|
Скачати 224.57 Kb.
|
1.2. Тести по дисципліні "Мікроекономіка" 1. Закон попиту передбачає, що: а) перевищення пропозиції над попитом викличе зниження ціни; б) якщо доходи у споживачів зростуть, вони зазвичай купують більше товарів; в) крива попиту зазвичай має позитивний нахил; г) коли ціна товару спадає, обсяг закупівель зростає. 2. Якщо пропозиція і попит на товар зростають, то: а) ціна підвищиться; б) збільшиться загальна кількість товару; в) ціна залишиться стабільною; г) добробут суспільства зросте. 3. Якщо два товари є взаємозамінними, то зростання ціни на перший викличе: а) падіння попиту на другий товар; б) зростання попиту на другий товар; в) збільшення обсягу попиту на другий товар; г) падіння обсягу попиту на другий товар. 4. Ефект доходу має місце в наступному випадку: а) якщо доходи людей спадають, вони купують менше даного продукту. б) зменшення ціни одного з товарів призводить до того, що споживач купує більше даного товару, не скорочуючи обсягу придбання інших товарів; в) обсяг закупівель деяких товарів скорочуються по мірі збільшення до ходів людей; г) по мірі того як доходи людей зростають, вони зберігають частину доходу, що збільшується. 5. Розташування і нахил кривої байдужості для окремого споживача пояснюється: а) його перевагами і розмірами доходу; б) тільки цінами товарів, що купуються; в) перевагами, розмірами доходу і цінами товарів, що купуються; г) тільки його перевагами. 6. Теорія споживацької поведінки передбачає, що споживач намагається максимізувати: а) різницю між загальною і граничною корисністю; б) загальну корисність; в) середню корисність; г) граничну корисність. 7. Поняття "гранична корисність" товару А означає: а) максимальну корисність при купівлі в розрахунку на одиницю товару А; б) приріст загальної корисності при купівлі додаткової одиниці товару А; в) реакцію покупців на зміну піни товару А; г)величину, що дорівнює загальній корисності товару А, що ділиться на число куплених одиниці, товару А. 8. Фірми зацікавлені в мінімізації витрат. Вони можуть цього домогтися при дотриманні наступної умови: а) купувати фактори виробництва на конкурентних ринках; б) дотримуватись рівності між граничною нормою технологічного заміщення факторів і співвідношенням цін цих факторів; в) підтримувати рівність між змінними і постійними витратами; г) підтримувати максимальний рівень виробництва. 9. Які з наступних видів витрат не приймаються до уваги при прийнятті рішень про оптимальний обсяг виробництва фірми: а) середні змінні; б) бухгалтерські; в) середні постійні; г) граничні. 10. Будь-яка точка, що знаходиться або на ізокванті, або на ізокості, означає: а) кількість виробленого продукту; б) обсяг продукту в грошовому виразі; в) комбінацію фізичних обсягів ресурсів; г) суму витрат. 11.Термін "граничний" з мікроекономіці означає: а) невелику зміну вимірюваної економічної величини; б) несуттєву зміну вимірюваної величини; в) прикордонну зміну вимірюваної величини; г) додаткову зміну вимірюваної величини. 12. Ринковий попит не відчуває впливу; а) доходів споживачів; б) цін на взаємопов'язані товари; в) цін на ресурси; г) чисельності покупців. 13.Якщо ринкова ціна є нижчою за рівноважну, то: а) з'являються надлишки товарів: б) виникає дефіцит товарів; в) формується ринок покупця; г) спадає ціна ресурсів. 14.Крива абсолютно нееластичного попиту являє собою: а) вертикальну лінію; б) горизонтальну лінію; в) криву лінію; г) пряму лінію з негативним нахилом. 15. Припустимо, що пропозиція товару X є абсолютно нееластичною. Якщо попит на цей товар зросте, то рівноважна ціна: а) зменшиться, а рівноважна кількість зросте; б) зменшиться і також зменшиться рівноважна кількість; в) збільшиться, а рівноважна кількість зменшиться; г) збільшиться, а рівноважна кількість залишиться незмінною. 16. Збільшення доходу споживача графічно виражається: а) у зміні нахилу бюджетної лінії; б) у паралельному зсуві бюджетної лінії праворуч; в) у паралельному зсуві бюджетної лінії ліворуч; г) у зменшенні нахилу бюджетної лінії. 17.Закон спадної граничної корисності означає, що: а) відношення граничних корисностей до цін на предмети розкоші менше, ніж на товари першої необхідності: б) корисність, що приносить кожна наступна одиниця товару, спадає по мірі збільшення кількості придбання товарів; в) відношення граничний корисностей до цін однакове для всіх товарів; г) корисність товарів, що купуються, спадає по мірі збільшення доходу споживача. 18.Споживча рівновага на карті байдужості - це: а) будь-який перетин бюджетної лінії та кривої байдужості; б) будь яка точка на самій високій з кривих байдужості; в) та точка, в якій нахил бюджетної лінії дорівнює нахилу дотичної до неї кривої байдужості; г) будь-яка точка, розташована на бюджетній лінії. 19. Для максимізації корисності благ споживач повинен так витратити наявну суму грошових коштів, щоб: а) гранична корисність кожного спожитого товару була однаковою: б) загальна корисність кожного товару, отримана у розрахунку на одну грошову одиницю, була однаковою, в) гранична корисність кожного товару, отримана у розрахунку на одну грошову одиницю, була однаковою; г) загальна корисність у розрахунку на одиницю товару була однаковою. 20.Поняття економічних витрат означає, що: а) необхідно врахувати альтернативну вартість всіх використаних ресурсів; б) бухгалтерські витрати перевищують їх на величину невиробничих витрат; в) виробництво здійснюється з мінімальними витратами; г) вартість власних ресурсів не повинна входити до витрат. 21.Взаємозв'язок між усіма можливими варіантами співвідношень факторів виробництва і обсягом виробленої продукції виражається за допомогою: а) кривої виробничих можливостей; б) кривої загального обсягу випуску продукції; в) виробничої функції; г) кривої загальних витрат. 22. Якщо попит спадає, крива попиту зсувається: а) вниз і ліворуч; б) за рухом годинникової стрілки; в) вгору і праворуч. г) проти руху годинникової стрілки
а) ΔMC б) ТVС - ТFС; в) ТFС + ТVС; г) ТFС + TVС + МС
а) криву загального обсягу продукту; б) виробничу функцію; в) різні обсяги продукту, які можна виробити при заданих кількостях ресурсів; г) криву середнього продукту.
а) попит дорівнює пропозиції, б) ціна дорівнює витратам плюс прибуток; в) рівень технології змінюється поступово; г) обсяг пропозиції дорівнює обсягу попиту.
а) еластичність його попиту по доходу дорівнює + 0,5; б) цінова еластичність його попиту дорівнює + 1,3; в) перехресна еластичність його попиту дорівнює - 0,7; г) еластичність його попиту за доходом дорівнює -1,3.
а) зміною загального рівня цін на всі товари; б) зміною в уподобаннях споживача, що віддає перевагу товарам - замінникам; в) зміною в реальному доході, що обумовлена зниженням ціни на один із товарів; г) пропозицією нових замінників товару. 28. Загальна корисність зростає, коли гранична корисність: а) зменшується; б) збільшується; в) збільшується уповільненими темпами; г) збільшується чи зменшується, але с величиною позитивною. 29. Якщо середні витрати АС фірми є меншими за граничні МС при будь - якому обсязі виробництва, то це означає, що; а) мають місце умови досконалої конкуренції; 6) середні витрати зменшуються із збільшенням обсягу виробництва; в) середні витрати зростають із збільшенням виробництва: г) граничні витрати не залежать від обсягу виробництва. 30.Середні загальні витрати виробництва продукції досягають мінімальної величини при такому обсязі продукції, коли: а) АVС дорівнює ТFС; б) прибуток буде максимальним; в) МС дорівнює АVС; г) МС дорівнює АТС. 31.Постійні витрати фірми - це: а) витрати на ресурси по цінам, що діяли на момент їх придбання, б) мінімальні витрати виробництва будь якою обсягу продукції яри найбільш сприятливих умовах виробництва; в) витрати, які має фірма навіть в тому випадку, коли продукція не виробляється; г) неявні витрати. 32.Економічні витрати: а) включають явні і неявні витрати, в тому числі нормальний прибуток; б) включають явні витрати, але не включають неявні; в) включають неявні витрати, але не включають явні; г) перевищують явні і неявні витрати на величину нормального прибутку. 33. В довгостроковому періоді: а) всі витрати є змінними; б) всі витрати с постійними; в) змінні витрати зростають швидше, ніж постійні; г) постійні витрати зростають швидше, ніж змінні.
а) спостерігається негативний ефект масштабу виробництва; б) спостерігається позитивний ефект масштабу виробництва; в) діє закон спадної продуктивності; г) крива АТС зсувається вгору. 35.Крива виробничих можливостей показує: а) точні комбінації двох товарів, які господарство має намір виробляти; б) кращу з можливих комбінацій двох товарів; в) альтернативну комбінацію товарів при наявності даної кількості ресурсів; г) час, коли вступає у дію закон спадної продуктивності факторів виробництва. 36.Поняття "досконало конкурента фірма" передбачає, що це фірма, яка: а) використовує тільки методи легальної конкуренції у боротьбі із своїми конкурентами; б) не впливає на формування ринкової ціни; в) використовує будь які форми конкуренції для захоплення ринку; г) домагається встановлення бажаної ціни у конкурентній боротьбі. 37.Якщо граничні витрати перевищують середні витрати при обсязі виробництва, що максимізує прибуток, то фірма: а) отримує позитивний прибуток; б) вибирає обсяг виробництва; в) не зупинить виробництво; г) всі відповіді є вірними. 38.Крива пропозиції конкурентної фірми у короткостроковому часовому інтервалі – це: а) крива граничних витрат; 6) лінія ціни товару; в) спадна частина кривої середніх витрат, г) частина кривої граничних витрат, що розташована вище за криву середніх змінних витрат. 39.Якщо ціна продукції є недостатньою, щоб покрити середні витрати на її виробництво, то фірма повинна: а) зупинити виробництво як можна скоріше: б) продовжувати виробництво товарів на рівні, де Р дорівнює МС, якщо Р більше AVC в) обрати нову технологію; г) продовжувати виробництво до тих пір, поки ціна покриває всі постійні витрати. 40. Економічний прибуток: а) не може мати місце на конкурентному ринку у довгостроковому періоді; 6) еквівалентний нормальному бухгалтерському прибутку; в) має місце всякий раз, коли сукупні витрати перевищують загальну виручку фірми; г) існують завжди, коли гранична виручка перевищує граничні витрати. 41.В моделі монополії передбачається, що: а) продавці і покупці приймають ціни як данні; 6) проникнення на ринок нових фірм не обмежене; в) поведінка продавців не є стратегічною; г) виробляється стандартизований продукт.
а) що дорівнюють граничним витратам; б) що дорівнюють граничному доходу; в) що перевищують граничні витрати, г) що дорівнюють середнім витратам.
а) середні витрати знижуються; б) витрати на рекламу зростають; в) граничний доход вищий за граничні витрати; г) граничний доход дорівнює, змінним витратам.
а) подолання значних труднощів при вступі фірми в галузь; б) спроможність фірми встановлювати ціну на ринку; в) функціонування в галузі декількох крупних фірм; г) всі відповіді є вірними.
а) стинається з конкуренцією "не на життя ,а на смерть"; б) має ломану криву попиту; в) є ціновим лідером на олігополістичному ринку, г) є найбільш ефективною в галузі.
а) як монополістичний конкурент; б) як досконалий конкурент: в) як монополія; г) як об'єднання.
а) завжди с вищою за конкурентну; б) завжди с нижчою за конкурентну; в) дорівнює конкурентній; г) може бути або більшою, або меншою за конкурентну.
а) призведе до зниження ринкової ціни продукції; б) ніяк не вплине на ринок; в) призведе до зростання ринкової ціни продукції; г) скоротить пропозицію і підвищить ринкову ціну продукції.
а) ціна продукції нижча за мінімальні середні втрати; б) середні постійні витрати е вищими за піну продукції: в) ціна продукції нижча за мінімум середніх змінних витрат; г) ціна продукції нижча за граничні витрати. 50. Яке з наступних визначень найбільш точно відповідає поняттю "нормальний прибуток": а) прибуток, що отримує фірма при МС, що дорівнює МR; б) прибуток, що отримує типова фірма в галузі; в) прибуток, який фірма отримала б при нормальному веденні справ; г) мінімальний прибуток, необхідний для того, щоб фірма залишилась в межах даного напрямку діяльності. 51. Поняття «досконала конкуренція» передбачає, що: а) значна кількість фірм в галузі випускає стандартні товари; б) є багато покупців, що купують цей товар по поточній ціні; в) всі продавці і покупці мають повну інформацію про ринок. 52. Крива пропозиції в умовах досконалої конкуренції споживачів є: а) горизонтальною лінією; б) вертикальною лінією; в) спадною лінією; г) висхідною лінією. 53.При зростанні попиту на землю диференційна рента а) збільшується; б) зменшується; в) залишається незмінною; г) виливає на пропозицію. 54. Попит на виробничі ресурси не залежить від: а) технології, яка використовується фірмою для випуску продукції; б) попиту на продукцію фірми; в) доходів споживачів; г) вартості ресурсів. 55. Пропозиція ресурсу для окремої фірми на досконало конкурентному ринку ресурсів: а) еластична; б) нееластинна; в) абсолютно нееластична; г) абсолютно еластична.
а) патенти і ліценції; б) більш низькі витрати крупного виробництва; в) законодавче оформлення виключних прав; г) всі відповіді є вірними.
а) при максимізації прибутку максимізується і загальний ринковий надлишок; б) прибуток є максимальним, якщо ціна дорівнює граничним витратам; в) в точці максимуму прибутку гранична виручка є більшою за ціни; г) прибуток е максимальний, якщо граничні витрати дорівнюють граничному доходу.
а) виробляти продукції менше, а ціну встановлювати вищу; б) максимізувати прибуток; в) встановлювати ціну , що відповідає нееластичній ділянці кривої попиту; г) вибирати такий обсяг випуску, при якому МR дорівнює Р.
а) граничні витрати дорівнюють ціні продукції; б) граничні витрати дорівнюють загальним витратам; в) гранична виручка дорівнює граничним витратам; г) гранична виручка дорівнює загальним витратам.
а) виробляються диференційовані товари; б) на ринку оперує множина покупців і продавців; в) для кожної фірми характерна своя горизонтальна крива попиту; г) ринкова поведінка кожної фірми залежить від реакції її конкурентів.
а) монополія спроможна привласнювати чистий прибуток у довгостроковому періоді, а монополістично конкурентна фірма не спроможна; б) монополія володіє монополістичною владою, а монополістично конкурентна фірма ні; в) умова P більше МС є вірною для монополії, а умова Р дорівнює МR - для монополістично конкурентної фірми; г) різниця полягає у характері продукції, що виробляється.
а) граничні витрати дорівнюють сукупним середнім витратам; б) граничні витрати дорівнюють ціні продукту; в) граничні витрати дорівнюють граничному доходу; г) ціна продукту дорівнює середнім витратам.
а) олігополія ніколи не несе збитків; а монополістично конкурентна фірма інколи збиткова; б) олігополія виробляє продукти, дотримуючись умови МR дорівнює Р, монополістично конкурентна фірма - умови МR дорівнює МС; в) олігополія враховує у своїх діях реакцію конкурентів, а монополістично конку рентна фірма ні; г) олігополія не відчуває загрози закриття, а монополістично конкурентна фірма може припинити діяльність за певних умов.
а) наявність невеликої кількості фірм: б) вільний вхід фірм у галузь; в) контроль над цінами; г) взаємозалежність фірм.
а) олігополія є крупною фірмою; б) існують труднощі у зговорі в ринковій структурі олігополії; в) ціни, що встановлюються олігополію, є стійкими, г) споживачі віддають перевагу придбанню продуктів у виробників на олігополістичному ринку.
а) велика кількість конкуруючих фірм, що виробляють однорідну продукцію; б) велика кількість конкуруючих фірм, що виробляють диференційовану продукцію; в) невелика кількість конкуруючих фірм; г) тільки одна крупна фірма.
а) може призначити будь-яку ціну на свій продукт; б) максимізує прибуток при рівності граничного доходу і граничних витрат: в) може виробити будь-який обсяг продукції і продати її по будь-якій ціні; г) при даній кривій ринкового попиту може обрати комбінацію ціни і обсягу випуску, яка дає максимум прибутку.
а) продаж по різним цінам однієї й тієї ж продукції різним покупцям; б) різниця в оплаті праці за національністю чи за статтю: в) експлуатація трудящих шляхом встановлення високих цін на споживчі товари; г) підвищення ціни на товар більш високої якості.
а) ринкові ціни дорівнюють мінімальним значенням довгострокових середніх витрат; б) ціни дорівнюють граничним витратам; в) фірми не отримують економічного прибутку; г) всі існуючі виробничі потужності задіяні. 71. До чинників, що визначають еластичність попиту на ресурс не належить а) еластичність попиту по ціні на кінцеву продукцію галузі; б) технологічна можливість заміщення одного виду ресурсу іншим; в) термін використання фактора виробництва; г) всі попередні відповіді не вірні. 72.Крива пропозиції землі на ринку: а) абсолютно еластична; б) абсолютно нееластична; в) еластична; г) нееластична. 73. Крива пропозиції землі на ринку а) абсолютно еластична; б) абсолютно нееластична; в) еластична; г) нееластична. 74. Дисконтована вартість - це а) сума, яку необхідно заплатити в даний момент за капітальні товари, щоб через певний строк мати бажаний доход; б) початкова вартість капітального товару; в) залишкова вартість капітального товару; г) сума, яку інвестор отримає через певний період часу використання капітального товару. 75. Еластичність попиту на працю є тим вищою: а) чим нижчою с частка витрат на працю у витратах фірми; б) чим нижчою є ціна готової продукції; в) чим вищою є цінова еластичність попиту на готову продукцію; г) чим меншою є можливість заміни праці капіталом уданому виробничому процесі. 76. Якщо пропозиція ресурсу є абсолютно нееластичною, то економічна рента: а) дорівнює нулю; б) дорівнює ціні ресурсу; в) дорівнює сумі плати за. ресурс; г) жодна з відповідей не є вірною. 77. Якщо зростає частка витрат на ресурс у витратах фірми, то еластичність попиту на даний ресурс: а) збільшується; б) зменшується; в) залишається без змін, г) будь-який з наведених варіантів є можливим. 78.До суб'єктів мікроекономіки не належить: а) домогосподарство; б) ринок; в) фірма; г) держава. 79.Суспільні блага - це а) індивідуальні блага, уподобання щодо яких виявляють самі індивіди; б) блага, що споживаються шляхом простого привласнення без певних витрат на його придбання; в) блага, які споживаються шляхом купівлі-продажу і існують в обмеженій кількості; г) блага, які задовольняють потреби людини і мають дві особливості споживання. 80. Поняття досконалої конкуренції передбачає, що: а) значна кількість фірм, що оперують в галузі, випускають стандартні товари; б) є багато покупців, що купують цей товар по поточній ціні; в) всі продавці та покупці мають повну інформацію про ринок; г) всі попередні відповіді вірні. 81. Декілька великих фірм функціонують на ринку автомобілів. Це ринок: а) чистої конкуренції; б) монополістичної конкуренції, в) чистої монополії; г) олігополії. 82. Благо-субститут – це: а) благо, що споживається в комплекті з іншим; б) благо, яке може заміщувати інше у процесі споживання або виробництва. в) блага першої необхідності, споживання яких збільшується з підвищенням цін на них; г) блага, уподобання щодо яких перебувають під цілеспрямованим випином держави чи ділових одиниць. 83. Точка поза кривою виробничих можливостей показує: а) неефективне виробництво; б) ефективне виробництво; в) недосяжний обсяг виробництва; г) Х-неефективність. 84.До основних економічних ресурсів не належить а) кінцева продукція; б) праця.; в) земля; г) капітал. 85. 3а інших рівних умов зростання індивідуальної пропозиції призведе: а) до зростання рівноважних цін і кількості продукції; б) до зниження рівноважних ціни й обсягу продукції; в) до зростання ціни і зниження кількості продукції; г) до зниження ціни і зростання обсягу продукції. 86. Якщо індивідуальний попит скоротиться , а пропозиція зросте, то: а) рівноважна кількість продукції знизиться, а рівноважна ціна зросте; б) рівноважна ціна зменшиться; в) рівновага на ринку не зміниться; г) всі попередні відповіді не вірні. 87.Попит - це: а) потреба, задовольнити яку бажає економічний суб'єкт; б) гроші, які економічний суб'єкт готовий заплати ти за певний товар; в) плани покупця щодо придбання певного товару у певній кількості; г) кількість товару, яка може бути куплена при тих чи інших цінах за його одиницю. 88.Зміна попиту в цілому виявляється через: а) переміщення кривої попиту праворуч; б) переміщення кривої попиту ліворуч; в) переміщення кривої попиту праворуч або ліворуч; г) пересування по кривій попиту вгору чи вниз. 89.Як зміниться рівноважна ціна та рівноважний обсяг продукції на ринку певного товару, якщо ціни на ресурси зросли? а) ціна і обсяг виробництва зростуть; б) ціна і обсяг виробництва знизяться; в) ціна підвищиться, а обсяг виробництва знизиться; г) ціна знизиться, а обсяг виробництва зросте. 90. Пропозиція товару більш еластична: а) в короткостроковому періоді; б) в довгостроковому періоді; в) в найкоротшому періоді; г) не залежить від часового періоду.
а) дотримуватись рівності середніх витрат і цін; б) забезпечувати відповідність граничних витрат і попиту; в) забезпечувати рівність граничних витрат і граничного доходу; г) утримувати перевищення сукупного доходу над сукупними витратами.
а) велика кількість конкуруючих фірм, що виробляють однорідну продукцію; б) велика кількість конкуруючих фірм, що виробляють диференційовану продукцію; в) невелика кількість конкуруючих фірм: г) тільки одна крупна фірма. 93. "Ламана" крива попиту показує: а) що витрати залишаються відносно стабільними; б) що фірми не реагують на збільшення ціни конкурентами, але зменшують ціни у відповідь на зниження цін конкурентами; в) що ціна товару не перевищує граничного доходу; г) що фірми отримують максимум прибутку
а) для картелю; б) для монополістичної конкуренції; в) для олігополістичної структури ринку; г) для монополії. 95. Монополії та монополістично конкурентній фірмі притаманні загальні риси: а) максимізація прибутку при виконанні умови MR дорівнює МС; б) використання реклами для диференціації продуту; в) виробництво продукції у мінімальній точці довгострокової кривої середніх витрат; г) нульовий прибуток у довгостроковому періоді. 96. Лінія попиту в умовах досконалої конкуренції споживачів е: а) горизонтальною лінією; б) вертикальною лінією; в) кривою лінією із негативним нахилом; г) кривою лінією із позитивним нахилом. 97. Які фактори не впливають на ставку заробітної плати? а) попит на працю; б) пропозиція праці; в) діяльність профспілок; г) співвідношення приватного та державного секторів в економіці. 98.Перевага монополістичної конкуренції над досконалою полягає в наступному: а) більш низький рівень цін; б) більш широкий вибір товарів для споживача; в) більш низький прибуток у тривалому періоді; г) незначні витрати виробництва. 99.Більшу частину споживацького надлишку привласнює фірма, яка: а) монополізує ринок; б) здійснює досконалу цінову дискримінацію; в) максимізує різницю між граничним доходом і граничними втратами; г) сегментує ринок. 100.Крива попиту на ресурс співпадає з: а) кривою граничного продукту в грошовому виразі; б) кривою граничних витрат на ресурс; в) кривою ринкової пропозиції ресурсу; г) не співпадає з жодною з наведених кривих. |
План Попит. Закон попиту. Еластичність попиту. Пропозиція. Закон... Одним з економічних законів товарного виробництва є закон попиту і пропозиції, який полягає в єдності попиту і пропозиції і їх об'єктивному... |
Рівноважна ціна та її роль у ринковому саморегулюванні Мета: Сформувати вміння виявляти, яким чином попит і пропозиція впливають на формування ціни в межах ринкової економічної системи;... |
Закон спадної граничної корисності, який описує цю ситуацію, твердить,... Дослідження основних характеристик ринку починається з попиту. Це пов'язано з тим, що попит (у порівнянні з пропозицією) є більш... |
Б закон попиту Укажіть, який ефект демонструє той факт, що споживач у зв’язку зі святковими знижками цін |
Еластичність попиту і пропозиції та застосування знань про еластичність Варіант 1 Які з наведених товарів мають найбільшу еластичність попиту за ціною: шампунь, крем |
Закон України «Про телекомунікації» Абонент споживач телекомунікаційних послуг, який отримує телекомунікаційні послуги на умовах договору, котрий передбачає підключений... |
Закон України „Про фізичну культуру і спорт передбачає реалізацію... Сутність психофункціонального самоконтролю при проведенні ранкової гігієнічної гімнастики |
Проект Основного Закону Фінансової Країни Ки їв 2012 Основний закон Фінансової Країни (далі ФК), який передбачає виконання всіх положень, які прописані в ньому. Невиконання положень данного закону,... |
Які два види ринків було включено в модель кругообігу? Б Ціноутворення на ньому відбувається під впливом дії законів попиту і пропозиції |
П Л А Н Як ми знаємо, ринок становить систему товарно-грошових відносин виробників і споживачів матеріальних благ, що керується економічними... |