|
Скачати 24.93 Kb.
|
МЕТА СУЧАСНОЇ ШКОЛИ – КОМПЕТЕНТНІСТЬ РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК Укладачі: Г.Семендяєва, Т.Сахарова Бастун Н. Життєва компетентність учнів /Н.Бастун., В.Красновский //Психолог (ШС). -2002. - Лют. (№ 7). - С.3-5. Бондар С. Компетентність особистості інтегрований компонент навчальних досягнень учнів /С.Бовдар //Біологія і хімія в шк. - 2003. - № 2. – С.8-9. Буланкина Н.Е. Основы формирования культурологической компетенции учителя /Н.Е.Буланкина., А.А.Евсеева //Сибирский учитель. - 2000.- № 5.-С. 40-44. Введенский В.Н. Компетентность педагога как важное условие успешности его профессиональной деятельности //Инновации в образовании. - 2003. -№4.-С.21-31. Введенский В.Н. Моделирование профессиональной компетентности педагогога /В.Н.Введенский //Педагогика. - 2003. - № 10. - С. 51-55. Диденко Л.А. Социально-педагогическая компетентность учителя /Л.А.Диденко //Школа. -2001.-№ 6.-С. 31-32. Єрмаков І. Феномен компетентнісно спрямованої освіти /І.Єрмаков //Вересень. - 2003. - № 3. -С. 47-50. Життєва компетентність особистості: Наук.-метод. посіб. /За ред. Л.В.Сохань, І.Г.Єрмакова, Г.М.Несен. - К.: Богдана, 2003. - 520 с. Зимняя И.А. Ключевые компетенции - новая парадигма результата образования /И.А.Зимняя // Высшее образование сегодня. - 2003. -№ 5. -С. 34-42. Казарицкая Т. Компетентность учителя: инструментарий оценки и самооценки /Т.Казарицкая, И.Голованова, Л.Каплич та ін. //Директор шк. Україна. - 2002. - № 6. - С. 25-33. Крок за кроком до життєвої компетентності та успіху: слово учням //Освіта. - 2003. - 1-8 жовт. (№15).-С. 10-11. Лепіхова Л. Соціально-психологічна компетентність у педагогічній взаємодії /Л.Лепіхова // Пед. газета. - 2004. - Січ. (№ 1). - С. 4. Лукьянова М.І. Психолого-педагогічна компетентність учителя /М.И.Лукьянова //Дайджест пед. ідей та технологій. Шк.-парк. - 2002. - № 2. - С. 77-79. Маслікова І.В. Моніторинг формування самоосвітньої компетентності учнів /І.В.Маслікова //Біологія. - 2003. - Трав. (№ 15). - С. 11-13. Мельниченко Г.В. Сутність і структура професійно-педагогічної компетентності / Г.В.Мельниченко //Наука і освіта. - 2002. - № 3,4. -С. 72-74. Мистецтво життєтворчості особистості: Наук.-метод. посіб.: У 2 ч. Ч.1: Теорія і технологія життєтворчості особистості /Ред. рада: В.М.Доній (голова), Г.М.Несен (заст. голови), Л.В.Сохань, І.Г.Єрмаков (кер. авторського колективу) та ін.-К., 1997.-392 с. Мистецтво життєтворчості особистості: Наук.-метод. посіб.: У 2 ч. Ч.2: Життєтворчий потенціал нової школи /Ред. рада: В.М.Доній (голова), Г.М.Несен (заст. голови), Л.В.Сохань, І.Г.Єрмаков (кер. авторського колективу) та ін. - К.: ІЗМН, 1997.-936с. Онкович Г. Формування професійної компетентності педагогів засобами галузевої періодики /Г.Онкович //Вища освіта України. - 2003. - № 4. - С. 68-73. Павлютенков Є.М. Професійна компетентність директора школи /Є.М.Павлютенков //Управління шк. - 2003. - Берез. (№ 7). - С.2-4. Сібіль О. Компетентність випускника школи / О.Сібіль //Завуч. - 2004. - № 8. - СІ 1-12. Татур Ю.Г. Компетентность в структуре модели качества подготовки специалиста /Ю.Г.Татур // Высшее образование сегодня. - 2004. - № 3. -С. 20-27. Хоружа Л. Етична компетентність учителя як основа реалізації гуманістичної парадигми освіти / Л.Хоружа //Шлях освіти. - 2003. - № 3. - С. 27-33. Чернишова Р. Мета сучасної школи - компетентність /Р.Чернишова, В.Андрюханова // Директор шк. Україна. - 2001. - № 8. - С. 91-96. Школа життєтворчості особистості: Наук.-метод. зб. /Ред. кол.: В.М.Доній (голова), Г.М.Несен (заст. голови), І.Г.Єрмаков (наук. ред.) та ін. - К.: ІСДО, 1995. - 480с. |
О. В. Варецька КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД – КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентнісна освіта, освітня компетентність, компетентність, компетенція, діяльнісний підхід,... |
Київ. Поділ. «Воздвиженка» Мета проекту: Відкрити а також показати, нові імена сучасної української художньої школи різних напрямків |
Завідувачка лабораторії «Культурно-виховуюче середовище сучасної... О. М. Коберника. В центрі уваги Авторської школи О. А. Захаренка завжди знаходилася дитина з її проблемами, інтересами, прагненнями.... |
У. А. Уорд Практичний досвід, спостереження та дослідження, які було... Моделі компетентнісно спрямованого навчання в ЗСГГ №27 “Школа професійної кар’єри та компетентності учнів”, трансформувалося пізніше... |
Тема: Світ мого «Я» Мета Мета: познайомитись з учнями, надати їм можливість поринути у власний внутрішній світ, вчити бачити в оточуючих людях позитив, формувати... |
Методичні рекомендації для організації самостійної роботи з теми... Ознайомтесь із змістом лекції та порівняйте чи Ваше розуміння понять “компетенція” і “компетентність” збігається з поданим. Так,... |
ДИРЕКТОР ШКОЛИ ЯК СУЧАСНИЙ ТОП-МЕНЕДЖЕР Запрошуємо педагогічних працівників і керівників загальноосвітніх навчальних закладів відвідати тренінг, що дасть Вам змогу підвищити... |
Використання ІКТ у діяльності сучасної школи Нові інформаційні технології стають не тільки головною рушійною силою прогресу, але й потужним засобом навчання |
ТЕМА: Кіммерійці та скіфи на території сучасної України. МЕТА МЕТА: Ознайомити учнів із розселенням, заняттями та духовним світом кіммерійців та |
Мета: ознайомити учнів 6 класу із повістю «Дивовижні пригоди Наталки... «Дивовижні пригоди Наталки в країні Часу» Ніни Воскресенської сучасної дитячої української письменниці, залучити якомога більше учнів... |