|
Скачати 65.74 Kb.
|
Автор: Стрільчук Р. М. Укладач: Шпортько О. В. Лабораторна роботи № 12.
Теоретичні відомості Дистанційне керування Режим «дистанційного керування» дозволяє віддаленим клієнтам керувати роботою сервера або робочої станції, під’єднаної до глобальної мережі. Робота в режимі «дистанційного керування» відповідає клієнт-серверній моделі «сервер терміналів». Віддалений комп'ютер (віддалений хост) – сервер, фізично розміщений на деякій відстані від клієнта, доступ до якого (для клієнта) можливий тільки через мережу. Термінальний режим З середини 1970-х до середини 1980-х років вся робота за комп'ютером виконувалася через спеціальні пристрої введення/виведення – термінали. З поширенням персональних ЕОМ термінальний доступ став використовуватися в основному для вирішення завдань віддаленого адміністрування. Термінальний режим роботи – це організація мережевої роботи інформаційної системи шляхом розміщення усіх користувацьких програм і даних на центральному сервері (серверах), доступ до яких відбувається з машин-терміналів виготовлених в спрощеному виконанні. Машини-термінали, як наслідок, дешевші, займають мінімум місця, практично безшумні і не вимагають обслуговування. Термінал — кінцевий мережевий пристрій, підключений до обчислювальної системи, призначений для введення і виведення даних. Команди, які приймає з пристрою вводу (клавіатури) термінал, передаються на головний комп’ютер (сервер, віддалений хост), де відбувається їх виконання. Результати опрацювання повертаються і виводяться на дисплеї терміналу. Фізичний або реальний термінал – пристрій, обчислювальні можливості якого обмежені здатністю відображати те, що йому передано з мережі (як максимум — повноекранну графіку). Віртуальний термінал – це програма, що виконує функції реального терміналу. З боку віддаленого хоста така програма, як емулятор терміналу, нічим не відрізняється від реального. Варіанти таких програм:
Хід роботи. Завдання 1. У текстовому документі створіть і заповніть порівняльну таблицю для 6-ти програм (можна додавати свої варіанти чи використовувати ті, що наведені вище) та проставте кількість балів по кожній з характеристик від 1 до 10 (1 – найгірше, 10 – найкраще), опираючись на вашу думку та думки користувачів інтернету. Підсумуйте загальну кількість балів по кожній платформі. Зразок порівняльної таблиці: Бали рейтингового оцінювання програм віддаленого керування за 10-ти бальною шкалою
!!! Увага – на вимогу викладача студент має обґрунтовано вказувати відмінності, що вплинули на результати оцінювання. Виберіть одну найактуальнішу, на вашу думку, платформу та обґрунтуйте свій вибір у вигляді теоретичного текстового висновку під таблицею. Завдання 2. Продемонструвати викладачу приклад віддаленого керування домашнім або іншим вашим ПК. Наведемо, наприклад, особливості організації віддаленого керування за допомогою сервісу https://secure.logmein.com/RU/. Logmein має дві частини: серверну (розміщується на сайті виробника ttps://secure.logmein.com/RU/) та клієнтську (встановлюється на ПК клієнта). Порядок підключення сервісу Logmein.
Рис. 1. Перелік віддалених комп’ютерів окремого користувача
Рис. 2. Вікно авторизації для входу на віддалений комп’ютер !!! Увага – прив’язка ПК до сервісу відбувається за унікальною для кожного ПК MAC-адресою Завершальний етап заняття. Повторення вивченого матеріалу. Створіть електронний лист з відповідями на контрольні запитання у своїй поштовій скриньці на сайті gmail.com. Приєднайте до цього листа файл з порівняльною таблицею та теоретичним висновком. Тему листа сформуйте за шаблоном <�група>_<�номер лабораторної>_<�прізвище ім’я>, наприклад: ЕК51_ЛР12_Величко Володимир. Надішліть створений лист на адресу [email protected]. Контрольні запитання.
|
Тема: Використання сучасного програмного забезпечення для організації... Використання систем керування комп’ютерним кабінетом. Робота з програмою NetSupport Manager |
«Синтез квазіоптимальної за швидкодією системи автоматичного керування» Синтезувати квазіоптимальну за швидкодією систему керування за допомогою методу стикування розв’язків на основі теореми про n-інтервалів... |
Тема: Використання менеджера програм Мета: вміти використовувати програму провідник для роботи з файловою системою ПК |
ПЛАН: Принципи керування, які використовуються в комутаційних системах.... Призначення керуючих пристроїв (КП): для організації керування процесом встановлення з’єднання в ЦКП. В ЕАТС в якості КП використовуються... |
Тема. Комплексне використання форм, запитів та звітів для автоматизації... Формування вмінь та навичок комплексного використання форм, запитів та звітів. Закріплення вмінь та навичок створення вільних форм,... |
ТЕМА: Операційні системи Windows. Робота з вікнами програм та діалоговими вікнами МЕТА: засвоїти основні методи роботи з типовими вікнами програм та діалоговими вікнами; набути навички переміщення вікон, зміни розміру... |
Тема. Створення таблиць засобами СУБД MS Access Формування вмінь та навичок створення, редагування та обробки даних таблиць БД різними способами. Вдосконалення навичок використання... |
План конспект для проведення занять по технічній підготовці з водійським... Тема: Рульове управління, Несправності рульового керування з гідро підсилювачем, уход та регулювання |
Перелік програм варіативної складової робочого навчального плану... Перелік програм варіативної складової робочого навчального плану з історії, рекомендованих до використання |
Перелік програм варіативної складової робочого навчального плану... ... |