|
Скачати 224.62 Kb.
|
ЗМІСТ 1. Про автора стор. 2 2. Предмет «Трактори» (спеціальність «Тракторист-машиніст с/г виробництва»). Тема 1 «Вступ. Двигуни». Уроки 3-4 «Класифікація і загальна будова двигунів внутрішнього згоряння» стор. 3 - 7 Додаток 1. Опорний конспект з предмета «Трактори» стор. 8 3. Предмет «Будова й експлуатація автомобілів» (спеціальність «Водій автотранспортних засобів», категорія С). Тема 4 «Особливості будови двигунів вантажних автомобілів та основи їх ТО». Уроки 5-6 «Основи роботи і загальна будова двигуна» стор. 9 - 13 4. Предмет «Хімія» (спеціальність «Водій автотранспортних засобів», категорія С). Тема 11 «Роль хімії в житті суспільства», СПЕЦКУРС «Автомобіль і хімія». Урок 1-2 «Види палива. Бензин. Крекінг» стор. 14 – 21 5. Предмет «Хімія». Тема 11 «Роль хімії в житті суспільства», СПЕЦКУРС «Автомобіль і хімія». Урок 19-20 Презентація проектів «Автомобіль і хімія » стор. 22 – 24 Додаток 2. Тематичний план предмета «Хімія» стор. 25 Додаток 3. Поурочний план викладу матеріалу теми 11. Роль хімії в житті суспільства. СПЕЦКУРС «Автомобіль і хімія» (20год.) стор. 26 Методичні рекомендації щодо самостійних і дослідницьких робіт освітлювалися в багатьох методичних посібниках. Але сьогодні, коли проходять зміни в учбових програмах і здійснюється перехід до нових підручників, забезпечується впровадження державних стандартів професійно-технічної освіти, ці посібники не можуть в повній мірі задовольнити вчителя. Виникає проблема внесення коректив, як в зміст робіт, так і в методику їх проведення для підвищення ефективності навчання. Особливо це відноситься до професійно-технічних навчальних закладів. Мета даного зошиту – помогти викладачам:
Про автора
аграрному ліцеї понад 20 років викладачем.
пов’язані з професіями, які здобувають учні у БПАЛ (досвід висвітлювався у Житомирському інституті післядипломної освіти, в обласному методкабінеті проф.-тех. освіти), пропонує власні спеціальні зошити для проведення лабораторних та практичних робіт для учнів ПТНЗ (хімія, біологія) та зошит-підручник з хімії для учнів І курсу , розробляє методичні рекомендації щодо проведення уроків та позакласних заходів, розв’язання розрахункових задач з хімії, бере участь у всіх методичних конкурсах (дипломант Всеукраїнського конкурсу методичної літератури 20006р., дипломант Всеукраїнської естафети інноваційних проектів 2007р.), впроваджує інноваційні (екологічні) проекти. Роботи Вікулової І.Г. надсилалися у методичні журнали України, друкувалися у «Віснику профтехосвіти», журналі «Хімія» (видавництво «Ранок»), збірнику «Дослідна та проектна діяльність учнів під час навчання хімії», висвітлювалися у мас-медіа: газетах м. Бердичева, на телебаченні.
Предмет «Трактори». «Життя техніки – це гра, а деталі в ній - актори» (майже за Шекспіром) Тема 1 Вступ. Двигуни Уроки 3-4 Класифікація і загальна будова двигунів внутрішнього згоряння. Навчальний зміст теми(за ДСПТО): Класифікація і загальна будова двигунів внутрішнього згоряння. Поняття та принцип дії двигуна внутрішнього згоряння. Робочий процес чотиритактного дизельного двигуна. Переваги та недоліки двотактного двигуна порівняно з чотиритактним. Багатоциліндрові двигуни, їх переваги. Порядок роботи циліндрів багатоциліндрових двигунів. Економічність роботи двигуна, їх призначення та розміщення. Розвиток конструкцій двигунів внутрішнього згоряння. Завдання теми (ви повинні знати):
На основі набутих знань ви повинні вміти:
Основні терміни та поняття:
Самостійна робота.
Двигун – це ___________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Двигун внутрішнього згоряння – це ______________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ДВЗ
3. Поршневий ДВЗ складається з :…( допиши:) а) ________________________________________________________________________ б) ________________________________________________________________________ в) ________________________________________________________________________ г) ________________________________________________________________________ ґ) ________________________________________________________________________ д) ________________________________________________________________________ е) ________________________________________________________________________
Які Вам відомі недоліки одноциліндрового двигуна? 1 – _____________________________ 2 – _____________________________ 3 – _____________________________ 4 – _____________________________ 5 – _____________________________ 6 – _____________________________ 7 – _____________________________ 8 – _____________________________ 9 – _____________________________ 10 – ____________________________ 11 – ____________________________ 12 – ____________________________ 13 – ____________________________ 14 – ____________________________ 15 – ____________________________ 16 – ____________________________ 17 – ____________________________ 18 – ____________________________ Схема одноциліндрового поршневого двигуна Відповідь: ________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 6. Запишіть визначення, користуючись підручником чи словником : Горюча суміш - ____________________________________________________________ Робоча суміш - _____________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________ Мертві точки - _____________________________________________ __________________________________________________________ Верхня мертва точка - ______________________________________ __________________________________________________________ Нижня мертва точка - _______________________________________ __________________________________________________________ Хід поршня - ______________________________________________ __________________________________________________________ Камера згоряння - __________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________ Повний об’єм циліндра -_____________________________________ __________________________________________________________________________ Робочий об’єм циліндра - ____________________________________________________ __________________________________________________________________________ Літраж двигуна - ___________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Ступінь стиску - ___________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Робочий цикл двигуна - _____________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Такт - ____________________________________________________________________ За числом тактів двигуни поділяються на : _____________________________________ __________________________________________________________________________ Робочі процеси чотиритактного дизеля: а) ________________________________________________________________________ б)_ _______________________________________________________________________ в) ________________________________________________________________________ г) ________________________________________________________________________ Робочі процеси двотактного карбюраторного двигуна: а) ________________________________________________________________________ б) ________________________________________________________________________ 7. Дайте відповідь на запитання: Яки переваги мають двотактні двигуни порівняно з чотиритактними? ______________ __________________________________________________________________________ Що дає збільшення кількості циліндрів?________________________________________ __________________________________________________________________________ 8. Користуючись додатками до підручника та довідковими даними, доберіть до кожної марки трактора відповідну марку двигуна. Відповідь запишіть парою цифр (наприклад, 1-2). Відповідь: ____________ ____________ ____________ ____________
Основні показники, що характеризують роботу двигуна, це: _______________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Потужність – це ____________________________________________________________ __________________________________________________________________________ ______________________, позначається _________ Потужність ______________________, позначається __________ Механічний коефіцієнт корисної дії (ККД) двигуна – це __________________________ __________________________________________________________________________ Економічність роботи двигуна характеризується ________________________________ __________________________________________________________________________ Питома витрата палива визначається відношенням_______________________________ __________________________________________________________________________ Годинна витрата палива - ___________________________________________________ __________________________________________________________________________ Ефективний коефіцієнт корисної дії – це _______________________________________ __________________________________________________________________________ Паливна економічність двигунів оцінюється ____________________________________ _________________________________________________________________________: , де ________________________________ ________________________________ ________________________________ Літрова потужність _________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 10. Розв’яжіть задачу: Визначте літраж (Vh) чотирициліндрового двигуна, якщо відомо, що діаметр його циліндрів 110 мм, а хід поршня 125 мм. Vh = ?__________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Відповідь: ___________________________________________________________________ 11. Утворіть нові слова (терміни), пов’язані з будовою трактора, шляхом приєднання до слова-основи певного префікса. Актор – ____________________ Бра – ____________________ Метр – ____________________ Маг – ____________________ Тиск – ____________________ (ре, с, тр, нетто, тер) Наприклад: Актор – Трактор 12. Відгадайте кросворд. У виділеному стовпчику – прізвище вченого, фундатора теорії сільськогосподарських машин. У відповіді вкажіть його прізвище, ім’я та по батькові 1 – джерело механічної енергії; 2 – самохідний транспортний засіб, призначений для переміщення і приведення в дію робочих органів с\г-х машин та знарядь; 3 – той, що належить до землекористу-вання, землеволодіння; 4 – двигун внутрішнього … 5 –місто у Росії, де виготовляють гусеничні трактори Т-130, Т-170М; 6 – сума робочих об’ємів всіх циліндрів двигуна; 7 – частина двигуна внутрішнього згоряння у вигляді круглої пустотілої закритої металевої коробки, всередині якої рухається поршень.
Відповідь: _________________________________________________________________ Додаток 1 Предмет «Будова й експлуатація вантажного автомобіля». «Життя техніки – це гра, а деталі в ній - актори» (майже за Шекспіром) |
Урок №55 Тема: Теплота згоряння палива Мета уроку: Показати, за рахунок чого виділяється енергія з палива; ознайомити учнів з основними видами використовуваного палива;... |
Вид палива, енергії Середній калорійний еквівалент для перерахунку... |
Урок Види мистецтва та специфіка художньо-образної мови. Створення кросвордів "Види мистецтва" |
Інформаційна картка послуги Виплата грошової компенсації інваліду на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобіля і на транспортне обслуговування |
УРОК 39. ВИДИ КУТІВ. ВИМІРЮВАННЯ КУТІВ Мета. Систематизувати знання... Запишіть, використовуючи позначення: градусна міра кута МОК дорівнює 35° [кута АВС дорівнює 25°] |
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ Дніпропетровська обласна санепідстанція запрошує Вас взятии участь у торгах за процедурою запит цінових пропозицій на закупівлю за... |
ПРОЕКТ ВИКОРИСТАННЯ ВІДХОДІВ ПЕРЕРОБКИ НАСІННЯ СОНЯШНИКА (БІОМАСИ) У ЯКОСТІ АЛЬТЕРНАТИВНОГО ВИДУ ПАЛИВА |
Повторювально-узагальнюючий урок по темі Які види з’єднання споживачів в електричне коло ви знаєте? Охарактеризуйте їх за допомогою |
УРОК 42. ПРЯМОКУТНИК. ТРИКУТНИК ТА ЙОГО ВИДИ Мета Обчисліть периметр шестикутника, довжини сторін якого дорівнюють 6 см, 8 см, 14 см, 20 см, 22 см і 25 см |
МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ Затвердити Інструкцію про порядок складання акта екологічної, аварійної та технологічної броні електропостачання |