|
Скачати 0.94 Mb.
|
Міністерство освіти і науки УкраїниГоловне управління науки і освіти Черкаської держадміністрації ДНЗ «Корсунь-Шевченківський професійний ліцей»Відділення смт СтеблівМетодична розробка на тему:«Плани уроків з предмету «Основи роботи ПК» Методична тема: професійне спрямування уроків професійно-практичної підготовки направлене на активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування активної життєвої позиції і поведінки. Розробив викладач вищої категорії Масюк Ігор Іванович смт Стеблів 2012 Дата________________ Група ______________ Методична тема: професійне спрямування уроків професійно-практичної підготовки направлене на активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування активної життєвої позиції і поведінки. Використання інтерактивних технологій при використанні основ технічного редагування тексту План уроку теоретичного навчання №1 Тема за програмою Вступ Тема уроку: Вступ.(стор.3,Гаєвський) Мета уроку:вивчити призначення комп’ютерних технологій, визначити основні поняття предмету. Предмет :Основи роботи ПКВикладач: Масюк І.I. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Міжпредметні зв’язки: бухоблік, економіка, інформатика КМЗ: опорний конспект, підручник, програма, поурочний та поурочно-тематичний план, картки-завдання. Хід уроку І. Організацій момент 1. Організація учнів до уроку 2. Перевірка присутніх учнів ІІ.Відтворення і кореляція опорних знань учнів: перевірка знань учнів з теми :
ІІІ. Мотивація навчання: (повідомлення теми, навчальної мети, план уроку)
IV. Формування нових знань (вказати метод, план)
V. Узагальнення та систематизація знань (вказати метод, форму, додати перелік питань, завдань)
VI. Підсумки уроку
VII. Домашнє завдання
Дата________________ Група ______________ Методична тема:професійнеспрямуванняуроків професійно-практичної підготовки направлене на активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування активної життєвої позиції і поведінки. Використання інтерактивних технологій при використанні основ технічного редагування тексту План урокутеоретичного навчання №2 Тема за програмою Апаратна частина персонального комп’ютера Тема уроку: персональний комп’ютер. (стр.41,Гаєвський) Мета уроку:ознайомити з історією створення ПК,, галузі застосування, основні вузли ПК. Предмет : Основи роботи ПК Викладач: Масюк І.I. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Міжпредметні зв’язки: бух облік, економіка, історія, інформатика КМЗ: опорний конспект, підручник, програма, поурочний та поурочно-тематичний план, картки-завдання. Хід уроку І. Організацій момент 1. Організація учнів до уроку 2. Перевірка присутніх учнів ІІ.Відтворення і кореляція опорних знань учнів: перевірка знань учнів з теми :
ІІІ. Мотивація навчання: (повідомлення теми, навчальної мети, план уроку)
IV. Формування нових знань (вказати метод, план)
V. Узагальнення та систематизація знань (вказати метод, форму, додати перелік питань, завдань)
VI. Підсумки уроку
VII. Домашнє завдання
Дата________________ Група ______________ Методична тема:професійнеспрямуванняуроків професійно-практичної підготовки направлене на активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування активної життєвої позиції і поведінки. Використання інтерактивних технологій при використанні основ технічного редагування тексту План урокутеоретичного навчання №3 Тема за програмою Апаратна частина персонального комп’ютера Тема уроку: пристрої зовнішньої пам’яті та їх характеристика. (стр.60,Гаєвський) Мета уроку:ознайомити з класифікацією пристроїв зовнішньої пам’яті, принципами зберігання інформації Предмет : Основи роботи ПК Викладач: Масюк І.I. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Міжпредметні зв’язки: бух облік, економіка, історія, інформатика КМЗ: опорний конспект, підручник, програма, поурочний та поурочно-тематичний план, картки-завдання. Хід уроку І. Організацій момент 1. Організація учнів до уроку 2. Перевірка присутніх учнів ІІ.Відтворення і кореляція опорних знань учнів: перевірка знань учнів з теми :
ІІІ. Мотивація навчання: (повідомлення теми, навчальної мети, план уроку) Вивчення цієї теми допоможе краще усвідомити роботу ПК, та його основних вузлів IV. Формування нових знань (вказати метод, план)
V. Узагальнення та систематизація знань (вказати метод, форму, додати перелік питань, завдань)
VI. Підсумки уроку
VII. Домашнє завдання
Дата________________ Група ______________ Методична тема:професійнеспрямуванняуроків професійно-практичної підготовки направлене на активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування активної життєвої позиції і поведінки. Використання інтерактивних технологій при використанні основ технічного редагування тексту План урокутеоретичного навчання №4 Тема за програмою Апаратна частина персонального комп’ютера Тема уроку: принтери: матричні, струменні, лазерні.(58,Гаєвський) Мета уроку:ознайомити з технічними характеристиками принтерів Предмет : Основи роботи ПК Викладач: Масюк І.I. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Міжпредметні зв’язки: бух облік, економіка, історія, інформатика КМЗ: опорний конспект, підручник, програма, поурочний та поурочно-тематичний план, картки-завдання. Хід уроку І. Організацій момент 1. Організація учнів до уроку 2. Перевірка присутніх учнів ІІ.Відтворення і кореляція опорних знань учнів: перевірка знань учнів з теми :
ІІІ. Мотивація навчання: (повідомлення теми, навчальної мети, план уроку) Вивчення цієї теми допоможе краще усвідомити роботу ПК, та його основних вузлів IV. Формування нових знань (вказати метод, план)
V. Узагальнення та систематизація знань (вказати метод, форму, додати перелік питань, завдань) За якими ознаками класифікують принтери? Опишіть принцип роботи матричних принтерів Опишіть принцип роботи струминевих принтерів Яким є принцип роботи лазерних принтерів? VI. Підсумки уроку
VII. Домашнє завдання
Дата________________ Група ______________ Методична тема:професійнеспрямуванняуроків професійно-практичної підготовки направлене на активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування активної життєвої позиції і поведінки. Використання інтерактивних технологій при використанні основ технічного редагування тексту План урокупрактичного навчання №5 Тема за програмою Апаратна частина персонального комп’ютера Тема уроку: вивчення апаратної частини персонального комп’ютера. (58,Гаєвський) Мета уроку:практично визначити апаратні частини ПК, обстежити їх кріплення на материнській платі та системній шиніабо корпусі, обстежити під’єднання вузлів до електричної мережі Предмет : Основи роботи ПК Викладач: Масюк І.I. Тип уроку: лабораторно-практична робота Міжпредметні зв’язки: бух облік, економіка, історія, інформатика КМЗ: опорний конспект, підручник, програма, поурочний та поурочно-тематичний план, картки-завдання. Хід уроку І. Організацій момент 1. Організація учнів до уроку 2. Перевірка присутніх учнів ІІ.Відтворення і кореляція опорних знань учнів: перевірка знань учнів з теми :
ІІІ. Мотивація навчання: (повідомлення теми, навчальної мети, план уроку) Вивчення цієї теми допоможе краще усвідомити роботу ПК, та його основних вузлів IV. Формування нових знань (вказати метод, план)
V. Узагальнення та систематизація знань (вказати метод, форму, додати перелік питань, завдань) Повторити вивчений на минулих заняттях матеріал по книзі О.Ю.Гаєвського ст.44, 58, 60 VI. Підсумки уроку
VII. Домашнє завдання
Дата________________ Група ______________ Методична тема:професійнеспрямуванняуроків професійно-практичної підготовки направлене на активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування активної життєвої позиції і поведінки. Використання інтерактивних технологій при використанні основ технічного редагування тексту План урокутеоретичного навчання №6 Тема за програмою Програмне забезпечення |
ВСТУП ... |
Орієнтовні плани-конспекти уроків технічної праці за новою програмою... Мета уроку: Засвоєння знань про основні галузі виробництва промисловість, сільське господарство, транспорт, зв'язок тощо. Розвивати... |
Уроку за програмою Тема уроку за програмою. “Пісня про Роланда” — французький героїчний епос. Історична правда (похід Карла Великого 778 р за Піренеї)... |
КУРСОВА РОБОТА Транспортні договори, їх система та правове регулювання ЗМІСТ Вступ Вступ с. 3-5 |
КОНКУРС ІЗ ПРИКЛАДНИХ ПРОБЛЕМ ЕНЕРГЕТИКИ США та України. Фінансування за цією програмою є спільним від CRDF Global та Державного агентства України з питань науки, інновацій... |
Дійсна програма є дворічною програмою позашкільної освіти дітей.... Тири багатьох дітей та підлітків. Дитина може вступити до скаутської організації у будь-якому віці, так як для різних вікових груп... |
РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З дисципліни: Принципи і методи аналізу художнього твору Спеціальність Враховується знання студентів, набуті при вивченні курсів "Вступ до літературознавства", "Вступ до мовознавства" та ін. Безсумнівний... |
Про вивчення історії у 2009/2010 навчальному році У 2009/10 н р учні 5 – 9 класів навчатимуться за програмою 12-річної школи “Історія України. Всесвітня історія. 5 – 12 класи” (Київ,... |
Модуль Олени Горошко і Джулі Снайдер-Юлі Вступ до ґендерних аспектів... Вступ: Мета цього модуля – ознайомити студентів із тим, як ґендерні відмінності конструюються за допомогою дискурсу електронної комунікації... |
Рекомендації по використанню Інтернет ресурсів для підтримки уроків... Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 ММР ЗО Курінської Тетяною Степанівною було здійснено підбір Інтернет ресурсів... |