|
Скачати 87.12 Kb.
|
Міністерство Освіти і Науки України Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського (м. Одеса) ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ 16-23 травня 2011 року Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського (м. Одеса) проводить науково-методичний семінар "Інформаційні технології в навчальному процесі" форма проведення семінару - дистанційна Наукові керівники семінару
Основні Відомості на сайті http://www.informatica.od.ua/ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ 16-23 травня 2011 року Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського (м. Одеса) проводить науково-методичний семінар "Інформаційні технології в навчальному процесі" форма проведення семінару - дистанційна Наукові керівники семінару
Відповідальні координатори семінару: к.пед.н., доц. Брескіна Л.В., ст. викладач Шувалова О.І. Довідки за електронною адресою: [email protected] Контактні телефони: - секретар семінару Атаман Тетяна Леонідівна 8-093-057-28-62; - секретар семінару Ільченко Олена Олександрівна 8-093-217-13-28. мета та результати роботи семінару: Робота семінару орієнтована на розвиток освітніх ресурсів через оприлюднення останніх напрямків та досягнень в галузі інформатизації освіти. Результатами роботи семінару заплановано представлення електронних доповідей, які будуть залишатися на сайті Південноукраїнського національного педагогічного університету за адресою http://informatica.pdpu.edu.ua/mod/forum/view.php?id=1526 а також опублікування матеріалів семінару за редакцією наукових керівників семінару. Семінар працює за наступними тематиками:
Порядок проведення семінару(план роботи)
Бажаючим прийняти участь у роботі семінару необхідно надіслати свої матеріали (перелік необхідних матеріалів додається). Секретарі семінару розпочинають роботу з реєстрації користувачів на сайті; публікації поданих тез доповідей, демонстраційних матеріалів та рецензій. Зв‘язок з оргкомітетом за адресою informatica@i.ua
Секретарі семінару розпочинають роботу з підготовки збірки поданих матеріалів для публікації та надають отримані матеріали для перегляду керівникам секцій. Керівники секцій формують коментарі та запитання до поданих до їх секцій матеріалів та надають їх секретарям семінару для публікації на сайті.
Матеріали, що подані учасниками семінару, будуть доступні для ознайомлення на сайті за адресою http://informatica.pdpu.edu.ua/mod/forum/view.php?id=1526 (по секціях). Зареєстрованим учасникам семінару розсилаються логіни та паролі для авторизованого доступу на сайт. При першому вході на сайт за отриманими логіном та паролем учасникам семінару буде запропоновано змінити пароль за власним розсудом. Учасники семінару ознайомлюються з коментарями, зауваженнями або із запитаннями керівників секцій та готують обґрунтовані відповіді.
З 9.00 зареєстрованим учасникам семінару буде надана можливість участі у дискусії (при перегляді матеріалів в правому нижньому куті після кожної електронної доповіді з'явиться гіперпосилання "Відповісти"). Для участі у дискусії (відповіді на запитання, надання коментарів та запитань до опублікованих робот) треба буде скористатися логіном і паролем. Для коректної роботи в режимі редагування коментарів рекомендуємо користуватися браузером Internet Explorer.
Після 20.00 всім, крім керівників секцій, буде закрита можливість задавати запитання, або залишати коментарі. Керівники секцій формують остаточні висновки за результатами обговорень.
Керівники секцій та координатори семінару розміщують на сайті висновки з роботи секцій у вигляді останніх повідомлень у відповідних темах форуму. Секретарі семінару повідомляють остаточні умови придбання збірки матеріалів семінару.
Секретарі семінару починають розсилку збірки матеріалів семінару за попереднім узгодженням з учасниками семінару. Перелік матеріалів, що подаються |
1 |
Відомості про учасника семінару: ПІБ, вчена ступінь, вчене звання, посада, місце роботи, місто. |
2 |
Контактні відомості учасника семінару: - електронна адреса, яка може бути доступна всім учасникам семінару та переглядачам сайту; - телефон та адреса (відомості, що будуть доступні лише оргкомітету). |
3 |
Фотокартка учасника семінару якомога високої якості файлі у форматі jpg. В якості назви файлу указати прізвище автора (для реєстрації на сайті). |
4 |
Текст матеріалів доповіді (не більше 10 сторінок формату А4) у вигляді doc-файлу, що має наступне оформлення: - Розмір шрифту – 16 пт. - В першому рядку назва доповіді жирним шрифтом, вирівнювання за центром. - В другому рядку ПІБ автора (авторів) жирним шрифтом. - В третьому рядку звичайним шрифтом назва організації (навчального закладу) і в дужках місто. - Четвертий рядок – порожній. - В п’ятому рядку з абзацного відступу, який дорівнює 1,27 пт. починається текст, який оформлюється відповідно до вимог наукових текстів, визначених Міністерством освіти і науки України. |
Наукові матеріали, що подаються, повинні мати такі необхідні елементи: - постановка проблеми у загальному вигляді та її зв’язок із важливими науковими чи практичними завданнями; - аналіз останніх досліджень і публікацій, в яких започатковано вирішення певної проблеми і на які спирається автор; - формулювання цілей статті (постановка завдання); - виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів; - висновки з дослідження і перспективи подальших розвідок у цьому напрямку. |
|
- Наприкінці тексту обов’язково надається список літератури. |
|
5 |
Продублювати рисунки та таблиці в папці з назвою PIC у вигляді файлів jpg-формату; назви файлів повинні відповідати порядковому номеру рисунку (r1.jpg, r2.jpg, і так далі) або таблиці (t1.jpg, t2.jpg і так далі) у статті. |
6 |
Презентаційні матеріали (за бажанням): - файли з презентацією дистанційної доповіді у форматі ppt (не більше 2MB); - файли у форматі swf з параметрами width-400px, height-300 px (не більше 1MB); - посилання на матеріали YouTube, slideshare, тощо. |
7 |
Рецензія на подані матеріали (для аспірантів та пошукувачів наукового ступеня обов‘язково). |
8 |
Відомості про фахівця, який надав рецензію: ПІБ, вчена ступінь, вчене звання, посада, місце роботи, місто. |
9 |
Контактні відомості фахівця, який надав рецензію: - електронна адреса, яка може бути доступна всім учасникам семінару та переглядачам сайту. |
10 |
Фотокартка фахівця, який надав рецензію у файлі у форматі jpg. В якості назви файлу указати прізвище рецензента (для реєстрації на сайті). |
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ Запрошуємо взяти участь у ІХ Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції |
Інформаційний лист Контакти: Performing Arts Management (Керівництво факультету виконавчих видів мистецтва) |
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ Взяти участь у Третій Міжнародній науковій студентській конференції – "Студентські історичні студії" |
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ «Від локального добросусідства до міжнародного партнерства. Європейські дні добросусідства 2010» |
Інформаційний лист Національний університет «Острозька академія» за підтримки Міністерства освіти і науки України проводить IX Всеукраїнський фестиваль-конкурс... |
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ Наукове видання «ЕКОНОМІКА І ФІНАНСИ» Кафедра... Конференція зареєстрована в Українському інституті науково-технічної та економічної інформації (УкрІНТЕІ), свідоцтво №704 |
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ Наукове видання «ЕКОНОМІКА І ФІНАНСИ» Кафедра... ДВНЗ «Українського державного хіміко-технологічного університету» (м. Дніпропетровськ) |
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ Подати УДК, ключові слова, анотацію українською та англійською мовами. Анотація входить до загального обсягу. Список літератури –... |
Інформаційний лист Вельмишановні колеги, запрошуємо Вас до участі... Для участі у конференції необхідно до 1 вересня 2011 р подати до оргкомітету такі матеріали |
Тема: Інформаційні системи та їх роль в управлінні економікою Мета Логічний підхід до структуризації дає змогу встановити структурні елементи залежно від функціонального призначення інформації та... |