизайнер, коректор, складачі), виявили найбільш важливі проблеми, провели обговорення виду сторінок газети, розташування матеріалу.

На другому технологічному етапі пройшов підбір колірної гами, шрифту, написання заміток, статей, складання кросвордів, проведення соціологічних опитувань, акцій, оформлення макету газети на підставі матеріалів, підготовлених журналістами.

У березні ми провели анкетування, щоб виявити значимість нашої газети та учнів, що бажають працювати над виданням газети або просто її читати. В опитуванні взяли участь учні 5-11 класів у кількості 224 чоловік. З'ясувалося, що
- 94% учнів шкіл знають про існування газети «БіLingua».

З них:
- 51% - хочуть її читати;
- 35% - могли б прочитати газету в читальному залі бібліотеки або на стенді в холі школи;
- 14% - проявили байдужість.

На наступному практичному етапі відбувалось видання (комп'ютерна верстка) та реалізація газети.

Протягом усього періоду реалізації проекту (вересень - травень) ми продовжували випускати і поширювати газети. Ось головні теми газет:

«Шкільне життя»

«Свята України та Англії»

«Веселі сторінки»

«Проблеми молоді» та інші.

На аналітичному етапі відбувалось порівняння планованих результатів, вивчення громадської думки про шкільну газету, узагальнення та висновки.

Учні нашої школи вважають, що газета потрібна для того, щоб в першу чергу, дізнатися про шкільне життя, для отримання нової та цікавої інформації, щоб більше дізнаватися про талановитих учнів, про навчання і про інших людей. Газета, як вважають учні, допомагає розшити кругозір і реалізувати свої захоплення і навіть прищепити любов до читання. Анкетування допомогло дізнатися, що на сторінках газети діти хочуть читати про спорт, музику, природу, свята, наше шкільне життя. Були запропоновані нові рубрики: «Шукаю друзів», «Дошка пошани», «Зірки школи», «Найсмачніше», «Хто смішніше», «Спорт-line», «Хочу все знати», «Музика в нашому житті» та інші.

На заключному контрольно-корекційному етапі ми провели аналіз успіхів і помилок, пошук способів корекції помилок.

Своїм досвідом роботи з видання шкільної газети ми поділилися, виступаючи на п’ятому обласному фестивалі-конкурсі шкільних газет «Юнкоровская маёвка», який проводився 1-2 травня 2012 року в с.Жовтневому (Волноваський район Донецької області). Журі відзначило нашу роботу в номінації «Найкраща робота з читачами».

2.Дотримання термінів діяльності по проекту у звітний період

В цілому строки проведення заходів по проекту були дотримані. Незначно порушило терміни реалізації організаційного плану проекту те, що через несприятливі погодні умови матеріал про видання газети та примірники газет були передані із запізненням, а настановні зустрічі не відбулися.

Але за цей період (вересень – травень) ми створили 9 номерів по одному на місяць. За допомогою членів пресс-ценру нам вдалося провести анкетування, результати якого ми теж отримали завдяки електронній пошті; взяли участь в обласному фестивалі-конкурсі шкільних газет «Юнкоровская маёвка», що допомогло заявити про роботу газети не тільки на шкільному, а й обласному рівні.

З об'єктивних причин (у лютому через погодні умови були припинені заняття в школі) семінар-практикум «Технологія видання газети» довелося перенести на початок березня.

Решта заходів були проведені згідно з планом проекту.

3.Найбільш вдалі моменти проекту

Із запланованих заходів, за відгуками дітей, найбільш вдалими були семінар «Технологія видання шкільної газети, Форум юнкорів і« Літературна вітальня». Такі масові святкові події не тільки залишають слід у пам'яті, але і допомагають розширити інформаційний простір і коло спілкування дітей району, придбати професійні та комунікативні навички, а також залучити нових дітей до роботи з видання газети.

4.Досягнуті результати і показники для оцінки результативності проекту

Отже, кампанія по рекламі шкільної газети «БіLingua» і встановлені контакти і зв'язки з ініціативними людьми допомогли розширити коло ініціативних і творчих людей різного віку, які бажають співпрацювати з газетою (діти з дошкільних установ, учні 1-11 класів, батьки, вчителі, адміністрація школи)..

Завдяки придбаному обладнанню для видання та тиражування газети «БіLingua» видається тиражем до 17 примірників на місяць. З вересня по травень 2012 року було випущено дев’ять номерів газет, що ще раз підтверджує інтерес читачів до нашої газети.

Видання газети, навчальний семінар для дітей, бажаючих співпрацювати з шкільної газетою «БіLingua», форум юнкорів і «Творча вітальня» не тільки підвищили статус газети і розширили інформаційний простір району, а й допомогли учням шкіл придбати нові знання в галузі журналістики, розширити коло спілкування і розробити план подальшого розвитку проекту «Загальношкільна газета»

5.Проблеми

Для розповсюдження більшої кількості примірників газет не вистачає витратних матеріалів (папір, фарба), а для більш якісного випуску газети не вистачає устаткування (фотоапарат, диктофон, принтер для роздруківки варіантів газети). Дітям доводиться використовувати свою апаратуру. Суворі кліматичні умови і віддаленість міста не дозволяє організовувати часті зустрічі юнкорів шкіл району.

Не вистачає фахівців в школах, які бажають займатися виданням газети і, як наслідок, виникають «труднощі в налагодженні контактів». Частковим вирішенням проблеми стало б створення електронної версії газети, але на даний момент немає ні коштів, ні фахівця, який хоче займатися такою роботою. Після реалізації проекту ми плануємо розмістити звернення в газеті з проханням надати спонсорську підтримку у виданні газети.

6.Досягнення мети

Реалізацією нашого проекту ми постаралися допомогти дітям школи розширити коло спілкування з однолітками, проявити і розвинути творчі здібності, набути початкові професійні навики журналістської роботи.

Схожі:

Виховний захід «Творча родина – творча Україна»
Гуньківській ЗОШ І –ІІ ступенів відбулась виставка -зустріч з народною майстринею-односельчанкою Довгань Н. Ф. «Творча родина – творча...
Адреси ППД – 2010 Біологія Список претендентів на нагородження
Творча група вчителів біології м. Умані (керівник Небикова Тетяна Андріївна, вчитель біології Уманської загальноосвітньої школи I-III...
Робота по групах
Клас ділиться на 2 великі групи або невеликі підгрупи (5-6 учнів) – „біла група” – „чорна група” в шаховому порядку
ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ
В.І. Андреев, Т. С. Альтшуллер, В. А. Канвалик, Н. В. Кузьміна, В. А. Моляко та ін.) та на практиці в працях (Ш. О. Амонашвілі, А....
Для підготовки матеріалів самоаналізу в школі створена творча група...
«Про створення робочої групи по узагальненню матеріалів самоаналізу освітньої діяльності школи». Головне завдання, яке поставлене...
Розвиток творчих здібностей особистості це одвічний гуманістичний...
Ще стародавні греки вважали, що самостійна, а отже, і творча особистість здатна самовіддано служити своєму народу і державі. Кожна...
ВСЕУКРАЇНСЬКА ЮНАЦЬКА БАСКЕТБОЛЬНА ЛІГА “Затверджую”
А, Б, В, Г, Д та плюс одна команда, що посіла четверте місце в підгрупі, але має найкраще співвідношення забитих та пропущених очок...
ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях” у дипломних проектах та роботах для студентів V–VI курсів економічного факультету...
Творча робота (вірші) у номінації

Творча робота (вірш) у номінації

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка