|
Скачати 17.76 Kb.
|
Національна Академія педагогічних наук України Відділення загальної середньої освіти Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Інститут педагогіки ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ Відповідно до Плану роботи Національної академії педагогічних наук України 16 березня 2011 року в м. Києві (вул. Артема, 52-Д) відбудеться методологічний семінар на тему "Інформаційно-комунікаційні технології навчання: стратегія розвитку і досвід упровадження". Основні питання, що пропонуються для обговорення:
Під час роботи семінару передбачається проведення пленарного і секційних засідань, круглих столів, організація стендових експозицій з досвіду роботи навчальних закладів. Матеріали семінару будуть опубліковані у фаховому електронному виданні „Інформаційні технології і засоби навчання”, а також у наукових журналах та інших академічних виданнях НАПН України. Заявку на участь у семінарі разом із текстом виступу в електронному вигляді просимо надсилати до 1 березня 2011 р. електронною поштою за адресою: seminar_ICT@ukr.net. У заявці слід указати: прізвище, ім’я, по батькові учасника; місце роботи (повна назва організації або установи без скорочень); посаду; науковий ступінь, учене звання; тему виступу; контактний телефон; Е-mail. Текст виступу обсягом до 12 сторінок оформлюється згідно з вимогами ВАК України до фахових видань, з якими можна ознайомитися на сайті Інституту інформаційних технологій і засобів навчання (htts://www.ime.edu-ua.net, розділ «Фахове видання»). Довідки за телефонами (044) 481-37-83; (044) 481-37-05. Оргкомітет |
І НФОРМАЦ І ЙНИЙБЮЛЕТЕН Ь Проте інформаційно-комунікаційні технології розвиваються із такою швидкістю, що педагоги, методисти та психологи часто не в змозі... |
Биков Валерій Юхимович СЕКЦІЯ Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні та інформаційно-ресурсному забезпеченні освіти і науки |
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці учнів ПТНЗ Д суспільства на якісно новий ступінь розвитку інформаційне суспільство [1, ст. 213]. Відповідно постає проблема, як найдоцільніше... |
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «Інновація і дошкільне... Провідна проблема: Інноваційна дошкільна освіта: досвід, проблеми та стратегія розвитку |
11 вересня 2012 р «Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічної спеціальності в умовах комп’ютерно орієнтованого середовища»... |
До уваги громадськості Нині інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) дедалі активніше застосовуються в усіх сферах життя країн. Вони відіграють важливу... |
Зі спеціальності 13. 00. 10 – «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» Види інформаційних процесів. Принципи одержання, зберігання, опрацювання і використання даних |
Інформаційний лист Вельмишановні колеги, запрошуємо Вас до участі... Для участі у конференції необхідно до 1 вересня 2011 р подати до оргкомітету такі матеріали |
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА «особистість-суспільство», «особистість-держава», «суспільство-держава». Новітні інформаційні та науково-технічні досягнення відкривають... |
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ У МЕНЕДЖМЕНТІ Бодяєва... Саме інформаційні системи і технології дозволяють одержати максимально корисну і оперативну інформацію для внутрішніх та зовнішніх... |