|
Скачати 0.87 Mb.
|
Сходинки до інформатики, 3 клас Тематичне планування курсу «Сходинки до інформатики» 3 клас
Урок 1 Тема. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером. Правила поведінки у комп’ютерному класі. Програма «Розверни серветку» Мета.
Обладнання. Персональні комп’ютери, програма «Розверни серветку», ножиці, серветки. Хід уроку І. Організація класу до уроку. Добрий день, в добрий час, Рада, діти, бачить вас. Ви почули всі дзвінок? Він покликав на урок. У комп’ютерному класі Правила слід пам’ятати І старанно працювати, Щоб знання хороші мати. ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Актуалізація опорних знань Відкриваються двері . До кабінету забігає Пеппі Довга панчоха – Салют! Ух ти! Комп’ютери! Як цікаво! Зараз я з ними розберусь! (Витягає з рюкзака булку, «Кока-колу», ляльку, рогатку…) – Зачекай, Пеппі. Ти потрапила у незвичайний клас, і поводитись так не можна! Діти, які правила в комп’ютерному класі порушила наша гостя? (Відповіді дітей) Вчитель: – Які ще правила поведінки в кабінеті інформатики слід пам’ятати при роботі з комп’ютером ? Гра «Мікрофон» Вчитель: – Перш ніж сісти за комп’ютери, нам слід пригадати всі правила безпечної роботи та поведінки в кабінеті інформатики. Потім ознайомимось з правилами гри «Розверни серветку» і пограємо в неї. ІІІ. Робота над темою уроку
Пеппі Довгапанчоха: – Дякую! Я все зрозуміла. Піду розповім усім, що я дізналась у вашому незвичайному класі. Бувайте! 2. Робота з підручником. (с.4) Опрацювання статті «У знайомому класі». 3. Гра «Закінчи речення»:
4. Фізкультхвилинка 5. Практична робота. Вчитель: – Перед вами серветка, складена вчетверо. Ножицями відріжте кут, який знаходиться у центрі серветки, а на бічній стороні зробіть фігурний виріз (трикутник, квадрат, півкруг тощо). Розгорніть серветку. Переконайтеся, що в процесі вирізання з’явилися прорізи на кожній з чотирьох частин серветки. (Вчитель звертає увагу на те, що вирізи серветки симетричні). 6. Практична робота на комп’ютері. Вчитель: – А зараз пограємо у гру «Розверни серветку». У лівому кутку екрана зображена серветка, складена вчетверо. Слід подумки розгорнути її і визначити, як вона буде виглядати у розгорнутому стані. На екрані є три розгорнуті серветки. Слід, орієнтуючись на візерунок, визначити, яка з серветок є тією, що складена, і виділити її мишею. Учні під керівництвом учителя працюють за комп’ютерами. 7. Фізкультхвилинка. Вправи для очей. 8. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць», с. 5
ІV. Підсумок уроку. Інтерактивна вправа «Піраміда позитивних почуттів» Вчитель простягає руку і говорить: «На уроці мені сподобалось, що ви працювали наполегливо і старанно» Учні по черзі підходять, кладуть долоньку зверху і говорять: «Мені сподобалось…» Вчитель: – Пам’ятайте, що ви маєте добре знати і точно виконувати вказівки вчителя, щоб уникати нещасних випадків, берегти техніку. Ви відповідаєте за стан робочого місця і збереження розміщеного на ньому устаткування. Добрих успіхів вам у крокуванні «Сходинками до інформатики»! Додатки Урок 2 Тема. Як підготувати комп'ютер до роботи. Калькулятор. Програма «Математичний космодром». Мета. 1 .Закріплення знань про правила безпечної роботи з комп'ютером в інформативному класі. 2. Познайомити із способом підготовки комп'ютера до роботи. 3. Ознайомити з можливостями та правилами роботи з програмою «Калькулятор». 4. Ознайомити з програмою «Математичний космодром» і сформувати навички роботи з нею. 5. Розвивати обчислювальні навички та логічне мислення. 6. Виховувати комп'ютерну грамотність у дітей. Тип уроку. Урок пояснення нових знань. Обладнання. ПК із завантаженою програмою «Калькулятор», «Сходинки до інформатики 3-4 клас», гра «Математичний космодром», калькулятор, малюнки із зображенням космодрому на космічних кораблів. Хід уроку І. Організація початку уроку. 1. Перевірка обладнання. 2. Повторення правил техніки безпеки. Робота в групах (по 4-5 чол.) - Згадайте ,які правила безпечної роботи в інформаційному класі та за комп'ютером вивчили на минулому уроці? 3. Підведення підсумків роботи. - Запис правил на дошці, доповнення їх з практичним показом. ІІ. Актуалізація опорних знань. -Давайте, повторимо складові комп'ютера. Розшифруй слова
III. Повідомлення теми і завдань уроку. - Сьогодні ми навчимося готувати комп'ютер до роботи, вмикати його, знаходити та користуватися програмою «Калькулятор», виконувати обчислювальні дії за програмою «Математичний космодром». IV. Вивчення нового матеріалу. 1. Вступна бесіда. - Діти, давайте уявимо, що ми є працівниками центру управління космічними польотами. Спробуємо відправити ракету в космос. - Що потрібно для того, щоб запустити космічний корабель? (Потрібні: ракета, прилади для запуску ракети, вміння керувати, організованість.) - А тепер навчимося користуватися приладами для запуску ракет. - Які це прилади? (Комп'ютер.) 2. Робота за підручником (ст.6) - Опрацювання статті «Як підготувати комп'ютер до роботи».(1-2 абз.) 3. Практична робота. - Вмикати комп'ютер кнопкою «Пуск». 4. Продовження бесіди. - Щоб запустити ракету в космос потрібно виконати складні математичні обчислення. - Який прилад допомагає людям їх виконувати? (Персональний калькулятор) - Хто з вас бачив калькулятори, користувався ними? - Такий самий калькулятор є у комп'ютері. - Зараз навчимося ним користуватися. 5. Робота за підручником (ст.6,4-5 абзац). 6.Практична робота. 1) Знаходження програми «Калькулятор» на комп'ютері, 2) Виконання завдань з підручника (ст.7) 3) 3акріплення умінь. - Обчислити вирази: 17 + 14 − 3 2 · 3 + 6 12 : 4 + 5 4) Складіть ще 2 вирази самостійно та розв'яжіть їх. 7. Фізкультхвилинка. Раз-підняти руки вгору, Два-нагнулися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги. Три, чотири-рівно стати, Будем знову починати. Нахилилися вперед, назад, Вправо, вліво - щоб нічого е боліло. 10, 9, 8, 7 - час у космос нам усім. V. Робота за програмою «Математичний космодром». 1 група. 1.Повторення правил роботи за програмою «Математичний космодром». (Учні, під керівництвом вчителя, працюють 10 хвилин). 2 група. 1 .Робота за підручником (ст.7). Завдання для розумників і розумниць. 2.Не відриваючи олівця від паперу і не проходячи двічі однією і тією самою лінією, спробуй накреслити такі фігури: Через 10 хвилин групи міняються місцями. VI. Узагальнення знань учнів. - Молодці! Всі плідно попрацювали в центрі управління польотами. - Чи всі відправили ракети в космос? - Як це зробили? - Як увімкнути комп'ютер? - Як знайти програму «Калькулятор»? VIІ. Підсумок уроку.
Урок 3 |
Тема: Стиль оформлення та подання інформації. Мета Заголовок завжди є структурним елементом тексту. Він дозволяє в короткій (стислій) формі відобразити тематику документа, а нерідко... |
Тема: Створення графічного документу «Схема прокладання кабельної траси» Мета Заголовок завжди є структурним елементом тексту. Він дозволяє в короткій (стислій) формі відобразити тематику документа, а нерідко... |
САМОСТІЙНА РОБОТА №4 Задайте стиль Заголовок до заголовка тексту. Для чого встановите точку введення в межах заголовка і виберіть стиль Заголовок із списку... |
Тема : ТР Microsoft Word. Оформлення сторінок тексту. Мета Мета: познайомити учнів із особливостями використання текстового процесора Microsoft Word, а також із способами оформлення сторінок... |
Урок №4 УСНИЙ СТИСЛИЙ ПЕРЕКАЗ РОЗПОВІДНОГО ТЕКСТУ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ... Прослухати текст. Визначити тип мовлення. Довести належність тексту до художнього стилю. Дібрати заголовок |
Тема: Створення головного документу. Організація тексту у великих... Мета: Сформувати практичні навички щодо обробки великих документів у Word 2010. Створення головного документу, організації тексту... |
CТВОРЕННЯ WEB – СТОРІНОК Введення тексту у вікні редактора відбувається точно так, як і в Word; точно так, як і в Word, можна перевіряти орфографію |
Науково-методична лабораторія української мови та літератури Запишіть речення в такій послідовності, щоб утворився текст. Уставте пропущені літери. До утвореного тексту доберіть заголовок, запишіть... |
Форматування тексту в текстовому процесорі Мета: Навчитись використовувати команди меню та кнопки панелі Інструментів текстового процесора Word для форматування тексту |
ТЕМА: Текстовий процесор MS Word. Робота з текстовими фрагментами та графічними об’єктами МЕТА: навчитися виконувати дії з фрагментами тексту, застосовуючи наявні в MS Word технології, використовувати буфер обміну Office,... |