|
Скачати 49.44 Kb.
|
Практична робота №3. Опис і реалізація найпростіших циклічних програм. Мета Навчитись складати і виконувати програми з циклами різних типів. Теоретичні відомості
Хід роботи 1. Скласти і записати в зошит програми розв’язування задач(свій варіант): Задачі 1 з використанням циклу з параметром (for-to-do), Задачі 2 з використанням циклу з передумовою (while-do), Задачі 3 з використанням циклу з післяумовою (repeat-until). 2. Набрати і виконати в середовищі ПАСКАЛЬ одну з програм на вибір та записати результати виконання з екрана в зошит. Завдання до практичної роботи ВАРІАНТ 1 1. Обчислити суму парних чисел від 2 до 50. 2. Протабулювати функцію y=x3+5 на відрізку [3;5] з кроком 0.5. 3. Обчислити суму додатних чисел з проміжка цілих чисел [a;b]. ВАРІАНТ 2 1. Перше число 5. Кожне наступне більше на 2. Вивести 10 чисел цієї послідовності. 2. Протабулювати функцію y=sin(x) на відрізку [-1;2] з кроком 0.2. 3. Обчислити суму від’ємних чисел з проміжка цілих чисел [m;n]. ВАРІАНТ 3 1. Знайти добуток квадратів перших семи натуральних чисел. 2. Протабулювати функцію y=x3- х на відрізку [-2;2] з кроком 0.2. 3. Обчислити суму чисел, більших від 1, з проміжка цілих чисел [a;b]. ВАРІАНТ 4 1. Знайти суму квадратів перших десяти натуральних чисел. 2. Протабулювати функцію y=x3+х на відрізку [-2;2] з кроком 0.2. 3. Обчислити суму чисел, менших від 1, з проміжка цілих чисел [a;b]. ВАРІАНТ 5 1. Знайти суму перших десяти непарних натуральних чисел. 2. Протабулювати функцію y=3x2 на відрізку [-5;5] з кроком 0.5. 3. Обчислити суму чисел, менших від 2, з проміжка цілих чисел [a;b]. ВАРІАНТ 6 1. Знайти суму перших дванадцяти парних натуральних чисел. 2. Протабулювати функцію y=2x3-5 на відрізку [-2;2] з кроком 0.5. 3. Обчислити суму недодатних чисел з проміжка цілих чисел [a;b]. ВАРІАНТ 7 1. Знайти суму кубів перших шести непарних натуральних чисел. 2. Протабулювати функцію y=cos(x) на відрізку [0;3] з кроком 0.2. 3. Обчислити суму чисел, менших від 5, з проміжка цілих чисел [a;b]. ВАРІАНТ 8 1. Обчислити суму всіх послідовних натуральних чисел від 15 до n (n>15). 2. Протабулювати функцію y=х2-x3 на відрізку [-3;5] з кроком 0.5. 3. Обчислити суму всіх чисел з проміжка цілих чисел [a;b]. ВАРІАНТ 9 1. Обчислити суму квадратів натуральних чисел від 3 до 10 включно. 2. Протабулювати функцію y=x3+х2 на відрізку [-3;4] з кроком 0.5. 3. Обчислити суму квадратів чисел, більших від 1, з проміжка цілих чисел [a;b]. ВАРІАНТ 10 1. Знайти суму всіх парних натуральних чисел від 6 до 24 включно. 2. Протабулювати функцію y=x3+х на відрізку [-4;4] з кроком 0.5. 3. Обчислити суму квадратів від’ємних чисел з проміжка цілих чисел [m;n]. ВАРІАНТ 11 1. Знайти суму всіх натуральних чисел, кратних 3, від 12 до 90 включно. 2. Протабулювати функцію y=2x2-7х+1 на відрізку [-3;5] з кроком 0.5. 3. Обчислити суму невід’ємних чисел з проміжка цілих чисел [k;l]. ВАРІАНТ 12 1. Знайти суму всіх натуральних чисел, кратних 5, від 25 до 100 включно. 2. Протабулювати функцію y=2(х-3)2 +7 на відрізку [-4;2] з кроком 0.5. 3. Обчислити суму всіх недодатних чисел з проміжка цілих чисел [s;p]. ВАРІАНТ 13 1. Знайти суму всіх натуральних чисел, кратних 7, від 14 до 210 включно. 2. Протабулювати функцію y=3(х-1)2 +1 на відрізку [-5;1] з кроком 0.5. 3. Обчислити суму 17 членів послідовності з загальним членом an = 4n-3. ВАРІАНТ 14 1. Знайти суму всіх натуральних чисел, кратних 11, від 11 до 330 включно. 2. Протабулювати функцію y=2x2-3х+1 на відрізку [-2;3] з кроком 0.5. 3. Обчислити суму 15 членів послідовності з загальним членом an = 5n-7. ВАРІАНТ 15 1. Знайти суму всіх натуральних чисел, кратних 13, від 13 до 169 включно. 2. Протабулювати функцію y=x3-5х+6 на відрізку [1;5] з кроком 0.4. 3. Обчислити суму 13 членів послідовності з загальним членом an = 2n-3. |
Практична робота №5. Створення та реалізація програм опрацювання одновимірних масивів. Мета Масивом називається скінченний набір даних одного типу, пронумерованих в певному порядку |
Тема: Типи файлів та програм. Практична робота №3. Робота з об’єктами файлової системи Мета Розвивати практичні навички роботи з ПК, увагу, зосередженість, логічне мислення, пам’ять |
29. Опис та використання підпрограм Реалізація базових алгоритмічних структур процедурною мовою програмування. Опис процедур та функцій процедурною мовою програмування.... |
Урок з інформатики для учнів 11 класу Тема: Використання найпростіших формул. Посилання на клітинки і діапазони клітинок. Практична робота №3. Використання формул в електронних... |
Уроку Тема: Реалізація алгоритмів з послідовним розгалуженням у вигляді програм (проектів) Мета: Навчитись реалізувати алгоритми розгалуження у вигляді програм (проектів) в середовищі програмування Visual Basic; розвинути... |
Тема Створення та реалізація програм з розгалуженням Мета Навчитись складати та виконувати програми з використанням вказівок розгалуження |
ТЕМА: Операційні системи Windows. Робота з вікнами програм та діалоговими вікнами МЕТА: засвоїти основні методи роботи з типовими вікнами програм та діалоговими вікнами; набути навички переміщення вікон, зміни розміру... |
ТЕМА. Практична робота №20. Розробка проекту Мета Базові поняття й терміни: спільна робота, онлайновий документ, колективний проект |
Урок 4-5 Тема: Практична робота №2 «Робота з таблицями і зображеннями... Тема: Практична робота №2 «Робота з таблицями і зображеннями в текстовому документі» Практична робота №3 «Використання стилів та... |
УРОК 5 Тема. Комбінаторні задачі. Самостійна робота Мета: формувати вміння і навички використовувати формули комбінаторики для перетворення найпростіших виразів і розв'язування задач;... |