Додаток 3 до рішення міської ради від 30 липня 2013 року ПОЛОЖЕННЯ про проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріальним парком «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук


Скачати 188.73 Kb.
Назва Додаток 3 до рішення міської ради від 30 липня 2013 року ПОЛОЖЕННЯ про проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріальним парком «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук
Дата 17.08.2013
Розмір 188.73 Kb.
Тип Конкурс
bibl.com.ua > Інформатика > Конкурс
Додаток 3

до рішення міської ради

від 30 липня 2013 року

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення конкурсу з вибору керуючої компанії

індустріальним парком «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук


  1. Загальні положення

1.1. Це Положення розроблено відповідно до Законів України «Про індустріальні парки», «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативно-правових актів з організації та проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук.
1.2. Положення розроблено з метою проведення конкурсу з відбору керуючої компанії індустріальним парком «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук для забезпечення економічного розвитку та підвищення конкурентоспроможності території, активізації інвестиційної діяльності, створення нових робочих місць, розвитку сучасної виробничої та ринкової інфраструктури міста, на засадах колегіальності та неупередженості в прийнятті рішень.
1.3. Завданням конкурсу є визначення юридичної особи, яка якісно та у найкоротший термін здійснить розбудову індустріального парку та забезпечить його постійне функціонування відповідно до умов конкурсу.
1.4. У цій конкурсній документації наведені нижче терміни вживаються в такому значені:

  • індустріальний парк – визначена ініціатором створення індустріального парку відповідно до містобудівної документації територія, у межах якої учасники індустріального парку можуть здійснювати господарську діяльність у сфері промислового виробництва, а також науково-дослідну діяльність, діяльність у сфері інформації і телекомунікацій на умовах, визначених чинним законодавством України та договором про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку;

  • керуюча компанія індустріального парку (далі – керуюча компанія) – створена згідно із законодавством України юридична особа незалежно від організаційно-правової форми та вибрана відповідно до Закону України «Про індустріальні парки», з якою Кременчуцька міська рада укладає договір про створення та функціонування індустріального парку;

  • ініціатор конкурсу – це орган місцевого самоврядування (або його виконавчий орган), який визначає напрямки та пріоритетність розвитку індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ»в м. Кременчук та здійснює контроль за дотриманням концепції індустріального парку і веденням господарської діяльності керуючої компанії в межах даного індустріального парку – Кременчуцька міська рада Полтавської області (далі – міська рада);

  • претендент на участь у конкурсі – юридична особа незалежно від організаційно-правової форми, зареєстрована на території міста Кременчука, що подала заявку про намір взяти участь в конкурсі, та надала відповідний пакет документів зазначених цим Положенням;

  • учасник індустріального парку – суб’єкт господарювання будь-якої форми власності, зареєстрований на території міста Кременчука, який згідно із законодавством набув право на земельну ділянку у межах індустріального парку та уклав з керуючою компанією договір про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку відповідно до концепції індустріального парку;

  • умови конкурсу – обов’язків для всіх учасників конкурсу перелік затверджених конкурсною комісією вимог, які необхідно виконати для участі у конкурсі;

  • конкурсна пропозиція – комплект документації, що є підставою про допущення (недопущення) учасників конкурсу до участі у конкурсі;

  • конкурсна документація – комплект документів, що надається учаснику конкурсу та містить інформацію про об’єкт конкурсу та його умови;

  • договір – документ, що створюється сторонами правовідносин, в якому викладено всі істотні умови домовленості сторін спрямованих на створення та функціонування індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук.


1.5. У конкурсі можуть брати участь юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, з якою ініціатор створення індустріального парку укладе договір про створення та функціонування індустріального парку.
1.6. До участі в конкурсі не допускаються юридичні особи, які:

  • визнані банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство;

  • не надали відповідні фінансові документи, які б підтверджували їх фінансові можливості щодо забезпечення виконання умов конкурсу або знаходяться в стадії ліквідації;

  • майно (частина майна) яких перебуває в податковій заставі або на це майно накладено арешт;

  • мають прострочену заборгованість зі сплати податків, зборів (обов'язкових платежів);

  • не виконали або виконали неналежним чином умови раніше укладених аналогічних інвестиційних договорів, пов'язані з особами, що не виконали або виконали неналежним чином умови раніше укладених аналогічних інвестиційних договорів;

  • неподання у заявці та конкурсній пропозиції на участь у конкурсі необхідної інформації, подання її в неповному обсязі або подання неправдивої інформації.


1.7. Об’єкт конкурсу: земельна ділянка загальною площею 168,55 га, яка знаходиться в Північному промисловому районі, для створення та функціонування на даній території Індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук.


  1. Основні умови проведення конкурсу




  1. Квота на використання праці працівників міста Кременчука і Кременчуцького району становить не менше 89% від загальної кількості залучених працівників.

  2. Виконання концепції розвитку індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчуці.

  3. Забезпечення будівництва повного комплексу споруд для ефективного функціонування виробництва учасників індустріального парку.

  4. Обов’язкова реєстрація учасників індустріального парку на території міста Кременчука.

  5. Використання земельних ділянок у межах індустріального парку повинно відповідати санітарно-епідеміологічним та екологічним вимогам.

  6. Надання земельної ділянки в оренду на строк 50 років з правом передачі в суборенду учасникам, або інше передбачене чинним законодавством.

  7. Розмір реєстраційного внеску складає 2500,00 грн. (реєстраційний внесок сплачується шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок ініціатора створення індустріального парку та використовується на організацію та підготовку проведення конкурсу).

  8. Забезпечення постійного функціонування індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук.

  9. Облаштувати на території індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук відповідну інфраструктуру, необхідну для здійснення подальшої господарської діяльності на суму не менше 3 000 000,00 грн.

  10. Компенсація Кременчуцькій міській раді втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва.


3. Оголошення конкурсу
3.1 Після прийняття рішення про створення Індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчуці, реєстрації документів щодо включення індустріального парку до державного Реєстру індустріальних парків та затвердження конкурсної документації з вибору керуючої компанії індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчуці, конкурсна комісія оголошує проведення конкурсу.
3.2 Інформацію про оголошення конкурсу, конкурсна комісія публікує в офіційному друкованому засобі масової інформації міста «Вісник Кременчука», в міжнародному виданні та на сайті Кременчуцької міської ради.
3.3 Інформація про оголошення конкурсу повинна містити відомості щодо:

  • ініціатора створення індустріального парку;

  • концепції індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчуці;

  • умов конкурсу, затверджених ініціатором створення індустріального парку;

  • земельної ділянки, на якій передбачається створення індустріального парку;

  • об’єктів, розміщених на земельній ділянці;

  • строку, на який створено індустріальний парк;

  • органу, до якого слід звертатися за додатковою інформацією;

  • розміру реєстраційного внеску;

  • дату, час і місце проведення конкурсу;

  • терміни подачі заяв на конкурс.


4. Конкурсна документація
4.1 Конкурсна документація розробляється та затверджується конкурсною комісією до моменту оголошення конкурсу. Виконання умов, які пред'являються до конкурсної документації, є обов'язковим для всіх претендентів на участь у конкурсі.
4.2 Конкурсна документація містить:

  • заявка на участь у конкурсі;

  • основні конкурсні умови, затверджені ініціатором створення індустріального парку;

  • перелік документів та відомостей, які підтверджують можливість претендента забезпечити належне функціонування індустріального парку, наявність досвіду, можливостей технологічного та організаційного забезпечення такої діяльності;

  • бізнес-план розвитку та функціонування індустріального парку;

  • проект договору;

  • інші відомості, передбачені умовами конкурсу.


4.2.1. Заявка на участь у конкурсі повинна містити:

  • дата заповнення;

  • повне найменування, місцезнаходження, номери телефонів, факсу претендента;

  • дата, місце і орган реєстрації юридичної особи;

  • організаційно-правова форма;

  • загальні відомості про посадових осіб органу управління;

  • відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасників конкурсу, і які мають право підписувати юридичні документи (доручення).



4.2.2. Головною умовою у виборі керуючої компанії являється неухильне виконання основних конкурсних умов, затверджених ініціатором створення індустріального парку, представлених в пункті 2 даного Положення та дотримання вимог концепції індустріального парку (Додаток).
4.2.3. До заявки додаються:

  • засвідчені в установленому порядку копії статуту або інших установчих документів, свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності учасника конкурсу;

  • копія довідки ЄДРПОУ;

  • документи (витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо), що підтверджують реєстрацію юридичної особи у країні її місцезнаходження — для нерезидентів;

  • відомості, що підтверджують можливість учасника конкурсу забезпечити належне фінансування інвестиційної діяльності:

а) баланс підприємства за 2012 рік та проміжний звітний період 2013 року;

б) звіт про фінансові результати за 2012 рік та проміжний звітний період 2013 року;

в) довідка державної податкової інспекції за місцем реєстрації учасника конкурсу про відсутність заборгованості перед бюджетом станом на момент оголошення конкурсу;

г) розшифровка на дату подання документів дебіторської та кредиторської заборгованості юридичної особи з позначенням дати їх виникнення;

д) оригінал або нотаріально завірена копія довідки з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видана Головним управлінням юстиції;

  • відомості, що підтверджують співпрацю претендента конкурсу з компаніями інвесторами;

  • конкурсна пропозиція щодо виконання умов конкурсу та дотримання вимог концепції індустріального парку;

  • конкурсна пропозиція претендента, яка спрямована на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста.

За рішенням конкурсної комісії до заявки можуть додаватися й інші відомості.

4.3. Претендент на участь у конкурсі повинен представити бізнес-план розвитку та функціонування індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук та іншу інформацію, яка на погляд претендента надасть йому перевагу перед іншими претендентами.
4.4. Заявка та інші документи, що подаються претендентом конкурсу, повинні бути прошиті та пронумеровані, підписані уповноваженою посадовою особою та головним бухгалтером претендента конкурсу, засвідчені його печаткою та запечатані в конверт.
5. Порядок подання та розгляду конкурсних пропозицій
5.1 Після оголошення конкурсу претендент, що виявив бажання взяти участь у конкурсі та направив відповідне письмове повідомлення на адресу конкурсної комісії, має право отримати конкурсну документацію. За зверненням претендента ініціатор створення надає йому необхідну додаткову інформацію про концепцію індустріального парку, земельну ділянку та розташовані на ній об’єкти.
5.2 Видача конкурсної документації для її оформлення проводиться конкурсною комісією претендентам конкурсу, які з'явилися за адресою, зазначеною в оголошенні про проведення конкурсу, або поштою. Факт передачі претенденту на участь у конкурсі конкурсної документації реєструється у відповідному протоколі.
5.3 Строк подання заявок та конкурсних пропозицій, за вказаною в оголошенні адресою, становить 30 днів з дня його оголошення. У разі, якщо кінець строку для подання конкурсних пропозицій припадає на неробочий день, то за останній день строку вважається перший після нього робочий день.


5.4 Претендент конкурсу може оформити та подати тільки одну конкурсну пропозицію. Інформація, що міститься у конкурсних пропозиціях претендентів конкурсу з визначення керуючої компанії для створення та функціонування індустріального парку, є конфіденційною і не підлягає розголошенню стороннім особам та іншим претендентам.
5.5 До закінчення строку подання конкурсних пропозицій претенденти конкурсу мають право вносити зміни до них з метою їх удосконалення або зняти свою пропозицію з розгляду.

5.6 Заявки та конкурсні пропозиції, отримані конкурсною комісією після закінчення строку подачі, не розглядаються і повертаються претенденту конкурсу у нерозпечатаних конвертах.
5.7 Неподання в конкурсній пропозиції необхідної інформації, подання її у неповному обсязі, подання неправдивої інформації, є підставою для відмови претенденту конкурсу у розгляді та оцінці його конкурсних пропозицій та для виключення його з числа претендентів конкурсу.
5.8. До складу конкурсної пропозиції, що подається претендентом на участь у конкурсу, входять документи, перелічені в пункті 4 цього Положення.
5.9. Розпечатування конвертів із поданими претендентами конкурсними пропозиціями здійснюється конкурсною комісією в час, визначений в оголошенні.

Після розпечатування конвертів здійснюється перевірка наявності в них необхідних документів, далі конкурсна комісія озвучує висновки по кожній з надісланих пропозиції, про що вносяться записи у протокол, який підписується усіма членами конкурсної комісії.

Після ознайомлення з наданими пропозиціями, подані претендентами, допущеними до участі у конкурсі, конкурсна комісія, протягом 30 днів з останнього дня, встановленого для подачі заявок, проводить їх детальне вивчення, готує висновки щодо визначення кращих умов створення та функціонування індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук.
6. Порядок організації та проведення конкурсу пропозицій і оголошення переможця конкурсу
6.1 На підставі висновків конкурсної комісії ініціатор створення протягом десяти днів з останнього дня, встановленого для розгляду заявок, приймає рішення про переможця конкурсу.
6.2. Переможцем конкурсу визнається претендент, який найбільше відповідає основним умовам та вимогам, вказаним в пунктах 2 та 4 даного Положення.




6.3. У разі якщо заявка на участь у конкурсі надійшла лише від одного претендента, він може бути визнаний переможцем конкурсу за умови забезпечення реалізації визначених ініціатором створення умов конкурсу, а конкурс вважати таким, що відбувся.




6.4. Повідомлення про визначення переможця конкурсу надсилається переможцю не пізніше п’яти днів з дня прийняття рішення.




6.5. Ініціатор створення укладає договір з переможцем конкурсу про створення та функціонування індустріального парку після погодження всіх умов договору, але не пізніше десяти робочих днів з дня визначення переможця конкурсу.




6.6. Результати оцінки конкурсних пропозицій учасників конкурсу не підлягають розголошенню до укладення договору про створення та функціонування індустріального парку, крім випадків, передбачених законом.
6.7. Основними критеріями визначення переможця конкурсу є надання претендентом кращих умов розвитку та функціонування індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук відповідно до основних умов конкурсу та вимог затвердженої концепції індустріального парку.
6.8. За рішенням конкурсної комісії, що приймається до оголошення конкурсу, перелік критеріїв щодо визначення переможця інвестиційного конкурсу може бути доповнений.
6.9. Конкурс може бути оголошений таким, що не відбувся, у разі, коли:

  • протягом строку прийняття пропозицій не надійшло жодної пропозиції;

  • усі подані пропозиції не відповідають умовам конкурсу та концепції індустріального парку «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук.


7. Укладення та строк договору про створення та функціонування індустріального парку
7.1. Договір про створення та функціонування індустріального парку укладається між ініціатором створення та вибраною юридичною особою, згідно чинного законодавства, яка після підписання цього договору набуває статусу керуючої компанії.




7.2. Строк договору про створення та функціонування індустріального парку встановлюється в межах терміну, на який створено індустріальний парк.




7.3. Строк договору може бути змінений за згодою сторін у межах терміну, на який створено індустріальний парк. Після закінчення строку договору він може бути продовжений на строк, визначений сторонами.




7.4. Форма типового договору про створення та функціонування індустріального парку затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері інвестиційної діяльності.




7.5. Істотними умовами договору про створення та функціонування індустріального парку є:

1) предмет договору;

2) строк договору;

3) кадастровий номер, місце розташування та розміри земельної ділянки, на якій створено індустріальний парк;

4) порядок надання земельної ділянки в оренду керуючій компанії та учасникам індустріального парку в суборенду, або інше передбачене чинним законодавством;

5) порядок та умови облаштування індустріального парку;

6) порядок та умови здійснення наукової діяльності у межах індустріального парку;

7) порядок та умови залучення учасників;

8) порядок та умови надання учасникам прав на земельні ділянки та об’єкти у межах індустріального парку;

9) порядок та умови надання послуг та прав користування інженерно-транспортною інфраструктурою;

10) порядок та умови страхування керуючою компанією активів ініціатора створення, отриманих у користування;

11) правовий режим майна, створеного керуючою компанією у межах індустріального парку, а також переданого для використання майна, що є власністю ініціатора створення;

12) склад та порядок надання керуючою компанією звітності ініціатору створення та уповноваженому державному органу;

13) порядок набрання чинності цим договором, але не пізніше дня підписання цього договору.




7.6. Зміни до договору про створення та функціонування індустріального парку вносяться за взаємною згодою сторін.

7.7. Реорганізація керуючої компанії - юридичної особи не є підставою для розірвання договору про створення та функціонування індустріального парку.




7.8. Невід’ємними частинами договору про створення та функціонування індустріального парку є:

  • рішення про створення індустріального парку;

  • концепція індустріального парку;

  • бізнес-план індустріального парку.




8. Припинення договору про створення та функціонування індустріального парку

8.1. Договір про створення та функціонування індустріального парку припиняється у разі закінчення строку, на який його було укладено, якщо сторони не уклали угоди про його продовження у межах терміну, на який створено індустріальний парк.




8.2. Договір про створення та функціонування індустріального парку може бути припинено достроково у разі:

  • істотного порушення однією із сторін своїх зобов’язань за договором;

  • ліквідації керуючої компанії за рішенням суду, в тому числі у зв’язку з визнанням її банкрутом.




8.3. У разі припинення договору про створення та функціонування індустріального парку керуюча компанія зобов’язана повернути ініціатору створення земельні ділянки, не відчужені у власність учасників, а також об’єкти права власності на умовах, зазначених у договорі. Якщо керуюча компанія допустила псування земельної ділянки ініціатора створення, погіршення стану/знищення об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури та/або іншого майна ініціатора створення, розташованого у межах індустріального парку, вона зобов’язана відшкодувати йому збитки, якщо доведено, що це сталося внаслідок дій або бездіяльності цієї компанії.




8.4. У разі припинення договору про створення та функціонування індустріального парку в межах строку, на який створено індустріальний парк, ініціатор створення проводить вибір керуючої компанії згідно з цим Законом.




8.5. У разі дострокового припинення договору про створення та функціонування індустріального парку після підписання нового договору керуюча компанія зобов’язана протягом п’яти робочих днів підписати договори про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку з усіма учасниками на умовах, які не погіршують становище учасників порівняно з попередніми договорами.




8.6. У період між днем припинення договору про створення та функціонування індустріального парку та днем підписання договорів між керуючою компанією та учасниками про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку статус учасників індустріального парку залишається незмінним.




9. Набуття та втрата статусу керуючої компанії індустріального парку

9.1. Юридична особа набуває статусу керуючої компанії з дня укладення договору про створення та функціонування індустріального парку. Ініціатор створення зобов’язаний протягом трьох робочих днів письмово повідомити уповноважений державний орган про набуття юридичною особою статусу керуючої компанії.
9.2. Юридична особа втрачає статус керуючої компанії з дня припинення договору про створення та функціонування індустріального парку. Ініціатор створення зобов’язаний протягом того самого дня повідомити уповноважений державний орган про втрату юридичною особою статусу керуючої компанії.
10. Права та обов’язки ініціатора створення індустріального парку

10.1. Ініціатор створення має право:

  • здійснювати контроль за дотриманням керуючою компанією умов укладених договорів;

  • надавати керуючій компанії право на облаштування індустріального парку та/або управління (експлуатацію) об’єктами, що розміщені у межах індустріального парку;

  • вимагати від керуючої компанії дотримання концепції індустріального парку та виконання умов договорів, укладених з ініціатором створення;

  • щокварталу отримувати від керуючої компанії звіти про функціонування індустріального парку;

  • вимагати від керуючої компанії усунення порушень, допущених нею у процесі функціонування індустріального парку;

  • вимагати від керуючої компанії відшкодування збитків у разі погіршення стану об’єктів або псування земельної ділянки індустріального парку, яке сталося внаслідок дій або бездіяльності керуючої компанії;

  • здійснити викуп майна керуючої компанії у межах індустріального парку у разі дострокового розірвання договору про створення та функціонування індустріального парку в першочерговому порядку;

  • за зверненням керуючої компанії здійснювати заходи щодо розширення меж індустріального парку, якщо в межах наявної території неможливо розмістити нових учасників.




10.2. Ініціатор створення зобов’язаний:

  • здійснити облаштування індустріального парку відповідно до умов договору про створення та функціонування індустріального парку;

  • надати керуючій компанії та/або учасникам права на земельні ділянки, наявні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури та інші об’єкти, розміщені у межах індустріального парку;

  • зберігати комерційну таємницю керуючої компанії;

  • не втручатися в поточну господарську діяльність керуючої компанії та учасників;

  • розглядати пропозиції керуючої компанії щодо надання згоди на здійснення невід’ємних поліпшень його майна, переданого у користування керуючій компанії;

  • здійснювати контроль за дотриманням концепції індустріального парку;

  • у разі відсутності керуючої компанії щокварталу подавати уповноваженому державному органу звіти про результати функціонування індустріального парку;

  • при укладенні договору про створення та функціонування індустріального парку передбачити в його умовах використання в діяльності, пов’язаній із створенням та функціонуванням індустріального парку, працівників - громадян України, у тому числі звільнених у зв’язку з ліквідацією державного або комунального підприємства, майно якого надано в користування керуючій компанії.




10.3. Ініціатор створення має також інші права та обов’язки, передбачені договором про створення та функціонування індустріального парку і законодавством.




11. Права та обов’язки керуючої компанії індустріального парку

11.1. Керуюча компанія має право:

  • здійснювати господарську діяльність відповідно до законодавства з урахуванням особливостей, передбачених чинним законодавством;

  • з урахуванням вимог земельного законодавства передавати учасникам у суборенду надану їй в оренду земельну ділянку або її частини у межах індустріального парку з правом забудови;

  • створити умови для підключення (приєднання) учасників до інженерних мереж та комунікацій;

  • вимагати розірвання договору у разі порушення ініціатором створення умов договору і відшкодування збитків, завданих невиконанням умов договору;

  • на продовження строку договору у разі виконання його умов;

  • на отримання плати за вироблені товари (роботи, послуги) згідно з умовами договору;

  • залучати на контрактній основі до виконання робіт та надання послуг у межах індустріального парку третіх осіб;

  • щокварталу отримувати від учасників звіти про виконання умов договору, якщо інше не передбачено договором;

  • ініціювати розгляд питання стосовно розширення меж індустріального парку у разі, якщо у межах наявної території неможливо розмістити нових учасників.




11.2. Керуюча компанія зобов’язана:

  • виконувати умови договору про створення та функціонування індустріального парку;

  • здійснити облаштування індустріального парку відповідно до умов договору про створення та функціонування індустріального парку;

  • забезпечувати виконання бізнес-плану індустріального парку;

  • залучати учасників індустріального парку та укладати з ними необхідні договори;

  • самостійно або за дорученням учасників одержувати дозволи та погодження в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, у тому числі для здійснення будівництва об’єктів виробничого призначення, інших об’єктів, необхідних для здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку, представляти інтереси учасників у відносинах з дозвільними органами, службами, підприємствами, установами та організаціями;

  • звертатися за узгодженням невід’ємних поліпшень майна, переданого ініціатором створення у користування керуючій компанії;

  • утримувати у належному стані передані за відповідними договорами земельну ділянку, інженерно-транспортну інфраструктуру та інші об’єкти, розміщені у межах індустріального парку, та забезпечувати належні умови їх використання;

  • після закінчення строку, на який було укладено договір, передати земельну ділянку разом з об’єктами інфраструктури, що розташовані на ній, ініціатору створення, якщо інше не передбачено договором;

  • щокварталу подавати ініціатору створення та уповноваженому державному органу звіти про функціонування індустріального парку;

  • зберігати комерційну таємницю ініціатора створення.




11.3. Керуюча компанія має також інші права та обов’язки, передбачені договором про створення та функціонування індустріального парку і законодавством.
Заступник начальника

управління економіки О.Ю. ШУЛЬГА
Заступник директора

КП «Кременчук Інвест» Р.В. КАЦЬ

Схожі:

З В І Т про базове відстеження рішення Кременчуцької міської ради
«Про проведення конкурсу з вибору керуючої компанії індустріальним парком «ЦЕНТРАЛЬНИЙ» в м. Кременчук»
АНАЛІЗ регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської...
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
ЗВІТ про базове відстеження регуляторного акта – рішення міської...
«Про затвердження Положення про порядок підготовки та проведення інвестиційного конкурсу щодо будівництва, реконструкції об’єктів...
ЗВІТ про базове відстеження дії регуляторного акту рішення Кременчуцької...
...
Рішення виконавчого комітету міської ради, прийняті 25 липня 2007 року
Тернопільської міської ради, відповідно до п. З протокольного доручення наради при міському голові від 18 червня 2007 року, керуючись...
План проведення відстеження результативності регуляторних актів Шепетівської...
Про внесення змін в розділ 5 «єдиний податок» додатку 2 рішення VI сесії міської ради 6 скликання №19 від 27 січня 2011 року «Про...
Додаток до рішення міської ради від 28 грудня 2010 року
Повноваження, завдання і компетенція постійних комісій Нікопольської міської ради (далі постійні комісії) визначаються Законами України...
Додаток до рішення міської ради від 22 вересня 2009 року
Це Положення визначає порядок здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель та спрямоване на забезпечення...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про затвердження нової редакції Положення про порядок присвоєння поштових адрес об'єктам нерухомого майна у м. Кременчук”
«Про Порядок встановлення режимів роботи та погодження розміщення...
України щодо захисту населення від впливу шуму», на виконання рішення міської ради від 30. 09. 2011р. №6/14/21 «Про внесення доповнень...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка