Граматичний


Скачати 256.39 Kb.
Назва Граматичний
Сторінка 1/2
Дата 10.11.2013
Розмір 256.39 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
  1   2
Календарно-тематичне планування до підручника “Viel Spaß”(M. Sydorenko, O. Palij), 7-й клас, 2 уроки на тиждень




п/п

Дата

Тема

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Види мовленнєвої діяльності

Домашнє

завдання

Читання

Аудіювання

Усне мовлення

Письмо

I семестр Lektion 1 Lernen macht Spaß! Шкільне життя

1.




Зустріч після канікул

Welche? Welcher? Welches?

Erfahren, die Zuckertüte, die Ungeduld

St.8, Üb.1;

St.9, Üb.3;

St.9, Üb.4

St.9, Üb.3

Опис мал., с. 8;

інсценізація діалогів (Üb.3)

St.177, Üb.3

Розп. за текстом (St.9, Üb.4);

St.176, Üb.1,2

2.




Відпочинок на канікулах

man kann

der Urlaub, die Nähe, Inlyner

St.10, Üb.1;

St.11, Üb.4

St.11, Üb.3

(A, C)

St.10, Üb.2 (A, B, C);

діалоги

St.11, Üb. 3 (B, C)

St.177, Üb.4,5

(письмово)

3.




Наші літні канікули

Вживання іменників без артикля

der Flughafen, der Strand, der Jugendliche

Лист (впр.2 (А), с. 13)

St.12, Üb.1 (B)


Бесіда за мал.

(впр. 1, с. 12)

Заповн. табл., с13 (впр.1,С)

Розп. про свої літні канікули;

Üb.6,7,8, St.178

4.




Знову в школі

man kann

toben, erfahren

Лист (впр.3 (А), с. 15)

Загадки про школу

St.14, Üb.1 (A); відповіді на запит. до тексту листа

St.176, Üb.9

Розп. про перший день у школі

5.




Наші розклад уроків

Gibt es etwas Neues?

etwas, reizend

Вірш (с. 16, впр. 1)

St.17, Üb.2(B)

St.16, 17, Üb.2(A, C)

Наш

розклад уроків

Впр. 10, с. 179 (письмово)

6.




Пригоди Тіто і Кіто у школі

dürfen;

сполучник denn

Nachhilfeunter-richt besuchen, schwänzen,

prügeln

Пісня про мишенят (St.18, Üb.1)

Загадки про шкільні речі

Діалоги з модальним дієсловом dürfen


Таблиця (впр.3(А), с. 19)

Üb.11, 12, St.180

7.




На уроці

müssen;

сполучник denn

abfragen, vorle-sen, aufpassen, abschreiben

St.20, Üb.1, 2, 5

Діалоги

(впр. 4, с. 21)

Діалоги

St.21, Üb.3

Üb.13-16, St.180; скласти загадку про урок

8.




Що каже вчитель?

sollen

leer, achten, der Heimweg

Вірш (с. 22, впр. 1);

впр. 3, с.22

St.23, Üb.4(B)

Діалоги з модальним дієсловом sollen


Таблиця (впр.2,

с. 22)

Üb.17, 18, St.182

(письмово)

9.




На перерві

Модальні дієслова

die Klasse verlassen, fangen

Text „Die beste Zeit“, St. 25, Üb.4

Діалоги

(впр. 3(В), с. 25)

St.25, Üb.3(A)

St.25, Üb.2(D);

St. 182, Üb.19, 21

Запитання до тексту

(впр. 4, с. 25);

St. 183, Üb.20

10.




Погода восени

Вживання іменників без артикля

die Ernte, weit, überall, die Erntezeit, einbringen

Вірш (с. 26, впр. 1);

текст „Im Herbst“, c.27

Оповідання про осінь за малюнками

Діалоги

(впр. 2, с. 26)

План до тексту

Розповідати про погоду восени;

с. 184б впр. 22, 23

11.




Projekt „Meine Traumschule“



п/п

Дата

Тема

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Читання

Аудіювання

Усне мовлення

Письмо

Lektion 2 Die Einkäufe Покупки

12.




Магазини та покупки

Прийменники з Akkusativ

Назви магази-нів (с.32)

St.32, Üb.1

St.33, Üb.3

Lawinenspiel, Ratespiel

Заповн. таблицю

St.33, Üb.4(усно);

St.185, Üb.1, 2

13.




Овочі

Мн. іменників

ЛО уроку, с.34

St.34, Üb.4 A

Вірш, с. 34

St.34, Üb.2, 4

Üb.3

St.186, Üb.4, 5

14.




Фрукти

Мн. іменників

ЛО уроку, с.36

St.37, Üb.4

Das Lied (St.36)

Lawinenspiel, c.36

St.186

St.37, Üb.37-усно

15.




Контрольна робота (писемне мовлення, граматика)

16.




На базарі

Відм. прикм.

ЛО уроку, с.38

Вірш, с. 38

Діалоги

St.39, Üb.4, 5

St.186

St.186, Üb.6-8

17.




У супермаркеті

Відмінювання прикметників

ЛО уроку, с.40

Вірш, с. 40

St.41, Üb.3

Діалоги

Заповн. таблицю

Впр.5, с.41;

впр.9, 10, с.187

18.




Продукти харчування

Відмінювання прикметників

ЛО уроку, с.42

Вірш, с. 42;

впр.3, с.43

St.43, Üb.4

Діалоги, впр.2, с.42

Заповн. таблицю

Впр.6, с.43;

впр.11-13, с.188

19.




Щоденні покупки

Числівники

toll, weich, sauer

Вірш, с. 44;

впр.4, с.45

Діалоги за мал.

St.45, Üb.44, 45

Üb.14, St.188

Впр.5, с. 45; впр.15, с. 189

20.




Промислові товари

Порядкові числівники

nicht…sondern

Üb.1, 2,

St. 46, 47

Діалоги (Üb.2,

St.47)

Діалоги за зразком

(Üb.2, St.47)

Üb.16, St.189

Впр.3, с.47;

впр.18, с.190

21.




Одяг

Ст. порівняння

прикметників

ЛО уроку, с. 48

Вірш, с. 48 (впр.1)

Üb.4, St.49

Діалоги, с. 49, впр.3;

опис одягу

Заповн. таблицю

Розп. за текстом, с.49

22.




В універмазі

Відм. прикм.

die Kette

Üb.1, St.50;

E-Mail, St.50

Діалоги

Бесіда за прочитаним текстом

Üb.4, St.51

Üb.5, St.51

(діалог)

23.




Покупки Тіто і Кіто

Сполучник denn

der Flohmarkt

Üb.1, 2, St.52

Діалоги (Üb.2,

St.52)

Kettenspiel (St.53, Üb.3)

Üb.3, St.53

Діалоги за зразком, с.53

Lektion 3 Winterfreude Зимові радощі

24.




Зимові мандрівки

Відм. прикм.

die Spur, drehen

E-Mail, St.58, Üb.2

Опис зими

Бесіда про зиму за текстом, малюнками

Üb.2, St.192

Розп. про зиму;

впр.1, с.192(п-во)

25.




Зимові свята

Відм. прикм.

die Kerze

Üb.3, St.60

Wunderlandspiel

Діалог, с.60

Üb.3(B)

Впр.3, с.60(розп.)

26.




Різдвяні традиції

Кількісні числівники

ausstechen, kneten, der Teig

Рецепт, с. 63;

впр.2, с.62

Контроль навичок

Бесіда за мал., с.62

Тестове завдання

Впр.7, с.193 (А, В)-письмово

27.




Новий рік, Різдво

Відмінювання прикметників

selig, braten, der Wunschzettel

Контроль навичок

Üb.1, St.64

Reporterspiel „Weihnachten“, St.64

Тестове завдання

Üb.4-6, St.65

28.




Контрольна робота (писемне мовлення, граматика)

29.




На зимових канікулах

Відмінювання прикметників

ЛО уроку, с. 65

Üb.4, 5, St.65

Діалоги

Контроль навичок

Аналіз к/р

Розповідати про зимові канікули

30.




Projekt „Winterferien“

31.




Узагальнююче повторення за I семестр

32.




Підсумковий урок
  1   2

Схожі:

«Хто знає Великобританію к раще ?»
Практична узагальнити і закріпити в усному та писемному мовленні лексико граматичний матеріал за темою "Great Britain: England, Scotland,...
Уроку: Практична
Практична: удосконалювати навички діалогічного та монологічного мовлення, розвивати навички читання і вміння аудіювати текст, активізувати...
Методичні рекомендації та дидактичні матеріали щодо формування комунікативної...
З'ясувати, скільки уроків відводитися на вивчення теми; чи велася робота над даною темою раніше; який новий лексичний і граматичний...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка