Календарно-тематичне планування до підручника “Viel Spaß”(M. Sydorenko, O. Palij), 7-й клас, 2 уроки на тиждень
№
п/п
|
Дата
|
Тема
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Види мовленнєвої діяльності
|
Домашнє
завдання
|
Читання
|
Аудіювання
|
Усне мовлення
|
Письмо
|
I семестр Lektion 1 Lernen macht Spaß! Шкільне життя
|
1.
|
|
Зустріч після канікул
|
Welche? Welcher? Welches?
|
Erfahren, die Zuckertüte, die Ungeduld
|
St.8, Üb.1;
St.9, Üb.3;
St.9, Üb.4
|
St.9, Üb.3
|
Опис мал., с. 8;
інсценізація діалогів (Üb.3)
|
St.177, Üb.3
|
Розп. за текстом (St.9, Üb.4);
St.176, Üb.1,2
|
2.
|
|
Відпочинок на канікулах
|
man kann
|
der Urlaub, die Nähe, Inlyner
|
St.10, Üb.1;
St.11, Üb.4
|
St.11, Üb.3
(A, C)
|
St.10, Üb.2 (A, B, C);
діалоги
|
St.11, Üb. 3 (B, C)
|
St.177, Üb.4,5
(письмово)
|
3.
|
|
Наші літні канікули
|
Вживання іменників без артикля
|
der Flughafen, der Strand, der Jugendliche
|
Лист (впр.2 (А), с. 13)
|
St.12, Üb.1 (B)
|
Бесіда за мал.
(впр. 1, с. 12)
|
Заповн. табл., с13 (впр.1,С)
|
Розп. про свої літні канікули;
Üb.6,7,8, St.178
|
4.
|
|
Знову в школі
|
man kann
|
toben, erfahren
|
Лист (впр.3 (А), с. 15)
|
Загадки про школу
|
St.14, Üb.1 (A); відповіді на запит. до тексту листа
|
St.176, Üb.9
|
Розп. про перший день у школі
|
5.
|
|
Наші розклад уроків
|
Gibt es etwas Neues?
|
etwas, reizend
|
Вірш (с. 16, впр. 1)
|
St.17, Üb.2(B)
|
St.16, 17, Üb.2(A, C)
|
Наш
розклад уроків
|
Впр. 10, с. 179 (письмово)
|
6.
|
|
Пригоди Тіто і Кіто у школі
|
dürfen;
сполучник denn
|
Nachhilfeunter-richt besuchen, schwänzen,
prügeln
|
Пісня про мишенят (St.18, Üb.1)
|
Загадки про шкільні речі
|
Діалоги з модальним дієсловом dürfen
|
Таблиця (впр.3(А), с. 19)
|
Üb.11, 12, St.180
|
7.
|
|
На уроці
|
müssen;
сполучник denn
|
abfragen, vorle-sen, aufpassen, abschreiben
|
St.20, Üb.1, 2, 5
|
Діалоги
(впр. 4, с. 21)
|
Діалоги
|
St.21, Üb.3
|
Üb.13-16, St.180; скласти загадку про урок
|
8.
|
|
Що каже вчитель?
|
sollen
|
leer, achten, der Heimweg
|
Вірш (с. 22, впр. 1);
впр. 3, с.22
|
St.23, Üb.4(B)
|
Діалоги з модальним дієсловом sollen
|
Таблиця (впр.2,
с. 22)
|
Üb.17, 18, St.182
(письмово)
|
9.
|
|
На перерві
|
Модальні дієслова
|
die Klasse verlassen, fangen
|
Text „Die beste Zeit“, St. 25, Üb.4
|
Діалоги
(впр. 3(В), с. 25)
|
St.25, Üb.3(A)
|
St.25, Üb.2(D);
St. 182, Üb.19, 21
|
Запитання до тексту
(впр. 4, с. 25);
St. 183, Üb.20
|
10.
|
|
Погода восени
|
Вживання іменників без артикля
|
die Ernte, weit, überall, die Erntezeit, einbringen
|
Вірш (с. 26, впр. 1);
текст „Im Herbst“, c.27
|
Оповідання про осінь за малюнками
|
Діалоги
(впр. 2, с. 26)
|
План до тексту
|
Розповідати про погоду восени;
с. 184б впр. 22, 23
|
11.
|
|
Projekt „Meine Traumschule“
|
№
п/п
|
Дата
|
Тема
|
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Види мовленнєвої діяльності
|
Домашнє завдання
|
Читання
|
Аудіювання
|
Усне мовлення
|
Письмо
|
Lektion 2 Die Einkäufe Покупки
|
12.
|
|
Магазини та покупки
|
Прийменники з Akkusativ
|
Назви магази-нів (с.32)
|
St.32, Üb.1
|
St.33, Üb.3
|
Lawinenspiel, Ratespiel
|
Заповн. таблицю
|
St.33, Üb.4(усно);
St.185, Üb.1, 2
|
13.
|
|
Овочі
|
Мн. іменників
|
ЛО уроку, с.34
|
St.34, Üb.4 A
|
Вірш, с. 34
|
St.34, Üb.2, 4
|
Üb.3
|
St.186, Üb.4, 5
|
14.
|
|
Фрукти
|
Мн. іменників
|
ЛО уроку, с.36
|
St.37, Üb.4
|
Das Lied (St.36)
|
Lawinenspiel, c.36
|
St.186
|
St.37, Üb.37-усно
|
15.
|
|
Контрольна робота (писемне мовлення, граматика)
|
16.
|
|
На базарі
|
Відм. прикм.
|
ЛО уроку, с.38
|
Вірш, с. 38
|
Діалоги
|
St.39, Üb.4, 5
|
St.186
|
St.186, Üb.6-8
|
17.
|
|
У супермаркеті
|
Відмінювання прикметників
|
ЛО уроку, с.40
|
Вірш, с. 40
|
St.41, Üb.3
|
Діалоги
|
Заповн. таблицю
|
Впр.5, с.41;
впр.9, 10, с.187
|
18.
|
|
Продукти харчування
|
Відмінювання прикметників
|
ЛО уроку, с.42
|
Вірш, с. 42;
впр.3, с.43
|
St.43, Üb.4
|
Діалоги, впр.2, с.42
|
Заповн. таблицю
|
Впр.6, с.43;
впр.11-13, с.188
|
19.
|
|
Щоденні покупки
|
Числівники
|
toll, weich, sauer
|
Вірш, с. 44;
впр.4, с.45
|
Діалоги за мал.
|
St.45, Üb.44, 45
|
Üb.14, St.188
|
Впр.5, с. 45; впр.15, с. 189
|
20.
|
|
Промислові товари
|
Порядкові числівники
|
nicht…sondern
|
Üb.1, 2,
St. 46, 47
|
Діалоги (Üb.2,
St.47)
|
Діалоги за зразком
(Üb.2, St.47)
|
Üb.16, St.189
|
Впр.3, с.47;
впр.18, с.190
|
21.
|
|
Одяг
|
Ст. порівняння
прикметників
|
ЛО уроку, с. 48
|
Вірш, с. 48 (впр.1)
|
Üb.4, St.49
|
Діалоги, с. 49, впр.3;
опис одягу
|
Заповн. таблицю
|
Розп. за текстом, с.49
|
22.
|
|
В універмазі
|
Відм. прикм.
|
die Kette
|
Üb.1, St.50;
E-Mail, St.50
|
Діалоги
|
Бесіда за прочитаним текстом
|
Üb.4, St.51
|
Üb.5, St.51
(діалог)
|
23.
|
|
Покупки Тіто і Кіто
|
Сполучник denn
|
der Flohmarkt
|
Üb.1, 2, St.52
|
Діалоги (Üb.2,
St.52)
|
Kettenspiel (St.53, Üb.3)
|
Üb.3, St.53
|
Діалоги за зразком, с.53
|
Lektion 3 Winterfreude Зимові радощі
|
24.
|
|
Зимові мандрівки
|
Відм. прикм.
|
die Spur, drehen
|
E-Mail, St.58, Üb.2
|
Опис зими
|
Бесіда про зиму за текстом, малюнками
|
Üb.2, St.192
|
Розп. про зиму;
впр.1, с.192(п-во)
|
25.
|
|
Зимові свята
|
Відм. прикм.
|
die Kerze
|
Üb.3, St.60
|
Wunderlandspiel
|
Діалог, с.60
|
Üb.3(B)
|
Впр.3, с.60(розп.)
|
26.
|
|
Різдвяні традиції
|
Кількісні числівники
|
ausstechen, kneten, der Teig
|
Рецепт, с. 63;
впр.2, с.62
|
Контроль навичок
|
Бесіда за мал., с.62
|
Тестове завдання
|
Впр.7, с.193 (А, В)-письмово
|
27.
|
|
Новий рік, Різдво
|
Відмінювання прикметників
|
selig, braten, der Wunschzettel
|
Контроль навичок
|
Üb.1, St.64
|
Reporterspiel „Weihnachten“, St.64
|
Тестове завдання
|
Üb.4-6, St.65
|
28.
|
|
Контрольна робота (писемне мовлення, граматика)
|
29.
|
|
На зимових канікулах
|
Відмінювання прикметників
|
ЛО уроку, с. 65
|
Üb.4, 5, St.65
|
Діалоги
|
Контроль навичок
|
Аналіз к/р
|
Розповідати про зимові канікули
|
30.
|
|
Projekt „Winterferien“
|
31.
|
|
Узагальнююче повторення за I семестр
|
32.
|
|
Підсумковий урок
|
|