Тематична атестація №2 Теми: Земля на плані і карті


Скачати 61.11 Kb.
Назва Тематична атестація №2 Теми: Земля на плані і карті
Дата 17.12.2013
Розмір 61.11 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Географія > Документи

Тематична атестація № 2

Теми: Земля на плані і карті

6 клас


6 клас ТА № 2 1 варіант

1-й рівень

1. Географічну широту точки визначають за:

а) паралелями; б) меридіанами.

2. Вкажіть, яким кольором позначають на карті низовини:

а) синім; б) зеленим;

в) жовтим; г) коричневим.

3. Абсолютна висота точки - це:

а) висота точки над рівнем моря;

б) перевищення однієї точки над іншою

(Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал)

2-й рівень

Дайте визначення понять:

1. Азимут -

2. Паралелі -

  1. Географічна широта вимірюється до .....

а) 900 б) 1800

(Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал)

3-й рівень

  1. Визначте географічні координати міст:

Київ – φ= …. λ=….

Бразиліа - φ= …. λ=….

2. Вкажіть, який масштаб більший:

в 1 см - 2500 м чи в 1 см - 5000 м?

(Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали)

4-й рівень

Нанесіть на власний розсуд 4 точки на лист паперу, пронумеруйте їх, з'єднайте точки по порядку лініями, позначте по обидві сторони від лінії умовні знаки, (не менше 5). Масштаб схеми 1:5000. Опишіть маршрут, склавши оповідання. Вкажіть при цьому довжину і азимут ділянок руху та об'єкти з обох сторін.

(Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали)

6 клас ТА № 2 2 варіант

1-й рівень

1. Географічну довготу точки визначають за:

а) паралелями; б) меридіанами.

2. Вкажіть, яким кольором позначаються на карті гори:

а) синім; б) зеленим;

в) жовтим; г) коричневим.

3. Відносна висота точки - це:

а) висота точки над рівнем моря;

б) перевищення однієї точки над іншою.

(Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал)

2-й рівень

Дайте визначення понять:

1. Екватор -

2. Меридіани -

3. Географічна довгота вимірюється до ...

а) 900 б) 1800

(Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал)

3-й рівень

  1. Визначте географічні координати міст:

Львів - φ= …. λ=….

Сідней - φ= …. λ=….

2. Вкажіть, який масштаб більший:

в 1 см - 100 м чи в 1 см - 1000 м?

(Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали)

4-й рівень

Нанесіть на власний розсуд 4 точки на лист паперу; пронумеруйте їх, з'єднайте точки по порядку лініями, позначте по обидві сторони від лінії умовні знаки, (не менше 5). Масштаб схеми 1:5000. Опишіть маршрут, склавши оповідання. Вкажіть при цьому довжину і азимут ділянок руху та об'єкти з обох сторін.

(Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали)

6 клас ТА № 2 3 варіант

1-й рівень

1. . Вкажіть точку з географічними координатами 90° пд. ш.:

а) Північний полюс; б) Південний полюс.

2. Лінії на плані місцевості і географічній карті, які з'єднують точки з однаковою абсолютною висотою, називаються:

а) горизонталями; б) бергштрихами.

3. Напрям "північ-південь" показує...

а) паралель б) меридіан.

(Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал)

2-й рівень

Дайте визначення понять:

1. Масштаб -

2. Нульовий меридіан -

3. Стороні горизонту Схід відповідає азимут:

а) 90°; 6) 315°; в) 180°?

(Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал)

3-й рівень

1.Визначте географічні координати міст:

Каїр - φ= …. λ=….

Лондон - φ= …. λ=….

2. Вкажіть, який масштаб більший:

в 1 см - 300 м чи в 1 см - 500 м?

(Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали)

4-й рівень

Нанесіть на власний розсуд 4 точки на лист паперу, пронумеруйте їх, з'єднайте точки по порядку лініями, позначте по обидві сторони від лінії умовні знаки, (не менше 5). Масштаб схеми 1:5000. Опишіть маршрут, склавши оповідання. Вкажіть при цьому довжину і азимут ділянок руху та об'єкти з обох сторін.

(Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали)
6 клас ТА № 2 1 варіант

1-й рівень

1. Географічну широту точки визначають за:

а) паралелями; б) меридіанами.

2. Вкажіть, яким кольором позначають на карті низовини:

а) синім; б) зеленим;

в) жовтим; г) коричневим.

3. Абсолютна висота точки - це:

а) висота точки над рівнем моря;

б) перевищення однієї точки над іншою

(Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал)

2-й рівень

Дайте визначення понять:

1. Азимут -

2. Паралелі -

  1. Географічна широта вимірюється до .....

а) 900 б) 1800

(Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал)

3-й рівень

  1. Визначте географічні координати міст:

Київ – φ= …. λ=….

Бразиліа - φ= …. λ=….

2. Вкажіть, який масштаб більший:

в 1 см - 2500 м чи в 1 см - 5000 м?

(Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали)

4-й рівень

Нанесіть на власний розсуд 4 точки на лист паперу, пронумеруйте їх, з'єднайте точки по порядку лініями, позначте по обидві сторони від лінії умовні знаки, (не менше 5). Масштаб схеми 1:5000. Опишіть маршрут, склавши оповідання. Вкажіть при цьому довжину і азимут ділянок руху та об'єкти з обох сторін.

(Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали)

6 клас ТА № 2 2 варіант

1-й рівень

1. Географічну довготу точки визначають за:

а) паралелями; б) меридіанами.

2. Вкажіть, яким кольором позначаються на карті гори:

а) синім; б) зеленим;

в) жовтим; г) коричневим.

3. Відносна висота точки - це:

а) висота точки над рівнем моря;

б) перевищення однієї точки над іншою.

(Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал)

2-й рівень

Дайте визначення понять:

1. Екватор -

2. Меридіани -

3. Географічна довгота вимірюється до ...

а) 900 б) 1800

(Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал)

3-й рівень

  1. Визначте географічні координати міст:

Львів - φ= …. λ=….

Сідней - φ= …. λ=….

2. Вкажіть, який масштаб більший:

в 1 см - 100 м чи в 1 см - 1000 м?

(Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали)

4-й рівень

Нанесіть на власний розсуд 4 точки на лист паперу; пронумеруйте їх, з'єднайте точки по порядку лініями, позначте по обидві сторони від лінії умовні знаки, (не менше 5). Масштаб схеми 1:5000. Опишіть маршрут, склавши оповідання. Вкажіть при цьому довжину і азимут ділянок руху та об'єкти з обох сторін.

(Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали)

6 клас ТА № 2 3 варіант

1-й рівень

1. . Вкажіть точку з географічними координатами 90° пд. ш.:

а) Північний полюс; б) Південний полюс.

2. Лінії на плані місцевості і географічній карті, які з'єднують точки з однаковою абсолютною висотою, називаються:

а) горизонталями; б) бергштрихами.

3. Напрям "північ-південь" показує...

а) паралель б) меридіан.

(Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал)

2-й рівень

Дайте визначення понять:

1. Масштаб -

2. Нульовий меридіан -

3. Стороні горизонту Схід відповідає азимут:

а) 90°; 6) 315°; в) 180°?

(Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал)

3-й рівень

1.Визначте географічні координати міст:

Каїр - φ= …. λ=….

Лондон - φ= …. λ=….

2. Вкажіть, який масштаб більший:

в 1 см - 300 м чи в 1 см - 500 м?

(Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали)

4-й рівень

Нанесіть на власний розсуд 4 точки на лист паперу, пронумеруйте їх, з'єднайте точки по порядку лініями, позначте по обидві сторони від лінії умовні знаки, (не менше 5). Масштаб схеми 1:5000. Опишіть маршрут, склавши оповідання. Вкажіть при цьому довжину і азимут ділянок руху та об'єкти з обох сторін.

(Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали)


Схожі:

Курс 2013 рік Тематична атестація №1
Тема уроку: Тематична атестація по темі програми: Механічна первинна обробка овочів та кулінарне використання
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ у 7
Тематична – 3; перевірка мовної теми – 3; РМ – 6; зошит –4; читання мовчки (до теми №2) 1; письмовий переказ (до теми №2) -1; контрольний...
Уроку
Тематична – 4; перевірка мовної теми – 4; РМ – 13; зошит – 4; читання мовчки 1; письмовий переказ 1, контрольний диктант- 1
Уроку
Тематична – 3; перевірка мовної теми – 3; зошит –5; контрольний письмовий переказ – 1, контрольний твір-1, контрольний диктант-1
Тематична контрольна робота з теми «Правопис іменників» (диктант)
Особливості опису природи. Усний докладний переказ тексту з елементами опису природи
Тематична контрольна робота
Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів)
Океани Землі. Світовий океан. Особливості природи океанів. Їх рослинний...
Продовжувати формувати уявлення про поверхню Землі, її зображенням на глобусі та карті, вміння читати карту і працювати з нею
Упорядник та автор вступної статті Данило КОНОНЕНКО
Земля, де тісно переплелося коріння сивої давнини і нашого стрімкого невтримного сьогодення, земля, яку з любов’ю називають сонячним...
Ізраїль коротка й вузька смужка посушливої землі на південно-східному...
Земля Ізраїля), Сіон(один із єрусалимських пагорбів; так почали називати і місто Єрусалим, і всю країну); Палестина від слова "філістія",...
Особливості проведення державної підсумкової атестації з румунської...
Атестація в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики,а також іноземної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка