|
Скачати 144.62 Kb.
|
Планпроведення гри«Самий розумний»з професії:«Оператор комп’ютерного набору»Розробила практикантПапушой О.О.Хід гри «Самий розумний»по професії «Оператор комп’ютерного набору»1. Організаційний момент. Знайомство з учасниками. Розповідь про етапи конкурса. Побажання успіхів. 2. Початок гри 1 етап “Відбірковий” На даному етапі визначається порядок, по якому учні будуть відповідати. Участники конкурса складають слова з літер основного ряду клавіатури за дві хвилини. Визначається, хто більше склав правильних слів, той перший і т.д. Якщо є однакові кількості слів, то для цих учнів дається завдання: скласти з поданих літер слово. Хто перший відгадує слово – той займає вище місце.
Додаткові завдання: Знайди зайве: 1) PhotoShop; 2) Corel Draw; 3) Excel; 4) Paint. 1) FoxPro; 2) MathCAD; 3) Access; 4) dBase-II. 1) Paint; 2) Pascal; 3) Basic; 4) Logo. 1) «флешка»; 2) дискета; 3) CD; 4) принтер. 1) Lexicon; 2) Карат; 3) Word; 4) Page Maker. Обери правильну відповідь: Колись так називали людей, які безкоштовно обмінювались комп’ютерними програмами. Потім їх стали вважати «виртуальными хулиганами». Самі вони вважають, що борються за вільний доступ до будь-якої інформації. Мова йде про: 1) програмістів; 2) хакерів; 3) системних адміністраторів. 2 етап “Думай! ” Кожному учню потрібно відповісти на 10 запитань. На роздуми на одне питання дається не більше 0,5 хвилини. Кожен учень набирає кількість балів відповідно кількості правильних відповідей. Максимальна кількість балів – 10. Питання: 1-й учень
10. Комбінація клавіш для виклику Диспетчера задач (CTRL+ALT+DEL) 2-й учень 1. В переводі з англійського Windows – це... (вікна). 2. Після загрузки ОС екран монітора називається (робочий стіл). 3. Що таке ярлик (копія файла, папки, по якій здійснюєтья дія…) 4. Куди знищується інформація в ОС (корзина). 5. Яке вікно вважається активним (з виділеним заголовком). 6. Що таке розподільна здатність екрана? (кількість пікселей – розмір вікна). 7. Який результат форматування жорсткого диску (знищення інформації). 8. Як виділити декілька несумісних об’єктів (Ctrl). 9. Як в текстовому редакторі “Блокнот” виставити потрібний нам розмір шрифту і сам шрифт?(Формат Шрифт). 10. Які комбінації клавіш використовуються при копіюванні фрагмента текста?(CTRL+C і 3-й учень 1. Кількість клавіш на стандартній клавіатурі персонального комп’ютера. 2. Команда MS DOS для перейменування файлу чи каталогу. 3. Функціональна клавіша Norton Commander для створення каталогу. 4. Який пункт панелі управління дозволяє встановити та налагодити параметри принтерів. 5. Розширення найбільш популярних програм-архіваторів. 6. Розширення документів MS Word. 7. Формат команди для створення Буквиці в MS Word. 8. Формат команди для виклику Майстра діаграм в MS Excel. 9. Формат команди для застосування Автофільтру в MS Excel. 10. Спільна клавіша в програмах пакету MS Office для перевірки правопису. 4-й учень 1. Інша назва меню меню «Пуск». 2. Клавіша на клавіатурі персонального комп’ютера для відміни певної дії чи виходу з підпрограми. 3. Види команд MS DOS. 4. Функціональна клавіша Norton Commander для виклику головного меню програми. 5. Гаряча клавіша Windows для виклику довідкової системи. 6. Команда для вставки таблиці в документ MS Word. 7. Формат команди для роботи зі списками в MS Word. 8. Формат команди для знищення форматування в MS Excel. 9. Формат команди для пошуку необхідної інормації в MS Excel. 10. Програма пакету MS Office для створення мультимедійних презентацій. 5-й учень
10. Які види вирівнювання дозволяє зробити програма для тексту?(по ширине, по правому, левому краях, по центру) По результатах 2 етапу залишається 3 учня. 3 етап “Відбірковий ” Серед 3 обраних учнів проводиться конкурс для визначення послідовності обирання ними теми для подальшого проведення конкурсу.
А - сукупність засобів взаємодії програми і користувача (ІНТЕРФЕЙС); В – російський аналог слова NOT (НЕТ); С - мережа (ИНТЕРНЕТ).
Додаткові завдання: Продовжити ряд: В кожну з запропонованих послідовностей необхідно добавити ще один елемент:
“Які цікаві слова…” Для слів іноземного походження вам будуть запропоновані три визначення. Необхідно вибрати визначення, яке відповідає слову, яке розглядається. 1. Віртуальний - це: a. Допоміжний; b. Доведений до відповідності; c. Той що не має фізичного перетворення, а створений на екрані монітора комп’ютера. 2. Кегль - це: a. Точечний стовпчик, який потрібно збити котящимся шаром (правильна назва кегля); b. Назва символа "~"; c. Розмір шрифта. 3. Мультимедіа - це: a. пристрій, що здійснює множення; b. Апаратні і програмні засоби, які забезпечують об’єднання на комп’ютері тексту, графіки, анімації і звука; c. Мультиплікаційний фільм. 4. Провайдер - це: a. Друга назва програми "Проводник" ОС Windows. b. Фірма, яка надає послуги по користуванню Інтернетом; c. Фірма, яка здійснює ремонт комп’ютерів. 5. Слеш - це: a. Назва символа " $ "; b. Жаргонна назва роз’єму розширення на материнській платі комп’ютера; c. Название символа " / ".
Відповіді: 4 етап “Фінальний забіг” Учням пропонується вибрати одну з 6 тем. Учень, який набрав більшу кількість балів обирає тему. Темы: Машинопис, ОС DOS, фалові менеджери, ОС Windows, Word, Excel. Учні відповідають на питання по обраній темі, один, потім другий учасник і т.д. В результаті учень, в якого найменша кількість правильних відповідей – вибуває. Windows І варіант 1. Універсальний і швидкий спосіб отримання довідки в Windows – функціональна клавіша… (F1) 2. Яка папка існує для знищення документів? (Корзина) 3. Яка комбінація клавіш дозволяє перезавантажити комп’ютер? (CTRL+ALT+DEL) 4. Яка максимальна ширина Панелі завдань? (Пів екрана) 5. Який елемент вікна дозволяє перемістити це вікно? (Рядок заголовка) 6. Якщо інформація не вміщається у вікні, в ньому автоматично з'являються… (смуги прокручування) 7. Які з стандартних програм відносяться до текстових редакторів? (Блокнот,WordPad) 8. Пункт меню Документи дає можливість… (переглянути 15 останніх документів) 9. Команда Выполнить Головного меню забезпечує швидкий запуск… (прикладних програм) 10. Невелика за обсягом програма, що може проникати в інші програми і заражати їх називається…(комп'ютерний вірус) ІІ варіант 1. Як називається кнопка для входу в Головне меню Windows?(Пуск). 2. Внизу Робочого столу знаходиться…(Панель завдань і кнопка Пуск). 3. За допомогою правої кнопки миші відкривається…(Контекстне меню) 4. Як називається головне вікно Windows?(Робочий стіл). 5. Як зробити вікно активним?(Клацнути по ньому) 6. Яка стандартна програма призначена для обчислення даних?(Калькулятор) 7. Щоб зробити операції над папками та файлами легкими, зручними і наочними, призначена програма…(Провідник) 8. Місце для тимчасового збереження файлів називається…(Буфер обміну) 9. За допомогою якого пункту меню можна встановити панель інструментів або забрати її? (Вид - панель інструментів) 10. Як заархівувати файл?(права кнопка -- Добавить) “Машинопис” І варіант
ІІ варіант
“ОС DOS” І варіант
ІІ варіант 1. Дати визначення файлу(файл – це поіменована область на диску) 2. Яка команда призначена для переміщення файла?(MOVE) 3. Як знищити каталог?(RD) 4. Розшифрувати абрівіатуру ОС DOS(дискова операційна система) 5. За допомогою якої команди можна створити файл?(COPY CON) 6. Що виконує команда DEL?(знищення файла) 7. Як змінити дату?(DATA) 8. Правила написання імені файла?(ім’я не більше 8 символів, латинськими літерами) 9. Які знаки замінники використовуються в іменах файлів?(? – один довільний символ, * -- всі символи) 10.Що таке шлях до файла в дереві каталогів?(це послідовність з назв каталогів розділених між собою знаком \) “Файлові менеджери” І варіант 1. Для чого призначена клавіша F1? 2. В яких режимах може працювати програма оболонка?(повноекранному та віконному) 3. За допомгою якої функціональної клавіші можна створити каталог?(F7) 4. Як активізувати головне меню?(F9) 5. Які файлові менеджери ви знаєте?(Norton Commander, FAR,Total Commander) 6. Які функції виконує клавіша F6? (преміщення та перейменуванняфайлів) 7. Як вийти з програми? (F10) 8. Яка дія буде виконана при натисканні CTRL+F1? (ліва панель прибереться з екрану) 9. Порядок знищення файла (Виділити файл—F8) 10. За допомогою якої комбінації клавіш можна перейти на інший диск? (ALT+F1, ALT+F2) ІІ варіант
“Текстовий редактор Word” І варіант 1. Як відкрити з програми існуючий файл? 2. Мінімальний об’єкт редактора (символ, знакомісце). 3. Маркер оформлення абзацу (Enter). 4. Знищення символів, дії з фрагментами, перевірка орфографії – це... (редагування). 5. Після чого стає можлива операція копіювання... (виділення). 6. Яке розширення мають текстові файли... (txt, doc). 7. Чи дозволяє редактор в таблицях створювати комірки з обрахунками? (да). 8. Який пункт меню дозволяє вивести потрібну панель інструментів(Вид) 9. Що таке кегль? (розмір шрифта). 10. Як змінити параметри сторінки?(Файл – Параметры страницы) ІІ варіант 1. Як встановити в документ буквицу?(Формат -- Буквица) 2. Які списки можна створити в програмі?(Маркеровані, нумеровані, багаторівневі) 3. Зміна параметрів сторінки, зовнішнього вигляду документа – є дія... (форматування). 4. Який пункт меню дозволяє створити нумерацію сторінок в документі?(Вставка) 5. Чи дозволяє програма об’єднувати комірки в таблицях?(ТАК) 6. Які комбінації клавіш використовуються при копіюванні фрагмента текста?(CTRL+C і CTRL+V) 7. Як називається меню, яке дозволяє працювати з вікном програми?(системне) 8. Які панелі іеструментів встановлюються в програмі по замовчуванню?(Стандартная і Форматирования) 9. Які види вирівнювання дозволяє зробити програма для тексту?(по ширине, по правому, левому краях, по центру) 10. За допомогою якої послідовності команд можна змінити великі літери на маленькі?(Формат -- Регистр) «Excel» І варіант
ІІ варіант
5 етап Залишаються два учня, в яких більше балів. Їм пропонується розгадати ребус, для визначення хто перший обирає тему для наступних відповідей. Ребус Слово, зашифроване в ребусі, означає: 1) пристрій обробки інформації; 2) місце розміщення мікросхем; 3) пристрій керування комп’ютером. Учні обирають тему і відповідають по черзі на питання. 5. Підведння підсумків. По підсумкам 5 етапу визначається переможець конкурса “Самий розумний”. Переможець нагороджується грамотою. Звіт по проведенню конкурса «Самий розумний» по професії «Оператор комп΄ютерного набору» Конкурс проводився 24.02.09 року. В конкурсі приймали участь наступні учні з груп першого курсу: Група №6 Вдовиченко сергій Група №11 Наумова Олена Група №13 Паращук Вадим Група №15 Боярська Марина Максимальну кількість балів набрали Наумова О. – 21 бал і Вдовиченко С. –19 балів. Переможцем було визнано ученицю групи №11 Наумову Олену. Майстер в/н Лукашенко М.М. Звіт по проведенню конкурса «Самий розумний» по професії «Оператор комп΄ютерного набору» Конкурс проводився 23.02.10 року. В конкурсі приймали участь наступні учні: Група №19 Кушнір Володимир Група №22 Борейко Олексій Група №25 Крисюк Сергій Група №10 Романчук Роман Група №34 Талавера Ольга Максимальну кількість балів набрали: Талавера Ольга – 18 балів і Романчук Роман – 17 балів. Переможцем було визнано ученицю групи №34 - Талавера Ольгу. Майстер в/н Лукашенко М.М. |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з предмета «Алгоритмічні мови та програмування»... «Оператор комп’ютерного набору. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин» |
УЗГОДЖЕНО Конкурс професійної майстерності на кращого по професії проводиться з метою підвищення рівня професійної підготовки, розвитку творчої... |
Основні блоки IBM PC Питання для контрольних робіт на ДПА за технологячним профілем Професія «Оператор комп’ютерного набору» |
Навчально-тематичний план з предмета “ Технології” для професії "Оператор... Оператор компютерного набору. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин |
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного... Навчити учнів використовувати інструменти та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів... |
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного... Навчити учнів виконувати макетування та верстку газети на основі створених раніше шаблонів окремих сторінок у програмі Page Maker... |
Урок із спецдисциплін операторів комп’ютерного набору Урок-конкурс «Найкращий оператор!» ... |
1. Організація та технологія будови комп'ютерних мереж Мною обрана ця тема тому, що на сам перед зараз все робиться за допомогою обчислювальної техніки, тобто за допомогою Персональних... |
САМИЙ РОЗУМНИЙ Розвивати у дітей мотивації до пізнання матеріалу якісно високого рівня з областей різних наук |
РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА з дисципліни Основи комп’ютерного проектування... ПП. 046), програмне забезпечення комп’ютерного аналізу та проектування РЕЗ (ПП. 047) |