|
Скачати 49.97 Kb.
|
Маркетингові інформаційні системи Будь-яка інформаційна система є поєднанням практичної роботи інформації, людей і інформаційних технологій, організованих таким образом, щоб сприяти досягненню мети організації. З розвитком комп'ютерних і телекомунікаційних технологій росте використання, популярність і складність маркетингових інформаційних систем, які організовані у крупніші маркетингові інформаційні системи. Всю сукупність маркетингових інформаційних систем ділять на наступні три категорії: 1. Система обробки транзакцій. Це система, яка надає підсумкову інформацію, одержану на основі початкових даних. Така система використовується менеджерами нижчої ланки для управління повсякденної діяльністю. 2. Маркетингова інформаційна система. Це система, яка забезпечує менеджерів середньої ланки звітами, складеними на основі підсумкової інформації. Можливості такої системи включають проведення аналізу «що, якщо», а також отримання відповідей на спеціалізовані питання і складання звітів. 3. Маркетингова система підтримки ухвалення рішень. Це система, яка дозволяє менеджерам вищої ланки моделювати ринкову поведінку і вивчати наслідки можливих дій, здійснювати аналіз «що якщо і «опускатися» на нижчі рівні даних. Всі ці три тісно взаємозв'язані системи повинно підтримуватися єдиною базою даних, в якій відображається функціонування організації. Проектування маркетингових інформаційних систем
Прикладні підсистеми Маркетингова інформаційна система розумного ступеня складності полягає з восьми підсистем, кожна з яких пов'язана з якою-небудь окремою областю маркетингу: продажами, прогнозуванням, маркетинговими дослідженнями ціноутворенням, розподілом, просуванням продукції, розробкою нової продукції і плануванням виробництва, які пов'язані одна з одною. У такої системи є шість основних цілей: • виявлення і оцінка потенційно рентабельних можливостей продажів; • швидке реагування на зміни і коливання умов ринку; • формування розумних цін на товари; • контроль маркетингових витрат; • максимізація торгового персоналу; • допомога в розподілі засобів, виділених на просування товарів. Найпоширеніші прикладні підсистеми:
Маркетингові інформаційні системи Будь-яка інформаційна система є поєднанням практичної роботи інформації, людей і інформаційних технологій, організованих таким образом, щоб сприяти досягненню мети організації. З розвитком комп'ютерних і телекомунікаційних технологій росте використання, популярність і складність маркетингових інформаційних систем, які організовані у крупніші маркетингові інформаційні системи. Всю сукупність маркетингових інформаційних систем ділять на наступні три категорії: 1. Система обробки транзакцій. Це система, яка надає підсумкову інформацію, одержану на основі початкових даних. Така система використовується менеджерами нижчої ланки для управління повсякденної діяльністю. 2. Маркетингова інформаційна система. Це система, яка забезпечує менеджерів середньої ланки звітами, складеними на основі підсумкової інформації. Можливості такої системи включають проведення аналізу «що, якщо», а також отримання відповідей на спеціалізовані питання і складання звітів. 3. Маркетингова система підтримки ухвалення рішень. Це система, яка дозволяє менеджерам вищої ланки моделювати ринкову поведінку і вивчати наслідки можливих дій, здійснювати аналіз «що якщо і «опускатися» на нижчі рівні даних. Всі ці три тісно взаємозв'язані системи повинно підтримуватися єдиною базою даних, в якій відображається функціонування організації. Проектування маркетингових інформаційних систем
Прикладні підсистеми Маркетингова інформаційна система розумного ступеня складності полягає з восьми підсистем, кожна з яких пов'язана з якою-небудь окремою областю маркетингу: продажами, прогнозуванням, маркетинговими дослідженнями ціноутворенням, розподілом, просуванням продукції, розробкою нової продукції і плануванням виробництва, які пов'язані одна з одною. У такої системи є шість основних цілей: • виявлення і оцінка потенційно рентабельних можливостей продажів; • швидке реагування на зміни і коливання умов ринку; • формування розумних цін на товари; • контроль маркетингових витрат; • максимізація торгового персоналу; • допомога в розподілі засобів, виділених на просування товарів. Найпоширеніші прикладні підсистеми:
|
Дисципліна «Інформаційні системи та технології» ЗМ №2. Системи обробки... Створити нову робочу книгу з ім’ям наступної структури: Ind1 група Прізвище варіант xls |
ВКАЖІТЬ НА ОСНОВНІ ВІДМІННОСТІ МІЖ НАСТУПНИМИ ТЕРМІНАМИ “ІНФОРМАЦІЙНІ... Нформаційні системи (ІС) в широкому розумінні – будь-яка система обробки інформації. За галуззю застосування ІС можна розділити на... |
Уроку. Маркетингові дослідження проекту Мета: засвоєння знань про сутність та методи маркетингового дослідження; про джерела маркетингової інформації; формування вмінь... |
Шквір В. Д., Загородній А. Г., Височан О. С. Інформаційні системи... Література: Шквір В. Д., Загородній А. Г., Височан О. С. Інформаційні системи і технології в обліку: Навч посіб. 3-тє вид., перероб.... |
З дисципліни «Інформаційні системи в менеджменті» Оберіть один з інформаційних факторів, що обумовлюють необхідність використання ІС |
Тема. Об’єкти та інформаційні системи Мета Мета: ознайомити учнів зі структурою інформаційної системи. Сформувати поняття учнів про Інформатику як науку та галузь діяльності... |
Інформаційні системи і технології на виробництві Лектор: Морозова О.І., доцент кафедри теоретичної механіки, машинознавства та роботомеханічних систем, к т н |
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ У МЕНЕДЖМЕНТІ Бодяєва... Саме інформаційні системи і технології дозволяють одержати максимально корисну і оперативну інформацію для внутрішніх та зовнішніх... |
ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ ТА УПРАВЛІННІ Звертатись: вул. Набережна Леніна, 18 Центр консалтингу Дніпропетровського університету ім. А. Нобеля |
ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ ТА УПРАВЛІННІ Звертатись: вул. Набережна Леніна, 18 Центр консалтингу Дніпропетровського університету ім. А. Нобеля |