|
Скачати 51.17 Kb.
|
Тема: Світ мого «Я» Мета: познайомитись з учнями, надати їм можливість поринути у власний внутрішній світ, вчити бачити в оточуючих людях позитив, формувати соціальну компетентність засобами ігрового спілкування. Тип уроку : колективне ігрове спілкування з елементами тренінгу. Обладнання : серветки, клубочок ниток, папір для тестування, ручки, бланки для анкети «Моя унікальність». Примітки: діти і класний керівник спілкуються сидячі у колі. Структура заняття
А працювати ми будемо за таким девізом: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати. Вправа 1.«Пов’язувальна нитка» Хід вправи: Діти стають у коло, педагог дає одному з них клубочок ниток. Той, тримаючи кінець нитки в одній руці, іншою передає клубок дитині, яка стоїть поряд. При цьому промовляє слова вітання. Так діти, поступово розмотуючи клубок, передають його одне одному, по колу. Наприкінці утворюється коло з нитки, яку малята тримають в руках. Педагог підкреслює: «Ви передали одне одному частинку своєї душі, тепла, і тепер ви – одне ціле. Так має бути завжди». Варіант вправи: Слова вітання не повторюються. Наприклад: «Доброго дня!», «Здрастуй», «Привіт!», «Доброго здоров’я», «Добридень», «Вітаю», «Здоровий будь» тощо. Вправа 2. «Знайомство»
Наприклад:
(діти розповідають про себе) Вправа 3. «Сніжинка»
І так само як і у цих сніжинок різна форма і різний вигляд ,так і у вас різні можливості дані природою ,я маю на увазі ваше здоров’я. Щоб краще зрозуміти ваше уявлення про здоров’я, я проведу невеличке анкетування. Вправа 4. Тестування «Що я знаю про шкідливі звички?» Позначити правильні варіанти відповідей. 1. Шкідливі звички — це: а) мити руки з милом перед їдою; б) палити, вживати алкоголь та наркотики; в) вранці та ввечері чистити зуби; г) човгати ногами; смоктати пальці, гризти нігті. 2. Що відбувається з дитиною, яка вживає алкоголь? , а) Вона швидше росте; б) у неї покращується пам'ять; в) вона догано вчиться; г) вона завдає неабиякої шкоди власному здоров'ю. 3. Які наслідки може викликати паління? а) Захворювання на рак легенів; б) піднесення настрою; в) зниження гостроти зору, слуху; г) прискорення процесів дорослішання. 4. До чого призводить вживання наркотиків? а) З'являється унікальна можливість відвідати віртуальні світи; б) виникає фізіологічна і психологічна залежність від отрути; в) деградує мозок людини; г) людина стає більш розкутою і товариською. Правильні варіанти відповідей: 1. б, г. 2. в, г. 3. а, в. 4. б, в. За кожну правильну відповідь учень зараховує собі 1 бал. 8 балів — учень має чіткі уявлення про наслідки шкідливих звичок. 7—5 балів — загалом учень знає про шкідливий вплив алкоголю, тютюну та наркотиків на організм людини, але не має уявлення про конкретні наслідки вживання цих небезпечних речовин. 4—0 балів — учень потребує особливої уваги з боку педагогів та батьків і додаткової роз'яснювальної роботи щодо наслідків шкідливих звичок. Що таке шкідливі звички? Які шкідливі звички ви знаєте?Паління, вживання наркотиків і алкоголю назвали шкідливими звичками тому, що вони дуже небезпечні для здоров'я. Проте, є чимало інших шкідливих звичок, які також ідуть не на користь людині: наприклад, однією з найпоширеніших є звичка горбитись. Вона призводить до викривлення хребта, що погіршує роботу органів кровообігу, дихання, травлення. Узагалі здавна вважали, що коріння всіх хвороб криється у неправильній поставі. Отже ,сідаємо рівно і продовжимо наше знайомство. Вправа 5. «А вам слабо?»
(діти розповідають про себе) Влітку ви дуже багато проводили часу в русі і на свіжому повітрі,а зараз ми уже багато часу провели сидячи за партами,тому давайте проведемо веселу фізкультхвилинку. Вправа 6. Фізкультхвилинка: ( треба тими частинами тіла, що я назву написати в повітрі цифри) – діти встають біля парт. Ніс – цифра 1 Права рука – 2 Діва рука – 3 Праве плече – 4 Ліве плече – 5 Права нога – 6 Ліва нога – 7 Те місце,яким ми сідаємо – 8 Коліна – 9 Разом: права рука – 1, ліва – 0. Вправа 7. «Калейдоскоп емоцій» Вчительь описує певну ситуацію, діти мімікою показують свій настрій. Наприклад:
Від нашого уроку я б хотіла залишити собі щось на згадку про вас, і найкращім вважаю ваші відверті роздуми про себе. Вправа 8. Анкета «Моя унікальність» (Додаток 1) Вправа 9.«Відгадай, хто я?» Педагог рахує до десяти. Діти фантазують, хто в кого перетворюються. Це можуть бути тварини (казкові або реальні), різні предмети та інше. Потім одна дитина показує, а інші відгадують, що або кого вона відображає. Діти можуть об’єднатися в пари і показувати композицію разом. Після того, як вони відгадали, що зображували, можна запропонувати їм доповнити показ невеличкою казкою, яку вони придумали. Підсумок уроку. Вправа 10 «Віночок побажань» Всі учасники стають у коло один за одним та кладуть праву руку на плече сусіду. Кожен учасник по черзі називає ім'я сусіда і щось йому бажає. Гра закінчується, коли всі учасники обмінялися побажаннями. Здоров‘я – це одна з головних умов досягнення успіху в житті. Бережіть його з молодих літ, зміцнюйте й примножуйте його. Не витрачайте даремно цей безцінний скарб, дарований Природою. Пам‘ятайте, що Ваше здоров‘я – у Ваших руках. Будьте здоровими! Я маю надію,що нам було весело і ми гарно і корисно провели час, отож бажаю Вам здоров’я і сили для навчання, щоб навчання в нашому класі було легким і веселим !!! І на згадку про наш урок у вас залишиться гарний настрій( у вигляді смайлика.). (Додаток 1) Вид спорту, Розшифруй своє ім’я : Заняття, Т-таємнича, Музика, А-акуратна, Улюблене місце у школі Н-натхненна, Я-яскрава Єдине бажання Найулюбленіший спогад |
Dniprodzerzhyns'k where he took various technical courses until 1933.... Від.: Я, Олександер, народився в 1916-му році, на Кам'янщині. Я даю свідчення, те що я пережив особисто і те, що я бачив. Мого батька... |
Тема. Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни Мета уроку:... Світ прекрасний навколо тебе – Сонце ясне і синє небо, Птахи і звірі, гори і ріки Нехай він буде таким навіки. Нехай людина добро... |
О. В. Крутенко зНАННЯ, РОДИНА, БАТЬКІВЩИНА бЕЗЦІННИЙ СКАРБ МОГО ЖИТТЯ! Знання, родина, Батьківщина – безцінний скарб мого життя!”: Методичні рекомендації до проведення Першого уроку у 2012 – 2013 навчальному... |
Міністерство освіти і науки України Мета мого досвіду: формування високоосвіченої, інтелігентної. Інтелектуальної, творчої особистості, конкурентноздатної, спроможної... |
Тема: "Україна в огні" твір про трагедію українського народу Мета Мета: Опрацювати вершинний твір О. Довженка; виховувати любов до рідного краю, національну гідність і свідомість; розвивати творчу... |
Сонячний, радісно-бешкетливий світ Тема. Сонячний, радісно-бешкетливий світ дитинства в повісті Марка Твена “Пригоди Тома Сойєра” |
Тема: Рідна Україна. Світ природи. Т. Г. Шевченко. Розповідь про поета Мета: ознайомити учнів з дитинством Т. Г. Шевченка, яке минуло на мальовничій Черкащині; з його збіркою поезій «Кобзар»; розвивати... |
Роз-друкована фотографія мого автомобіля |
Тема: Світ чисел Мета: Зробити стислий історичний огляд винекнення чисел, показати роль математики в житті людини. Розвивати винахідницьке та інтелектуальне... |
Тема: «Бережіть книгу, вона відкриває світ» Мета: збагачувати знання учнів засобами залучення до книги; формувати щоденну потребу у читанні; сприяти розширенню активного читацького... |