|
Скачати 45.38 Kb.
|
Міністерство аграрної політики та продовольства України Млинівський державний технолого-економічний коледж 200__ Завдання №1: Скласти бізнес план розвитку фірми і підготувати і необхідних документів для організації власного підприємства зі схемою: Розділ 1. Визначення місії та цілей організації. Дайте відповідь на наступні запитання: 1. Яким видом бізнесу Ви прагнете займатися? 2. Які потреби споживачів Ви спробуєте задовольнити? 3. На яких клієнтів Ви розраховуєте? 4. Яким чином Ви намагаєтеся це зробити? 5. Коротко сформулюйте (одним реченням) місію (лейтмотив, при ну створення) Вашого уявного підприємства. Розділ 2. Характеристика виду діяльності (послуг). У формі таблиці спробуйте перерахувати всі види продукції та послуг, що пропонуються Вашим підприємством споживачам. Тут же вкажіть основні їхні риси (корисність, властивості, для кого вони призначені). Поясніть також, як Ви намагаєтесь їх виготовляти (виконувати). Форму таблиці побудувати самостійно. Після цього необхідно дати відповідь на наступні запитання, використовуючи таку шкалу оцінок: "відмінно", "добре", "задовільно", "незадовільно": 1. Якою Ви бачите якість товарів та послуг, які збираєтеся пропонувати споживачам? 2. Наскільки Ваші товари (послуги) задовольнять очікування споживачів? 3. Якщо Ваше підприємство пропонує різноманітні види товарів (послуг), то чи сумісні вони між собою? 4. Чи буде забезпечене Ваше підприємство необхідними ресурсами для виконання взятої на себе місії? Якщо так, то за рахунок яких джерел? 5. З ким Ви плануєте співпрацювати в процесі реалізації даного проекту? Хто Ваші партнери? Хто конкуренти? Далі коротко сформулюйте резюме розділу. Розділ 3. Ціноутворення. Дайте письмову відповідь на наступні запитання: 1. Які ціни на товари (послуги) Ви прогнозуєте, та який розмір доходу очікуєте? 2. Чи будете пропонувати товари (послуги) в кредит? 3. Які види скидок Ви будете пропонувати гуртовим покупцям? 4. Які види послуг Ви будете пропонувати споживачам при реалізації товарів безплатно, а які будуть платними? 5. Якою буде реакція споживачів на запропоновані вами ціни? 6. Чи забезпечать запропоновані Вами ціни на товари (послуги) достатній рівень конкурентноздатності уявного підприємства? Розділ 4. Реклама. Дайте письмову відповідь на наступні запитання: 1. Чи реклама є необхідною умовою розвитку Вашого підприємства? 2. Що необхідно зробити для того, щоб переконати споживачів користуватися Вашими товарами (послугами)? 3. Яким чином можна без посередників пропонувати товари (послуги) споживачам? 4. Як можна використати для рекламування товарів (послуг) засоби масової інформації? 5. Як можна використати публічні виступи для рекламування своєї продукції (послуг)? 6. Які особисті зв'язки можна використати для рекламних цілей? 7. Як організувати рекламу через поштові відділення? 8. Яке місце в рекламній компанії слід відвести платним оголошенням? 9. Які стимули можна запропонувати рекламним агентам? 10.Підготуйте зразок рекламного оголошення на товари (послуги) Вашого підприємства. 11.Розробіть план проведення рекламної компанії. Розділ 5. Характеристика клієнтів Вашого підприємства. Дайте письмову відповідь на наступні запитання: 1. Хто Ваші покупці? 2. Який середній вік Ваших клієнтів? 3. Який середньорічний доход Ваших клієнтів? 4. Яке співвідношення чоловіків і жінок серед Ваших потенційних ПО купців? 5. Що найбільше буде впливати на покупця, коли він надаватиме перевагу Вашим товарам (послугам)? 6. Чи є сезонною потреба споживачів на ваші товари (послуги)? Розділ 6. Спілкування і обслуговування клієнтів. Дайте письмову відповідь на такі запитання: 1. Яке враження про Ваше підприємство у споживача може викликати назва, фірмовий знак, реклама, офіс, візитна картка, букле і, тощо? 2. Як Ви плануєте використовувати сучасні засоби комунікації для покращення спілкування із споживачами? 3. Який рівень культури обслуговування Ви можете запропонувати? 4. Як Ви плануєте вирішувати проблеми, що можуть виникати між фірмою та клієнтом? 5. Яку форму обслуговування Ви можете запропонувати клієнтам? 6. Через кого Ви будете підтримувати зв'язок із споживачами? Розділ 7. Конкуренція. Дайте письмову відповідь на такі питання: 1. Хто є Вашими конкурентами? Які їхні сильні та слабкі сторони? 2. Проведіть порівняльний аналіз сильних та слабких сторін Ваших потенційних конкурентів. 3. Як Ви оцінюєте можливості свого підприємства порівняно з конкурентами. 4. Які заходи необхідно вжити, щоб підвищити рівень конкурентноздатності товарів (послуг)? Розділ 8. Тенденції у вашій галузі та їх вплив. Дайте письмову відповідь на такі запитання: 1. Які зміни у вибраній Вами сфері діяльності можуть вплинути на підприємство? 2. Які зміни в трудовому та податковому законодавстві можуть вплинути на діяльність Вашого підприємства? 3. Як можуть вплинути на діяльність підприємства зміни в системі державного управління? 4. Які світові тенденції розвитку цієї галузі? Розділ 9. Прогнози на майбутнє. Заповніть наведену нижче таблицю. З врахуванням наведених факторів спробуйте скласти прогноз діяльності Вашого підприємства на перший рік? Складіть прогноз розвитку підприємства на три і п'ять років. Зробіть узагальнюючі висновки про доцільність реалізації вибраного проекту та його ефективність. Вкажіть, хто може виступити партерами у вибраному Вами бізнесі. Завдання № 2: Побудуйте модель організаційної структури Вашого уявного підприємства. Обґрунтуйте чисельність працівників, яку необхідно залучити для реалізації вибраного проекту, а також їхню структуру. Вкажіть лінійні та функціональні зв'язки між структурними підрозділами підприємства та посадовими особами. Коротко опишіть їх. Завдання №3: Опишіть, як Ви уявляєте своє призначення на посаду керівника підприємства. |