Завдання для ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки


Скачати 51.82 Kb.
Назва Завдання для ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки
Дата 02.11.2013
Розмір 51.82 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Географія > Документи
Завдання

для ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки

9 клас

ІІІ варіант

Тестові завдання

Оберіть правильну відповідь. Будь – які виправлення недопустимі.

Рівень 1

Завдання з вибором однієї правильної відповіді.

(кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал)

1. Крива виробничих можливостей демонструє все перераховане, крім:

а) необхідності вибору; б) цін товарів та послуг;

в) проблеми обмеженості ресурсів; г) альтернативної вартості.

2. Який варіант перелічує ресурси в послідовності: капітальні, трудові, природні:

а) земля, добрива, трактор; б) верстат, робітник, нафта;

в) вода, швачка, станок; г) кам’яне вугілля, шахтар, гроші.

3. Що не відноситься до інвестиційних благ:

а) послуги банків;

б) гребля;

в) машина;

г) послуги метрополітену.

4.Слово „попит слід замінити виразом „обсяг попиту” в твердженні:

а) фінансова криза викликала паніку серед нафтопереробних компаній, що підвищило попит та ціни на нафту;

б) очікування інфляції призвело до підвищення попиту на нафту;

в) в результаті підвищення цін на нафту країнами ОПЕК попит на неї зменшився;

г) зменшення кількості автобусів на маршрутах деякого міста привело до зменшення попиту на нафту.

5. Що Ви вважаєте раціональним вибором?

а) Вибір, який Ви зробили після всебічного обміркування;

б) Вибір, який Ви зробили за допомогою математичних розрахунків, комп’ютерного

моделювання;

в) Вибір, внаслідок якого Ви досягли своєї мети;

г) Вибір, внаслідок якого Ви втрачаєте менше у порівнянні з тим, що отримуєте.

6. На уроках праці кожен учень виробляв підставки для ручок, виконуючи всі операції: вирізував з дерева, склеював, покривав лаком. Після введення спеціалізації в шкільній майстерні, імовірніше за все:

а) Знизилася продуктивність праці;

б) збільшилася зайнятість;

в) збільшилась взаємозалежність;

г) знизилась якість виробів.

7. Проблема «Що виробляти?»

а) може стояти тільки перед приватним підприємцем, але не перед суспільством;

б) може розглядатися як проблема вибору альтернативи на кривій виробничих

можливостей;

в) виникає тільки в умовах гострого дефіциту ресурсів;

г) ефективно зважується тільки в умовах державного регулювання.

8. Купівельна спроможність грошей в умовах інфляції:

а) зменшується;

б) збільшується;

в) не знає змін;

г) може як збільшуватися, так і зменшуватися.

9. Граничні витрати це…

а) додаткові витрати, пов’язані із збільшенням обсягів виробів виробництва.

б) додаткові витрати виробника, пов’язані з підвищенням цін на природні ресурси

та енергоносії.

в) приріст витрат, пов'язаний із випуском додаткової одиниці продукції.

г) приріст витрат, пов'язаний із зменшенням ефективності виробничих ресурсів.

10. Яке з наступних тверджень є невірним?

а) Кожна точка на кривій байдужості означає комбінацію двох товарів.

б) Всі точки на кривій байдужості означають однаковий рівень корисності.

в) Всі точки на бюджетній лінії означають однаковий рівень корисності.

г) Кожна точка на бюджетній лінії означає комбінацію двох товарів.

11. Пропозиція якого із наступних товарів найбільш еластична за ціною?

а) пшениці;

б) чорних металів;

в) годинників;

г) м’яса.

12. Встановлення державної «стелі» цін, як правило, супроводжується:

а) покращенням якості товарів;

б) покращенням життєвих умов малозабезпечених верств населення;

в) появою дефіциту і пожвавленням діяльності «тіньового» ринку;

г) покращення життєвих умов всього населення країни.

13. Якщо одночасно зменшиться попит на товар та збільшиться його пропозиція, то:

а) обов’язково зросте ціна і знизиться об’єм продаж.

б) обов’язково знизиться ціна, а об’єм продаж може зостатися незмінним.

в) обов’язково знизяться і ціна і об’єм продаж.

г) обов’язково зросте ціна, а об’єм продаж може не змінитися.

14. Якщо два товари є взаємозамінними, то зростання ціни на перший з них викличе:

а) падіння попиту на інший; б) зростання попиту на інший;

в) збільшення величини попиту на інший; г) зменшення величини попиту на інший.

15. Готовність купувати додаткові одиниці виробленого товару тільки за більш низькими цінами найкраще пояснюється:

а) ефектом заміщення; б) принципом спадної граничної корисності;

в) ефектом доходу; г) законом пропозиції.
Рівень 2

(кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали)

  1. За умови, що:

Рік

Продана кількість

Ціна за 1 шт. грн..

2002

5000

5

2003

7000

10

Яке твердження вірне:

а) збільшився і попит, і пропозиція;

б) збільшилась величина попиту і величина пропозиції;

в) збільшилась пропозиція і величина попиту;

г) збільшився попит і величина пропозиції.

  1. Гранична корисність товару А дорівнює 100. Ціна товару А дорівнює 10, ціна товару В дорівнює 5. Гранична корисність товару В в рівновазі дорівнює:

а) 1/2; б) 20; в) 50; г) 10.

3. Максим хоче купити 2 квитки на концерт улюбленої рок-групи. Ціна одного квитка 30 грн. Для цього йому необхідно простояти в черзі 3 години робочого часу. Якщо денний заробіток максима 24 грн., то альтернативна вартість двох квитків дорівнює :

а) 9 грн.; б) 24 грн.;

в) 60 грн.; г) 69 грн.
4. Якщо в ринковому кругообігу величина грошової маси (за інших рівних умов) збільшується на 7%, то це призведе до того, що:

а) ціни зменшаться на 7%; б) ціни зростуть більш ніж на 7%;

в) інфляція складе 7%; г) інфляція зменшиться на 7%.

5. Бізнесмен взяв у банку кредит розміром 100 тис. грн. під 20% річних терміном на 2 роки. Яку суму він повинен сплатити банку?

а) 40 тис. грн. б) 140 тис. грн.

в) 144 тис. грн. г) 200 тис. грн.

Схожі:

Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області
Правильні відповіді на завдання ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії 2011/2012 н р. 19 лютого 2012 року для...
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області
Правильні відповіді на завдання ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії 2011/2012 н р. 19 лютого 2012 року для...
Список заявлених учасників ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

Відповіді на тести: Тестові завдання для ІІІ етапу Всеукраїнської...
Визначте, як називається комплекс наукових, технічних, технологіч­них, організаційних та інших заходів, що забезпечують систематич­ний...
ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології
Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації від 10. 09. 2012 р. №78 ІІ етап Всеукраїнської...
10 клас 18 варіант ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з...
Попит на товари є абсолютно еластичним за ціною. Якщо пропонування товару зменшиться,то рівноважна ціна
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади юних правознавців
Завдання 1 – 10 мають по чотири варіанти відповідей, із яких може бути один або кілька правильних. Визначте його (їх) ( кожне завдання...
Переможці III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології, 2016 рік
Ватутінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 ім. М. Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади юних істориків
Завдання 1 – 4 мають по чотири варіанти відповідей. У кожному завданні – лише одна правильна. Оберіть її. (4 бали)
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади юних істориків
Завдання 1 – 4 мають по чотири варіанти відповідей. У кожному завданні – лише одна правильна. Оберіть її. (4 бали)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка