Урок 5 Тема. Миттєві повідомлення, принципи функціонування служб


Скачати 34.22 Kb.
Назва Урок 5 Тема. Миттєві повідомлення, принципи функціонування служб
Дата 25.05.2013
Розмір 34.22 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Урок 5

Тема. Миттєві повідомлення, принципи функціонування служб

миттєвих повідомлень
Мета:

розглянути: принцип функціонування служби обміну миттєвими повідо-

мленнями;

здійснити: огляд популярних програм для обміну миттєвими повідомлен-

нями;

формувати: вміння самостійно здобувати знання;

пояснити: поняття миттєвого повідомлення; загальні принципи роботи з програмами інтерактивного спілкування.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Базові поняття й терміни: миттєве повідомлення, групи новин,

чат, конференції, форуми.

Структура уроку

І. Організаційний етап (1–2 хв)

ІІ. Перевірка домашнього завдання (2–3 хв)

ІІІ. Актуалізація опорних знань (8–10 хв)

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу (15–20 хв)

Огляд найпоширеніших служб (типів) миттєвих повідомлень.

V. Застосування здобутих знань (5–10 хв)

VI. Формування вмінь самостійно здобувати знання (8–10 хв)

VII. Підбиття підсумків уроку (2–3 хв)

VII І. Домашнє завдання (2–3 хв)

IRC (Internet Replay Chat)

Інтернет надає змогу користувачам спілкуватися в інтерактив-

ному режимі за допомогою спеціальних програм. Вони надають

можливість спілкування між кількома користувачами одночасно

в реальному часі. Повідомлення, введене з клавіатури користува-

чем, відразу стає доступним для адресатів, які настроїти аналогічні

програми на своїх комп’ютерах.

Безпосередній чат ICQ

Абревіатура ICQ співзвучна фразі «I seek you» — І шукаю тебе.

ICQ дозволяє складати списки ваших співрозмовників і відправ-

ляти їм повідомлення. Якщо будь-хто зі списку підключається до

Інтернету, програма ICQ інформує інших учасників про те, що ко-

ристувач може брати участь в обміні повідомленнями. Кожному

користувачеві ICQ надається номер (семи- або восьмизначний). За

особистим номером можна визначити, чи перебуває користувач,

який вас цікавить, у мережі. Необхідне програмне забезпечення

для роботи можна завантажити з вузла http://www. icq. com.



Інтерактивні конференції

У цих конференціях можна обмінюватися в режимі реального

часу не тільки текстовими, а й голосовими повідомленнями, відео-

зображеннями (відеоконференції). Для роботи в режимі конферен-

ції на комп’ютері повинно бути встановлено відповідне ПЗ (Skype,

Netscape Conference, Microsoft NetMeeting або CU-SeeMe). ПК по-

винен бути обладнаний мікрофоном, звуковими колонками і веб-

камерою.

Вікно спілкування



Телеконференції (детальніше)

Джерелами інформації для людини є також наукові конферен-

ції, семінари, «круглі столи», газети. У разі необхідності учасники

конференції знайомляться між собою, обмінюються адресами та

потім листуються. Участь у таких конференціях можна взяти за

бажанням. Існують конференції, на які для участі запрошують не

всіх, а тільки тих, чиї доповіді заслуговують на особливу увагу. Є

конференції, на яких можуть висловлювати свою думку всі, хто за-

бажає.

Найпопулярніші програми для роботи виділити важко. Всі

вони відрізняються за видом, мовою інтерфейсу, складністю об-

слуговування тощо. Навчальною програмою вказуються наступні:

ICQ, Windows Messenger, Skype. Однак часто, як і в електронній

пошті, можна використовувати веб-інтерфейс для організації спіл-

кування.

Виконання комплексу вправ для зняття м’язового напружен-

ня. (Варіант 3)

V. Застосування здобутих знань

Бесіда з елементами опитування

1. Які види телеконференцій вам відомі?

2. Що таке конференції Usenet?

3. Як знайти групу новин, що вас цікавить?

4. Яким чином здійснюється передплата на новини?

5. Назвіть операції з повідомленнями групи новин.

6. Як виконати відправлення повідомлення в групу?

Виконання практичного завдання

Інструктивна картка

1. Інсталюйте програму ICQ.

2. Зареєструйтеся в системі ICQ.

3. Надішліть повідомлення вчителеві за вказаним номером. (У по-

відомленні вкажіть прізвище, ім’я та номер ICQ.)

VІ. Формування вмінь самостійно здобувати знання

Використовуючи веб-енциклопедію (uk.wikipedia.org), знайти

та переглянути статті про обмін миттєвими повідомленнями.

VIІ. Підбиття підсумків уроку

Оцінювання роботи учнів на уроці.

VІII. Домашнє завдання

Опрацювати конспект уроку та відповідний розділ підручника.

Схожі:

Створення, відправлення та одержання електронного повідомлення. Мета
Тема уроку: Електронна пошта в глобальній мережі, принцип функціонування. Поштові стандарти. Електронна адреса. Створення, відправлення...
Урок 15 Тема. Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних...
Тема. Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Практична робота: «Моделювання ситуації повідом­лення про небезпеку...
Тема уроку
Мета: дати студентам початкове уявлення про електронну пошту, принцип її функціонування; сформувати в студентах знання щодо створення,...
Урок зі спецкурсу «Власна справа»
Тема: Організаційно-правові форми підприємств та особливості їх функціонування в Україні
Тема. Основи комп’ютерних систем Мета
Мета: ознайомити учнів з історією обчислювальної техніки. Сформувати поняття учнів про принципи функціонування персонального комп’ютера....
План-конспект лекції Тема: Передача файлів за допомогою електронної пошти
Нерідко, крім повідомлення необхідно переслати, або отримати файли по електронній пошті. Розглянемо основні принципи пересилки та...
Завадський І. О. та ін. Інформатика: 9 кл.: Підруч для загальноосвіт...
Тема. Засоби пошуку інформації в Інтернеті. Принципи функціонування веб-каталогів та пошукових систем. Стратегії пошуку інформації....
Конспект уроку Тема уроку: Локальні та глобальні мережі
Познайомити учнів з видами комп’ютерних мереж, їх структурою, навчити розпізнавати ці мережі, засвоїти основні принципи будови і...
Урок української мови у 6 класі Тема. Займенник: загальне значення,...
Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети уроку. Метод передбачення
Урок №1. Тема: Інформатика наука ХХ століття. Інформація та інформаційні процеси
Мета: ознайомити учнів з визначенням інформатики як науки; поняттям інформації та повідомлення; видами інформації
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка