Тема роботи


Скачати 58.42 Kb.
Назва Тема роботи
Дата 29.04.2013
Розмір 58.42 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 7

Тема роботи: Планування змісту, розробка сценарію та створення учнівського Web-сайта. Розробка форми і критеріїв оцінювання діяльності учнів по створенню Web-сайта

Мета роботи: з’ясувати шляхи використання Web-сайтів в проектній діяльності; розробити учнівський Web-сайт, форми і критерії його оцінювання.

Обладнання та методичне забезпечення: комп’ютери ІВМ РС-сумісні, програмне забезпечення, роздатковий дидактичний матеріал, програмний компакт-диск "Іntel® Навчання для майбутнього".

Література:

  1. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: Под ред. Е.С.Полат. – М.: Издательский центр «Академия», 2001. – 224 с.

  2. Теория и практика дистанционного обучения: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева; Под ред. Е.С. Полат. – М.: Издательский центр «Академия», 2004. – 416 с.

  3. Intel «Навчання для майбутнього» – К.: Видавництво «Нора-прінт», 2006.

СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ:

  1. Організаційний момент:

Перевірка присутніх.

ПЛАН ЗАНЯТТЯ:

  1. Шляхи використання веб-сайтів у навчальному проекті

  2. Можливості програми Microsoft Office Publisher 2007 для створення учнів веб-сайта.

  3. Планування змісту учнівського веб-сайта

  4. Розробка учнівського веб-сайта.

  1. Актуалізація опорних знань:

  1. Які складові входять до комп'ютерної презентації?

  2. Яку інформацію (за типом) можна розмістити на слайдах комп'ютерної презентації?

  3. Що таке сценарій комп'ютерної презентації і для чого його доцільно створювати?

  4. Що входить в поняття структури комп'ютерної презентації?

  5. У яких форматах можна зберігати презентацію?

  6. На що, з вашої точки зору, доцільно більше звертати увагу учнів при оцінюванні створених ними комп'ютерних презентацій?

  7. Чи обов'язково вчителю створювати спеціальні форми для оцінювання діяльності учнів?

  8. Форми оцінювання - це допомога вчителю чи додаткова формальна робота?




  1. Виклад навчального матеріалу

1. Шляхи використання веб-сайтів у навчальному проекті

Учнівський Веб-сайт буде створюватися вами від імені учня, його кінцевий продукт повинен відповідати Ключовому і Тематичним питанням плану навчального проекту, а вміст та дизайн повинні задовольняти вашим вимогам.

Проаналізуємо приклади веб-сайтів, які роздані вам разом із дидактичними матеріалами та звернемо увагу на такі питання:

• мета створення веб-сайту;

• кількість сторінок на веб-сайті;

• вміст першої - домашньої - сторінки;

• вміст та особливості останньої сторінки;

• наявність зовнішніх посилань на інші веб-сторінки, електронну

пошуку тощо.

Шляхи використання веб-сайтів навчальному проекті (5 х Учнівські веб-сайти можна з успіхом використовувати:

  • як інформаційні ресурси для інших учнів;

  • для встановлення зв'язку з іншими учнями шкіл регіон;

  • як засіб пошук партнерів для здійснення завдань проект;

  • для опублікування результатів оглядів і анкетних опиту;

  • для представлення учнівських творів, віршів і наукових;

  • для відображення подій, що відбуваються у школі розміщення матеріалів конкурсів, екскурсій тощо;

  • для створення інтерактивної газети чи журналу, що відповідають життя в школі




  1. Можливості програми Microsoft Office Publisher 2007 для створення учнів публікацій.

Microsoft Office Publisher – це програма, за допомогою якої можна створювати, оформлювати та публікувати високоякісні документи. У ній можна готувати брошури для друку, форми для розсилання електронною поштою або публікації в Інтернеті. Всі матеріали, створені в Microsoft Office Publisher, завдяки допоміжним інструментам (різноманітним майстрам і панелям) матимуть професійний вигляд.

Серед можливостей Microsoft Office Publisher насамперед варто відзначити  такі.

Шаблони та форми. В програмі передбачено різноманітні шаблони та форми, які вже готові для використання. Щоб полегшити користувачам пошук потрібного шаблону, їх розподілено за категоріями: Бюлетені, Буклети, Оголошення, Листівки, Веб-сайти, Електронна пошта тощо.

Уніфікація зовнішнього вигляду публікації. Шаблони забезпечують уніфікацію зовнішнього вигляду та колірного оформлення вмісту. Наприклад, для об'єктів, що додаються у публікацію, застосовується таке саме колірне оформлення, як і для всієї публікації.

Динамічний попередній перегляд шаблонів. Коли ви вибираєте або змінюєте шаблон, він автоматично відображається в області попереднього перегляду.

Різні форми публікації одного вмісту. Вміст, який вже використовувався раніше, можна повторно використати в публікації іншого типу, яка буде розповсюджуватись у інший спосіб. Наприклад, ви можете просто вставити вміст багатосторінкового буклету в шаблон електронного повідомлення або веб-сторінки.

Панель Завдання Publisher. Посилання, які містяться на цій панелі, допоможуть вам у виконанні різних завдань під час створення публікації, зокрема у здійсненні групового розсилання, вставленні зображення тощо.

Професійне оформлення публікацій. У програмі Publisher можна обрати порожній шаблон та пристосувати його до своїх потреб. Щоб полегшити процес роботи над публікацією, Publisher пропонує низку інструментів з інтуїтивно зрозумілим принципом роботи, за допомогою яких можна створювати різні форми, змінювати макет сторінки, працювати із зображеннями тощо. Крім того, інструменти Publisher дають змогу створювати та змінювати рисунки, працювати із багатосторінковими документами, користуватися напрямними та лініями сітки, змінювати кольори, вирізати фрагменти зображень тощо.

Формати файлів. Публікації можна зберігати у форматі PDF або XPS, завдяки чому їх можна легко надавати у спільне використання, переглядати чи пересилати електронною поштою.

Ви також легко зможете опублікувати свій документ на веб-сторінці або на шкільному сервері за допомогою служб Windows SharePoint Services.
3. Планування змісту учнівського веб-сайту Для досягнення поставлених начальних цілей до учнівського в увійдуть такі складові:

  • посилання на зв'язані веб-сайти;

  • форми для відповідей або опитування;

  • компіляція спільних даних;

  • електронна кореспонденція;

  • діаграми або графіки;

  • скановані учнівські малюнки або комп'ютерна графіка;

  • список інформаційних джерел;

  • інше.

Веб-сайт відповідно до програми «Intel® Навчання для майбутнього можна створювати за допомогою програми Microsoft Office Publisisher сайти швидко завантажуються. Заголовки веб-сторінок і пункти навігатор меню у програмі Microsoft Office Publisher пов'язані. При редагуванні з елементів текст автоматично оновлюється і в іншому, такі веб-сайті імпортувати у програму Microsoft FrontPage. Після збереження веб сайту можна переглядати при підтримці різних браузерів.

Розробляючи слід пам'ятати певні правила щодо її оформлення: правило

згідно з яким на першій сторінці має бути не більше трьох відокремлених абзаців і у кожному з них не більш як три простих речення. Ці абзаци присвячені, як правило, такій інформації:

1. призначення сторінки;

2. ким та як вона створена та підтримується;

3. для кого вона буде цікавою і яку інформацію на ній можна знайти.

3. Розробка учнівського Веб-сайту

Для створення веб-сайту скористаємося майстром побудови веб-сайтів програмою Microsoft Publisher. У навчальному посібнику «Intel® Навчання для майбутнього» (Модуль6/ Вправа2, крок 2.1) детально описано алгоритм створення учнівського веб-сайту.

Розглянемо основні операції по створенню учнівського веб-сайту:

  • вибір макетів для побудови веб-сайту;




  • добір зі списку потрібних для сайту сторінок

  • додавання та видалення сторінок веб-сайту;

  • робота із текстовими полями, графічними об'єктами тощо (повторення);

  • ознайомлення із внутрішніми гіперпосиланнями;

Створені дидактичні матеріали мають бути збережені у папці Portfolio / uchivcky_prykladu /web_site_uchnivsky/.

  1. Аналіз допущених типових помилок.

  2. Виконання тестових завдань.

  3. Підведення підсумків лабораторного заняття.

  4. Завдання для самостійного виконання

Розробка структури сайту.

Збір інформації, по темі нашого проекту.

Схожі:

Урок геометрії у 7 класі Тема уроку
Обладнання: таблиця, рисунки до задач; роздатковий матеріал для парної роботи, групової роботи, тестової самостійної роботи, подачі...
План-конспект уроку на тему Тема. Програми-браузери. Правила роботи та налагодження
Мета. Познайомити учнів із принципом роботи програми-браузера, правилами роботи з ним, навчити користуватися браузерами, розповісти...
Тема уроку
Продовжити формувати навики роботи з формулами. Розвивати пам'ять, логіку дитини. Виховувати культуру роботи з ПК
Тема: Етапи роботи з ЕККА
Мета: познайомити учнів із основними принципами підготовки до роботи ЕККА та основними етапами роботи з ЕККА
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку
Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.»
Тема роботи
Мета роботи: з’ясувати шляхи використання публікації в проектній діяльності; розробити учнівську публікацію, форми і критерії її...
Роботи «ТЕМА РОБОТИ» затверджена наказом по університету від «30» грудня 2011 р. №839-С
Тема роботи «ТЕМА РОБОТИ» затверджена наказом по університету від «30» грудня 2011 р. №839-С
Тема: Основи роботи в електронних таблицях та їх призначення
Мета: Ознайомитися з будовою вікна редактора. Засвоїти методику роботи з документами Excel та листами документу
Тема: Побудова діаграм
Підготовка до виконання роботи (попереднє ознайомлення з методичними вказівками до лабораторної роботи та опрацювання теоретичного...
УРОК № Тема. Розмічальні роботи. Шаблони та кондуктори. Мета. Ознайомити...
Мета. Ознайомити учнів з прийомами роботи з шаблонами, навчити виконувати якісні розмічальні роботи; виховання працелюбності, дбайливого...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка