|
Скачати 36.22 Kb.
|
З практики організації навчання за інтерактивними технологіями. Застосування методу проектів Однією з задач освіти є забезпечення становлення та розвитку компетентної особистості. Завдання кожного вчителя так побудувати навчання, щоб процес пізнання став цікавим для учнів. Одним із шляхів активізації пізнавальної діяльності є впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках світової літератури. Адже саме інтерактивне навчання будується на активній взаємодії всіх учнів, а вчитель та учень є рівноправними суб’єктами навчання, що дає можливість учневі почувати себе комфортно на уроці. Інтерактивне навчання також сприяє формуванню навичок та вмінь як предметних, так і загальнонавчальних, виробленню життєвих цінностей. В учні посилюється внутрішня мотивація до навчання. Учні вчаться критично мислити, приймати продумані рішення, у них виробляється здатність до самоосвіти, вміння застосувати набуті знання на практиці. Учитель же повинен:
Серед технологій кооперативного навчання значне місце посідає технологія роботи в парах. Вона дає можливість обмінятись ідеями з партнером, а лише потім озвучити свої думки перед класом. Для роботи в парах пропоную:
Стосовно предмета «Світова література» метод проектів — це цілеспрямована, в основному самостійна діяльність учнів, то здійснюється під гнучким керівництвом вчителя, спрямована на розв'язання творчої, дослідницької, особистісної або соціальне значущої проблеми та на отримання конкретного результату у вигляді матеріального або ідеального продукту. Оскільки метод проектів належить до технологій особистісно зорієнтованого навчання, його мета спрямована на розвиток у школярів:
Метод проектів активізує всі аспекти особистості учня: його інтелектуальну та емоційну сфери, його індивідуальні особливості і впливає на розвиток таких рис характеру, як цілеспрямованість, наполегливість, відповідальність, комунікабельність, адаптивність, креативність, усвідомлення моральних цінностей. Крім того, даний метод спрямований на розвиток навичок співробітництва і ділового спілкування в колективі, передбачає поєднання індивідуальної самостійної роботи з груповими заняттями, обговоренням дискусійних питань. У цілому сучасна педагогічні наука визнає великий вплив методу проектів на учнів як у навчально-пізнавальному, так і у виховному аспектах. Працюючи над проектом, учень проходить такі стадії:
Завдяки проектному методу навчання учні усвідомлюють всю технологію розв'язання задач – від постановки проблеми до здобуття результату. Так досягається зв'язок теоретичних знань із практичними вміннями. Досліджуючи науково-методичну базу методу проектів та керуючись власним педагогічним досвідом, я дійшла висновку, шо вчитель завжди повинен бути готовим до розв'язання різноманітних педагогічних проблем, зокрема:
|
Тип очікуваних навчальних матеріалів Проектні технології спрямовані на стимулювання інтересу обдарованих учнів до повних знань, розвиток дитини через розв’язання проблем... |
Застосування методу телекомунікаційних проектів в загальноосвітніх... Застосування методу телекомунікаційних проектів в загальноосвітніх навчальних закладах України // Комп’ютерно-інформаційні і комунікаційні... |
Застосування методу проектів на уроках у початкових класах Цінний він тим, що можна застосувати раціональне поєднання теоретичних знань і можливостей його практичного застосування для розв’язання... |
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНФОРМАТИКИ В СТАРШИХ КЛАСАХ Одним із методів, що суттєво збагачує навчальний процес нашої сучасної школи, є метод навчальних проектів, використання якого змінює... |
Урок з геометрії в 7 класі На тему: «Поняття методу від супротивного» Допомогти дітям зрозуміти суть методу від супротивного, надавши їм можливість отримати елементарні навички проведення доведень цим... |
«Кодекс етики та Стандарти практики для члена АФНУ» Участь в розробці проектів Кодекса етики та Стандартів практики ріелтерської діяльності |
В історії світової педагогічної практики відомі найрізноманітніші... В результаті педагогічна наука накопичила значний емпіричний матеріал у цій галузі. Постало питання про необхідність систематизації... |
Норми часу для обліку методичної та навчальної роботи науково-педагогічних... Пропоновані норми часу, рекомендовані нарадою-ссемінаром з питань нормативного забезпечення дистанційної форми навчання від 21. 10.... |
Практики з виховної роботи: поглиблення і розширення теоретичних... ПТНЗ та їх застосування у вирішенні конкретних педагогічних завдань під час проходження практики |
37, Метод проектів і його використання в процесі навчання інформатики Активне включення учнів у зміст тих або інших проектів дає можливість засвоїти нові способи людської діяльності в соціокультурному... |