1. Закон попиту передбачає, що


Скачати 224.57 Kb.
Назва 1. Закон попиту передбачає, що
Дата 08.04.2013
Розмір 224.57 Kb.
Тип Закон
bibl.com.ua > Географія > Закон
1.2. Тести по дисципліні "Мікроекономіка"
1. Закон попиту передбачає, що:

а) перевищення пропозиції над попитом викличе зниження ціни;

б) якщо доходи у споживачів зростуть, вони зазвичай купують більше товарів;

в) крива попиту зазвичай має позитивний нахил;

г) коли ціна товару спадає, обсяг закупівель зростає.

2. Якщо пропозиція і попит на товар зростають, то:

а) ціна підвищиться;

б) збільшиться загальна кількість товару;

в) ціна залишиться стабільною;

г) добробут суспільства зросте.

3. Якщо два товари є взаємозамінними, то зростання ціни на перший викличе:

а) падіння попиту на другий товар;

б) зростання попиту на другий товар;

в) збільшення обсягу попиту на другий товар;

г) падіння обсягу попиту на другий товар.

4. Ефект доходу має місце в наступному випадку:

а) якщо доходи людей спадають, вони купують менше даного продукту.

б) зменшення ціни одного з товарів призводить до того, що споживач купує більше даного товару, не скорочуючи обсягу придбання інших товарів;

в) обсяг закупівель деяких товарів скорочуються по мірі збільшення до ходів людей;

г) по мірі того як доходи людей зростають, вони зберігають частину доходу, що збільшується.

5. Розташування і нахил кривої байдужості для окремого споживача пояснюється:

а) його перевагами і розмірами доходу;

б) тільки цінами товарів, що купуються;

в) перевагами, розмірами доходу і цінами товарів, що купуються;

г) тільки його перевагами.

6. Теорія споживацької поведінки передбачає, що споживач намагається максимізувати:

а) різницю між загальною і граничною корисністю;

б) загальну корисність;

в) середню корисність;

г) граничну корисність.

7. Поняття "гранична корисність" товару А означає:

а) максимальну корисність при купівлі в розрахунку на одиницю товару А;

б) приріст загальної корисності при купівлі додаткової одиниці товару А;

в) реакцію покупців на зміну піни товару А;

г)величину, що дорівнює загальній корисності товару А, що ділиться на число куплених одиниці, товару А.

8. Фірми зацікавлені в мінімізації витрат. Вони можуть цього домогтися

при дотриманні наступної умови:

а) купувати фактори виробництва на конкурентних ринках;

б) дотримуватись рівності між граничною нормою технологічного замі­щення факторів і співвідношенням цін цих факторів;

в) підтримувати рівність між змінними і постійними витратами;

г) підтримувати максимальний рівень виробництва.

9. Які з наступних видів витрат не приймаються до уваги при прийнятті

рішень про оптимальний обсяг виробництва фірми:

а) середні змінні;

б) бухгалтерські;

в) середні постійні;

г) граничні.

10. Будь-яка точка, що знаходиться або на ізокванті, або на ізокості, означає:

а) кількість виробленого продукту;

б) обсяг продукту в грошовому виразі;

в) комбінацію фізичних обсягів ресурсів;

г) суму витрат.

11.Термін "граничний" з мікроекономіці означає:

а) невелику зміну вимірюваної економічної величини;

б) несуттєву зміну вимірюваної величини;

в) прикордонну зміну вимірюваної величини;

г) додаткову зміну вимірюваної величини.

12. Ринковий попит не відчуває впливу;

а) доходів споживачів;

б) цін на взаємопов'язані товари;

в) цін на ресурси;

г) чисельності покупців.

13.Якщо ринкова ціна є нижчою за рівноважну, то:

а) з'являються надлишки товарів:

б) виникає дефіцит товарів;

в) формується ринок покупця;

г) спадає ціна ресурсів.

14.Крива абсолютно нееластичного попиту являє собою:

а) вертикальну лінію;

б) горизонтальну лінію;

в) криву лінію;

г) пряму лінію з негативним нахилом.

15. Припустимо, що пропозиція товару X є абсолютно нееластичною. Якщо попит на цей товар зросте, то рівноважна ціна:

а) зменшиться, а рівноважна кількість зросте;

б) зменшиться і також зменшиться рівноважна кількість;

в) збільшиться, а рівноважна кількість зменшиться;

г) збільшиться, а рівноважна кількість залишиться незмінною.

16. Збільшення доходу споживача графічно виражається:

а) у зміні нахилу бюджетної лінії;

б) у паралельному зсуві бюджетної лінії праворуч;

в) у паралельному зсуві бюджетної лінії ліворуч;

г) у зменшенні нахилу бюджетної лінії.

17.Закон спадної граничної корисності означає, що:

а) відношення граничних корисностей до цін на предмети розкоші мен­ше, ніж на товари першої необхідності:

б) корисність, що приносить кожна наступна одиниця товару, спадає по мірі збільшення кількості придбання товарів;

в) відношення граничний корисностей до цін однакове для всіх товарів;

г) корисність товарів, що купуються, спадає по мірі збільшення доходу споживача.

18.Споживча рівновага на карті байдужості - це:

а) будь-який перетин бюджетної лінії та кривої байдужості;

б) будь яка точка на самій високій з кривих байдужості;

в) та точка, в якій нахил бюджетної лінії дорівнює нахилу дотичної до неї кривої байдужості;

г) будь-яка точка, розташована на бюджетній лінії.

19. Для максимізації корисності благ споживач повинен так витратити наявну суму грошових коштів, щоб:

а) гранична корисність кожного спожитого товару була однаковою:

б) загальна корисність кожного товару, отримана у розрахунку на одну грошову одиницю, була однаковою,

в) гранична корисність кожного товару, отримана у розрахунку на одну грошову одиницю, була однаковою;

г) загальна корисність у розрахунку на одиницю товару була однаковою.

20.Поняття економічних витрат означає, що:

а) необхідно врахувати альтернативну вартість всіх використаних ресурсів;

б) бухгалтерські витрати перевищують їх на величину невиробничих витрат;

в) виробництво здійснюється з мінімальними витратами;

г) вартість власних ресурсів не повинна входити до витрат.

21.Взаємозв'язок між усіма можливими варіантами співвідношень факторів виробництва і обсягом виробленої продукції виражається за допомогою:

а) кривої виробничих можливостей;

б) кривої загального обсягу випуску продукції;

в) виробничої функції;

г) кривої загальних витрат.

22. Якщо попит спадає, крива попиту зсувається:

а) вниз і ліворуч;

б) за рухом годинникової стрілки;

в) вгору і праворуч.

г) проти руху годинникової стрілки

  1. Який з наступних виразів представляє собою сукупні витрати:

а) ΔMC

б) ТVС - ТFС;

в) ТFС + ТVС;

г) ТFС + TVС + МС

  1. Ізокванта ілюструє:

а) криву загального обсягу продукту;

б) виробничу функцію;

в) різні обсяги продукту, які можна виробити при заданих кількостях ре­сурсів;

г) криву середнього продукту.

  1. Ринок товарів та послуг знаходиться у рівноважному стані, якщо:

а) попит дорівнює пропозиції,

б) ціна дорівнює витратам плюс прибуток;

в) рівень технології змінюється поступово;

г) обсяг пропозиції дорівнює обсягу попиту.

  1. Товар можна віднести до недоброякісного, якщо:

а) еластичність його попиту по доходу дорівнює + 0,5;

б) цінова еластичність його попиту дорівнює + 1,3;

в) перехресна еластичність його попиту дорівнює - 0,7;

г) еластичність його попиту за доходом дорівнює -1,3.

  1. Ефект заміщення - це зростання попиту на товар, викликаний:

а) зміною загального рівня цін на всі товари;

б) зміною в уподобаннях споживача, що віддає перевагу товарам - замінникам;

в) зміною в реальному доході, що обумовлена зниженням ціни на один із товарів;

г) пропозицією нових замінників товару.

28. Загальна корисність зростає, коли гранична корисність:

а) зменшується;

б) збільшується;

в) збільшується уповільненими темпами;

г) збільшується чи зменшується, але с величиною позитивною.

29. Якщо середні витрати АС фірми є меншими за граничні МС при будь - якому обсязі виробництва, то це означає, що;

а) мають місце умови досконалої конкуренції;

6) середні витрати зменшуються із збільшенням обсягу виробництва;

в) середні витрати зростають із збільшенням виробництва:

г) граничні витрати не залежать від обсягу виробництва.

30.Середні загальні витрати виробництва продукції досягають мінімальної величини при такому обсязі продукції, коли:

а) АVС дорівнює ТFС;

б) прибуток буде максимальним;

в) МС дорівнює АVС;

г) МС дорівнює АТС.

31.Постійні витрати фірми - це:

а) витрати на ресурси по цінам, що діяли на момент їх придбання,

б) мінімальні витрати виробництва будь якою обсягу продукції яри найбільш сприятливих умовах виробництва;

в) витрати, які має фірма навіть в тому випадку, коли продукція не виробляється;

г) неявні витрати.

32.Економічні витрати:

а) включають явні і неявні витрати, в тому числі нормальний прибуток;

б) включають явні витрати, але не включають неявні;

в) включають неявні витрати, але не включають явні;

г) перевищують явні і неявні витрати на величину нормального прибутку.

33. В довгостроковому періоді:

а) всі витрати є змінними;

б) всі витрати с постійними;

в) змінні витрати зростають швидше, ніж постійні;

г) постійні витрати зростають швидше, ніж змінні.

  1. Якщо фірма збільшує витрати на ресурси на 10 %, а обсяг виробництва зростає при цьому на 15 %, то в цьому випадку:

а) спостерігається негативний ефект масштабу виробництва;

б) спостерігається позитивний ефект масштабу виробництва;

в) діє закон спадної продуктивності;

г) крива АТС зсувається вгору.

35.Крива виробничих можливостей показує:

а) точні комбінації двох товарів, які господарство має намір виробляти;

б) кращу з можливих комбінацій двох товарів;

в) альтернативну комбінацію товарів при наявності даної кількості ресурсів;

г) час, коли вступає у дію закон спадної продуктивності факторів виробництва.

36.Поняття "досконало конкурента фірма" передбачає, що це фірма, яка:

а) використовує тільки методи легальної конкуренції у боротьбі із своїми конкурентами;

б) не впливає на формування ринкової ціни;

в) використовує будь які форми конкуренції для захоплення ринку;

г) домагається встановлення бажаної ціни у конкурентній боротьбі.

37.Якщо граничні витрати перевищують середні витрати при обсязі виробництва, що максимізує прибуток, то фірма:

а) отримує позитивний прибуток;

б) вибирає обсяг виробництва;

в) не зупинить виробництво;

г) всі відповіді є вірними.

38.Крива пропозиції конкурентної фірми у короткостроковому часовому інтервалі – це:

а) крива граничних витрат;

6) лінія ціни товару;

в) спадна частина кривої середніх витрат,

г) частина кривої граничних витрат, що розташована вище за криву середніх змінних витрат.

39.Якщо ціна продукції є недостатньою, щоб покрити середні витрати на її виробництво, то фірма повинна:

а) зупинити виробництво як можна скоріше:

б) продовжувати виробництво товарів на рівні, де Р дорівнює МС, якщо Р більше AVC

в) обрати нову технологію;

г) продовжувати виробництво до тих пір, поки ціна покриває всі постійні витрати.

40. Економічний прибуток:

а) не може мати місце на конкурентному ринку у довгостроковому періоді;

6) еквівалентний нормальному бухгалтерському прибутку;

в) має місце всякий раз, коли сукупні витрати перевищують загальну виручку фірми;

г) існують завжди, коли гранична виручка перевищує граничні витрати.

41.В моделі монополії передбачається, що:

а) продавці і покупці приймають ціни як данні;

6) проникнення на ринок нових фірм не обмежене;

в) поведінка продавців не є стратегічною;

г) виробляється стандартизований продукт.

  1. У довгостроковому періоді рівновага на монопольному ринку означає що товари продаються по цінам:

а) що дорівнюють граничним витратам;

б) що дорівнюють граничному доходу;

в) що перевищують граничні витрати,

г) що дорівнюють середнім витратам.

  1. Монополіст, що максимізує прибуток, буде знижувати ціну на свою продукцію, якщо:

а) середні витрати знижуються;

б) витрати на рекламу зростають;

в) граничний доход вищий за граничні витрати;

г) граничний доход дорівнює, змінним витратам.

  1. Олігополістична структура ринку передбачає:

а) подолання значних труднощів при вступі фірми в галузь;

б) спроможність фірми встановлювати ціну на ринку;

в) функціонування в галузі декількох крупних фірм;

г) всі відповіді є вірними.

  1. Ви виходите з положення, що, якщо Ваша фірма знизить свою ціну, конкуренти відповідно знизять свої ціни. Однак якщо Ви підвищите її, жодна з фірм не буде наслідувати Ваш приклад. Це означає, що Ваша фірма:

а) стинається з конкуренцією "не на життя ,а на смерть";

б) має ломану криву попиту;

в) є ціновим лідером на олігополістичному ринку,

г) є найбільш ефективною в галузі.

  1. Сформований картель буде діяти:

а) як монополістичний конкурент;

б) як досконалий конкурент:

в) як монополія;

г) як об'єднання.

  1. Ціна придбання певного обсягу продукції монополістом:

а) завжди с вищою за конкурентну;

б) завжди с нижчою за конкурентну;

в) дорівнює конкурентній;

г) може бути або більшою, або меншою за конкурентну.

  1. Якщо фірма, що діє на досконало конкурентному ринку, скоротить пропозицію своєї продукції то це:

а) призведе до зниження ринкової ціни продукції;

б) ніяк не вплине на ринок;

в) призведе до зростання ринкової ціни продукції;

г) скоротить пропозицію і підвищить ринкову ціну продукції.

  1. В короткостроковому періоді конкурентна фірма, що максимізує прибуток чи мінімізує збитки, не буде продовжувати виробництво, якщо:

а) ціна продукції нижча за мінімальні середні втрати;

б) середні постійні витрати е вищими за піну продукції:

в) ціна продукції нижча за мінімум середніх змінних витрат;

г) ціна продукції нижча за граничні витрати.

50. Яке з наступних визначень найбільш точно відповідає поняттю "нормальний прибуток":

а) прибуток, що отримує фірма при МС, що дорівнює МR;

б) прибуток, що отримує типова фірма в галузі;

в) прибуток, який фірма отримала б при нормальному веденні справ;

г) мінімальний прибуток, необхідний для того, щоб фірма залишилась в межах даного напрямку діяльності.

51. Поняття «досконала конкуренція» передбачає, що:

а) значна кількість фірм в галузі випускає стандартні товари;

б) є багато покупців, що купують цей товар по поточній ціні;

в) всі продавці і покупці мають повну інформацію про ринок.

52. Крива пропозиції в умовах досконалої конкуренції споживачів є:

а) горизонтальною лінією;

б) вертикальною лінією;

в) спадною лінією;

г) висхідною лінією.

53.При зростанні попиту на землю диференційна рента

а) збільшується;

б) зменшується;

в) залишається незмінною;

г) виливає на пропозицію.

54. Попит на виробничі ресурси не залежить від:

а) технології, яка використовується фірмою для випуску продукції;

б) попиту на продукцію фірми;

в) доходів споживачів;

г) вартості ресурсів.

55. Пропозиція ресурсу для окремої фірми на досконало конкурентному ринку ресурсів:

а) еластична;

б) нееластинна;

в) абсолютно нееластична;

г) абсолютно еластична.

  1. У якості бар'єру для проникнення в галузь нових виробників в умовах чистої монополії можуть служити:

а) патенти і ліценції;

б) більш низькі витрати крупного виробництва;

в) законодавче оформлення виключних прав;

г) всі відповіді є вірними.

  1. В умовах монополії вірним є наступне твердження:

а) при максимізації прибутку максимізується і загальний ринковий надлишок;

б) прибуток є максимальним, якщо ціна дорівнює граничним витратам;

в) в точці максимуму прибутку гранична виручка є більшою за ціни;

г) прибуток е максимальний, якщо граничні витрати дорівнюють гранич­ному доходу.

  1. На відміну від конкурентної фірми проста монополія намагається:

а) виробляти продукції менше, а ціну встановлювати вищу;

б) максимізувати прибуток;

в) встановлювати ціну , що відповідає нееластичній ділянці кривої попиту;

г) вибирати такий обсяг випуску, при якому МR дорівнює Р.

  1. Щоб отримати максимум прибутку, монополіст повинен обрати такий обсяг випуску, при якому:

а) граничні витрати дорівнюють ціні продукції;

б) граничні витрати дорівнюють загальним витратам;

в) гранична виручка дорівнює граничним витратам;

г) гранична виручка дорівнює загальним витратам.

  1. Ринки досконалої і монополістичної конкуренції мають загальну рису:

а) виробляються диференційовані товари;

б) на ринку оперує множина покупців і продавців;

в) для кожної фірми характерна своя горизонтальна крива попиту;

г) ринкова поведінка кожної фірми залежить від реакції її конкурентів.

  1. Головна відмінність між монополією і монополістичною конкуренцією полягає в наступному:

а) монополія спроможна привласнювати чистий прибуток у довгостроковому періоді, а монополістично конкурентна фірма не спроможна;

б) монополія володіє монополістичною владою, а монополістично конкурентна фірма ні;

в) умова P більше МС є вірною для монополії, а умова Р дорівнює МR - для монополістично конкурентної фірми;

г) різниця полягає у характері продукції, що виробляється.

  1. Монополістично конкурентна фірма максимізує прибуток, якщо складаються наступні умови:

а) граничні витрати дорівнюють сукупним середнім витратам;

б) граничні витрати дорівнюють ціні продукту;

в) граничні витрати дорівнюють граничному доходу;

г) ціна продукту дорівнює середнім витратам.

  1. Різниця між олігополією і монополістично конкурентною фірмою полягає в наступному:

а) олігополія ніколи не несе збитків; а монополістично конкурентна фірма інколи збиткова;

б) олігополія виробляє продукти, дотримуючись умови МR дорівнює Р, монополістично конкурентна фірма - умови МR дорівнює МС;

в) олігополія враховує у своїх діях реакцію конкурентів, а монополістично конку рентна фірма ні;

г) олігополія не відчуває загрози закриття, а монополістично конкурентна фірма може припинити діяльність за певних умов.

  1. Для ринкової структури олігополїї не властиве:

а) наявність невеликої кількості фірм:

б) вільний вхід фірм у галузь;

в) контроль над цінами;

г) взаємозалежність фірм.

  1. "Ламана" крива попиту пояснює, чому:

а) олігополія є крупною фірмою;

б) існують труднощі у зговорі в ринковій структурі олігополії;

в) ціни, що встановлюються олігополію, є стійкими,

г) споживачі віддають перевагу придбанню продуктів у виробників на олігополістичному ринку.

  1. Олігополія - це ринкова структура, де оперує:

а) велика кількість конкуруючих фірм, що виробляють однорідну продукцію;

б) велика кількість конкуруючих фірм, що виробляють диференційовану продукцію;

в) невелика кількість конкуруючих фірм;

г) тільки одна крупна фірма.

  1. На відміну від конкурентної фірми монополіст:

а) може призначити будь-яку ціну на свій продукт;

б) максимізує прибуток при рівності граничного доходу і граничних витрат:

в) може виробити будь-який обсяг продукції і продати її по будь-якій ціні;

г) при даній кривій ринкового попиту може обрати комбінацію ціни і обсягу випуску, яка дає максимум прибутку.

  1. Цінова дискримінація - це:

а) продаж по різним цінам однієї й тієї ж продукції різним покупцям;

б) різниця в оплаті праці за національністю чи за статтю:

в) експлуатація трудящих шляхом встановлення високих цін на споживчі товари;

г) підвищення ціни на товар більш високої якості.

  1. Довгострокова рівновага на ринках монополістичної конкуренції означає, що:

а) ринкові ціни дорівнюють мінімальним значенням довгострокових серед­ніх витрат;

б) ціни дорівнюють граничним витратам;

в) фірми не отримують економічного прибутку;

г) всі існуючі виробничі потужності задіяні.

71. До чинників, що визначають еластичність попиту на ресурс не належить

а) еластичність попиту по ціні на кінцеву продукцію галузі;

б) технологічна можливість заміщення одного виду ресурсу іншим;

в) термін використання фактора виробництва;

г) всі попередні відповіді не вірні.

72.Крива пропозиції землі на ринку:

а) абсолютно еластична;

б) абсолютно нееластична;

в) еластична;

г) нееластична.

73. Крива пропозиції землі на ринку

а) абсолютно еластична;

б) абсолютно нееластична;

в) еластична;

г) нееластична.

74. Дисконтована вартість - це

а) сума, яку необхідно заплатити в даний момент за капітальні товари, щоб через певний строк мати бажаний доход;

б) початкова вартість капітального товару;

в) залишкова вартість капітального товару;

г) сума, яку інвестор отримає через певний період часу використання капітального товару.

75. Еластичність попиту на працю є тим вищою:

а) чим нижчою с частка витрат на працю у витратах фірми;

б) чим нижчою є ціна готової продукції;

в) чим вищою є цінова еластичність попиту на готову продукцію;

г) чим меншою є можливість заміни праці капіталом уданому виробничому процесі.

76. Якщо пропозиція ресурсу є абсолютно нееластичною, то економічна рента:

а) дорівнює нулю;

б) дорівнює ціні ресурсу;

в) дорівнює сумі плати за. ресурс;

г) жодна з відповідей не є вірною.

77. Якщо зростає частка витрат на ресурс у витратах фірми, то еластичність попиту на даний ресурс:

а) збільшується;

б) зменшується;

в) залишається без змін,

г) будь-який з наведених варіантів є можливим.

78.До суб'єктів мікроекономіки не належить:

а) домогосподарство;

б) ринок;

в) фірма;

г) держава.

79.Суспільні блага - це

а) індивідуальні блага, уподобання щодо яких виявляють самі індивіди;

б) блага, що споживаються шляхом простого привласнення без певних витрат на його придбання;

в) блага, які споживаються шляхом купівлі-продажу і існують в обмеженій кількості;

г) блага, які задовольняють потреби людини і мають дві особливості споживання.

80. Поняття досконалої конкуренції передбачає, що:

а) значна кількість фірм, що оперують в галузі, випускають стандартні товари;

б) є багато покупців, що купують цей товар по поточній ціні;

в) всі продавці та покупці мають повну інформацію про ринок;

г) всі попередні відповіді вірні.

81. Декілька великих фірм функціонують на ринку автомобілів. Це ринок:

а) чистої конкуренції;

б) монополістичної конкуренції,

в) чистої монополії;

г) олігополії.

82. Благо-субститут – це:

а) благо, що споживається в комплекті з іншим;

б) благо, яке може заміщувати інше у процесі споживання або виробництва.

в) блага першої необхідності, споживання яких збільшується з підвищенням цін на них;

г) блага, уподобання щодо яких перебувають під цілеспрямованим випином держави чи ділових одиниць.

83. Точка поза кривою виробничих можливостей показує:

а) неефективне виробництво;

б) ефективне виробництво;

в) недосяжний обсяг виробництва;

г) Х-неефективність.

84.До основних економічних ресурсів не належить

а) кінцева продукція;

б) праця.;

в) земля;

г) капітал.

85. 3а інших рівних умов зростання індивідуальної пропозиції призведе:

а) до зростання рівноважних цін і кількості продукції;

б) до зниження рівноважних ціни й обсягу продукції;

в) до зростання ціни і зниження кількості продукції;

г) до зниження ціни і зростання обсягу продукції.

86. Якщо індивідуальний попит скоротиться , а пропозиція зросте, то:

а) рівноважна кількість продукції знизиться, а рівноважна ціна зросте;

б) рівноважна ціна зменшиться;

в) рівновага на ринку не зміниться;

г) всі попередні відповіді не вірні.

87.Попит - це:

а) потреба, задовольнити яку бажає економічний суб'єкт;

б) гроші, які економічний суб'єкт готовий заплати ти за певний товар;

в) плани покупця щодо придбання певного товару у певній кількості;

г) кількість товару, яка може бути куплена при тих чи інших цінах за його одиницю.

88.Зміна попиту в цілому виявляється через:

а) переміщення кривої попиту праворуч;

б) переміщення кривої попиту ліворуч;

в) переміщення кривої попиту праворуч або ліворуч;

г) пересування по кривій попиту вгору чи вниз.

89.Як зміниться рівноважна ціна та рівноважний обсяг продукції на ринку певного товару, якщо ціни на ресурси зросли?

а) ціна і обсяг виробництва зростуть;

б) ціна і обсяг виробництва знизяться;

в) ціна підвищиться, а обсяг виробництва знизиться;

г) ціна знизиться, а обсяг виробництва зросте.

90. Пропозиція товару більш еластична:

а) в короткостроковому періоді;

б) в довгостроковому періоді;

в) в найкоротшому періоді;

г) не залежить від часового періоду.

  1. В умовах монополістичної конкуренції для максимізації прибутку фі­рма повинна:

а) дотримуватись рівності середніх витрат і цін;

б) забезпечувати відповідність граничних витрат і попиту;

в) забезпечувати рівність граничних витрат і граничного доходу;

г) утримувати перевищення сукупного доходу над сукупними витратами.

  1. Монополістична конкуренція - це ринкова структура, де оперує:

а) велика кількість конкуруючих фірм, що виробляють однорідну продукцію;

б) велика кількість конкуруючих фірм, що виробляють диференційовану продукцію;

в) невелика кількість конкуруючих фірм:

г) тільки одна крупна фірма.

93. "Ламана" крива попиту показує:

а) що витрати залишаються відносно стабільними;

б) що фірми не реагують на збільшення ціни конкурентами, але зменшують ціни у відповідь на зниження цін конкурентами;

в) що ціна товару не перевищує граничного доходу;

г) що фірми отримують максимум прибутку

  1. Цінове лідерство є характерним:

а) для картелю;

б) для монополістичної конкуренції;

в) для олігополістичної структури ринку;

г) для монополії.

95. Монополії та монополістично конкурентній фірмі притаманні загальні риси:

а) максимізація прибутку при виконанні умови MR дорівнює МС;

б) використання реклами для диференціації продуту;

в) виробництво продукції у мінімальній точці довгострокової кривої середніх витрат;

г) нульовий прибуток у довгостроковому періоді.

96. Лінія попиту в умовах досконалої конкуренції споживачів е:

а) горизонтальною лінією;

б) вертикальною лінією;

в) кривою лінією із негативним нахилом;

г) кривою лінією із позитивним нахилом.

97. Які фактори не впливають на ставку заробітної плати?

а) попит на працю;

б) пропозиція праці;

в) діяльність профспілок;

г) співвідношення приватного та державного секторів в економіці.

98.Перевага монополістичної конкуренції над досконалою полягає в на­ступному:

а) більш низький рівень цін;

б) більш широкий вибір товарів для споживача;

в) більш низький прибуток у тривалому періоді;

г) незначні витрати виробництва.

99.Більшу частину споживацького надлишку привласнює фірма, яка:

а) монополізує ринок;

б) здійснює досконалу цінову дискримінацію;

в) максимізує різницю між граничним доходом і граничними втратами;

г) сегментує ринок.

100.Крива попиту на ресурс співпадає з:

а) кривою граничного продукту в грошовому виразі;

б) кривою граничних витрат на ресурс;

в) кривою ринкової пропозиції ресурсу;

г) не співпадає з жодною з наведених кривих.

Схожі:

План Попит. Закон попиту. Еластичність попиту. Пропозиція. Закон...
Одним з економічних законів товарного виробництва є закон попиту і пропозиції, який полягає в єдності попиту і пропозиції і їх об'єктивному...
Рівноважна ціна та її роль у ринковому саморегулюванні
Мета: Сформувати вміння виявляти, яким чином попит і пропозиція впливають на формування ціни в межах ринкової економічної системи;...
Закон спадної граничної корисності, який описує цю ситуацію, твердить,...
Дослідження основних характеристик ринку починається з попиту. Це пов'язано з тим, що попит (у порівнянні з пропозицією) є більш...
Б закон попиту
Укажіть, який ефект демонструє той факт, що споживач у зв’язку зі святковими знижками цін
Еластичність попиту і пропозиції та застосування знань про еластичність Варіант 1
Які з наведених товарів мають найбільшу еластичність попиту за ціною: шампунь, крем
Закон України «Про телекомунікації»
Абонент споживач телекомунікаційних послуг, який отримує телекомунікаційні послуги на умовах договору, котрий передбачає підключений...
Закон України „Про фізичну культуру і спорт передбачає реалізацію...
Сутність психофункціонального самоконтролю при проведенні ранкової гігієнічної гімнастики
Проект Основного Закону Фінансової Країни Ки їв 2012 Основний закон
Фінансової Країни (далі ФК), який передбачає виконання всіх положень, які прописані в ньому. Невиконання положень данного закону,...
Які два види ринків було включено в модель кругообігу?
Б Ціноутворення на ньому відбувається під впливом дії законів попиту і пропозиції
П Л А Н
Як ми знаємо, ринок становить систему товарно-грошових відносин виробників і споживачів матеріальних благ, що керується економічними...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка