Тема: Особливості ринку інформації Мета


Скачати 23.2 Kb.
Назва Тема: Особливості ринку інформації Мета
Дата 29.03.2013
Розмір 23.2 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Тема: Особливості ринку інформації
Мета: Охарактеризувати роль інформації в сучасному суспільному житті та житті окремої людини; виділити основні сектори на ринку інформації; виявити позитивні та негативні риси Інтернету; розвивати пізнавальні інтереси учнів, логічне мислення, продовжувати формувати вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки; виховувати творчу активність, самостійність у формуванні нових знань, сприяти професійній орієнтації учнів
Тип уроку: засвоєння нових знань
Хід уроку

Хто володіє інформацією, той володіє світом.

/Ротшильд/

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми, мети, завдань уроку

ІІІ. Мотивація навчальної і пізнавальної мотивації учнів

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Ринок інформації – це сукупність економічних відносин з приводу надання інформаційних послуг, збору, обробки, систематизації інформації, її купівлі – продажу кінцевому споживачу.

  2. Склад ринку інформації:

  • Звичайні носії інформації;

  • Знаки, де закодована інформація.

  1. Особливості ринку інформації:

  • У процесі використання його запас не зменшується;

  • У разі збільшення кількості споживачів корисність інформації не втрачається;

  • Корисність її залежить від часу одержання;

  • Відшкодування витрат на її створення значно ускладнено.

  1. Сектори ринку інформації:

  • Ділова;

  • Інформація для спеціалістів;

  • Послуги освіти;

  • Забезпечуючи інформаційні системи;

  • Споживча інформація.

  1. Властивість інформації:

  • Цінність;

  • Достовірність;

  • Актуальність.

  1. Особливості інформаційного продукту:

  • Може бути використаний багаторазово;

  • Піддається «моральному зносу»;

  • Адресність;

  • Виробництво вимагає значних витрат.

  1. Нецінові фактори ціни інформації:

Ризик, новизна, достовірність, повнота, своєчасність, конфіденційність.



полотно 9

Графік попиту і пропозиції на ринку інформації.

(Замкнуте поле – ринок інформації, де врівноважені інтереси покупців і продавців)

  1. Інтернет, його можливості та обмеження (бесіда, відеофільм)

V. Рефлексія

Який ринок (грошей, землі, капіталів, інформації) найважливіший?

VI. Підсумки

VII. Оцінювання знань та вмінь учнів

VIII. Д.З. ст. 64-66 (І.Ф.Радіонова) опрацювати
Список використаних джерел:

  1. Кириленко Л.М., Крупська Л.П., Тимченко І.Є. Моя економіка, К., «А.П.Н», 2002.

  2. Радіонова І.Ф. Економіка (рівень стандарту, академічний рівень) К.-П. «Аксіома», 2011.

  3. Univer.nn.ru

  4. Narod.ru

  5. Ukrreferat.com

  6. www.youtube.com

Схожі:

Особливості ринку інформації
Збагатити уявлення учнів про сфери людської діяльності на ринку ІПП, розширити можливості вибору майбутньої професії
Ринкова структура: особливості різних ринків Варіант 1
Головна відмінність споживчого ринку від ринку засобів виробництва полягає в тому, що
Ринкова структура: особливості різних ринків Варіант 1
Головна відмінність споживчого ринку від ринку засобів виробництва полягає в тому, що
2. Засади конкурентоспроможності банку
Тема Сутність банківської конкуренції та особливості її прояву на вітчизняному фінансовому ринку
ТЕМА: Текстовий процесор MS Word. Створення таблиць. Обчислення в...
МЕТА: навчитись створювати в текстовому документі таблиці, виконувати необхідні обчислення, будувати діаграми на основі табличних...
АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК
Товариства з обмеженою відповідальністю КУА «ГЕРЦ», фінансова звітність якого перевіряється і може бути використаний для подання...
Особливості формування ринку праці в Україні та раціональної зайнятості населення в а регіонах
Трудоресурсна ситуація та ринок праці в Україні. Регіональні особливості безробіття
Урок №1. Тема: Інформатика наука ХХ століття. Інформація та інформаційні процеси
Мета: ознайомити учнів з визначенням інформатики як науки; поняттям інформації та повідомлення; видами інформації
ВИСНОВОК ЩОДО ВИМОГ ЗАКОНОДАВЧИХ ТА НОРМАТИВНИХ АКТІВ
Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку при розкритті інформації емітентами та професійними учасниками фондового ринку,...
Тема: Пошук інформації в Інтернеті
Мета: Формувати навички використання пошукових систем для отримання необхідної інформації в Інтернеті
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка