Провідних наукових співробітників – 2 старших наукових співробітників – 3 наукових співробітників 3 молодших наукових співробітників – 2 Основні напрями діяльності


Скачати 93.08 Kb.
Назва Провідних наукових співробітників – 2 старших наукових співробітників – 3 наукових співробітників 3 молодших наукових співробітників – 2 Основні напрями діяльності
Дата 19.03.2013
Розмір 93.08 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Інформація про Інформаційно-аналітичний відділ педагогічних інновацій

1. Завідувачка відділом: Овчарук Оксана Василівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.

2. Кількість співробітників

В штаті відділу 10 наукових співробітників, серед яких:

- провідних наукових співробітників – 2

- старших наукових співробітників – 3

- наукових співробітників - 3

- молодших наукових співробітників – 2

3. Основні напрями діяльності:

Дослідження в галузі формування сучасного освітнього інформаційного простору та визначення основних тенденцій формування інформаційно-комунікаційних компетентостей учнів, вчителів, керівників навчальних закладів та широкої педагогічної громадськості, проблеми стандартизації ІКТ-компетентностей в освіті.

Визначення основних тенденцій формування інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі загальної середньої освіти країн зарубіжжя. Визначення змістового компоненту, форм, методів та технологій формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів, психолого-педагогічного супроводу інформатизації в системі загальної середньої освіти зарубіжжя.

Розвиток інформаційних освітніх мереж, віртуальних освітніх спільнот та дослідження педагогічних ресурсів інформаційних мереж у міжнародному просторі.

Розробка рекомендацій для вітчизняних фахівців у галузі впровадження ІКТ в освіту України та визначення перспектив для інтеграції вітчизняної освіти у європейський та світовий освітній простір.

4. Основні наукові здобутки:

Монографії: назва, рік видання, обсяг

1.Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору: Зб. наук. праць / За ред. В.Ю.Бикова, Ю.О.Жука/ Інституту засобів навчання АПН України. – К.: Атіка, 2004. – 240 с., (13, 95 др.ар.)

2.Інформаційні технології і засоби навчання: Зб. наук. праць / За ред. В.Ю.Бикова, Ю.О.Жука./ Інституту засобів навчання АПН України.– К.: Атіка, 2005. – 272 с. (15, 81 др.ар.)

3.Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу: інноваційні засоби і технології: Колективна монографія.– К.: Атіка, 2005. – 252 с. (14, 56 др.ар.)

4.Формування інформаційного освітнього простору в процесі модернізації середньої загальної освіти: світові тенденції. Колективна монографія. – К.: «Педагогічна думка», 2007. – 292 с. (18, 25 др.ар.)

Посібники : назва, рік видання, обсяг

1.Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України : метод. рекомендації / [В.Ю.Биков, О.В.Білоус, О.В.Овчарук, І.Д.Малицька, Д.Б.Рождественська] ; за заг. Ред.. В.Ю.Бикова, О.М.Спіріна, О.В.овчарук. – К. : Атіка, 2010. – 88 с.(5,12 др.ар. )

2.Навчально-методичний комплект «Здоров’я дитини - здорове харчування». – К.: Друкарня ТОВ «Вольф», 2010 .

  • «Здоров’я дитини - здорове харчування»: Навчально-методичний посібник для вчителя навчального курсу за вибором (3-4 класи) ЗНЗ (2 др. ар.)

  • Методичні рекомендації щодо впровадження навчального курсу за вибором «Здоров’я дитини - здорове харчування» 3-4 класи ЗНЗ (2 др. ар.)

  • Робочий зошит до навчального курсу за вибором для 3-4 класів ЗНЗ «Здоров’я дитини - здорове харчування» (1др.ар.)

3. Студентське самоврядування. Навчально-методичний комплекс для студентів вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації/ [авт.: Даниленко Л.І., Кравчина О.Є. та ін. за ред. Овчарук О.В.]; Акад.пед.наук, ЦІППО (та ін.) – К.: Ніка-Центр, 2007. – 96 с. іл. (7, 74 др.ар.)

4.Студентське самоврядування. Навчально-методичний комплекс для керівників вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації/ [авт.: Даниленко Л.І., Кравчина О.Є. та ін. за ред. Овчарук О.В.]; Акад.пед.наук, ЦІППО (та ін.) – К.: Ніка-Центр, 2007. – 96 с. іл. (7, 74 др.ар.)

5.Інформаційні та комунікаційні технології навчання в системі загальної середньої освiти зарубіжних країн – Навчально-методичний посібник. – К. 2010. Підготовлено до друку.

5. Іменні стипендіати:

Рождественська Д.Б., 2005-2007 рр., іменний стипендіат Кабінету Міністрів України

Сороко Н.В., 2007-2009 рр., іменний стипендіат Кабінету Міністрів України

6. Захищені дисертації (подані до захисту)

Гриценчук О.О. «Громадянська освіта в системі загальної середньої освіти Нідерландів на сучасному етапі» (13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки).

Рождественська Д.Б. «Психологічні особливості мотивації підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів в умовах очно-дистанційного навчання» (19.00.08 – педагогічна і вікова психологія).

7. Актуальні проблеми досліджень відділу

Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів у контексті євроінтеграційних процесів в освіті:

-Стратегія формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів у європейських країнах.

- Віртуальні спільноти в системі загальної середньої освіти країн Європи: інструмент формування компетентностей в галузі ІКТ

- Інформаційно-комунікаційні компетентності в адміністративній діяльності вчителя ЗНЗ у зарубіжних країнах та в Україні.

- Психологічні особливості формування компетентної комунікативної поведінки учнів в шкільній практиці європейських країн в контексті створення безпечного інформаційно-комунікаційного освітнього простору

-Mоніторингові дослідження інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів в країн Європи та Україні.

8. Перспективи розвитку

Відділ спрямовуватиме зусилля на дослідження в галузі інноваційних тенденцій у галузі розвитку інформаційного освітнього простору, інформаційно-педагогічного забезпечення у міжнародному вимірі.

9. Сертифікати участі в українських та міжнародних програмах і семінарах

Овчарук О.В.

  • 2005, 2007, 2008, 2010 - What is Europe? The European Dimension in Teaching and Learning, State Centre for Civic Education Baden-Wuerttemberg, Certificate, Bad Urach, Germany.

  • 2005, European School Clubs Organization, National In-service Teacher Training Centre, Warsaw, Poland, Certificate (50 hours).

  • 2003, Educational Policy Studies, OSI Distance course ITSF4094 “International Education Policy Studies”, Certificate (3 credits) of Columbia University, NY, USA

  • 2002, Policy Analysis Methods and Academic Discussions, Analytical Reports Preparation Course, World Language Center A.B.C. Certificate. Kyiv, Ukraine

  • 2001, Regional Exchange Scholar Program Certificate (RSEP)ACCTR/ACCELS. Civic Education Study at California State University, Chico, USA

  • 1999, CE Human Rights Training Course, Switzerland, Bern. Council of Europe Certificate of completion.

Гриценчук О.О.

  • 2010, Перший Всеукраїнський науково-методичний семінар «Літня школа аспірантів», Міністерство освіти і науки України, Міністерство освіти і науки автономної республіки Крим, Національна Академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти НАПНУ України, РВНЗ «Кримський гуманітарний університет» м. Ялта, сертифікат.

  • 2006, Навчальний семінар-тенінг «Нові соціальні сервісі Веб 2.0». «Intel @ Навчання для майбутнього». Сертифікат.

  • 2004, Програма «Просвітницька робота «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя», МОН України, АПН України, ПРООН/ЮНЕЙДС. Свідоцтво.

Рождественська Д.Б.

  • 2010, Перший Всеукраїнський науково-методичний семінар «Літня школа аспірантів», Міністерство освіти і науки України, Міністерство освіти і науки автономної республіки Крим, Національна Академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти НАПНУ України, РВНЗ «Кримський гуманітарний університет» м. Ялта, сертифікат.

  • 2008, Українська асоціація танцювально-рухових терапевтів України, сертифікат № 26 про закінчення базового рівня з танцювально-рухової терапії.

  • 2008, Інститут соціальної та політичної психології АПН України, сертифікат учасниці № 1 V Міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції з арт-терапії.

  • 2007, Семінар-тренінг “Regional Training on Advanced FOSS Solutions to Learning Management Systems", UNESCO сертифікат учасниці TAF / 2330715.

  • 2007, Міжнародний семінар “Psychological-pedagogical correction and integration of autistic people: experience in Poland” (Краків, Польща), фонд Баторія, сертифікат

  • 2007, IV Міжнародна міждисциплінарна науково-практична конференця «Простір арт-терапії: образи, проблеми, ресурси», Інститут соціальної та політичної психології АПН України, сертифікат учасниці № 48

  • 2006, Дистанційного курсу «Спілкуймося українською», Проблемна лабораторія дистанційного навчання Національного Технічного університету «Харківський політехнічний інститут», сертифікат.

  • 2006, Літня психологічна школа «Мова, особистість, діяльність», Московський державний університет, сертифікат участі № 39.

  • 2006, Дистанційний курс «Проектування дистанційного курсу», Проблемна лабораторія дистанційного навчання Національного Технічного університету «Харківський політехнічний інститут», сертифікат

  • 2006, Навчальний семінар-тенінг «Нові соціальні сервісі Веб 2.0». «Intel @ Навчання для майбутнього». Сертифікат.

  • 2005, Дистанційний курс «Практикум тьютора», Проблемна лабораторія дистанційного навчання Національного Технічного університету «Харківський політехнічний інститут», свідоцтво № 20.

  • 2004, Дистанційний курс «Технологии ВЕБ-дизайна», Проблемна лабораторія дистанційного навчання Національного Технічного університету «Харківський політехнічний інститут», сертифікат.

Кравчина О.Є.

  • 2010, Перший Всеукраїнський науково-методичний семінар «Літня школа аспірантів», Міністерство освіти і науки України, Міністерство освіти і науки автономної республіки Крим, Національна Академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти НАПНУ України, РВНЗ «Кримський гуманітарний університет» м. Ялта. Сертифікат.

  • 2006, Навчальний семінар-тенінг «Нові соціальні сервісі Веб 2.0». «Intel @ Навчання для майбутнього». Сертифікат.

  • 2004, Програма «Просвітницька робота «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя», МОН України, АПН України, ПРООН/ЮНЕЙДС. Свідоцтво.

Малицька І.Д.

  • 2006, «Intel @ Навчання для майбутнього». Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК №298 153 від 11 листопада 2006 року за категорією педагогічних працівників ВНЗ з використання комп’ютерних технологій в педагогічній практиці за програмою.

Сороко Н.В.

  • 2004, Програма «Просвітницька робота «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя», МОН України, АПН України, ПРООН/ЮНЕЙДС. Свідоцтво.


10. Партнерство та співробітництво

2004, «Національна інформаційно-просвітницька компанія запобігання йододефіцитним захворюванням у населення України», Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ). Кравчина О.Є.
2004-2006, Проект «Освітня політика та освіта «рівний-рівному», ПРООН;

Овчарук О.В., Гриценчук О.О., Кравчина О.Є., Рождественська Д.Б.
2006-2007, Проект «Створення безпечного середовища для молоді України», ПРООН. Овчарук О.В., Гриценчук О.О., Кравчина О.Є.
2007-2010, Проект «Спільнота споживачів та громадські об»єднання», ПРООН. Овчарук О.В., Гриценчук О.О., Кравчина О.Є.
2010-2011, «Здоров’я дитини – здорове харчування», Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Центр споживчих ініціатив. Овчарук О.В., Гриценчук О.О.
2009-2010, Проект ПРООН "Соціальна інтеграція та розвиток громадянської відповідальності молоді в Україні" за підтримки Корпорації Intel в Україні. Рождественська Д.Б.
2009-2010, Державна програма «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці на 2006 – 2010 роки», МОН України. Овчарук О.В., Кравчина О.Є., Малицька І.Д., Рождественська Д.Б.
11. Електронні ресурси, якими користується відділ:

Основні ресурси України та зарубіжжя:

1. Освітній портал ВЕКТА. – Режим доступу: //www.becta.org.uk/.

2. Глобальна шкільна мережа Global School Network. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.globalschoolnet.org/index.html. – Заголовок з екрану.

3. Глобальна освітня мережа HappyChild. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.happychild.org/. – Заголовок з екрану.

4. Іспанська освітня мережа EducaRed. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.educared.net/. – Заголовок з екрану.

5. Міжнародне Суспільство для Технології в Освіті ISTE (The International Society for Technology in Education) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.iste.org/.

6. Міжнародна мережа з інформації в науці та освіти технологій INISTE International Network for Information in Science and Technology Education [Електронний ресурс]: Портал ЮНЕСКО. – Режим доступу: http://portal.unesco.org/education/en/ev.php.

7. Мережа вчителів (Teachers network - Великобританія) . – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.teachernet.gov.uk/

8. Мережа вчителів (Teachers network - Америка) . – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://teachers.net/

9. Мережа творчих вчителів (Росія) . – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.it-n.ru

10.Шотландська мережа Навчання та викладання, використовуючи технології (Learning and teaching with technology) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ltscotland.org.uk/ictineducation/

11. Российский общеобразовательный портал [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.school.edu.ru/default.asp

12.Innovate - «Інновації». Он-лайн електронний журнал. http://www.innovateonline.info/

13.Interactive Educational Multimedia - «Інтерактивна мультимедійна освіта». http://www.ub.es/multimedia/iem

14.The International Review of Research in Open and Distance Learning - Міжнародний огляд досліджень в області відкритого і дистанційного навчання www.irrodl.org

15.European Journal of Open, Distance and E-Learning (EURODL) - Європейський журнал відкритої, дистанційної освіти та е-навчання http://www.eurodl.org/

16.The International Journal of Educational Technology IJET - Міжнародний науковий журнал Освітніх технологій IJET http://www.outreach.uiuc.edu/ijet/issues.html

Схожі:

Викладачі й аспіранти факультету систематично публікують наукові...
Серед колективних монографій, підготовлених при активній участі співробітників факультету, опубліковані такі роботи
Підготовка науково-педагогічних та наукових кадрів в аспірантурі...
Це Положення регламентує діяльність у галузі підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів і є обов'язковим для всіх вищих навчальних...
Підготовка науково-педагогічних та наукових кадрів в аспірантурі...
Це Положення регламентує діяльність у галузі підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів і є обов'язковим для всіх вищих навчальних...
На пленарному засіданні заслухано доповідь директора інституту, проф....
На пленарному засіданні заслухано доповідь директора інституту, проф. Бикова В. Ю. «Напрями і проблеми наукових досліджень Інституту...
Про затвердження Державної програми "Інформаційні та комунікаційні...
Створення глобальних відкритих освітніх та наукових систем, з одного боку, сприятиме накопиченню наукових
Реферат циклу наукових праць к е. н. Яроцької Ольги Валентинівни
До циклу наукових праць входить 22 наукові праці, в тому числі 10 монографій у співавторстві, 2 брошури, 10 статей
Збірник наукових праць «Інформаційні технології в освіті»
Збірник присвячено таким напрямам наукових досліджень у галузі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті та науці
Екоетика як універсальна етика людської життєдіяльності і засада екологічної культури
Механізм розвитку науково пізнання. Теорія наукових революцій Куна. Парадокси та проблемні ситуації як передумова наукової революції....
Кількість штатних співробітників,   яким присуджені звання «Заслужений...
Загальна кількість штатних співробітників, зі званням «Заслужений діяч науки і техніки», «Заслужений працівник освіти» і прирівняні...
Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) - це філософське поняття,...
Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) – це філософське поняття, що визначає позицію компанії щодо своєї країни, суспільства,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка