|
Скачати 61.11 Kb.
|
Тематична атестація № 2 Теми: Земля на плані і карті 6 клас 6 клас ТА № 2 1 варіант 1-й рівень 1. Географічну широту точки визначають за: а) паралелями; б) меридіанами. 2. Вкажіть, яким кольором позначають на карті низовини: а) синім; б) зеленим; в) жовтим; г) коричневим. 3. Абсолютна висота точки - це: а) висота точки над рівнем моря; б) перевищення однієї точки над іншою (Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал) 2-й рівень Дайте визначення понять: 1. Азимут - 2. Паралелі -
а) 900 б) 1800 (Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал) 3-й рівень
Київ – φ= …. λ=…. Бразиліа - φ= …. λ=…. 2. Вкажіть, який масштаб більший: в 1 см - 2500 м чи в 1 см - 5000 м? (Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали) 4-й рівень Нанесіть на власний розсуд 4 точки на лист паперу, пронумеруйте їх, з'єднайте точки по порядку лініями, позначте по обидві сторони від лінії умовні знаки, (не менше 5). Масштаб схеми 1:5000. Опишіть маршрут, склавши оповідання. Вкажіть при цьому довжину і азимут ділянок руху та об'єкти з обох сторін. (Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали) 6 клас ТА № 2 2 варіант 1-й рівень 1. Географічну довготу точки визначають за: а) паралелями; б) меридіанами. 2. Вкажіть, яким кольором позначаються на карті гори: а) синім; б) зеленим; в) жовтим; г) коричневим. 3. Відносна висота точки - це: а) висота точки над рівнем моря; б) перевищення однієї точки над іншою. (Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал) 2-й рівень Дайте визначення понять: 1. Екватор - 2. Меридіани - 3. Географічна довгота вимірюється до ... а) 900 б) 1800 (Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал) 3-й рівень
Львів - φ= …. λ=…. Сідней - φ= …. λ=…. 2. Вкажіть, який масштаб більший: в 1 см - 100 м чи в 1 см - 1000 м? (Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали) 4-й рівень Нанесіть на власний розсуд 4 точки на лист паперу; пронумеруйте їх, з'єднайте точки по порядку лініями, позначте по обидві сторони від лінії умовні знаки, (не менше 5). Масштаб схеми 1:5000. Опишіть маршрут, склавши оповідання. Вкажіть при цьому довжину і азимут ділянок руху та об'єкти з обох сторін. (Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали) 6 клас ТА № 2 3 варіант 1-й рівень 1. . Вкажіть точку з географічними координатами 90° пд. ш.: а) Північний полюс; б) Південний полюс. 2. Лінії на плані місцевості і географічній карті, які з'єднують точки з однаковою абсолютною висотою, називаються: а) горизонталями; б) бергштрихами. 3. Напрям "північ-південь" показує... а) паралель б) меридіан. (Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал) 2-й рівень Дайте визначення понять: 1. Масштаб - 2. Нульовий меридіан - 3. Стороні горизонту Схід відповідає азимут: а) 90°; 6) 315°; в) 180°? (Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал) 3-й рівень 1.Визначте географічні координати міст: Каїр - φ= …. λ=…. Лондон - φ= …. λ=…. 2. Вкажіть, який масштаб більший: в 1 см - 300 м чи в 1 см - 500 м? (Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали) 4-й рівень Нанесіть на власний розсуд 4 точки на лист паперу, пронумеруйте їх, з'єднайте точки по порядку лініями, позначте по обидві сторони від лінії умовні знаки, (не менше 5). Масштаб схеми 1:5000. Опишіть маршрут, склавши оповідання. Вкажіть при цьому довжину і азимут ділянок руху та об'єкти з обох сторін. (Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали) 6 клас ТА № 2 1 варіант 1-й рівень 1. Географічну широту точки визначають за: а) паралелями; б) меридіанами. 2. Вкажіть, яким кольором позначають на карті низовини: а) синім; б) зеленим; в) жовтим; г) коричневим. 3. Абсолютна висота точки - це: а) висота точки над рівнем моря; б) перевищення однієї точки над іншою (Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал) 2-й рівень Дайте визначення понять: 1. Азимут - 2. Паралелі -
а) 900 б) 1800 (Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал) 3-й рівень
Київ – φ= …. λ=…. Бразиліа - φ= …. λ=…. 2. Вкажіть, який масштаб більший: в 1 см - 2500 м чи в 1 см - 5000 м? (Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали) 4-й рівень Нанесіть на власний розсуд 4 точки на лист паперу, пронумеруйте їх, з'єднайте точки по порядку лініями, позначте по обидві сторони від лінії умовні знаки, (не менше 5). Масштаб схеми 1:5000. Опишіть маршрут, склавши оповідання. Вкажіть при цьому довжину і азимут ділянок руху та об'єкти з обох сторін. (Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали) 6 клас ТА № 2 2 варіант 1-й рівень 1. Географічну довготу точки визначають за: а) паралелями; б) меридіанами. 2. Вкажіть, яким кольором позначаються на карті гори: а) синім; б) зеленим; в) жовтим; г) коричневим. 3. Відносна висота точки - це: а) висота точки над рівнем моря; б) перевищення однієї точки над іншою. (Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал) 2-й рівень Дайте визначення понять: 1. Екватор - 2. Меридіани - 3. Географічна довгота вимірюється до ... а) 900 б) 1800 (Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал) 3-й рівень
Львів - φ= …. λ=…. Сідней - φ= …. λ=…. 2. Вкажіть, який масштаб більший: в 1 см - 100 м чи в 1 см - 1000 м? (Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали) 4-й рівень Нанесіть на власний розсуд 4 точки на лист паперу; пронумеруйте їх, з'єднайте точки по порядку лініями, позначте по обидві сторони від лінії умовні знаки, (не менше 5). Масштаб схеми 1:5000. Опишіть маршрут, склавши оповідання. Вкажіть при цьому довжину і азимут ділянок руху та об'єкти з обох сторін. (Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали) 6 клас ТА № 2 3 варіант 1-й рівень 1. . Вкажіть точку з географічними координатами 90° пд. ш.: а) Північний полюс; б) Південний полюс. 2. Лінії на плані місцевості і географічній карті, які з'єднують точки з однаковою абсолютною висотою, називаються: а) горизонталями; б) бергштрихами. 3. Напрям "північ-південь" показує... а) паралель б) меридіан. (Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал) 2-й рівень Дайте визначення понять: 1. Масштаб - 2. Нульовий меридіан - 3. Стороні горизонту Схід відповідає азимут: а) 90°; 6) 315°; в) 180°? (Правильна відповідь на кожне з завдань оцінюється в 1 бал) 3-й рівень 1.Визначте географічні координати міст: Каїр - φ= …. λ=…. Лондон - φ= …. λ=…. 2. Вкажіть, який масштаб більший: в 1 см - 300 м чи в 1 см - 500 м? (Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали) 4-й рівень Нанесіть на власний розсуд 4 точки на лист паперу, пронумеруйте їх, з'єднайте точки по порядку лініями, позначте по обидві сторони від лінії умовні знаки, (не менше 5). Масштаб схеми 1:5000. Опишіть маршрут, склавши оповідання. Вкажіть при цьому довжину і азимут ділянок руху та об'єкти з обох сторін. (Правильна відповідь за завдання оцінюється в 3 бали) |
Курс 2013 рік Тематична атестація №1 Тема уроку: Тематична атестація по темі програми: Механічна первинна обробка овочів та кулінарне використання |
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ у 7 Тематична – 3; перевірка мовної теми – 3; РМ – 6; зошит –4; читання мовчки (до теми №2) 1; письмовий переказ (до теми №2) -1; контрольний... |
Уроку Тематична – 4; перевірка мовної теми – 4; РМ – 13; зошит – 4; читання мовчки 1; письмовий переказ 1, контрольний диктант- 1 |
Уроку Тематична – 3; перевірка мовної теми – 3; зошит –5; контрольний письмовий переказ – 1, контрольний твір-1, контрольний диктант-1 |
Тематична контрольна робота з теми «Правопис іменників» (диктант) Особливості опису природи. Усний докладний переказ тексту з елементами опису природи |
Тематична контрольна робота Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів) |
Океани Землі. Світовий океан. Особливості природи океанів. Їх рослинний... Продовжувати формувати уявлення про поверхню Землі, її зображенням на глобусі та карті, вміння читати карту і працювати з нею |
Упорядник та автор вступної статті Данило КОНОНЕНКО Земля, де тісно переплелося коріння сивої давнини і нашого стрімкого невтримного сьогодення, земля, яку з любов’ю називають сонячним... |
Ізраїль коротка й вузька смужка посушливої землі на південно-східному... Земля Ізраїля), Сіон(один із єрусалимських пагорбів; так почали називати і місто Єрусалим, і всю країну); Палестина від слова "філістія",... |
Особливості проведення державної підсумкової атестації з румунської... Атестація в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики,а також іноземної... |