Особливості проведення державної підсумкової атестації з румунської мови та літератури (румунської та світової) у загальноосвітніх навчальних закладах 2011/2012 навчального року Державна підсумкова атестація в основній школі


Скачати 44.63 Kb.
Назва Особливості проведення державної підсумкової атестації з румунської мови та літератури (румунської та світової) у загальноосвітніх навчальних закладах 2011/2012 навчального року Державна підсумкова атестація в основній школі
Дата 23.03.2013
Розмір 44.63 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Особливості проведення державної підсумкової атестації з румунської мови та літератури (румунської та світової) у загальноосвітніх навчальних закладах 2011/2012 навчального року
Державна підсумкова атестація в основній школі
Атестація в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики,а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу.

У загальноосвітніх навчальних закладах (класах, групах) з поглибленим вивченням предметів, спеціалізованих навчальних закладах, ліцеях, гімназіях, колегіумах таким предметом за вибором може бути той, що вивчався поглиблено.

З усіх обов’язкових предметів атестація проводиться письмово за збірниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. У разі проведення атестації за вибором, форму проведення атестації (усно чи письмово) обирають учні.

Випускники основної школи загальноосвітніх навчальних закладів (класів, груп) з навчанням мовами національних меншин, які прибули із закордону і почали вивчати українську мову в поточному навчальному році, замість атестації з цього предмета можуть, за заявою батьків або осіб, які їх замінюють, та рішенням педагогічної ради, проходити атестацію з мови навчання.

У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин державна підсумкова атестація з мови навчання (рідної) у 9 класі проводиться у формі диктанту за посібниками, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України:

«Румунська мова. Збірник диктантів для державної підсумкової атестації для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням румунською мовою» (укл. Говорнян Л.С., Остафій О.Р.);

Перевірці під час державної підсумкової атестації підлягають уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та словникові слова, визначені для запам’ятовування; уміння ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації; уміння належним чином оформлювати роботу.

На проведення державної підсумкової атестації з російської чи інших мов національних меншин у 9 класі відводиться 1 астрономічна година.
У загальноосвітніх навчальних закладах (класах) з навчанням російською, польською, румунською, молдовською, кримськотатарською, угорською мовами державна підсумкова атестація з інтегрованого курсу «Література (національної меншини та світова)» може проводитись у письмовій формі або усно за білетами.

Завдання та білети з інтегрованого курсу «Література (національної меншини та світова)» для проведення державної підсумкової атестації у 9 класі загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням кримськотатарською, молдовською, польською, румунською, угорською мовами розробляються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, відповідними управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій і погоджуються з Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (тексти завдань подаються до 1 квітня 2012 року Міністерству освіти і науки, молоді та спорту України українською та рідною мовами для погодження).

Державна підсумкова атестація з інтегрованого курсу «Література (національної меншини та світова)» проводиться протягом 90 хвилин. Відлік часу розпочинається з моменту початку роботи учнів над завданнями.

Державна підсумкова атестація у старшій школі
Державна підсумкова атестація в старшій школі проводиться з трьох предметів:

- українська мова;

  • профільний предмет (для учнів які навчалися у класах з профільним навчанням), історія України або математика (для учнів, які навчалися у класах універсального профілю);

  • предмет за вибором.


Державна підсумкова атестація з мови навчання (кримськотатарська, молдовська, польська, російська, румунська, угорська) проводиться в 11 класі у формі переказу без творчого завдання за посібниками, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України:

«Румунська мова. Збірник переказів для державної підсумкової атестації для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням румунською мовою. 11 клас» (укл. Говорнян Л.С., Остафій О.Р.);

Тексти переказів для проведення державної підсумкової атестації з мови навчання визначаються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, відповідними управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

На проведення державної підсумкової атестації з мов національних меншин відводиться 90 хвилин. Відлік часу розпочинається з моменту початку роботи учнів над завданнями.

Державна підсумкова атестація з інтегрованого курсу “Література (національної меншини та світова)” в 11 класі проводиться у письмовій формі.

Мета проведення державної підсумкової атестації з інтегрованого курсу “Література (національної меншини та світова)” – перевірити сформованість в учнів базових знань відповідно до чинних програм (стандарту, академічного рівнів навчання), уявлення про місце літератури (українська, світова, національних меншин) у національному і світовому культурному контекстах, уміння висловити свої думки про художній твір, систему образів, характери персонажів, уміння проводити цілісний аналіз та створювати власні інтерпретації до художніх творів, аналізувати різні за жанрами та стилями твори, вміння аргументовано доводити власну думку, відображаючи широке розуміння програмового літературного матеріалу.

Завдання з інтегрованого курсу «Література (національної меншини та світова)» для проведення державної підсумкової атестації в 11 класі загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням кримськотатарською, молдовською, польською, румунською, угорською мовами розробляються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, відповідними управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій і погоджуються з Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (тексти завдань подаються до 1 квітня 2011 року Міністерству освіти і науки, молоді та спорту України українською та рідною мовами для погодження).

Схожі:

Особливості проведення державної підсумкової атестації з екології...
Д 27. 01. 2012 р. №1/9-61 "Про особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012...
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації...
Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови у 9 класі загальноосвітніх навчальних закладів складені відповідно...
Методичні рекомендації щодо змісту варіативної складової робочих...
Рекомендуємо виділити по 1 годині з варіативної складової навчального плану на такі спецкурси і факультативи
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової...
Міністерства освіти і науки України від 18. 02. 08 №94, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27. 02. 08 №151/14842, відповідно...
Методичні рекомендації щодо підготовки і проведення державної підсумкової...
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від    08. 02. 13  №  1/9-92 «Про порядок закінчення навчального року та...
Україна ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Про порядок закінчення 2009/2010 навчального року та проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах...
УКРА Ї Н А ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ...
«Особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році»
Державна підсумкова атестація у початковій школі
У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації результати навчальної діяльності з мови навчання...
Пам’ятка щодо проведення державної підсумкової атестації з української мови у 9 класі
Державна підсумкова атестація для учнів 9 класів проводиться за завданнями, оголошеними Міністерством освіти і науки України по Національному...
Про порядок закінчення 2012/2013 навчального року та проведення державної...
Тернопіль, вул. М. Грушевського, 8, тел.(0352) 52-23-53, факс (0352)52-32-28 e-mail
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка