|
Скачати 104.07 Kb.
|
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 1 ТЕМА: Архітектура персонального комп'ютера Мета і завдання роботи: вивчення основних блоків персонального комп’ютера і оцінка його вартості. Інструменти: персональний комп’ютер, викрутка Етапи виконання
Етап 1. Вивчення комплектації робочої станції
Етап 2. Проведення економічного дослідження
Етап 1. Вивчення комплектації робочої станції ПК і їх значення Архітектура комп'ютера звичайно визначається сукупністю її властивостей, істотних для користувача. Основна увага структурі і функціональних можливостях машини. Яке можна розділити на основні і додаткові. Основні функції визначають призначення ЕОМ: обробка та зберігання інформації, обмін інформацією із зовнішніми об'єктами. Додаткові функції підвищують ефективність виконання основних функцій: забезпечують ефективні режими її роботи, діалог з користувачем, високу надійність і ін названі функції ЕОМ реалізуються за допомогою її компонентів: апаратних і програмних засобів. Переваги ПК є:
Структура персонального комп'ютера Розглянемо склад і призначення основних блоків ПК. Рис. 1 – Структурна схема ПК Зазвичай персональний комп'ютер складається з трьох частин:
Комп'ютери випускаються й у портативному варіанті (як дипломат) або блокнотном (ноутбук) виконанні. Тут системний блок, монітор і клавіатура вкладені в один корпус: системний блок "захований" під клавіатурою, а монітор зроблений як кришка до клавіатури. Хоча з цих частин комп'ютера системний блок виглядає найменш ефектно, саме він є в комп'ютері "головним". У ньому розташовуються всі основні вузли комп'ютера:
Мікропроцесор – найважливіший елемент комп'ютера, так як їм визначається швидкість виконання машиною програм користувача. З часу появи персональних комп'ютерів (ПК) змінилося кілька поколінь процесорів, що складає наступний ряд в порядку збільшення швидкості: 8088, 486, Pentium1-4, AMD Athlon XP, Pentium D, E, Athlon X2 та інші. Параметри процесора:
Мікропроцесор включає в себе:
Регістр команд (RK) призначений для зберігання поточної команди. У регістрі-лічильнику команд (СК) зберігається поточний адресу. Перед виконанням програми необхідно задати її початкова адреса - записати його в лічильник команд. Через інтерфейсну систему, основу якої складає системна шина персонального комп'ютера, мікропроцесор з'єднується з: а) Основною пам'яттю комп'ютера:
RAM і ROM розбиті на комірки, кожній з яких привласнений порядковий номер (адреса). б) Зовнішньою пам'яттю:
Виконання багатьох сучасних прикладних програм без них неможливо. Більшість жорстких дисків, на відміну від мають меншу ємність дискет, не можна зняти, тому їх іноді називають незнімними дисками. Можна, проте придбати і знімні жорсткі диски. Вони цінні, коли потрібно зберігати конфіденційність інформації і як засіб перенесення великих обсягів даних між комп'ютерами. Ємність сучасних накопичувачів на жорстких магнітних дисках може досягати декількох Гбайт. Більш популярні накопичувачі на оптичних дисках завдяки великої місткості і надійності. Лазерно-оптичні диски, що не перезаписуються, звичайно називають компакт-дисками ПЗП - Compact disc (CD / DVD) ROM. Вони мають ємність Від 700Мбайт до 9Гбайт, час доступу - від 30 до 300мс.
в) З монітором через відеоадаптер. г) З принтером через адаптер принтера. д) З джерелом живлення. ж) З каналом зв'язку через мережевий адаптер. Мережевий адаптер дає можливість підключити комп'ютер в локальну мережу. При цьому користувач може отримувати доступ до даних, що знаходяться на інших комп’ютерах. з) таймером (таймер - внутрішні електронні годинники, які підключені до автономного джерела живлення (акумулятора), що продовжує працювати навіть після відключення машини від мережі живлення). і) Мікропроцесор через інтерфейс пов'язаний з клавіатурою, а також має генератор тактових імпульсів, який генерує послідовність електричних імпульсів, а частота цих імпульсів визначає тактову частоту машини (її швидкодію). к) З математичним співпроцесором. Зазвичай універсальні мікропроцесори відносно повільно виконують арифметичні операції над числами з плаваючою комою. Це пояснюється тим, що вони працюють з цілими числами, і при використанні чисел, представлених в іншій формі, їм потрібні додаткові команди перетворення. Для прискорення виконання арифметичних операцій часто використовується окремий процесор, званий математичним співпроцесором. Він виконує арифметичні операції над числами з плаваючою комою самостійно, без додаткових програмних засобів. Завдяки цьому в кілька разів зростає швидкість обчислювального процесу. Вузли системного блоку Рис.2 – Вузли системного блоку
Етап 2. Проведення економічного дослідження Розглянути конфігурації ПК за завданням наведені нижче (ціни вказані дійсні та приблизні). Варіант конфігурації № 1
Разом: 2186 грн. Варіант конфігурації № 2
Разом: 4404 грн. Варіант конфігурації № 3
Разом: 7230 грн. Коментарі до варіанту 1 Що може комп'ютер з даною конфігурацією? Це ідеальний офісний або навіть не побоюся цього слова - мультимедійний ПК. Він може відтворювати відео у форматі Full HD (1920х 1080), на ньому можна пограти в ігри 2007-2012 року випуску, без включення згладжування і на середніх настройках, а в деяких іграх навіть на високих налаштуваннях графіки. На жорсткому диску цій конфігурації ПК за 2186 грн., Ми зможемо розмістити близько 100 фільмів в прекрасній якості, дуже багато треків ваших улюблених виконавців, і безмірно велика кількість ваших фотографій. І ще він є ідеальним варіантом для тих, хто починає своє знайомство з комп'ютером (ПК). Коментарі до варіанту 2 Що хочеться сказати у висновку про даний мультимедійний комп’ютер (ПК). Він вийшов міцним середнячком, мають хороший процесор, достатня кількість швидкої оперативної пам'яті 4 Гб, що виручить нас при кодуванні відео, проходженні улюблених ігор і серфінгу по Інтернету. Жорсткий диск має 2 Тб простору - це означає, що перші півроку недоліку дискового простору ВИ відчувати не будете. Відеокарта GT 440 показала гарні результат у всіх ігрових додатках, по продуктивності в іграх вона рівна 6670 1Гб DDR3 і лише місцями трохи їй поступається. Вона показала середній рівень FPS (кадрів в секунду) в сучасних іграх при Full HD дозволі (1920 х 1080). Конфігурація мультимедійного комп'ютера (ПК), ідеально підходить для ігор на моніторах з роздільною здатністю: 1366х786, 1600х900, 1440х900 пікселів – це все 19-20 дюймові монітори. Також хочеться сказати про прекрасний звук, який отримала дана конфігурація ПК в особі звукової карти ASUS Xonar DS/A – це оптимальне рішення здатне змінити ваш погляд, на треки які ви до цього чули 100 разів, на вбудованому Realtek-і. Вона подарує нове життя акустичним системам 5.1 і 7.1. Коментарі до варіанту3 За 7230 гривень ми отримуємо справжній ігровий комп'ютер, який буде зібраний на логіці від AMD 990X-SB950 з хорошим, потужним 8 ядерним процесором FX-8120, достатнім обсягом (8 Гб) швидкої оперативної пам'яті DDR3, містким жорстким диском, красивим корпусом і потужним блоком харчування який не доведеться змінювати, якщо раптом Ви вирішите змінити відеокарту на більш потужну або додати ще, точно таку ж як у вас вже є HD7850. Відеокарта 7850 у зв'язці з процесором FX-8120 - показала прекрасний результат у всіх сучасних і не дуже сучасних, але вимогливих до заліза іграх. Температура процесора не піднімалася вище 52-54 градусів на штатних частотах, при 100% навантаженні, за це треба дякувати процесорний кулер, Noctua NH-D14, який був використаний при складанні даного ігрового комп'ютера. Зібравши такий комп'ютер для ігор, ви не будете думати про апгрейдах найближчі 2 -2,5 роки - це точно тому продуктивності даної конфігурації ПК вистачає щоб МЕТРО 2033 з максимальними налаштуваннями графіки при дозволі 1920х1080 показував 30 FPS кадрів в секунду. ВИСНОВОК: Виконуючи лабораторну роботу я ознайомився з основними вузлами персонального комп'ютера, оцінив вартість різних конфігурацій систем і провів дослідження різних конфігурацій системних блоків. У ході роботи я прийшов до висновку, що на комп'ютерному ринку існують різні класи та типи комплектуючих і при покупці або складанні комп'ютера слід керуватися вимогами, що пред'являються програмним забезпеченням і областю застосування даного обладнання. СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
|
7. Архітектура комп’ютера Архітектура комп’ютера. Поняття архітектури комп’ютера. Класична архітектура комп’ютера і принципи фон Неймана. Удосконалення і розвиток... |
Уроку на тему «Історія розвитку обчислювальної техніки. Покоління... «Історія розвитку обчислювальної техніки. Покоління ЕОМ. Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення... |
УРОКУ: Склад комп'ютера та взаємодія між вузлами РОЗДІЛ ПРОГРАМИ: Архітектура та конфігурація комп'ютера і мікропроцесорної системи |
Тема: Склад комп’ютера та взаємодія між вузлами. Структура системного блоку Мета: Вивчити склад персонального комп’ютера і його логічну структуру. Навчитися підключати монітор, клавіатуру і маніпулятор миша... |
Урок №5. Тема: Пам'ять комп’ютера Мета: ознайомити учнів з видами пам’яті комп’ютера; зовнішніми запам’ятовуючими пристроями комп’ютера |
Урок №5. Тема: Пам'ять комп’ютера Мета: ознайомити учнів з видами пам’яті комп’ютера; зовнішніми запам’ятовуючими пристроями комп’ютера |
Тема. Основи комп’ютерних систем Мета Мета: ознайомити учнів з історією обчислювальної техніки. Сформувати поняття учнів про принципи функціонування персонального комп’ютера.... |
3. Засоби обчислювальної техніки та історія їх розвитку ... |
Лекція №4 Тема: Програмне забезпечення персональних комп’ютерів Системне програмне забезпечення призначене для керування роботою складових комп’ютера та обміном даними між ними, діагностування... |
1 Подання (кодування) даних в пам’яті комп’ютера Структура внутрішньої пам’яті комп’ютера. Біт, байт, машинне слово. Кодування символьних даних в пам’яті комп’ютера. Подання числових... |