|
Скачати 93.08 Kb.
|
Інформація про Інформаційно-аналітичний відділ педагогічних інновацій 1. Завідувачка відділом: Овчарук Оксана Василівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник. 2. Кількість співробітників – В штаті відділу 10 наукових співробітників, серед яких: - провідних наукових співробітників – 2 - старших наукових співробітників – 3 - наукових співробітників - 3 - молодших наукових співробітників – 2 3. Основні напрями діяльності: Дослідження в галузі формування сучасного освітнього інформаційного простору та визначення основних тенденцій формування інформаційно-комунікаційних компетентостей учнів, вчителів, керівників навчальних закладів та широкої педагогічної громадськості, проблеми стандартизації ІКТ-компетентностей в освіті. Визначення основних тенденцій формування інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі загальної середньої освіти країн зарубіжжя. Визначення змістового компоненту, форм, методів та технологій формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів, психолого-педагогічного супроводу інформатизації в системі загальної середньої освіти зарубіжжя. Розвиток інформаційних освітніх мереж, віртуальних освітніх спільнот та дослідження педагогічних ресурсів інформаційних мереж у міжнародному просторі. Розробка рекомендацій для вітчизняних фахівців у галузі впровадження ІКТ в освіту України та визначення перспектив для інтеграції вітчизняної освіти у європейський та світовий освітній простір. 4. Основні наукові здобутки: Монографії: назва, рік видання, обсяг 1.Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору: Зб. наук. праць / За ред. В.Ю.Бикова, Ю.О.Жука/ Інституту засобів навчання АПН України. – К.: Атіка, 2004. – 240 с., (13, 95 др.ар.) 2.Інформаційні технології і засоби навчання: Зб. наук. праць / За ред. В.Ю.Бикова, Ю.О.Жука./ Інституту засобів навчання АПН України.– К.: Атіка, 2005. – 272 с. (15, 81 др.ар.) 3.Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу: інноваційні засоби і технології: Колективна монографія.– К.: Атіка, 2005. – 252 с. (14, 56 др.ар.) 4.Формування інформаційного освітнього простору в процесі модернізації середньої загальної освіти: світові тенденції. Колективна монографія. – К.: «Педагогічна думка», 2007. – 292 с. (18, 25 др.ар.) Посібники : назва, рік видання, обсяг 1.Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України : метод. рекомендації / [В.Ю.Биков, О.В.Білоус, О.В.Овчарук, І.Д.Малицька, Д.Б.Рождественська] ; за заг. Ред.. В.Ю.Бикова, О.М.Спіріна, О.В.овчарук. – К. : Атіка, 2010. – 88 с.(5,12 др.ар. ) 2.Навчально-методичний комплект «Здоров’я дитини - здорове харчування». – К.: Друкарня ТОВ «Вольф», 2010 .
3. Студентське самоврядування. Навчально-методичний комплекс для студентів вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації/ [авт.: Даниленко Л.І., Кравчина О.Є. та ін. за ред. Овчарук О.В.]; Акад.пед.наук, ЦІППО (та ін.) – К.: Ніка-Центр, 2007. – 96 с. іл. (7, 74 др.ар.) 4.Студентське самоврядування. Навчально-методичний комплекс для керівників вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації/ [авт.: Даниленко Л.І., Кравчина О.Є. та ін. за ред. Овчарук О.В.]; Акад.пед.наук, ЦІППО (та ін.) – К.: Ніка-Центр, 2007. – 96 с. іл. (7, 74 др.ар.) 5.Інформаційні та комунікаційні технології навчання в системі загальної середньої освiти зарубіжних країн – Навчально-методичний посібник. – К. 2010. Підготовлено до друку. 5. Іменні стипендіати: Рождественська Д.Б., 2005-2007 рр., іменний стипендіат Кабінету Міністрів України Сороко Н.В., 2007-2009 рр., іменний стипендіат Кабінету Міністрів України 6. Захищені дисертації (подані до захисту) Гриценчук О.О. «Громадянська освіта в системі загальної середньої освіти Нідерландів на сучасному етапі» (13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки). Рождественська Д.Б. «Психологічні особливості мотивації підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів в умовах очно-дистанційного навчання» (19.00.08 – педагогічна і вікова психологія). 7. Актуальні проблеми досліджень відділу Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів у контексті євроінтеграційних процесів в освіті: -Стратегія формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів у європейських країнах. - Віртуальні спільноти в системі загальної середньої освіти країн Європи: інструмент формування компетентностей в галузі ІКТ - Інформаційно-комунікаційні компетентності в адміністративній діяльності вчителя ЗНЗ у зарубіжних країнах та в Україні. - Психологічні особливості формування компетентної комунікативної поведінки учнів в шкільній практиці європейських країн в контексті створення безпечного інформаційно-комунікаційного освітнього простору -Mоніторингові дослідження інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів в країн Європи та Україні. 8. Перспективи розвитку Відділ спрямовуватиме зусилля на дослідження в галузі інноваційних тенденцій у галузі розвитку інформаційного освітнього простору, інформаційно-педагогічного забезпечення у міжнародному вимірі. 9. Сертифікати участі в українських та міжнародних програмах і семінарах Овчарук О.В.
Гриценчук О.О.
Рождественська Д.Б.
Кравчина О.Є.
Малицька І.Д.
Сороко Н.В.
10. Партнерство та співробітництво 2004, «Національна інформаційно-просвітницька компанія запобігання йододефіцитним захворюванням у населення України», Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ). Кравчина О.Є. 2004-2006, Проект «Освітня політика та освіта «рівний-рівному», ПРООН; Овчарук О.В., Гриценчук О.О., Кравчина О.Є., Рождественська Д.Б. 2006-2007, Проект «Створення безпечного середовища для молоді України», ПРООН. Овчарук О.В., Гриценчук О.О., Кравчина О.Є. 2007-2010, Проект «Спільнота споживачів та громадські об»єднання», ПРООН. Овчарук О.В., Гриценчук О.О., Кравчина О.Є. 2010-2011, «Здоров’я дитини – здорове харчування», Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Центр споживчих ініціатив. Овчарук О.В., Гриценчук О.О. 2009-2010, Проект ПРООН "Соціальна інтеграція та розвиток громадянської відповідальності молоді в Україні" за підтримки Корпорації Intel в Україні. Рождественська Д.Б. 2009-2010, Державна програма «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці на 2006 – 2010 роки», МОН України. Овчарук О.В., Кравчина О.Є., Малицька І.Д., Рождественська Д.Б. 11. Електронні ресурси, якими користується відділ: Основні ресурси України та зарубіжжя: 1. Освітній портал ВЕКТА. – Режим доступу: //www.becta.org.uk/. 2. Глобальна шкільна мережа Global School Network. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.globalschoolnet.org/index.html. – Заголовок з екрану. 3. Глобальна освітня мережа HappyChild. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.happychild.org/. – Заголовок з екрану. 4. Іспанська освітня мережа EducaRed. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.educared.net/. – Заголовок з екрану. 5. Міжнародне Суспільство для Технології в Освіті ISTE (The International Society for Technology in Education) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.iste.org/. 6. Міжнародна мережа з інформації в науці та освіти технологій INISTE International Network for Information in Science and Technology Education [Електронний ресурс]: Портал ЮНЕСКО. – Режим доступу: http://portal.unesco.org/education/en/ev.php. 7. Мережа вчителів (Teachers network - Великобританія) . – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.teachernet.gov.uk/ 8. Мережа вчителів (Teachers network - Америка) . – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://teachers.net/ 9. Мережа творчих вчителів (Росія) . – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.it-n.ru 10.Шотландська мережа Навчання та викладання, використовуючи технології (Learning and teaching with technology) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ltscotland.org.uk/ictineducation/ 11. Российский общеобразовательный портал [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.school.edu.ru/default.asp 12.Innovate - «Інновації». Он-лайн електронний журнал. http://www.innovateonline.info/ 13.Interactive Educational Multimedia - «Інтерактивна мультимедійна освіта». http://www.ub.es/multimedia/iem 14.The International Review of Research in Open and Distance Learning - Міжнародний огляд досліджень в області відкритого і дистанційного навчання www.irrodl.org 15.European Journal of Open, Distance and E-Learning (EURODL) - Європейський журнал відкритої, дистанційної освіти та е-навчання http://www.eurodl.org/ 16.The International Journal of Educational Technology IJET - Міжнародний науковий журнал Освітніх технологій IJET http://www.outreach.uiuc.edu/ijet/issues.html |
Викладачі й аспіранти факультету систематично публікують наукові... Серед колективних монографій, підготовлених при активній участі співробітників факультету, опубліковані такі роботи |
Підготовка науково-педагогічних та наукових кадрів в аспірантурі... Це Положення регламентує діяльність у галузі підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів і є обов'язковим для всіх вищих навчальних... |
Підготовка науково-педагогічних та наукових кадрів в аспірантурі... Це Положення регламентує діяльність у галузі підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів і є обов'язковим для всіх вищих навчальних... |
На пленарному засіданні заслухано доповідь директора інституту, проф.... На пленарному засіданні заслухано доповідь директора інституту, проф. Бикова В. Ю. «Напрями і проблеми наукових досліджень Інституту... |
Про затвердження Державної програми "Інформаційні та комунікаційні... Створення глобальних відкритих освітніх та наукових систем, з одного боку, сприятиме накопиченню наукових |
Реферат циклу наукових праць к е. н. Яроцької Ольги Валентинівни До циклу наукових праць входить 22 наукові праці, в тому числі 10 монографій у співавторстві, 2 брошури, 10 статей |
Збірник наукових праць «Інформаційні технології в освіті» Збірник присвячено таким напрямам наукових досліджень у галузі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті та науці |
Екоетика як універсальна етика людської життєдіяльності і засада екологічної культури Механізм розвитку науково пізнання. Теорія наукових революцій Куна. Парадокси та проблемні ситуації як передумова наукової революції.... |
Кількість штатних співробітників, яким присуджені звання «Заслужений... Загальна кількість штатних співробітників, зі званням «Заслужений діяч науки і техніки», «Заслужений працівник освіти» і прирівняні... |
Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) - це філософське поняття,... Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) – це філософське поняття, що визначає позицію компанії щодо своєї країни, суспільства,... |