|
Скачати 33.3 Kb.
|
ТЕМА: Текстовий процесор MS Word. Форматування документів. Застосування... МЕТА: сформувати поняття про рівні форматування тексту в документі та елементи форматування кожного рівня, сформувати навички виконання... |
Урок 6 Тема: Автоматичне створення змісту документа. Настроювання... Навчальна мета: Познайомити учнів з основами роботи із текстовим редактором, поняттями автоматичного створення змісту документа,... |
Урок 7 Тема: Практична робота №4 «Автоматичне створення змісту документа.... Тема: Практична робота №4 «Автоматичне створення змісту документа. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів» |
Тема. Використання стилів, поняття про схему документа. Правила стильового... Мета: ознайомити учнів з поняттями стилю, схеми документа, правилами стильового оформлення документів |
Урок 3 Тема: Таблиці в текстових документах. Використання стилів,... Навчальна мета: Познайомити учнів з основами роботи із текстовим редактором, поняттями стилі та таблиці в текстових документах. Використання... |
Лекція: Створення тексту : версія для друку і PDA Лекція присвячена... Дано поняття про стандартний блок тексту. Описана процедура створення і використання елементу стандартного блоку для автоматизації... |
Тема. Використання стандартних засобів захисту та зламу захисту PDF-документів Формування вмінь і навиків створення та захисту PDF-документів від ненавмисних пошкоджень та несанкціонованого доступу. Закріплення... |
Лекція: Оформлення тексту. Стилі і теми : версія для друку і PDA... Показано видалення стилю. Звернена увага на неможливість видалення деяких стилів. Дано поняття теми документу. Показано застосування... |
Урок 1 Тема: Шаблон документа, створення документа за допомогою майстра. Друк документів Навчальна мета: Познайомити учнів з основами роботи із текстовим редактором, поняттями шаблон документа, створення документа за допомогою... |
Тема: «Сканери. Типи сканерів» Мета Розповісти студентам, як здійснюється автоматичне введення документів в ПК. Дати класифікацію пристроїв введення сканерів, підкреслити... |