МЕТА СУЧАСНОЇ ШКОЛИ – КОМПЕТЕНТНІСТЬ


Скачати 24.93 Kb.
Назва МЕТА СУЧАСНОЇ ШКОЛИ – КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Дата 27.03.2013
Розмір 24.93 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
МЕТА СУЧАСНОЇ ШКОЛИ – КОМПЕТЕНТНІСТЬ
РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК


Укладачі: Г.Семендяєва, Т.Сахарова
Бастун Н. Життєва компетентність учнів /Н.Бастун., В.Красновский //Психолог (ШС). -2002. - Лют. (№ 7). - С.3-5.

Бондар С. Компетентність особистості інтегрований компонент навчальних досягнень учнів /С.Бовдар //Біологія і хімія в шк. - 2003. - № 2. – С.8-9.

Буланкина Н.Е. Основы формирования культурологической компетенции учителя /Н.Е.Буланкина., А.А.Евсеева //Сибирский учитель. - 2000.- № 5.-С. 40-44.

Введенский В.Н. Компетентность педагога как важное условие успешности его профессиональной деятельности //Инновации в образовании. - 2003. -№4.-С.21-31.

Введенский В.Н. Моделирование профессиональ­ной компетентности педагогога /В.Н.Введенский //Педагогика. - 2003. - № 10. - С. 51-55.

Диденко Л.А. Социально-педагогическая компетентность учителя /Л.А.Диденко //Школа. -2001.-№ 6.-С. 31-32.

Єрмаков І. Феномен компетентнісно спрямованої освіти /І.Єрмаков //Вересень. - 2003. - № 3. -С. 47-50.

Життєва компетентність особистості: Наук.-метод. посіб. /За ред. Л.В.Сохань, І.Г.Єрмакова, Г.М.Несен. - К.: Богдана, 2003. - 520 с.

Зимняя И.А. Ключевые компетенции - новая парадигма результата образования /И.А.Зимняя // Высшее образование сегодня. - 2003. -№ 5. -С. 34-42.

Казарицкая Т. Компетентность учителя: инструментарий оценки и самооценки /Т.Казарицкая, И.Голованова, Л.Каплич та ін. //Директор шк. Україна. - 2002. - № 6. - С. 25-33.

Крок за кроком до життєвої компетентності та успіху: слово учням //Освіта. - 2003. - 1-8 жовт. (№15).-С. 10-11.

Лепіхова Л. Соціально-психологічна ком­петентність у педагогічній взаємодії /Л.Лепіхова // Пед. газета. - 2004. - Січ. (№ 1). - С. 4.

Лукьянова М.І. Психолого-педагогічна компетентність учителя /М.И.Лукьянова //Дайджест пед. ідей та технологій. Шк.-парк. - 2002. - № 2. - С. 77-79.

Маслікова І.В. Моніторинг формування самоосвітньої компетентності учнів /І.В.Маслікова //Біологія. - 2003. - Трав. (№ 15). - С. 11-13.

Мельниченко Г.В. Сутність і структура професійно-педагогічної компетентності / Г.В.Мельниченко //Наука і освіта. - 2002. - № 3,4. -С. 72-74.

Мистецтво життєтворчості особистості: Наук.-метод. посіб.: У 2 ч. Ч.1: Теорія і технологія життєтворчості особистості /Ред. рада: В.М.Доній (голова), Г.М.Несен (заст. голови), Л.В.Сохань, І.Г.Єрмаков (кер. авторського колективу) та ін.-К., 1997.-392 с.

Мистецтво життєтворчості особистості: Наук.-метод. посіб.: У 2 ч. Ч.2: Життєтворчий потенціал нової школи /Ред. рада: В.М.Доній (голова), Г.М.Несен (заст. голови), Л.В.Сохань, І.Г.Єрмаков (кер. авторського колективу) та ін. - К.: ІЗМН, 1997.-936с.

Онкович Г. Формування професійної компетентності педагогів засобами галузевої періодики /Г.Онкович //Вища освіта України. - 2003. - № 4. - С. 68-73.

Павлютенков Є.М. Професійна компетентність директора школи /Є.М.Павлютенков //Управління шк. - 2003. - Берез. (№ 7). - С.2-4.

Сібіль О. Компетентність випускника школи / О.Сібіль //Завуч. - 2004. - № 8. - СІ 1-12.

Татур Ю.Г. Компетентность в структуре модели качества подготовки специалиста /Ю.Г.Татур // Высшее образование сегодня. - 2004. - № 3. -С. 20-27.

Хоружа Л. Етична компетентність учителя як основа реалізації гуманістичної парадигми освіти / Л.Хоружа //Шлях освіти. - 2003. - № 3. - С. 27-33.

Чернишова Р. Мета сучасної школи - компетентність /Р.Чернишова, В.Андрюханова // Директор шк. Україна. - 2001. - № 8. - С. 91-96.

Школа життєтворчості особистості: Наук.-метод. зб. /Ред. кол.: В.М.Доній (голова), Г.М.Несен (заст. голови), І.Г.Єрмаков (наук. ред.) та ін. - К.: ІСДО, 1995. - 480с.


Схожі:

О. В. Варецька КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД – КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентнісна освіта, освітня компетентність, компетентність, компетенція, діяльнісний підхід,...
Київ. Поділ. «Воздвиженка»
Мета проекту: Відкрити а також показати, нові імена сучасної української художньої школи різних напрямків
Завідувачка лабораторії «Культурно-виховуюче середовище сучасної...
О. М. Коберника. В центрі уваги Авторської школи О. А. Захаренка завжди знаходилася дитина з її проблемами, інтересами, прагненнями....
У. А. Уорд Практичний досвід, спостереження та дослідження, які було...
Моделі компетентнісно спрямованого навчання в ЗСГГ №27 “Школа професійної кар’єри та компетентності учнів”, трансформувалося пізніше...
Тема: Світ мого «Я» Мета
Мета: познайомитись з учнями, надати їм можливість поринути у власний внутрішній світ, вчити бачити в оточуючих людях позитив, формувати...
Методичні рекомендації для організації самостійної роботи з теми...
Ознайомтесь із змістом лекції та порівняйте чи Ваше розуміння понять “компетенція” і “компетентність” збігається з поданим. Так,...
ДИРЕКТОР ШКОЛИ ЯК СУЧАСНИЙ ТОП-МЕНЕДЖЕР
Запрошуємо педагогічних працівників і керівників загальноосвітніх навчальних закладів відвідати тренінг, що дасть Вам змогу підвищити...
Використання ІКТ у діяльності сучасної школи
Нові інформаційні технології стають не тільки головною рушійною силою прогресу, але й потужним засобом навчання
ТЕМА: Кіммерійці та скіфи на території сучасної України. МЕТА
МЕТА: Ознайомити учнів із розселенням, заняттями та духовним світом кіммерійців та
Мета: ознайомити учнів 6 класу із повістю «Дивовижні пригоди Наталки...
«Дивовижні пригоди Наталки в країні Часу» Ніни Воскресенської сучасної дитячої української письменниці, залучити якомога більше учнів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка