З дисципліни «Інформаційні системи в менеджменті»


Скачати 245.95 Kb.
Назва З дисципліни «Інформаційні системи в менеджменті»
Дата 19.03.2013
Розмір 245.95 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
ПЕРЕЛІК ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

з дисципліни «Інформаційні системи в менеджменті»
Змістовий модуль 1. Введення до інформаційних систем (ІС) у менеджменті

1. Як ІС впливають на ефективність роботи організації:

1. Знижують продуктивність праці.

2. Зменшують витрати.

3. Знижують якість обслуговування клієнтів.

4. Знижують функціональну ефективність.

2. Як ІС впливають на ефективність роботи організації:

1. Підвищують продуктивність праці.

2. Збільшують витрати.

3. Знижують якість обслуговування клієнтів.

4. Знижують функціональну ефективність.

3. Як ІС впливають на ефективність роботи організації:

1. Знижують продуктивність праці.

2. Збільшують витрати.

3. Підвищують якість обслуговування клієнтів.

4. Знижують функціональну ефективність.

4. Як ІС впливають на ефективність роботи організації:

1. Знижують продуктивність праці.

2. Збільшують витрати.

3. Знижують якість обслуговування клієнтів.

4. Підвищують функціональну ефективність.

5. Як ІС впливають на ефективність роботи організації:

1. Збільшують вартість трудових і технологічних процесів.

2. Підвищують конкурентоспроможність.

3. Знижують ефективність управління великими цільовими групами.

4. Знижують оперативність роботи менеджерів.

6. Оберіть один з інформаційних факторів, що обумовлюють необхідність використання ІС:

1. Підвищення цінності інформації.

2. Необхідність скорочення адміністративного персоналу.

3. Наявність фахівців в області інформаційних технологій.

4. Збільшення прибутку підприємства.

7. Оберіть один з організаційних факторів, що обумовлюють необхідність використання ІС:

1. Зростаючі вимоги до якості інформації.

2. Необхідність скорочення адміністративного персоналу.

3. Зміцнення позицій підприємства на ринку.

4. Збільшення прибутку підприємства.

8. Оберіть один з виробничих факторів, що обумовлюють необхідність використання ІС:

1. Ріст довіри до результатів інформаційного аналізу.

2. Необхідність скорочення адміністративного персоналу.

3. Зміцнення позицій підприємства на ринку.

4. Наявність фахівців в області інформаційних технологій.

9. Оберіть один з технологічних факторів, що перешкоджають впровадженню ІС:

1. Недостатня формалізація процесів управління на підприємстві.

2. Протидія організаційної культури впровадженню ІС.

3. Опір працівників і керівників.

4. Небажання персоналу виконувати додаткову роботу.

10. Оберіть один з організаційних факторів, що перешкоджають впровадженню ІС:

1. Необхідність зміни технології бізнес-процесу.

2. Необхідність реорганізації підприємства.

3. Опір працівників і керівників.

4. Протидія відділів спільному використанню даних.

11. Економічна інформація характеризується:

1. Невеликим обсягом.

2. Коротким періодом збереження.

3. Повторюваністю циклів виникнення й обробки.

4. Простою структурою.

12. Економічна інформація характеризується:

1. Великим обсягом.

2. Коротким періодом збереження.

3. Одиничними циклами виникнення й обробки.

4. Простою структурою.

13. Економічна інформація характеризується:

1. Невеликим обсягом.

2. Тривалістю збереження.

3. Одиничними циклами виникнення й обробки.

4. Простою структурою.

14. Економічна інформація характеризується:

1. Невеликим обсягом.

2. Коротким періодом збереження.

3. Одиничними циклами виникнення й обробки.

4. Складною структурою.

15. Економічна інформація характеризується:

1. Невеликим обсягом.

2. Коротким періодом збереження.

3. Одиничними циклами виникнення й обробки.

4. Розмаїттям джерел і споживачів.

16. Який вид економічної інформації містить коефіцієнтні величини:

1. Таблична.

2. Нормативна.

3. Довідкова.

4. Планово-договірна.

17. Планово-договірна інформація відображає:

1. Господарські процеси, які повинні відбутися в заданому часовому періоді.

2. Господарські процеси, які вже відбулися.

3. Ймовірний стан господарських процесів.

4. Ціни, розцінки, тарифи, які встановлено на матеріали, продукцію, виконання робіт.

18. Який вид економічної інформації призначений для деталізації господарських процесів, їх якісної розшифровки й доповнення різними відомостями:

1. Нормативна.

2. Довідкова.

3. Таблична.

4. Прогнозна.

19. Прогнозна інформація відображає:

1. Господарські процеси, які повинні відбутися в заданому часовому періоді.

2. Господарські процеси, які вже відбулися.

3. Ймовірний стан господарських процесів.

4. Ціни, розцінки, тарифи, які встановлено на матеріали, продукцію, виконання робіт.

20. Який вид економічної інформації регламентує межі витрат матеріальних та трудових ресурсів, рівень запасів і заділів тощо:

1. Нормативна.

2. Довідкова.

3. Таблична.

4. Планово-договірна.

21. Облікова інформація відображає:

1. Господарські процеси, які повинні відбутися в заданому часовому періоді.

2. Ймовірний стан господарських процесів.

3. Господарські процеси, які вже відбулися.

4. Ціни, розцінки, тарифи, які встановлено на матеріали, продукцію, виконання робіт.

22. Який вид економічної інформації включає ціни, розцінки, тарифи, які встановлено на продукцію:

1. Облікова.

2. Прогнозна.

3. Таблична.

4. Розцінкова.

23. Яку економічну інформацію виділяють за повнотою:

1. Постійну, умовно-постійну і змінну.

2. Первинну і похідну.

3. Достатню, надмірну і недостатню.

4. Вхідну, проміжну і вихідну.

24. Яку економічну інформацію виділяють за стадією виникнення:

1. Постійну, умовно-постійну і змінну.

2. Первинну і похідну.

3. Достатню, надмірну і недостатню.

4. Вхідну, проміжну і вихідну.

25. Яку економічну інформацію виділяють за технологією розв’язування задач:

1. Вірогідну і невірогідну.

2. Вхідну, проміжну і вихідну.

3. Первинну і похідну.

4. Зовнішню і внутрішню.

26. Яку економічну інформацію виділяють за джерелами надходження:

1. Вірогідну і невірогідну.

2. Вхідну, проміжну і вихідну.

3. Первинну і похідну.

4. Зовнішню і внутрішню.

27. Яку економічну інформацію виділяють за критерієм відповідності до відображуваних явищ:

1. Вірогідну і невірогідну.

2. Вхідну, проміжну і вихідну.

3. Первинну і похідну.

4. Зовнішню і внутрішню.

28. Скільки інформаційних одиниць виділяють в структурі економічної інформації:

1. 5.

2. 6.

3. 7.

4. 8.

29. Найнижча інформаційна одиниця в структурі економічної інформації:

1. Інформаційна система.

2. Повідомлення.

3. Показник.

4. Реквізит.

30. Найвища інформаційна одиниця в структурі економічної інформації:

1. Інформаційна система.

2. Повідомлення.

3. Показник.

4. Реквізит.

31. Логічно неподільним елементом економічної інформації є:

1. Потік.

2. Масив.

3. Повідомлення.

4. Реквізит.

32. Які однорідні за формою елементи економічної інформації об’єднують в номенклатури:

1. Реквізити-ознаки.

2. Масиви.

3. Повідомлення.

4. Реквізити-основи.

33. Які інформаційні технології виділяють за способом реалізації в ІС:

1. Традиційні, нові, високі.

2. Пакетні, діалогові, мережеві.

3. Локальні, багаторівневі, розподілені.

4. Електронна обробка даних, автоматизація функцій управління, підтримка прийняття рішень, електронний офіс, експертна підтримка.

34. Які інформаційні технології виділяють за ступенем охоплення завдань управління:

1. Традиційні, нові, високі.

2. Пакетні, діалогові, мережеві.

3. Локальні, багаторівневі, розподілені.

4. Електронна обробка даних, автоматизація функцій управління, підтримка прийняття рішень, електронний офіс, експертна підтримка.

35. Які інформаційні технології виділяють за типом користувальницького інтерфейсу:

1. Традиційні, нові, високі.

2. Пакетні, діалогові, мережеві.

3. Локальні, багаторівневі, розподілені.

4. Електронна обробка даних, автоматизація функцій управління, підтримка прийняття рішень, електронний офіс, експертна підтримка.

36. Які інформаційні технології виділяють за способом побудови мережі:

1. Традиційні, нові, високі.

2. Пакетні, діалогові, мережеві.

3. Локальні, багаторівневі, розподілені.

4. Електронна обробка даних, автоматизація функцій управління, підтримка прийняття рішень, електронний офіс, експертна підтримка.

37. Які інформаційні технології виділяють за моделями обчислювального процесу:

1. Хост-орієнтовані, розподілених ресурсів, „клієнт-сервер”.

2. Пакетні, діалогові, мережеві.

3. Локальні, багаторівневі, розподілені.

4. Електронна обробка даних, автоматизація функцій управління, підтримка прийняття рішень, електронний офіс, експертна підтримка.

38. Який режим використовується за централізованого оброблення інформації в спеціальному підрозділі, при цьому користувач не має доступу до машинних ресурсів:

1. Пакетний режим.

2. Режим телеоброблення інформації.

3. Інтерактивний режим.

4. Режим реального часу.

39. При якому режимі оброблення інформації до машинних ресурсів одночасно можуть звертатися кілька користувачів або програм, а в користувача створюється враження монопольного володіння машинними ресурсами:

1. Пакетному режимі.

2. Режимі телеоброблення інформації.

3. Інтерактивному режимі.

4. Режимі поділу часу.

40. При якому режимі оброблення інформації користувач безпосередньо бере участь в процесі оброблення даних на ЕОМ, який ведеться у вигляді діалогу:

1. Пакетному режимі.

2. Режимі телеоброблення інформації.

3. Інтерактивному режимі.

4. Режимі реального часу.

41. Режим роботи засобів обчислювальної техніки, встановлених на різних робочих місцях, при наявності однієї ЕОМ-серверу, називається:

1. Пакетний режим.

2. Режим телеоброблення інформації.

3. Інтерактивний режим.

4. Режим реального часу.

42. Який режим забезпечує оброблення інформації зі швидкістю, близькою до швидкості процесу в реальному житті:

1. Пакетний режим.

2. Режим телеоброблення інформації.

3. Інтерактивний режим.

4. Режим реального часу.

43. Інша назва інтерактивного режиму оброблення інформації:

1. Режим клієнт-сервер.

2. Діалоговий режим.

3. Пакетний режим.

4. Режим реального часу.

44. Інша назва режиму телеоброблення інформації:

1. Режим клієнт-сервер.

2. Діалоговий режим.

3. Пакетний режим.

4. Режим реального часу.

45. Головний фактор суспільного розвитку згідно концепції глобального інформаційного суспільства:

1. Людські ресурси.

2. Інформаційні ресурси.

3. Матеріальні ресурси.

4. Фінансові ресурси.

46. Декларація про глобальне інформаційне суспільство була прийнята:

1. В Парижі.

2. В Женеві.

3. В Оттаві.

4. В Окінаві.

47. Коли була прийнята Декларація про глобальне інформаційне суспільство:

1. У 1995 р.

2. У 1998 р.

3. У 2000 р.

4. У 2001 р.

48. Що в Декларації про глобальне інформаційне суспільство визнано одним з найбільш важливих факторів, які впливають на формування суспільства двадцять першого століття:

1. Освітні технології.

2. Нанотехнології.

3. Інформаційні технології.

4. Харчові технології.

49. Скільки Ви знаєте етапів розвитку інформаційних технологій:

1. 1.

2. 2.

3. 3.

4. 4.

50. На скількох основних підходах ґрунтуються сучасні концепції проектування ІС:

1. 1.

2. 2.

3. 3.

4. 4.

51. Який підхід до проектування ІС прискорює створення прикладних програм і їх адаптацію в процесі використання:

1. Об’єктно-орієнтована технологія.

2. CASE-технологія.

3. Інтелектуальна технологія.

4. OLAP-технологія.

52. Який підхід до проектування ІС дає змогу максимально систематизувати і автоматизувати всі етапи створення програмного забезпечення:

1. Об’єктно-орієнтована технологія.

2. CASE-технологія.

3. Інтелектуальна технологія.

4. OLAP-технологія.

53. Який підхід до проектування ІС передбачає впровадження елементів штучного інтелекту:

1. Об’єктно-орієнтована технологія.

2. CASE-технологія.

3. Інтелектуальна технологія.

4. OLAP-технологія.

54. Який підхід до проектування ІС обов’язково включає етап прототипіювання (макетування):

1. Об’єктно-орієнтована технологія.

2. CASE-технологія.

3. Інтелектуальна технологія.

4. OLAP-технологія.

55. Основна концепція використання інформації в 1950-1960 рр.:

1. Паперовий потік розрахункових документів.

2. Основна допомога в підготовці звітів.

3. Управлінський контроль реалізації (продажів).

4. Інформація - стратегічний ресурс, що забезпечує конкурентну перевагу.

56. Основна концепція використання інформації в 1960-1970 рр.:

1. Паперовий потік розрахункових документів.

2. Основна допомога в підготовці звітів.

3. Управлінський контроль реалізації (продажів).

4. Інформація - стратегічний ресурс, що забезпечує конкурентну перевагу.

57. Основна концепція використання інформації в 1970-1980 рр.:

1. Паперовий потік розрахункових документів.

2. Основна допомога в підготовці звітів.

3. Управлінський контроль реалізації (продажів).

4. Інформація - стратегічний ресурс, що забезпечує конкурентну перевагу.

58. Основна концепція використання інформації з 1980 р. по теперішній час:

1. Паперовий потік розрахункових документів.

2. Основна допомога в підготовці звітів.

3. Управлінський контроль реалізації (продажів).

4. Інформація - стратегічний ресурс, що забезпечує конкурентну перевагу.

59. Основний вид ІС в 1950-1960 рр.:

1. Інформаційні системи обробки розрахункових документів на електромеханічних бухгалтерських машинах.

2. Управлінські інформаційні системи для виробничої інформації.

3. Системи підтримки прийняття рішень.

4. Стратегічні інформаційні системи, експертні системи.

60. Основний вид ІС в 1960-1970 рр.:

1. Інформаційні системи обробки розрахункових документів на електромеханічних бухгалтерських машинах.

2. Управлінські інформаційні системи для виробничої інформації.

3. Системи підтримки прийняття рішень.

4. Стратегічні інформаційні системи, експертні системи.

61. Основний вид ІС в 1970-1980 рр.:

1. Інформаційні системи обробки розрахункових документів на електромеханічних бухгалтерських машинах.

2. Управлінські інформаційні системи для виробничої інформації.

3. Системи підтримки прийняття рішень.

4. Стратегічні інформаційні системи, експертні системи.

62. Основний вид ІС з 1980 р. по теперішній час:

1. Інформаційні системи обробки розрахункових документів на електромеханічних бухгалтерських машинах.

2. Управлінські інформаційні системи для виробничої інформації.

3. Системи підтримки прийняття рішень.

4. Стратегічні інформаційні системи, експертні системи.

63. Основна ціль використання ІС в 1950-1960 рр.:

1. Підвищення швидкості обробки документів, спрощення процедури обробки рахунків і розрахунку зарплати.

2. Прискорення процесу підготовки звітності.

3. Вироблення найбільш раціонального рішення.

4. Виживання й процвітання фірми.

64. Основна ціль використання ІС в 1960-1970 рр.:

1. Підвищення швидкості обробки документів, спрощення процедури обробки рахунків і розрахунку зарплати.

2. Прискорення процесу підготовки звітності.

3. Вироблення найбільш раціонального рішення.

4. Виживання й процвітання фірми.

65. Основна ціль використання ІС в 1970-1980 рр.:

1. Підвищення швидкості обробки документів, спрощення процедури обробки рахунків і розрахунку зарплати.

2. Прискорення процесу підготовки звітності.

3. Вироблення найбільш раціонального рішення.

4. Виживання й процвітання фірми.

66. Основна ціль використання ІС з 1980 р. по теперішній час:

1. Підвищення швидкості обробки документів, спрощення процедури обробки рахунків і розрахунку зарплати.

2. Прискорення процесу підготовки звітності.

3. Вироблення найбільш раціонального рішення.

4. Виживання і процвітання фірми.

67. Скільки концепцій розвитку ІС Ви знаєте:

1. 1.

2. 2.

3. 3.

4. 4.

68. В які роки була розповсюджена концепція електронної обробки даних:

1. 1950-1960 рр.

2. 1960-1970 рр.

3. 1970-1980 рр.

4. 1980 р. - теперішній час.

69. В які роки була розповсюджена концепція управлінських інформаційних систем:

1. 1950-1960 рр.

2. 1960-1970 рр.

3. 1970-1980 рр.

4. 1980 р. - теперішній час.

70. В які роки була розповсюджена концепція систем підтримки прийняття рішень:

1. 1950-1960 рр.

2. 1960-1970 рр.

3. 1970-1980 рр.

4. 1980 р. - теперішній час.

71. В які роки була розповсюджена концепція підтримки прийняття стратегічних рішень:

1. 1950-1960 рр.

2. 1960-1970 рр.

3. 1970-1980 рр.

4. 1980 р. - теперішній час.

72. Скільки поколінь ІС Ви знаєте:

1. 1.

2. 2.

3. 3.

4. 4.

73. В які роки ІС будувались на базі центральних ЕОМ:

1. 1950-1960 рр.

2. 1960-1970 рр.

3. 1970-1980 рр.

4. 1980 р. - теперішній час.

74. В які роки була розповсюджена двох- і трьохрівнева модель організації системи обробки даних:

1. 1950-1960 рр.

2. 1960-1970 рр.

3. 1970-1980 рр.

4. 1980-терерішній час.

75. В які роки були розповсюджені обчислювальні мережі розподіленої обробки:

1. 1950-1960 рр.

2. 1960-1970 рр.

3. 1970-1980 рр.

4. 1980 р. - теперішній час.

76. В які роки була розповсюджена ієрархічна модель "клієнт-сервер":

1. 1950-1960 рр.

2. 1960-1970 рр.

3. 1970-1980 рр.

4. 1980 р. - теперішній час.

77. Які ІС виділяють за ступенем автоматизації:

1. Ручні, автоматизовані, автоматичні.

2. Державні, галузеві, територіальні, підприємства.

3. Довідкові, дорадчі, керуючі.

4. Наукових досліджень, автоматизованого проектування, управління технологічними процесами, організаційного управління.

78. Які ІС виділяють за рівнем:

1. Ручні, автоматизовані, автоматичні.

2. Державні, галузеві, територіальні, підприємства.

3. Довідкові, дорадчі, керуючі.

4. Наукових досліджень, автоматизованого проектування, управління технологічними процесами, організаційного управління.

79. Які ІС виділяють за типом прийнятого рішення:

1. Ручні, автоматизовані, автоматичні.

2. Державні, галузеві, територіальні, підприємства.

3. Довідкові, дорадчі, керуючі.

4. Наукових досліджень, автоматизованого проектування, управління технологічними процесами, організаційного управління.

80. Які ІС виділяють за сферою застосування:

1. Ручні, автоматизовані, автоматичні.

2. Державні, галузеві, територіальні, підприємства.

3. Довідкові, дорадчі, керуючі.

4. Наукових досліджень, автоматизованого проектування, управління технологічними процесами, організаційного управління.

81. В яких ІС всі операції по переробці інформації виконуються людиною:

1. Ручних.

2. Автоматизованих.

3. Автоматичних.

4. Експертних.

82. В яких ІС всі функції управління й опрацювання даних здійснюються технічними засобами без участі людини:

1. Ручних.

2. Автоматизованих.

3. Автоматичних.

4. Експертних.

83. В яких ІС частина функцій управління або опрацювання даних здійснюється автоматично, а частина - людиною:

1. Ручних.

2. Автоматизованих.

3. Автоматичних.

4. Експертних.

84. Які ІС видають інформацію по запиту користувача:

1. Довідкові.

2. Дорадчі.

3. Керуючі.

4. Корпоративні.

85. Які ІС представляють варіанти і оцінки цих варіантів за різними критеріями:

1. Довідкові.

2. Дорадчі.

3. Керуючі.

4. Корпоративні.

86. В яких ІС вихідним результатом є не порада, а керуючий вплив на об'єкт:

1. Довідкових.

2. Дорадчих.

3. Керуючих.

4. Корпоративних.

87. Які ІС призначені для автоматизації діяльності науковців, аналізу статистичної інформації, управління експериментом:

1. Автоматизованого проектування.

2. Наукових досліджень.

3. Організаційного управління.

4. Управління технологічними процесами.

88. Які ІС призначені для автоматизації праці інженерів-проектувальників і розроблювачів нової техніки (технології):

1. Автоматизованого проектування.

2. Наукових досліджень.

3. Організаційного управління.

4. Управління технологічними процесами.

89. Які ІС призначені для автоматизації різноманітних технологічних процесів:

1. Автоматизованого проектування.

2. Наукових досліджень.

3. Організаційного управління.

4. Управління технологічними процесами.

90. Які ІС призначені для автоматизації функцій управлінського персоналу:

1. Автоматизованого проектування.

2. Наукових досліджень.

3. Організаційного управління.

4. Управління технологічними процесами.

91. Сукупність мовних засобів, призначених для формалізації природної мови при спілкуванні управлінського персоналу з засобами обчислювальної техніки, називається:

1. Інформаційне забезпечення.

2. Організаційне забезпечення.

3. Лінгвістичне забезпечення.

4. Ергономічне забезпечення.

92. Сукупність методів і засобів, призначених для створення оптимальних умов діяльності людини в ІС, називається:

1. Інформаційне забезпечення.

2. Організаційне забезпечення.

3. Лінгвістичне забезпечення.

4. Ергономічне забезпечення.

93. Сукупність єдиної системи класифікації та кодування техніко-економічних показників, уніфікованих систем документації і масивів інформації, що використовуються в ІС, називається:

1. Організаційне забезпечення.

2. Лінгвістичне забезпечення.

3. Інформаційне забезпечення.

4. Ергономічне забезпечення.

94. Сукупність документів, що регламентують діяльність персоналу в ІС, взаємодію з технічними засобами і між собою в процесі розв'язання задач управління, називається:

1. Організаційне забезпечення.

2. Лінгвістичне забезпечення.

3. Інформаційне забезпечення.

4. Ергономічне забезпечення.

95. Сукупність економіко-математичних методів, моделей та алгоритмів оброблення інформації в ІС, називається:

1. Організаційне забезпечення.

2. Математичне забезпечення.

3. Інформаційне забезпечення.

4. Ергономічне забезпечення.

96. Оберіть один з особистих факторів, що перешкоджають впровадженню ІС:

1. Необхідність зміни технології бізнес-процесу.

2. Необхідність реорганізації підприємства.

3. Обмеження в наявності комп’ютерів.

4. Недостатність знань і відсутність навичок роботи з ІС у персоналу.

97. Оберіть одну з позитивних інформаційних змін після впровадження ІС в діяльність організацій:

1. Зменшення кількості паперової роботи.

2. Ріст статусу інформаційних служб підприємства.

3. Більша децентралізація діяльності.

4. Введення електронної системи замовлень.

98. Оберіть одну з позитивних інформаційних змін після впровадження ІС в діяльність організацій:

1. Збільшення обсягу і підвищення якості інформації, що використовується для прийняття рішень.

2. Підвищення попиту на інформацію відділами підприємства.

3. Зменшення кількості адміністративного персоналу.

4. Більш вдале позиціонування підприємства.

99. Оберіть одну з позитивних організаційних змін після впровадження ІС в діяльність організацій:

1. Збільшення кількісної інформації в порівнянні з якісною.

2. Підвищення контролю за діяльністю підрозділів підприємства.

3. Підвищення спрямованості реклами на цільові групи клієнтів.

4. Більш вдале позиціонування підприємства.

100. Оберіть одну з позитивних виробничих змін після впровадження ІС в діяльність організацій:

1. Збільшення кількісної інформації в порівнянні з якісною.

2. Підвищення контролю за діяльністю підрозділів підприємства.

3. Підвищення спрямованості реклами на цільові групи клієнтів.

4. Більш вдале позиціонування підприємства.

Схожі:

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ У МЕНЕДЖМЕНТІ Бодяєва...
Саме інформаційні системи і технології дозволяють одержати максимально корисну і оперативну інформацію для внутрішніх та зовнішніх...
Питання до екзамену з дисципліни "Інформаційні системи та технології"...
Об'єкти БД Microsoft Access. Режими функціонування Microsoft Access та об'єктів БД Microsoft Access
Дисципліна «Інформаційні системи та технології» ЗМ №2. Системи обробки...
Створити нову робочу книгу з ім’ям наступної структури: Ind1 група Прізвище варіант xls
ВКАЖІТЬ НА ОСНОВНІ ВІДМІННОСТІ МІЖ НАСТУПНИМИ ТЕРМІНАМИ “ІНФОРМАЦІЙНІ...
Нформаційні системи (ІС) в широкому розумінні – будь-яка система обробки інформації. За галуззю застосування ІС можна розділити на...
Шквір В. Д., Загородній А. Г., Височан О. С. Інформаційні системи...
Література: Шквір В. Д., Загородній А. Г., Височан О. С. Інформаційні системи і технології в обліку: Навч посіб. 3-тє вид., перероб....
Тема. Об’єкти та інформаційні системи Мета
Мета: ознайомити учнів зі структурою інформаційної системи. Сформувати поняття учнів про Інформатику як науку та галузь діяльності...
Маркетингові інформаційні системи
Всю сукупність маркетингових інформаційних систем ділять на наступні три категорії
Інформаційні системи і технології на виробництві
Лектор: Морозова О.І., доцент кафедри теоретичної механіки, машинознавства та роботомеханічних систем, к т н
ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ ТА УПРАВЛІННІ
Звертатись: вул. Набережна Леніна, 18 Центр консалтингу Дніпропетровського університету ім. А. Нобеля
ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ ТА УПРАВЛІННІ
Звертатись: вул. Набережна Леніна, 18 Центр консалтингу Дніпропетровського університету ім. А. Нобеля
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка