Безпечний Інтернет


Скачати 53.23 Kb.
Назва Безпечний Інтернет
Дата 28.03.2013
Розмір 53.23 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Безпечний Інтернет
Мета: розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет розвивати уважність, спостережливість, мовленнєві навики, пам’ять, виховувати любов до родини, навколишнього світу, етичне спілкування між товаришами, дорослими, молодшими друзями.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Хід уроку

I. Актуалізація опорних знань

II. Повідомлення теми, мети і задач уроку.

Мета уроку: розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет.

Задача: навчитися відрізняти безпечний Інтернет від небезпечного та захищати себе від небезпеки в Інтернеті.

III.Сприйняття нового матеріалу, осмислення зв’язків і відносин в об’єктах вивчення

У давні часи, щоб отримати якусь інформацію про країну, життєвий статус про її народ та інше, люди використовували листи. А листи відправляли човном, пароплавом. «Доставка» інформації тривала місяць – півроку. Потім стільки ж люди чекали відповіді. З появою літаків на відправку листа і відповіді чекали вже не 2 місяці, а 2 тижні. З появою Інтернету лист відправляється і отримується відповідь через кілька секунд.

Отже, Інтернет – перспективний сектор економіки, який швидко розвивається.

У наш час сучасна молодь вільно володіє можливостями Інтернету та мобільних телефонів,а школярі, можливо, не розуміють, як без цього жив світ 20-22 роки тому.

На початку 1996 року по всьому світу нараховувалось 30 млн. користувачів Інтернету.

У даний час Інтернетом користується 710 029 070 людей. Найбільше зростання

користуванням Інтернетом відбувається серед молоді.

У всьому світі діти та підлітки є найбільшими користувачами інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ). Вони широко користуються мобільними телефонами, включаючи пересилки МSМ і SМS, шукають інформацію на Інтернет- сторінках ( повідомлення чи біографію письменників, композиторів, спортсменів та інших видатних людей), розвивають свій кругозір знань (шукають в Інтернеті ребуси, шаради, кросворди, головоломки та інші розвиваючі завдання для вивчення якої-небудь теми). Прочитують письменників твори, мають гарну підготовку до кожного уроку різних предметів.

Можна цікаво підготувати виховні чи інші класні, шкільні та позакласні заходи, які мають позитивні результати у вихованні молодого покоління. Можна ретельно самостійно підготуватись до іспитів (старшокласникам). Брати активну участь в електронних конкурсах, олімпіадах, конференціях… не тільки міських, обласних, але й у Всеукраїнських, Міжнародних. Школярі пишуть листи та відправляють їх через електронну пошту, створюють свої блоки, спілкуються в чатах та соціальних мережах, обмінюються музикою та фільмами, обговорюють проблеми в форумах, розвиваючи своє мовлення, пам’ять, використовують веб-камеру, skype, та грають в онлайнові ігри.

Ніколи раніше не було так легко, швидко та зручно знайти людей будь-якого віку, соціального статусу, статі, національності, рівня досвіду й дискутувати ними на якісь завгодно теми, що є цікавими для певних груп. Це більш стосується телевізійної передачі «Зачекай мене», яка включає в себе канали Росії, України, Молдови.

Безумовно, Інтернет є не тільки безпечним, але й небезпечним.

Надмірне перебування дітей за комп’ютером може призвести: до ізоляції сором’язливих дітей, відволікати їх від інших видів діяльності, таких як виконання домашньої роботи, заняття спортом, сон, спілкування з іншими дітьми, особливо нецензурною лексикою

В Інтернеті швидко розвивається злочинне спілкування. Агресивно налаштовані особи у своїй діяльності. Вони розповсюджують віруси, торгівлю людьми та дітьми через онлайн, розповсюджують фільми з насильства та жорстокості над неповнолітніми, порнографії, зокрема, дитячої, залякування та приниження. Намагаються залучити неповнолітніх дітей до наркотичних засобів, суїциду, міжнаціональну та релігійну ворожнечу, расизм, фашизм, молодіжну агресивну течію, ігрову залежність з негативним змістом.

Небезпечні в Інтернеті контакти з незнайомими людьми та зустрічі з ними в реальності.

Діти молодшого та середнього віків повинні користуватися сімейною адресою електричної пошти, а не власною. Проте власна кореспонденція має залишатися у сімейній папці вхідних повідомлень, щоб батьки могли перевірити і застерегти вас, діти, про підозрілі на вигляд повідомлення. Також можна попрохати провайдера, які варіанти сімейних облікових записів електронної пошти він пропонує, та розглянути можливість використання фільтрів електропошти, що запобігає надходженню спаму.

Це є актуальною проблемою в даний час, тому не потрібно приховувати від батьків свою зайнятість в Інтернеті.

Ви прослухали інформацію про « Безпечний Інтернет і когось ця інформація зацікавила, хтось задумався над своїм майбутнім життям, проблемами, а хтось із вас трішки, можливо, втомився, тому я вам пропоную гру, яка називається «Хто надіслав листа?»

ПІДКАЗКИ З БЕЗПЕКИ ДЛЯ ДІТЕЙ 13—17 РОКІВ

Для підлітків є розповсюдженим той факт, що інколи вони переживають періоди низької самооцінки, шукають підтримки від своїх друзів та менше бажають виправдовувати очікування своїх батьків. Старші підлітки мають потребу ототожнювати себе з якоюсь групою, та бажають незалежності, й вони схильні порівнювати цінності своєї сім'ї та своїх товаришів. У старшому підлітковому віці діти є більш зрілими та готові взаємодіяти зі світом на інтелектуальному рівні. Загалом підлітки відкриті новим ідеям, але їм бракує життєвого досвіду для того, щоб оцінювати себе. Важливо, щоб батьки продовжували відігравати активну роль у контролі використання дітьми Internet.

Що роблять в онлайні підлітки


Підлітки завантажують музику, використовують обмін миттєвими повідомленнями, електронну пошту та грають в онлайнові ігри. Вони активно використовують пошукові сервери для знаходження інформації в Internet. Більшість підлітків відвідувала чат-кімнати, і багато з них брали участь у дорослих або приватних чатах. Хлопці в цьому віці скоріше за все виходять за межі, шукаючи грубий гумор, насильство, азартні ігри та відверті сайти для дорослих. Дівчата, скоріш за все, схильні до розмов в онлайні й більш піддані сексуальним домаганням.




ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТУ ВДОМА

Хорошим способом мінімізації небезпек в Інтернеті є визначення та дотримання деяких правил для дітей. Впровадження загальних правил — це хороша нагода поговорити про безпечне використання Інтернету.

  • Час, проведений за комп'ютером, слід обмежити, щоб це не нанесло шкоди здоров'ю дитини. Ігрова комп’ютерна залежність дітей стала великою проблемою в усьому світі. Вона схожа на наркозалежність і потребує серйозної медичної та психічної реабілітації.

  • Поставте комп'ютер у кімнату, якою користуються всі члени родини, наприклад у вітальню. Бажано, щоб біля дошкільнят під час використання ними Інтернету знаходився хтось із дорослих.

  • Доступ дітей дошкільного віку до Інтернету має обмежуватися знайомими сайтами, погодженими заздалегідь. Більш досвідчені діти можуть знаходити знайомі сайти, використовуючи меню «Обране» браузера.

  • Найбезпечнішим рішенням є створення персонального операційного середовища для дитини, де доступ до Інтернету обмежено лише визначеними сайтами.


Крім того, надаючи своїм дітям можливість працювати в Інтернеті, поясніть їм:

  • що робити, якщо щось викликає в них занепокоєння під час роботи в Інтернеті;

  • як захистити особисті дані;

  • навіщо і як потрібно стежити за безпекою;

  • як слід поводитися;

  • як користуватися чатами, групами новин і службами миттєвих повідомлень.

Формально укладена угода не виконуватиметься! Регулярно вносьте в неї зміни. Не забувайте перевіряти виконання цієї угоди дітьми.


IV.Узагальнення, систематизація і примінення знань

Схожі:

«Електронні послуги у сфері купівлі продажу (Інтернет-аукціони, Інтернет-магазини)»
Мета роботи: ознайомитись та описати роботу Інтернет-аукціонів та Інтернет-магазинів
Шляхи вирішення завдань
Мета. Формування в учнів початкових класів ціннісних орієнтирів на здоровий і безпечний спосіб життя
План-конспект уроку №21 ТЕМА. Історія виникнення та розвиток глобальної...
МЕТА: сформувати в учнів основні поняття мережі Інтернет, основні етапи історії розвитку Інтернет,її можливості
Використання ІНТЕРНЕТ і засобів мультимедіа в практиці туристичного бізнесу
Можливості використання ІНТЕРНЕТ у формуванні, просуванні та реалізації турпродукту
КІРОВОГРАДСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ,МОЛОДІ...
Запрошуємо Вас взяти участь у регіональному конкурсі для старшокласників «Безпечна Україна. Безпечна Європа. Безпечний світ!», яка...
Тема : Створення особистої Веб-сторінки та розміщення її в мережі Інтернет
Мета: Створити за допомогою засобів програми Microsoft FrontPage особисту сторінку та розмістити її за допомогою засобів віддаленого...
Правила користування
Мережа Інтернет являє собою глобальне об'єднання комп'ютерних мереж та інформаційних ресурсів, що належать безлічі різних людей і...
Глобальна мережа Інтернет. Ідентифікація комп’ютерів у мережі. Протоколи...
Сторії розвитку Інтернет, принципи ідентифікації комп’ютерів в мережі та основні протоколи мережі, розглянути основні послуги глобальної...
Глобальна мережа Інтернет. Ідентифікація комп’ютерів у мережі. Протоколи...
Сторії розвитку Інтернет, принципи ідентифікації комп’ютерів в мережі та основні протоколи мережі, розглянути основні послуги глобальної...
Політика конфіденційності компанії ТОВ «Дата Інтернет»
Процес реєстрації доменних імен передбачає надання персональної інформації про потенційного власника прав на доменне ім'я. При цьому...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка