|
Скачати 93.23 Kb.
|
бінарного уроку із спецдисциплін операторів комп’ютерного набору Бінарний урок із спецдисциплін операторів комп’ютерного набору Урок-конкурс «Найкращий оператор!» Предмети: основи роботи на ПК, текстовий редактор, електронні таблиці, бази даних, основи технічного редагування, основи Web-дизайну. Мета уроку: Освітня: створити умови для повторення вивченого матеріалу по даних темах; закріплення основних понять і знань; узагальнення і порівняльного аналізу пройденого розділу; сприяти формуванню у учнів умінь проектувати діяльність, викладати практичний матеріал, узагальнювати, аналізувати. Розвиваюча: сприяти формуванню навиків ділового партнерства, представлення своєї роботи, умінь колективного планування, триматися перед аудиторією, відповідати на питання. Виховна: сприяти розвитку творчості і пізнавальної активності учнів; виховувати позитивну мотивацію до проектування, відчуття відповідальності. Методи навчання: проблемно-пошуковий, метод стимулювання інтересу до навчання. Форма роботи: робота в малих групах. Тип уроку: урок контролю та оцінки знань, умінь, навичок. Вид: урок-конкурс. Методичне оснащення уроку: картки із завданнями, таблиця оцінювання, набори апаратних складових ПК, грамоти. Обладнання і ТЗН: персональний комп’ютер, мультимедійний проектор з екраном. Хід уроку: І . Організаційна частина (7 хв.) Вчитель оголошуює тему, мету уроку у вигляді вступного слова. Вступне слово: Ось ми майже і підійшли до завершення повного курсу теоретичного навчання за вашою спеціальністю. Вами пройдено весь матеріал по спец дисциплінах, то ж доцільним буде підвести деякі підсумки за результатами нашої з вами праці. Рік навчання промайнув у серйозній та напруженій праці: теоретичні заняття, лабораторно-практичні заняття, заліки, екзамени, захисти рефератів, тощо. Тож давайте сьогодні наш урок проведемо у вигляді уроку-конкурсу, на якому ви зможете показати хто чого навчився за цей рік. Ось умови конкурсу: Давайте розіб’ємо групу на 5 команд. Конкурс проходитиме у 5 турів, а тур складається з теоретичної та практичної частин. Практичну частину представники від кожної команди виконуватимуть на ПК (хто саме – визначатиме команда), а в цей час решта учнів зароблятимуть бали собі та команді, працюючи над теоретичною частиною конкурсів. Облік зароблених учнями та командами балів вестиметься на спеціальній таблиці, тож по завершенню матимемо повну картину результатів, згідно яких будуть виставлені оцінки. Організація: група ділиться на 5 частин – 1 головний учасник і 5 чол. команда підтримки. Експертна рада: 1 викладач, 1 майстер, 2 учні. Інструктаж: інструктаж з техніки безпеки на робочих місцях з ПК ІІ. Конкурс І тур (10 хв.) Практична частина: Word. (У ПК зберігається файл-заготовка, яку потрібно відредагувати. Зразок кінцевого варіанту роздається учням на папері.)
Теоретична частина: Операційні системи (Вікторина)
(1,0 – ввімкнено, вимкнено)
(Команда, програма)
(Пальці)
(Var)
(Одиниця дискового простору)
(…..)
(Знищує перший символ імені )
(String)
(Так, за допомогою програми діагностики)
( У boot-сектор)
(Буфер)
(Перерву для відпочинку)
(Циклічний) (Спочатку підводяться підсумки вікторини і оголошуються результати. Практична частина І туру перевіряється одним з викладачів, доки інший викладач веде теоретичну частину ІІ туру.) Оголошення результатів практичної частини І туру, і загального рахунку І туру. (демонструється на екрані) ІІ тур Практична частина: Excel Потрібно нарахувати заробітну плату за лютий місяць у фірмі з 5 працівників, які отримують фіксований посадовий оклад в розмірі 452. 356, 780, 830, 1020 грн відповідно. Кожному з працівників нараховано відповідно 10, 12, 15, 10, 9% премії. Створити відповідну таблицю, враховуючи, що з кожного працівника вираховується прибутковий податок (20%), податок до пенсійного фонду (1%), податок до фонду зайнятості (0,5%), профспілкові внески (1%) згідно законодавства України. Представити отримані результати графічно. Теоретична частина: Програмне забезпечення ПК (Завдання-ситуація) Ваша команда є колективом фірми, яка займається а) поліграфією, б)комп’ютерним та Web-дизайном, в) розробкою програмних продуктів, г) наданням послуг населенню по набору і друку документів, д) торгівлею та поставкою товарів. Підберіть конфігурацію ПК і необхідний набір додаткового апаратного забезпечення, а також оптимальний набір програмного забезпечення. ІІІ тур Практична частина: Access 1.Створити база даних Access « прізвище учасника» і зберегти її на робочий стіл. 2.З даної таблиці утворити 2 таблиці і встановити зв'язки між ними.
3.Створити запит, який би відображав загальну вартість товарів кожного постачальника. 4.Створити форму, що відображає результати запиту п.2. 5.На екрані для перегляду відобразити вікно схеми даних і форму. Теоретична частина: Програмування(Цікаві задачі) ІV тур Практична частина: Комп’ютерна графіка (роздаються картки із зображенням деталі)
Теоретична частина: Архітектура ПК ”Залізний практикум” Кожній команді надається набір комплектуючих елементів ПК. Потрібно ідентифікувати кожен елемент і дати його повну характеристику.
V тур Практична частина:Web-сторінки( В якості домашнього завдання учням було запропоновано створити заготовки графічних зображень та аудіо-інформації, які будуть використані при створенні web-сторінок). 1. Створіть web-сторінку на довільно обрану тему, використовуючи заготовки домашнього завдання. Теоретична частина: Охорона праці(Завдання-доповідь) Директор фірми чи організації, де ви працюєте збирається повністю реконструювати ваш офіс і дає завдання вам, як фахівцям сформулювати вимоги до робочого приміщення так, щоб воно максимально відповідало вимогам охорони праці та техніки безпеки. Кожна команда працює над окремим напрямком:
ІІІ. Заключний етап Вчитель: “Поки експерт підводить підсумки, прошу членів команди проаналізувати свою діяльність при захисті проектів: виявити лідерів в команді, відзначити що вдалося, а також недоліки. З цього питання слово надається капітанам команд. Дають оцінку формі проведення уроку”. рефлексія Виступ капітанів команд по аналізу діяльності членів команди Вчитель: “Для підведення підсумків слово надається експертам”. Експерти:
Вчитель: “Дякую всім за роботу. До побачення”. |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з предмета «Алгоритмічні мови та програмування»... «Оператор комп’ютерного набору. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин» |
Основні блоки IBM PC Питання для контрольних робіт на ДПА за технологячним профілем Професія «Оператор комп’ютерного набору» |
УЗГОДЖЕНО Конкурс професійної майстерності на кращого по професії проводиться з метою підвищення рівня професійної підготовки, розвитку творчої... |
План проведення гри «Самий розумний» з професії: «Оператор комп’ютерного... На даному етапі визначається порядок, по якому учні будуть відповідати. Участники конкурса складають слова з літер основного ряду... |
1. Організація та технологія будови комп'ютерних мереж Мною обрана ця тема тому, що на сам перед зараз все робиться за допомогою обчислювальної техніки, тобто за допомогою Персональних... |
Урок №1 Тема. Техніка безпеки під час роботи з комп'ютером і правила... Мета: ознайомити дітей з правилами техніки безпеки й поведінки в кабінеті інформатики; розвивати вміння і навички роботи з комп'ютером;... |
Навчально-тематичний план з предмета “ Технології” для професії "Оператор... Оператор компютерного набору. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин |
РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА з дисципліни Основи комп’ютерного проектування... ПП. 046), програмне забезпечення комп’ютерного аналізу та проектування РЕЗ (ПП. 047) |
РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА з дисципліни "Основи комп’ютерного проектування та моделювання РЕЗ" РЕЗ на вхідних мовах пакетів прикладних програм (ППП) для автоматизованого комп'ютерного проектування |
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного... Навчити учнів використовувати інструменти та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів... |