|
Скачати 35.99 Kb.
|
План-конспект уроку Загальна географія 6 клас Тема. Вулканізм, гарячі джерела, гейзери Мета: вивчити що таке вулканізм та які його види Завдання:
Обладнання:
Тип уроку: комбінований Хід уроку Привітання Рефлексія Готовність класу до уроку. Настрій З’ясування теми та мети уроку Демонстрація слайду 1. Репродукція картини «Останній день Помпеї» Що зображено на картині? Що вивчатимемо? Демонстрація слайду 2. З якою метою? Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання Фронтальне опитування за приблизними запитаннями:
Вивчення нового матеріалу Магматизм від слова «магма». Що таке магма? (Робота з підручником ст. 61) Слайд 3. «Магматизм. Види магматизму» Запис опорної схеми зі слайду у робочий зошит. Робота у групах з підручником § 12 (3 хв.) Завдання І групи: Підписати на малюнку складові вулкану. Мал. Складові вулкану Завдання для II групи Відповісти на запитання:
Презентація відповіді на завдання для груп. Демонстрація слайду 4. Додаткові запитання: Для І групи: Що таке згаслі і діючі вулкани? Демонстрація слайду 5. Для II групи Від чого залежить періодичність фонтанування гейзерів? Демонстрація слайдів 6 і 7. Закріплення і корекція знань Практична робота 7. Позначення і підписування на контурній карті найбільших вулканів Мета практичної роботи: Вивчити географію найвідоміших вулканів; удосконалювати вміння працювати на контурній карті; розвивати зорову і моторну пам’ять, охайність. Правила оформлення контурної карти (повторити фронтально в класі) Завдання: позначити і підписати на контурній карті вулкани Ключевська Сопка, Везувій, Етна, Кракатау. З якими явищами ми познайомилися? Чи пов’язані між собою явища, які ми вивчаємо? (Вправа «Мозковий штурм») Чи можна передбачити ці катастрофічні явища? Підведення підсумків Яку мету ми ставили перед собою? Чи досягли її? З якими поняттями познайомились? (Вправа «Ланцюжок») Демонстрація слайду 1. Домашнє завдання Опрацювати § 12 пункт 2. Творче завдання скласти сенкани до слів «вулкан», «гейзер». |
Тема: «Джерела електричного струму». Варіант №1 При зарядці акумуляторів позитивний полюс акумулятора з’єднають з … полюсом джерела струму, а від’ємний полюс – з … полюсом джерела... |
Конспект уроку на тему: «Вулканізм і вулкани» Землі; їх вплив на господарську діяльність людини; виховувати пізнавальний інтерес до даної теми |
Тема: 3 Джерела фінансового права. Фінансове законодавство Традиційно джерелами права вважаються нормативно-правові акти, санкціоновані звичаї, прецеденти (судові чи адміністративні), міжнародні... |
Тема. Джерела фразеології української мови. Походження деяких фразеологізмів Мета Мета. Поповнити та систематизувати знання учнів про фразеологізми, джерела українських фразеологізмів, прислів’я, приказки, крилаті... |
Державний стандарт професійно-технічної освіти Готувати гарячі та холодні напої, солодкі страви. Готувати прісне здобне, дріжджове тісто, формувати та випікати з нього вироби.... |
Розділ Проектування та виготовлення комплексного виробу Джерела та споживачі електричної енергії. Альтернативні джерела електричної енергії |
Курс лекцій. ВСТУП ТЕМА 7 КРИМІНАЛЬНО ... |
Урок №1 Тема. Що вивчає курс “Географія материків та океанів. Джерела... Мета: сформувати в учнів загальні уявлення про предмет та завдання курсу “Географія материків та океанів”; поглибити систему знань... |
Урок №1 11 клас Тема. Розвиток уявлень про природу світла. Поширення... Навчальна: Ознайомити учнів із розвитком уявлень про природу світла, поглибити знання учнів про поширення світла в однорідних середовищах,... |
Урок № Тема уроку ... |