|
Скачати 70.78 Kb.
|
Співпраця Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з батьками, громадськими організаціями та шефами Соціальне партнерство, як відомо, оголошено одним із стратегічних напрямків модернізації освіти. Тому ми хочемо представити механізм побудови повноцінних відносин між школою та батьками, під якими будемо розуміти такі відносини, які задовольняють всіх учасників освітнього процесу і є основою якісної освіти. На наше глибоке переконання, піклувальні ради (чи інші формальні структури) можуть бути виключно підсумком роботи школи з батьками (соціумом), а ніяк не їх метою або - тим більше - початком. Тому директор Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів освітнього закладу чітко уявляє собі етапність такої роботи і її основні проблеми, тому що школа хоче побудувати партнерські відносини з батьківською громадою, тобто, відносини з розділеною відповідальністю за кінцевий результат. У побудові партнерських відносин можна виділити три етапи. Перший етап - ЗНАЙОМСТВО На цьому етапі визначаються загальні цілі, спільні цінності та ресурсна база сторін. Наявність саме загальних цілей - важливий фактор для побудови партнерства. Спільні цінності розуміються тут як принципи (способи) досягнення мети. У сучасному суспільстві особливу актуальність набувають гуманістичні (загальнолюдські) цінності: - толерантність, - повага, - свобода вибору. Проте в даний час є чимало сімей, які досить іронічно ставляться до демократичних принципів спілкування з дітьми і наполягають на жорсткій дисципліні та граничної навантаженні на дітей, щоб ті не опинилися втягнутими в сумнівні заходи поза школою. На даному етапі також більше значення має визначення взаємної корисності учасників - тобто, вивчення можливостей (ресурсів) один одного. Від цього залежить розподіл зусиль сторін для досягнення бажаного ефекту. У число батьківських ресурсів можуть входити не тільки матеріальні чи технічні ресурси, а й часові, кадрові, соціальні, а також мотиваційні, тобто готовність батьків включитися в життя освітнього закладу та їх потенційна активність. Протягом багатьох років традиційною є співпраця вчителів та учнів школи з відділом освіти Цюрупинської РДА. На базі нашої школи систематично проходять різноманітні заходи: колегії відділу освіти, районні семінари, майстер-класи, тренінги, які за своїм змістом творчі, насичені, цікаві. Завжди педагогічному колективу готові прийти на допомогу методисти районного методичного кабінету Єнченко О.І., Пулінець М.М., Бойко Л.І., психолог районного відділу освіти Васильєва Н.В., Басюк Н.О., спеціалісти відділу освіти Канівець Л.Б., Молчанов О.О., головний спеціаліст відділу освіти Антюшина О.М. начальник відділу освіти Назаренко Л.М. Крім того, ми актуалізуємо і ексклюзивну корисність педагогічного колективу для дітей та батьків. Незважаючи на те, що вона начебто здається очевидною (навчання дитини), дуже важливо, щоб батьки знали про те, що в нашій школі, працюють прекрасні фахівці:
Обовязково необхідно довести до відома батьків, що учителі разом зі своїми учнями беруть участь у цікавих конкурсах та проектах: - Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської творчості ім.. Т.Г. Шевченка ( вч. укр.. мови та літератури) - Всеукраїнський конкурс «Колосок» (кер. Петрелі Н. А., Радченко Н. О.); - «Галерея кімнатних рослин» (кер. Столярчук С.О.); - «Парад квітів біля школи» (кер. Столярчук С.О.); - «Екологічний бумеранг» (кер. Радченко Н. О. Столярчук С.О.); - «Біощит: джміль» (кер. Радченко Н. О.); - «Птах року: синиця блакитна» (кер. Радченко Н. О.); - «Парад квітів біля школи» (кер. Столярчук С.О.); - Всеукраїнський конкурс «Краса ти моя, Україно» (кер. Микитюк Л.В,); - літературний конкурс імені Ю.К. Голобородька (кер. Гордійчук Н.В.) За наслідками участі у районних етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін учні школи посіли такі місця:
Педагогічний колектив Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів постійно бере участь у різних фахових конкурсах:
Вже традицією стала постійна участь педагоічного колективу школи беруть у професійних конкурсах «Класний керівник року» (2002, 2003, 2007, 2010, 2011 н. р.) та «Учитель року» у різних номінаціях:
Переможці 2005 (Кучер В.А.), 2007 (Гузенко В.В.), 2009 (Корнієнко О.В.) років захищали честь школи та району на обласних етапах, Корнієнко О.В. – переможець ІІІ етапу. На першому етапі ми проводимо такі заходи:
Ми знаємо, що у кожної школи є якесь уявлення про свої пріоритети в освіті дітей, все це ми обговорюємо на педрадах, фіксуємо у програмах розвитку школи. Публічне оприлюднення своїх пріоритетів дозволяє нам залучити саме той контингент, якому ці ідеї здадуться дуже близькими. Такий підхід дозволить обом сторонам уникнути багатьох конфліктів надалі. Основний підсумок першого етапу - бажання батьків до здійснення спільної діяльності. |
Співпраця Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Усвідомленість вибору з'являється там, де батьки підготовлені до такого вибору (за допомогою інформування, освіти і т д.) і реально... |
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ... Старунський НВК, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, серед команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ... |
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ... Саджавська, Росільнянська, Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Манявський НВК, Луквицька, Гринівська, Підгірська, Жураківська ЗОШ І-ІІ... |
Про підсумки проведення районних етапів Всеукраїнської експедиції ЗОШ І-ІІІ ст.(дир. Борковська Я. Д.), Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІ ст.(дир. Семків Н.І.), Гутівська ЗОШ І-ІІІ ст.(дир. Назаревич О. П.),... |
Вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського... Укладач: Корженко Валентина Анатоліївна, вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського району |
«Невмируща поезія Лесі Українки» Підготувала учитель української мови та літератури Монастирищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 |
Дмитрівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Любий десятикласник! Ти починаєш вивчати новий шкільний предмет — алгебру і початки аналізу |
РІЗНОМАНІТНІСТЬ ПАРАЗИТИЧНИХ ПЛОСКИХ ЧЕРВІВ Подгальська Марія Володимирівна, Новоград – Волинська ЗОШ І – ІІІ ступенів №3, вчитель біології |
ВПЛИВ РЕКЛАМИ Автор роботи: Равніст Анна, учениця 11 класу ЗОШ І – ІІІ ступенів №3 м. Котовська Одеської області |
ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ Учитель вищої категорії Шполянського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №2-ліцей». Шполянської районної ради |